Jeszcze kilka lat temu niewiele osób wierzyło, że do Bielawy może powrócić transport kolejowy. Dziś, planowana jest rozbudowa linii kolejowej, która prowadzić ma do bielawskiego Campingu Sudety. W szerszej perspektywie linia ta może także prowadzić do Srebrnej Góry, a nawet do Czech.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
DSDiK zdecydowała, kto zrewitalizuje niespełna połowę linii 310.
W grudniu ubiegłego roku Dolnośląska Służba Dróg i Kolei ogłosiła postępowanie przetargowe dotyczące rewitalizacji odcinka linii kolejowej 310, pomiędzy Łagiewnikami a Piławą Górną. Jest to pierwsza część zadania mającego na celu zrewitalizowanie całej linii i uruchomienie na niej pociągów Kolei Dolnośląskich, które docelowo pojadą tamtędy do Bielawy.
Dolny Śląsk chce rewitalizować kolejny odcinek sieci kolejowej, który przejął na własność kilka lat temu. Tym razem chodzi o fragment linii nr 318 na terenie Bielawy. Dzięki temu miasto ma zyskać dwa kolejne przystanki kolejowe. Inwestycja ma potrwać osiem miesięcy.
Aż 12 podmiotów chce zaprojektować oraz odbudować kilka kilometrów linii kolejowej na terenie Bielawy. Wszystkie oferty mieszczą się w budżecie DSDiK, co znacznie przybliża realizację inwestycji, w ramach której powstaną dwa kolejne przystanki na terenie miasta.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum