Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Tabor województwa zachodniopomorskiego
Autor Wiadomość

xMICHCIOx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Kwi 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 21-11-2012, 23:08    Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o EN57 to napewno te:

013, 063o
621o, 653, 674, 690o
719, 732, 794o, 795o, 796
810, 832o, 851, 864o
908, 928, 938, 943, 945o, 949, 957, 976, 977, 978, 990
1005o, 1081o, 1083
1148, 1185o
1230, 1235, 1264o, 1266, 1291o, 1296
1356, 1358, 1369
1425o, 1426, 1427o, 1428o, 1429o, 1431o
1505o, 1515, 1519, 1522, 1523o, 1524o, 1538o, 1539o, 1556
1701o, 1702, 1747, 1775o, 1776, 1779, 1787k
1945, 1953
2004, 2008, 2016, 2020, 2025, 2026, 2032, 2048
2052, 2057, 2058, 2059, 2069

ED72:

006, 015, 016, 017, 018

Wychodzi: 77 (EN57) + 5 (ED72)

o - skład oczekuje lub jest na naprawie rewizyjnej/głównej.
k - skład oczekuje kasacji.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

JanekT Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lut 2012

PostWysłany: 22-11-2012, 14:00    Odpowiedz z cytatem

Dziękuję wszystkim za info Cool

[ Dodano: 22-11-2012, 14:18 ]
Te 10 połówek SA110 to idzie na żyletki czy jakoś może dałoby się kiedyś poużywać, nie wiem- jako doczepa (luz) do EN57?



JanekT
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 22-11-2012, 16:03    Odpowiedz z cytatem

Obecnie stoją w Kołobrzegu i kiedyś czasem robili za loka spalinowego aby przeciągnąć jednostki z jednego kanału na drugi. Ich dalszy żywot to zapewne żyletki, bo na żadną doczepę do niczego się nie nadają. No chyba że KŚ kupi to dla siebie Smile

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Mykolej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Wrz 2012
Skąd: Stargard Szczeciński

PostWysłany: 23-11-2012, 17:15    Odpowiedz z cytatem

Ilostan zachodnio-pomorskiego ZPR (PR Szczecin)

http://mkseba.cba.pl/szczecin.html

Spis napraw szczecińskich jednostek

http://mkseba.cba.pl/pr%20szczecin-naprawy.html

Historia napraw szczecińskich jednostek

http://mkseba.cba.pl/historieszczecin.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 24-11-2012, 00:43    Odpowiedz z cytatem

Myślę, że w powyższych zestawieniach należy uwzględnić fakt sprzedaży 7 EZT samorządowi województwa.

W ubiegłym tygodniu dokonano odbioru zakupionych pojazdów. Nowe nabytki województwa to EN57 nr: 943, 1083, 1148, 1230, 1369, 1426, 1556.
Najprawdopodobniej w przyszłym roku zostaną one poddane modernie do standardu łódzkiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 24-11-2012, 14:24    Odpowiedz z cytatem

Szkoda że 1148,1230,1426 są już po lekkich modernizacjach, a trupy dalej stoją po krzakach i zamiast je modernizować to zmodernizujmy coś co jest dobre.
Piszę z góry że nie znałem treści przetargu ani zalecań kupującego więc może było uwzględnione że sprzedawane pojazdy muszą być czynne i po modernizacji.
Z drugiej strony to znak że województwo zaczyna myśleć o powołaniu własnej spółki, bądź dopuszczeniu konkurencji na tory. Czekamy tylko kiedy i tu powstanie podział na linie o najlepszym zysku i sprzedanie im firmie A, oraz linie gorsze dla firmy B, która i tak w ciągu 5-6 lat upadnie

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 24-11-2012, 16:48    Odpowiedz z cytatem

Było uwzględnione, że muszą być czynne. Ja się cieszę, że te 3 poszły, bo mają bardzo niewygodne siedzenia. Co do 1369, to jest to kibel z największym "jebut" na starcie jakim jechałem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 26-11-2012, 15:21    Odpowiedz z cytatem

Droznik napisał/a:
Skąd masz takie głupoty??
EU07 062,188,377 (3 sztuki w delegacji z IC)
Razem: 37 sztuk bez EN57
Reszta w google do poszukania, albo dla leniwych www.kolejowaklatka.org

O ile wiem, PR Szczecin nie posiada żadnej "siódemki", natomiast ma jedną SM lub SU42 (w malowaniu PR).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 12-12-2012, 06:29    Odpowiedz z cytatem

Kiedy nowe pojazdy ZZPR "Link" zaczną obsługiwać trasy kolejowe w naszym województwie?

http://turystyka.wp.pl/gid,11238206,title,najnowoczesniejszy-polski-pociag,galeria_zdjecie.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 12-12-2012, 07:22    Odpowiedz z cytatem

Czytałem, że od dzisiaj. Pierwszy kurs z Kołobrzegu do Szczecina (R 88733) a później powrotny (88830). Na tej trasie ma jeździć przez dwa tygodnie, z wyjątkiem piątków.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 12-12-2012, 15:22    Odpowiedz z cytatem

Dopisać od dnia 11.12.2012
EN57-844, EN57-1001, EN57-1408.
Wszystkie przyszły z PR Katowice do PR Szczecin, sekcja Kołobrzeg

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Gajf Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2012
Skąd: Świdwin

PostWysłany: 20-06-2013, 10:11   Tabor województwa zachodniopomorskiego Odpowiedz z cytatem

Mamy kibelki, smerfy, linka, teraz w ramach ZGZ kupujemy Impulsy. Czy wiecie na jakich relacjach będą one jeździć? Może ktoś się pokusi o rozpisanie listy taboru, posiadanego przez województwo i używanego przez PR na jego terenie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 20-06-2013, 11:33    Odpowiedz z cytatem

"Impulsy" trafią m. in. na pociągi Szczecin - Słuspk (2 sztuki), także będziesz miał okazję zobaczyć/przejechać się. Pytanie tylko czy Newag się wyrobi z dostawą Very Happy

Co do pozostałych pojazdów zobacz tutaj. Jest ładna księga taborowa tworzona przez użytkowników, dane na bieżąco uaktualniane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Mykolej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Wrz 2012
Skąd: Stargard Szczeciński

PostWysłany: 12-12-2013, 16:33   Impulsy dla Zachodniej Grupy Zakupowej Odpowiedz z cytatem

Impuls [typ 31WE] to normalnotorowy, jednoprzestrzenny, 4- członowy Elektryczny Zespół Trakcyjny z obniżoną podłogą, przeznaczony do obsługi przewozów pasażerskich.

Dziś w Szczecinie odbyła się prezentacja 3 pierwszych Impulsów dla Zachodniej Grupy Zakupowej.

"O godzinie 12:35 pierwszy z pociągów wyruszył w swój pierwszy rozkładowy kurs jako pociąg Regio nr 98122 do Słupska przez Koszalin i powróci stamtąd jako pociąg nr 89127 odjazd ze Słupska o godz. 17:12.

Drugi Impuls w swoją pierwszą trasę wyruszył ze Szczecina Głównego o godzinie 13:21 jako pociąg Regio nr 88328 do Świnoujścia, a stamtąd w drogę powrotną do Szczecina wyjedzie o godzinie 15:39 jako pociąg nr 88431. "

Impuls jako pociąg Regio 89122 "Ina" relacji Szczecin Gł.-Słupsk oczekuje na zielone światło w kierunku Chociwla.


https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1469818_514068115358727_1521353088_n.jpg

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 12-12-2013, 19:51    Odpowiedz z cytatem

Jechałem na odcinku Świdwin <-> Koszalin, dwukrotnie dzisiaj. Oczywiście pociągi na plus, nie ma co porównywać do EN57 czy ED72, bo to nie ta epoka, nie ta klasa. Jednak są pewne mankamenty:

* siedzenia dość twarde, krótkie siedzisko
* tylko jedna para drzwi na człon

Pozostałe rozwiązania zdecydowanie dobre. Spodobał mi się system głosowych zapowiedzi wraz z informacjami o trasie na ekranach.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl