Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 45, 46, 47  Następny
Koncert życzeń czyli rozkładowe marzenia
Autor Wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 16-07-2011, 22:43    Odpowiedz z cytatem

Ja od siebie chciałbym dodać że realne propozycje do rozkładu jazdy piszcie w temacie "Propozycje rozkładu jazdy". Ten temat jest poświęcony połączeniom, które chcielibyście żeby były, ale nie ma szans na ich uruchomienie.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 16-07-2011, 23:02   

Wszystkie EIC z Warszawy do Wrocławia i nazad przetrasować na Ostrów Wielkopolski. Dość już uruchamiania kwalifikowanych pociągów po głównych magistralach kolejowych!
Powrót do góry

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 16-07-2011, 23:28    Odpowiedz z cytatem

@mk1992, absolutnie się z Tobą zgadzam. Przecież sam Ostrów Wielkopolski wygenerowałby większe potoki podróżnych niż Opole i cały Górny Śląsk razem wzięte. Smile


Ostatnio zmieniony przez Adams dnia 16-07-2011, 23:33, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 16-07-2011, 23:30    Odpowiedz z cytatem

Przywrócenie miedzynarodowego pośpiecha Frankfurt a Main- Kraków Główny przez Zgorzelec, Lubań i Jelenią Górę. Wogóle pomyśleć o 274 (i 137) jako alternatywie dla E30.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kond345.. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Wrz 2009

PostWysłany: 16-07-2011, 23:42    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
@mk1992, absolutnie się z Tobą zgadzam. Przecież sam Ostrów Wielkopolski wygenerowałby większe potoki podróżnych niż Opole i cały Górny Śląsk razem wzięte. Smile


Czy widziałeś ile ludzi wysiada, lub jedzie z np. Górnika lub Korfantego w Zawierciu, Sosnowcu, Katowicach, Zabrzu, Gliwicach, Kędzierzynie, czy w Opolu? Według Wikipedii:
Zawiercie ma ok. 52000 mieszkańców
Sosnowiec - 217000
Katowice - 306000
Zabrze - 186000
Gliwice - 196000
Kędzierzyn - 64000
Opole - 125000
Co razem daje 1,146mln mieszkańców

W Ostrowie mieszka 72000. Czy dalej sądzisz, że 72tys, wygeneruje większe potoki niż ponad 1,1mln?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 17-07-2011, 01:54    Odpowiedz z cytatem

Pospieszny/RegioExpress "Józef Beck", relacji Berlin Hauptbahnhof - Olsztyn przez Kostrzyń, Gorzów, Krzyż, Piłę, Chojnice, Tczew, Malbork, Elbląg

dwie pary nocne, sugerowane zestawienie wyjściowe:
Syp - Syp - Kusz - B przedz - B stod - B stod - bar - slipereta - slipereta - slipereta

Ewentualnie jakiś komfortowy zespoleniec niemiecki z demobilu (ICE-TD ?)
Trasowanie, jak to Ostbahnem na 120. Lub nawet 80-100, w końcu nie ma się co spieszyć. W Tczewie mozna by zamienić na siódemkę ewentualnie. Albo jazda w podwójnej trakcji spalinowo-elektrycznej.

Proponowana taryfa:
- kuszeta €39 (6os.)
- slipereta €29 ,
- siedzące €15-20, rezerwacja w cenie

Od Piły/Krzyża cena za śpiochy -9€ . W przypadku wydłużenia relacji do Ełku za ostatnią sliperetą wagon rowerowo-bagażowo-pocztowy z konwojentem. Relację mozna podzielic na Warszawa/Olsztyn, a docelowo np. Warszawa (odpinana w Krzyżu), Gdynia, Olsztyn. Na 14 pudłach Wink.
Możliwe manewry:
- Krzyż: wypięcie grupy do Warszawy i wpięcie dwójki w komunikacji krajowej (niedostępnej z reszty pociągu)
- Tczew: wypięcie grupy do Gdyni (syp/kusz/slip na start)
- Elbląg: wypięcie wagonu do Kaliningradu i krajowej dwójki.

Jeśli dzielić na Gdynia/Olsztyn to w Tczewie.
W Berlinie skomunikowanie z ICE w kierunku Hanower/Benelux/Londyn.
W Warszawie z czymś na Terespol i Kraków

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-07-2011, 07:43   

Idę dalej wracamy do lat 20 XX wieku Wszystkie Pociągi Warszawa - Poznań przez Ostrów i stawiamy nowe EC BOWE Berlin - Ostrów - Warszawa Express Very Happy
Powrót do góry

loker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 17-07-2011, 09:56    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
na linii 202 kilka nocnych TLK relacji Szczecin Główny <-> Gdynia Główna lub dalej do Olsztyna i Białegostoku

Kilka to za dużo. Wystarczy jeden, sprawdzony - PODLASIAK. Ale o godzinach z czasów lepszych 9np. ze Świdwina do Białegostoku 20:40, do Szczecina około 8:00.

Cytat:
InterRegio

Było i się zmyło...
A na poważnie - IR lub TLK z południa Polski do np. Kołobrzegu p. Stargard, Świdwin.

Cytat:
Powrót pociągów Czechowice - Kraków Główny

W tym 2-4 par z/do Bohumina


Cytat:
W Ostrowie mieszka 72000. Czy dalej sądzisz, że 72tys, wygeneruje większe potoki niż ponad 1,1mln?

Część pociągów jedzie przez Poznań - kolejne wielkie miasto...
Choć przez Ostrów byłoby najszybciej, gdyby linia miała dobrą szlakową...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 17-07-2011, 09:57    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
W Ostrowie mieszka 72000. Czy dalej sądzisz, że 72tys, wygeneruje większe potoki niż ponad 1,1mln?

Po drodze jest jeszcze większy Kalisz no i Łódź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 17-07-2011, 10:14    Odpowiedz z cytatem

@loker: generalnie ostatni pociąg TLK w Świdwnie jest obecnie o 21:33 do Szczecina, w drugą stronę 19:17 do Gdyni. Brakuje prawdziwie nocnego połączenia w okolicach północy bądź 1:00. Smile

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

railman93 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Paź 2008
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: 17-07-2011, 10:17    Odpowiedz z cytatem

Hah jak koncert marzeń to też coś wymyśliłem Laughing


Paryż- Moskwa przez Berlin, Poznań, Ostrów Wlkp, Łódź, Warszawę Laughing

_________________
ZDUŃSKOWOLSKIE WIEŚCI KOLEJOWE
www.zwk.org.pl
https://www.facebook.com/zwkzdwola
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

loker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 17-07-2011, 10:29    Odpowiedz z cytatem

Rafał, chcesz coś na wzór Gedani (Berlin - Gdynia) sprzed 10 lat.
Nigdy nie jechałem nim, aczkolwiek przypuszczam, że w Świdwinie niewiele osób by z niego korzystało. Powiedzmy 1:00 odjazd ze Świdwina = przyjazd przed 4 do Trójmiasta. Przed północa był Podlasiak tuż przed wycięciem. A w np. Kętrzynie o 10:00 - za późno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 17-07-2011, 12:24    Odpowiedz z cytatem

To ja może teraz dołożę kilka swoich marzeń Smile

1. Wydłużyć IR Łużyce do Zgorzelca na wagonach które mogłyby przejść z IR Galicja, a Galicja na ED72 lub EN71 w wydłużonej relacji do Szklarskiej Poręby.

2. Wznowienie ruchu pociągów na linii Jelenia Góra - Karpacz i Jelenia Góra - Kowary - Kamienna Góra. Do Karpacza wydłużyć szynobusy z Lwówka Śl i Zielonej Góry, a przez Kowary szynobusy do Trutnova, albo nawet bezpośrednio do Svobody n. Upou. Szynobusy mogłyby jechać ze Zgorzelca przez Węgliniec - Zebrzydową - Lwówek Śl. W sezonie codziennie, a poza sezonem w (C).

3. Reaktywacja linii Gryfów Śl. - Świeradów Zdrój. Tam z kolei mógłby jeździć szynobus rel. Węgliniec - Zgorzelec Miasto - Mikułowa - Lubań Śl. - Gryfów Śl. - Świeradów Zdrój.

4. Wydłużyć wszystkie pociągi rel. Wrocław - Jelenia Góra (przez Wałbrzych) do Szklarskiej Poręby, a tam skomunikowanie z pociągiem do Liberca obsługiwanego czeskim "motorakiem"

Oczywiście spełnieniem tych marzeń byłoby żeby na stacjach Jelenia Góra i Węgliniec było skomunikowanie z pociągami z/do Wrocławia. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz K. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lip 2010
Skąd: Chorzów/Zielona Góra

PostWysłany: 17-07-2011, 13:06    Odpowiedz z cytatem

Kolejne marzenia, przywrócenie pociągu Katowice-Legnica oczywiście na wagonach, obecnie niewykonalne Sad , Katowice-Kudowa Zdrój przez Podsudecką, z grupą wagonów do Stronia Śląskiego .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 17-07-2011, 14:20    Odpowiedz z cytatem

W Kamienczyku zrobic grupy do Szklarskiej, Karpacza i Swieradowa.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 47 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 45, 46, 47  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2021 infokolej.pl