Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Nowe EZT dla pomorskiego?
Autor Wiadomość

Kuba_CH Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lis 2010
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 22-07-2011, 12:47   Nowe EZT dla pomorskiego? Odpowiedz z cytatem

7 EZT dla pomorskiego w ramach POIiŚ?

Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy”, województwo pomorskie złożyło wniosek o umieszczenie na liście Programu Operacyjnego Ochrona i Środowisko projektu przewidującego zakup 7 elektrycznych zespołów trakcyjnych.

W ministerstwie rozwoju regionalnego uzyskaliśmy informację, że w trakcie konsultacji społecznych pomorski urząd marszałkowski zaproponował do umieszczenia na liście projektów indywidualnych dla POIiŚ projekt o nazwie „Zakup i modernizacja kolejowego taboru pasażerskiego o napędzie elektrycznym do obsługi połączeń międzyregionalnych na obszarze co najmniej dwóch województw”.

Wiadomo, że chodzi o zakup używanych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Pojazdy mają być przeznaczone do obsługi relacji: Gdynia – Elbląg, Gdynia – Malbork – Iława/Olsztyn, Gdynia – Laskowice Pomorskie/Bydgoszcz. Propozycje wniosków do aktualizacji POIiŚ można było składać do 15 lipca b.r.


RYNEK KOLEJOWY

_________________
Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 22-07-2011, 15:51    Odpowiedz z cytatem

Zakup używanych (ciekawe od kogo Wink ) i ich modernizacja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 22-07-2011, 17:06    Odpowiedz z cytatem

Kupiliby jakieś Elfy a nie ciągle siedzą na tych kiblach albo SPOTach. Elfy choć z PESY to jednak mają przyszłość, kible i SPOTy niestety nie choć mają ten urok i klimat...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Oskee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Paź 2010

PostWysłany: 23-07-2011, 17:11    Odpowiedz z cytatem

^^ Zwłaszcza, że po ukończeniu remontu E65 przyda się tabor na 160 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 23-07-2011, 18:27    Odpowiedz z cytatem

Ogłosili też przetarg na 3 używane EN71. Ciekawe kto im to sprzeda...

http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia/main_details;jsessionid=CD7AED11248BB146DCF1A9FCC5789139?ffoFormId=165576
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 23-07-2011, 19:30    Odpowiedz z cytatem

Zielonego pojęcia nie mam na kogo liczą. Z EN57 jest problem, a co dopiero z 4-wagonowcami.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 23-07-2011, 20:52    Odpowiedz z cytatem

Po co im ten złom? Newag z pocałowaniem ręki zrobi im nowe 4-członowce Wink

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 23-07-2011, 20:58    Odpowiedz z cytatem

Trzeba by pana Manikowskiego z dif'u zapytać, on zdaje sie odpowiada za tabor w pomorskim. Na RK kiedys dawal namiary na siebie w komentarzach.

Sam mam mieszane uczucia, 8 bananków po ca. 5 baniek vs. 6 Newagów / Elfów...

Co do potrzeby 160 na E65, to 2014 (30miesiecy od podpisania umowy ~31maja br. na LCS Malbork, troche wczesniej na Gdańsk).
A nawet wtedy mam dziwne wrazenie ze pociagi beda na 60 i 80 trasowane. :/ PZPR jakies oszczednosci ma z takich niskich handlowych? PLKa ma przy tym szlak zawalony, wiec zdziwilbym sie. Ale kto ich tam wie..

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!


Ostatnio zmieniony przez geordi dnia 23-07-2011, 21:04, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 23-07-2011, 21:00    Odpowiedz z cytatem

Oszczędności, oszczędności i jeszcze raz oszczędności. Nówka jest po prostu 2x droższa. Chyba, że któraś firma zaproponuje 'gomółki' (przynajmniej jedna stoi w Newagu), ale wtedy opłacalność będzie jeszcze mniejsza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 23-07-2011, 21:13    Odpowiedz z cytatem

Co z tego, że nówka jest 2x droższa? A ile taki pudrowany kląkier pojeździ? O ile jest droższy w serwisowaniu i obsłudze? Nówka pojeździ ze 30-40 lat, moderna z 10. Gdyby dobrze pokombinować to 4-członowce by zrobił z pozostałych 4 członów silnikowych EW58 i resztek kibli. Tylko po co takie kombinacje?

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 23-07-2011, 21:37    Odpowiedz z cytatem

To z tego, że czymś trzeba jeździć, a w kasie pustki. Nie wiem czy w ogóle jest droższy w serwisowaniu. Do tego czteroczłonowy EN71 ma większą pojemność niż nówka (a bliższy nówce EN57 kosztuje 7 mln zł z moderną a to już trzykrotna różnica.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 23-07-2011, 21:46    Odpowiedz z cytatem

w tych bananach zostaje tylko pudło i chyba konstrukcja wózka.
Tylko 10 lat im dajecie?

Nowe zestawy kołowe, nowe poszycie od wewnątrz (izolowane), nowe silniki, nowe pantografy, nowe sterowanie napedem, nowe hamulce. Nowe okna, fotele, WCty, drzwi. Itd.

Nawet jak to inwestycja na 10 lat, to w miare oplacalna. Przyjmujac 3x wiecej kasy na Newaga/Elfa, dostajemy pojazd na 30lat, czyli 3x dluzej niz moderna,
Patrząc na osiągi SA106 w dziedzinie niezawodności i sprawność autobusów Solarisa po 5+ latach te 30 lat to jest duzo. Newag powinien tyle pojezdzic. Pesa tez, choc moze byc konieczne zatrudnienie kapelana.

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 24-07-2011, 10:30    Odpowiedz z cytatem

Chyba nigdy nie widziałeś, ile szpachli trzeba dać na pudło EZT, żeby wyglądało to w miarę przyzwoicie Smile

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 19-09-2011, 17:51    Odpowiedz z cytatem

sphinx napisał/a:
Ogłosili też przetarg na 3 używane EN71. Ciekawe kto im to sprzeda...

link

Przewozy Regionalne:
Wynik przetargu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LukaszBDG Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sie 2011
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 19-09-2011, 18:01    Odpowiedz z cytatem

No tak, PR coś sprzeda i będzie miało na zakup własnych loków. I koło się zamyka.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl