Wysłany: 31-12-2010, 14:46 Koleje Dolnośląskie dojadą do Szklarskiej Poręby
Od 3 stycznia KD będą obsługiwały kursy Jelenia Góra – Szklarska Poręba Górna w dni wolne od nauki szkolnej. Ruch pociągów będzie prowadzony według aktualnego rozkładu jazdy.
Prawdopodobnie będzie to kurs:
Jelenia Góra 13:28 - Szklarska Poręba Górna 14:31
Szklarska Poręba Górna 14:42 - Jelenia Góra 15:46
Słuchajcie nie ma się czego bać. Ja tak samo nie ubolewam że KD będzie na lwóweckiej. Pytam tylko czy takiego "pospolitego ruszenia" i takiej decyzji nie można było podjąć przy zmianie rozkładu. Żeby była ciągłość na lwóweckiej. Prawdę mówiąc w UMWD to chyba myślą że są w przedszkolu i bawią się kolejką PIKO. Bo jeżeli zmienia się przewoźnika i za dwa tygodnie znów się go zmienia to świadczy o tym że zasiadają tam ludzie nie poważni. I robią sobie żarty z PR, KD i w sumie głównie pasażerów.
Czyli od polowy stycznia, a przy najmniej mrozie powyzej -10 , w weekndy KKZ..... bo nie sądze ze dlugo KD wytrzymają bez awarii taboru.... współczuje Szklarskiej i Jeleniej
Przez ostatnie kilka tygodni codziennie otrzymywałem informacje o odwołanych pociągach KD. Pomyślałem, że pewnie tabor mają zbyt mały a tras i kursów zbyt wiele. A tutaj nagle okazuje się, że kolejna trasę KD będzie obsługiwało... Dziwne...
Na legnickich rozkładach (i na planszowym, i plakatowych) też ani słowa o kursach Kolei Dolnośląskich do Jeleniej Góry. Jedyna informacja o istnieniu tych połączeń to tabelka na witrynie Biura Obsługi Klienta KD.
Nawiąże jeszcze do poprzednich wypowiedzi o pociągach dalekobieżnych przez Legnicę, otóż
pośpiechy-(TLK) pojawią się na 100% po zakończeniu modernizacji odcinka Wrocław-Legnica i przystosowania jej do prędkości 160 km/h, skąd mam takie informacje nie mogę powiedzieć ale zapewniam, że one będą; mogę tylko powiedzieć, że uruchomi je PKP intercity wraz z DB.
Nie wiem skąd niektóre osoby mają takie rewelacyjne informacje o marnej frekwencji w pociągach, które jeździły ze Zgorzelca/Jeleniej Góry do Warszawy i Przemyśla.
Zdarzało się i tak, że w Legnicy wsiadało ok. 150 osób do pociągu gdzie było już trochę ludzi(zwłaszcza w weekendy).
Jeżeli obecnie 3 pary pociągów pośpiesznych Drezno-Zgorzelec-Bolesławiec-Legnica-Wrocław DB/PR jeżdżą zawsze ze 100% frekwencją a nieraz to wiadomo jak wygląda podróż( http://infokolej.pl/files/thumbs/t_wroclaw-drezno_539.jpghttp://infokolej.pl/album_pic.php?pic_id=2377 a to w Legnicy: http://infokolej.pl/files/thumbs/t_obraz_090_195.jpg) to proszę tych "znawców" o niewypowiadanie się na tematy, o których nie mają zielonego pojęcia.
Ostatnio(2.01.2011) ten właśnie pociąg o 15:55 przyjechał do Legnicy tak załadowany, że wsiadło do niego tylko kilka osób w zamian tych wysiadających.
Więc podsumowując, pośpiechy na linii ze Zgorzelca do Wrocławia i w dalszą część kraju są potrzebne i w najbliższej przyszłości się pojawią.
bartek65, wiesz od ilu lat słyszę te bajeczki? Linia Legnica - Zgorzelec została zmodernizowana już kilka lat temu. Odcinek Legnica - Wrocław kończą. Tymczasem pociągów zamiast przybywać to ubywa! Przypomnę tylko, że w poprzednim rozkładzie jazdy beton PKP IC zlikwidował wszystkie pociągi dalekobieżne na linii zgorzeleckiej. Jeśli kiedyś pojawią się tu jakieś nowe pociągi międzynarodowe to będzie to wyłączną zasługą kolei niemieckich, tak jak RE Wrocław - Drezno jeżdżą tylko dzięki DB Regio. Bo Niemcy w przeciwieństwie do betonu PKP znają potencjał tej linii. Skoro PKP IC już raz nas kompletnie olało to niech tu więcej nie wraca! Nikt za nimi tęskni. Im mniej pekapu w naszym regionie tym lepiej dla pasażerów. Nie chcemy pociągów PKP IC, które to pojawiają się to znikają z kolejnymi korektami rozkładu jazdy. Chcemy normalnej kolei, a nie kolejowej szopki uprawianej przez nieudaczników z Grójeckiej, z betonem w czaszce zamiast mózgu.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
bartek65, Skoro PKP IC już raz nas kompletnie olało to niech tu więcej nie wraca! Nikt za nimi tęskni. Im mniej pekapu w naszym regionie tym lepiej dla pasażerów. Nie chcemy pociągów PKP IC, które to pojawiają się to znikają z kolejnymi korektami rozkładu jazdy. Chcemy normalnej kolei, a nie kolejowej szopki uprawianej przez nieudaczników z Grójeckiej, z betonem w czaszce zamiast mózgu.
Noema pisząc "nie chcemy" miałaś chyba na myśli siebie, bo na pewno nie wszystkich. Ja bym chciał, aby IC wróciło, oczywiście jako uzupełnienie kolei regionalnej. Dużo bardziej wolałbym pociąg TLK do Przemyśla niż obecne IR Bolesławiec-Przemyśl. Tym obecnym pociągiem mogę sobie pojechać co najwyżej do Wrocławia, ale broń boże do Przemyśla (a zdarza mi się tam jeździć). Podobnie niedoszłe IR Bolesławiec-Warszawa. Nigdy w życiu, nawet gdyby mi dopłacali, nie pojechałbym kiblem 8h do Warszawy, wolałbym się przesiać w coś innego we Wrocławiu. Ja "tęsknię" za IC i składami wagonowymi, więc znów poproszę, mów za siebie.
Ja też chcę normalnej kolei, ale w takim razie powiedz mi kto ma jeździć? PR i KD są moim zdaniem jeszcze gorsze jak IC i to dużo gorsze. Wyrzućmy więc z naszej linii wszystkich niech jeździ tylko cargo.
Serdecznie pozdrawiam!
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 09-01-2011, 16:14
tomornik napisał/a:
Ja "tęsknię" za IC i składami wagonowymi
Typowy objaw mikolstwa.
Ktoś kiedyś podrzucił na forum papiery pokonferencyjne, z których wynikało, że umowa na pociągi Drezno - Wrocław kończy się w 2011 r. Tymczasem PKP Intercity nie tak dawno temu kombinowało z prowadzeniem ruchu do Kołobrzegu do spółki z DB Regio właśnie SZT Desiro. Czy pogróżki o powrocie IC na E-30 to pierwsze jawne zakusy na wyrwanie obsługi tych połączeń od Przewozów Regionalnych?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum