60km/h to mała prędkość ? Myślę że przy sensownym rozkładzie jazdy oraz przyśpieszonemu kiblowi z Zielonej Góry do Wrocławia przez tą trasę na pewno chętnych było by sporo ...
[ Dodano: 02-12-2011, 16:28 ]
Myślę że na rzeczy może być coś innego np. to że dużo składów Towarowych pokonuje tą linie dziennie w tym składy KGHM, LOTOS , czy PKP CARGO . Dzieki temu PKP PLK ma wielki zysk . Szlakowa się podniosła bo był mały remont torów i podbicie . Był bo inaczej przy tylu ciężkich pociągach tory bez remontu ,przy tym natężeniu by się rozsypały ... Każdy pociąg pasażerski niezależnie jakiej spółki to blokowanie szlaku dla pociągów towarowych z których PKP PLK czerpie duży zysk. Dla tego też artykuły opisujące np. przejęcie torów z Lubina do Legnicy piszą bzdury bo w rzeczywistości PKP PLK nigdy nie odda kury co znosi złote jaja ...
60km/h to mała prędkość ? Myślę że przy sensownym rozkładzie jazdy oraz przyśpieszonemu kiblowi z Zielonej Góry do Wrocławia przez tą trasę na pewno chętnych było by sporo ...
Z Zielonej Góry do Wrocławia? Naokoło, drożej i przy zdegradowanym odcinku ZG-Głogów? Puścili kiedyś taki pociąg i wszyscy prawie wysiadali w Rudnej na przesiadkę.
Jak dla mnie narazie reaktywacja tej linii niema sensu, busiarstwo i PKS się tak zalęgło że to pociągów mało kto się przeżuci. Nawet pociągi relacji Głogów-Rudna Gwizdanów-Lubin Górniczy-Legnica nie mają sensu. Z Głogowa do Lubina busy są co 1h, z Rudnej do Lubina można dojechać co 1h w godz szczytu co 30min , z Lubina do Legnicy to na dobe jest około 40 połączeń Busów i PKS więc kolej ma małe szanse jak narazie
paul86, Są takie pociągi jak np. JG- WR przez Lubań , Bolesławiec i Legnicę ? I co ktoś nimi jezdzi ? Mnóstwo osób dla tego że one spełniają role ruchu lokalnego np. wożą pasażerów z JG do Lubania - Węglińca i np ktoś z Węglińca do Bolesławca z Bolesławca do Legnicy i z Leg do WR itp. Nikt kto chce jechać z JG do WR nie wybierze tego połączenia bo ma inne przez Wałbrzych normalną trasą . Tu to samo . Jeśli ktoś chce jechać z ZG do WR to pojedzie przez Wołów , ale jeśli ktoś jedzie na trasie ZG- Lubin - Legnica - WR to wtedy to ma sens i dobrze spełnia swoją role jak podobnie jak połączenia które dla przykładu opisałem Ci wyżej . Żeby linia Rudna - Legnica mogła żyć ruchem pasażerskim to nie mogą tu jezdzić wyłącznie poc. relacji Rudna - Legnica i koniec .. Bo to nie wypali . Muszą być odpowiednio ułożone rozkładowo składy jak ZG- Wrocław przys. czy Regio Lubin- WR itp. Przy odpowiednim rozkładzie i szlakowej miało by to sens . Wystarczy pomyśleć . Ostatnio miałem różne sprawy do załatwienia w Głogowie i wiem że to nie jest tak że ludzi pociągiem jezdzić nie chcą . Jak by było to sensownie ułożone to jezdzili by. Sam wiem widząc codzienne udeki i zdenerwowanie pasażerów korzystających z busów gdzie kierowca upycha kogo sie da ... A ludzie jak sardynki aż kipiący ze złości. W ostatniej mojej podróży prawie wpadliśmy pod tira wyprzedzaliśmy kogo się da . Podwozie dzwoniło że aż strach.. a przy wjezdzie do Lubina wjechaliśmy w dziurę i z tyłu pękła szybka. Ja jechałem wtedy bo musiałem .. A są tacy co jeżdżą codziennie bo są do tego zmuszeni...
Wznowienie ruchu miałoby tylko sens przy dobrym rozkładzie jazdy. Sam mieszkam w Rudnej i ążsię prośi o pociąg który odjeżdżał by w kierunku Lubina około godziny 7:00 bo do busów nie nie da się zabrać , jadą 3 busy i PKS i wszystko nabite powyżej 100%. Tylko kolej nie pomyśli i jak już ułoży rozkład dla tej trasy to wali jakieś niewypały np jak było przy ostatniej reaktywacji pociąg Głogów-Legnica odjazd z Rudnej 7:31 i pytam się dla kogo ten pociąg w Lubinie był około 8:02 a do szkoły pracy trzeba na 8:00 ktoś tu nie myśli chyba...
Po reaktywacji w 2007 roku z Lubina do Wrocławia pociąg wekendowy o 16:50 był nabity studentami i przy nowym rozkładzie został wycofany.
ziken 2008 rok pociąg relacji Rudna Gwizdanów 6:05 i Lubin 6:37 i dalej do Wrocławia w Lubinie wysiadało pełno ludzi do pracy i szkoły a z pierwszą korektą pociąg został skrócony z Lubina!!!
pociąg PIONIER Szczecin - Wrocław również miał dostateczną frekwencję
Wystarczy ułożyć rozkład dla ludzi a nie po to by go wycofać z pierwszą korektą
np. pociąg Kłodzko - Głogów
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Jerry zdaje sobie że przy dobrze ułożonym rozkładzie jazdy ludzi z Rudnej by jechało dużo , ale PR raczej fajnego rozkładu nie ułożą , jak już pisałem jak zrobią reaktywację to dają jakiś kosmiczny rozkład. A co do pociągów w relacji Głogów-Kłodzko by było dobre ale PR nie uruchomią takiego polączenia , może jak KD by przejeło tą trasę to wreszcie może by był jakiś rozkład w miarę pod ludzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum