Trzeba skończyć z gnojeniem składów wagonowych na liniach spalinowych. Stawka dostępu do torów powinna być dla nich taka sama w okresie zimowych i w przypadku awarii szynobusa jak dla tych ostatnich.
Ygrek aka Żaba to chyba na złom niebawem pójdzie. Jak już chcą koniecznie bawić się w przewożenie ludzi SZT to niech pościągają kilka SA105. Zamiast pakować SA106 będzie można wpakować kilka kursów z SA105 i troche kasy zostanie.
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Trzeba skończyć z gnojeniem składów wagonowych na liniach spalinowych. Stawka dostępu do torów powinna być dla nich taka sama w okresie zimowych i w przypadku awarii szynobusa jak dla tych ostatnich.
Tu raczej marszałek powinien pomyśleć. Pojedzie zamiast szynobusu skład - jest dotacja. Pojedzie KKA - jest dotkliwa kara na tyle, żeby opłacało się jechać składem.
Trzeba skończyć z pakowaniem na siłę PES i NEWAGÓW na linie gdzie spokojnie mógłby jeździć skład z trzema czy czterema wagonami.
Jeżeli Arriva nie chce być wyklinana przez ten okres na który wygrała przetarg ani nie chcą go stracić powinna kupić kilka wagonów, kilka lokomotyw i starać się w miarę opcji zbliżyć rozkład do tego sprzed rzeźni. Tylko takim sposobem przyciągną ludzi i nie będą musieli wysłuchiwać niezadowolonych pasażerów.
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Najważniejsze ,że Arriva to niemiecki przewoźnik (DB). Nazwa się liczy i zyski a nie polski podróżny. DB wchodzi na nasze tory by zarobić a nie by służyć .Honor Niemca nie pozwala by było inaczej. Polak ma czuć się dumny , że korzysta z takiego przewoźnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum