Pewnie będzie jakaś rezerwa w Stęszewie, albo Wolsztynie aby w przypadku jakiejś awarii ruch mógł się odbywać.
A co jeśli i rezerwa nawali? Cieszyłbym się gdyby pod pojęciem rezerwa kryła się lokomotywa spalinowa + wagony (co będzie wręcz niemożliwe zewzględu na to iż od czerwca ruch przejmuje KW). W przypadku defektu szynobusów będą spore kłopoty. Będziemy czekać aż coś łaskawie z Leszna podeślą czy będą ratować pociąg jakimś poznańskim sprzętem który bedzie próbował dotrzeć przez Zbąszyń?
Nie da rady. Na linii 357 jest zakaz uruchamiania KKZ. Domniemam że właśnie to rozporządzenie jest przyczyną tego że kom. zastępcza nie kursuje do Poznania tylko funduje się nam 10 przesiadek...
Mogę tylko domniemać. Być moze jest ot rozporządzenie UMWW wprowadzone z uwagi na fakt że jest taki a nie inny charakter linii, być może też dlatego że Wolsztyn jest punktem turystycznym. A może dlatego że marszałek Wojciech Jankowiak pochodzi z Rostarzewa
Czy ktoś wie, kiedy się wreszcie skończy zima?...
W WZPR-ach oczywiście.
Dziś dwa clozety pod rząd nie dojechały do Krzyża. Śniegu im ponoć naleciało pod maskę.
Przyczyną może być fakt zatudniani ludzi z "ulicy"typu CTL,Lotos i innych.Ci masyniści co niektórzy jeżdzili tylko na bocznicach i dlatego poznać tabor EN57,ED72 to jest czarna magia .Powiem krótko w ostatnim 2010r od stycznia do sierpnia przyjęto ludzi z tzw. marginesu .Według zasady sztuka się liczy i dlatego będzie mniej nadgodzin w razie kontroli.Ciekawa była filozofia myślenia w 2010 .
R 79431 z Leszna do Wolsztyna (02.05.2011r.) :
Między Krzyckiem Wielkim a Włoszakowicami rozkraczyła się dzisiaj Ol49. Nie wiem co dokładnie się stało, ale pociąg ponad godzinę stał w szczerym polu, dopóki nie przysłali cargowskiej SM42 z Leszna, która zepchnęła skład do Włoszakowic. Po manewrach na tejże stacji, SM42 pociągnęła skład do Wolsztyna.
Dzisiaj rano był jakiś problem na linii Leszno-Poznań
Nie wiem dokładnie co się stało, ktoś się orientuje??
Pociągi z Leszna były sporo opóźnione (przyjazd do Poznania): 6:44 30 minut a 7:02 60 minut; Dodatkowo popołudniu skrócono relację pociągu 12:25 tylko do Czempinia.
Dzisiaj defekt pociągu 77820 Wronki (6:53)-Poznań Główny (7:45) na stacji Szamotuły.
Podróżni przesiedli się do szynobusa Kostrzyn-Poznań Gł. (8:08), jadącego pół godziny później, SA134-020, który już we Wronkach miał 110% frekwencji, kilka osób w Szamotułach wysiadło -> ~100%, ale przesiadających się było tylu że frekwencja wyniosła po odjeździe 200% a i tak nie wszyscy wsiedli!
Oczywiście brak dodatkowych postojów na stacjach pośrednich dla tego pociągu za Szamotułami -> PR-om oczywiście ciężko wydać decyzję przez pół godziny w szczytowej porze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum