Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Kraj coraz wolniejszej kolei
Autor Wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 31-07-2011, 19:54    Odpowiedz z cytatem

No niestety za błędy i wydłużenia się czasu przejazdu, oczywiście musimy płacić za to grube pieniądze. Przy takim czasie przejazdu między Warszawą a Krakowem, Katowicami, Poznaniem itd. największymi miastami, gdzie dojeżdżają pociągi o najwyższej kategorii - EIC, Ex powinni zmniejszyć ceny biletów... Ale, gdzie tam wg spółki oczywiście - "niedasię"

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 01-08-2011, 10:39    Odpowiedz z cytatem

Coz, za luksus (?) sie placi.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-08-2011, 12:37   

mkfilmykolejowe napisał/a:
EIC, Ex powinni zmniejszyć ceny biletów... Ale, gdzie tam wg spółki oczywiście - "niedasię"


I co to da ? Spółka jest od zarabiania pieniedzy. Zmniejszenie ceny biletow o 10 czy 20% to odpowiednio mniejsze zyski. A co spolka Intercity bedzie z tego miała? Zadowolenie pasazerow? Obnizenie cen o 5 czy 10% wzbudziłoby tylko ironie, no chyba ze chcesz zeby cene obnizyc o polowe.

Idac Twoim tokiem myslenia, benzyna na stacjach benzynowych położonych na remontowanych odcinkach drog powinna byc tansza, no bo przeciez sie wolniej jedzie Cool
Powrót do góry

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 01-08-2011, 16:26    Odpowiedz z cytatem

Nie do konca masz racje. Otoz PKP IC powinno zrobic oferte pociagow IC - powinno byc ich 20-30 pociągów, natomiast uruchomic dodatkowe pociagi 15-20 EX, które bylyby tansze od IC o 30-40 %.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kamiloroń Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Cze 2011
Skąd: Józefów k. Otwocka

PostWysłany: 01-08-2011, 17:28    Odpowiedz z cytatem

Bez komentarza..... Sad Confused jedyną receptą na to żeby kolej w Polsce wreszcie się podniosła jest jej całkowite zburzenie i zbudowanie od nowa jako jednej spółki ale nie państwowej bo wtedy znów politycy rozwaliliby ją. Rolling Eyes

_________________
Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

R90 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Wrz 2010
Skąd: Sochaczew

PostWysłany: 07-08-2011, 10:10    Odpowiedz z cytatem

Nieważne, że dużo szlaków kolejowych w Polsce staję się trupem, gdzie prędkość nie przekracza 50km/h. Ważne, że Łódź będzie miało prędkość podniesioną do 160km/h na szlaku do Wawy. Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

celtin.88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lip 2011
Skąd: Łódź

PostWysłany: 07-08-2011, 13:30    Odpowiedz z cytatem

Lepiej zacznij czepiać się np. rewitalizacji Lublin- Lubartów do 120/h dla kilku pociągów regio. To jest dopiero prawdziwe marnotrawstwo.

Nie cytuj przedmówcy!
@mk1992.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 07-08-2011, 13:56   

celtin.88, Nic nie przebije marnotrawstwa Warszawa Włochy - Skierniewice. No może jedynie E65 pod TILTA i zakup składów bez TILTA. Zresztą to się łączy z Łodzią też bo po co robili Skierniewice - Łódź Widzew pod TILTA na 160km/h.
Powrót do góry

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 07-08-2011, 15:00    Odpowiedz z cytatem

Może dlatego, że tędy podróżuje najwięcej ludzi w przeliczeniu na kilometr?

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

celtin.88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lip 2011
Skąd: Łódź

PostWysłany: 07-08-2011, 15:33    Odpowiedz z cytatem

Kryniczanin. Prawdziwe marnotrawstwo było wywalanie kasy na 160/h Wrocław- Zgorzelec,(Warszawa)- Siedlce- Terespol.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 07-08-2011, 15:49    Odpowiedz z cytatem

Czy ktos wie, kiedy ruszy pociag EC Wawel trase przez Niemcy, aby mogl z Wrocławia do Berlina dojechać w 3,5 godziny???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 07-08-2011, 17:07   

celtin.88,

Terespol i Zgorzelec to korytarze E20 i E30. Zgorzelec to porażka ale E30.

Henryk,

Takie bajeczki to możesz sobie wciskać o 19:00. Na dzień dobry napiszę ci np. SKM Trójmiasto.
Powrót do góry

celtin.88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lip 2011
Skąd: Łódź

PostWysłany: 07-08-2011, 19:32    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin
Wiem że wielu nie spodoba się to co teraz napiszę. Prawda jest taka że Wrocław- Zgorzelec czy Terespol – nie mają wielkiego znaczenia w komunikacji dalekobieżnej. Kasę powinno przeznaczyć się na porządną modernizację Wrocław- Poznań czy Wrocław- Łódź- Warszawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 07-08-2011, 23:21    Odpowiedz z cytatem

To totalna katastrofa. Takie czasy przejazdu to woda na młyn dla busiarzy. Przykładowo przy takim czasie przejazdu z Wrocławia do Poznania nie powinien jeździć po torach żaden EIC i EX. Nie wiem po co chcemy budować Y-greka zamiast remontować całą infrastrukturę do cywilizowanego stanu....No chyba, że większość linii PLK-a i tak planuje zamknąć, protestów nie będzie, bo te się rozsypią.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 07-08-2011, 23:26   

sheva17 napisał/a:
Nie wiem po co chcemy budować Y-greka


Niejaki @Kolejarz 65 na rynku-kolejowym tak to skwitował w jednym ze swoich ostatnich komentarzy:

Kolejarz 65 napisał/a:
Problem w tym że Łódź nie radzi sobie /historycznie nigdy nie radziła sobie/ albo radziła sobie bardzo - bardzo słabo nawet w sytuacjach korytarzowych.

Wrocław – Ostrów Wlkp. Łódź- Warszawa w latach 90- tych, czyli w okresie świetności lini kalskiej brak monopolizacji lini kategorią EX pomimo że na pierwszy rzut oka był to doskonały materiał do tego. A jednak Beton na to nie poszedł.

Wrocław – Ostrów Wlkp. Łódź- Warszawa obecnie. Okazuje się nawet dzisiaj trasa przez Warszawa- Wrocław Łódź przegrywa z trasą przez Częstochowę Opole liczbą połączeń TLK. Trasa minimalnie szybsza, ale dłuższa, z liczbą mieszkańców, której brakuje na trasie jeszcze jednego miasta wielkości Opola, aby pokryć liczbę mieszkańców samej tylko Łodzi!!!!!!!!!!!!!!!! A gdzie Kalisz , Ostrów Wlkp. czy choćby Pabianice ??

Przegrywacie i tutaj.

Słaba pozycja Łodzi i ciągu TLK Gdynia- Gdańsk Bydgoszcz- Toruń- Włocławek - Kutno -Łódź Piotrków Trybunalski – Częstochowa- Kraków/Katowice . Przecież ciąg ten mógłby mieć potencjał równy potencjałowi Szczecin- Poznań- Wrocław – Katowice- Kraków

Obecna klapa połączeń TLK Poznań – Kutno – Łódź- CMK – Kraków pomimo czasu 2 h krótszego od trasy przez Wrocław Katowice . A przecież CMK nie powinny kursować TLK tylko EX/IC dlatego Wasze łódzkie pociągi Kraków- Poznań albo powinny dostać kategorię EX albo być kierowane przez Częstochowę - Piotrków Trybunalski.

Także lobby łódzkie dąży więc niejako do wybudowania kolei w Polsce od początku, tyle że po łódzku , po naszemu, tak, aby inni nas słuchali i nam się pod porządkowali, stąd wymyślony został przez Waszych polityków mit Y greka, jako optymalnego rozwiązania dla kraju i w bezczelny sposób wmawia się to innym metropoliom i regionom.

Na to zgody być nie może.

A niestety z większością lobby łódzkie nie ma nawet dyskusji w sprawie Y- greka , obwodnicy KDP, przebiegu ciągów komunikacyjnych wyłącznie przez Łódź, i blokady wszelkich konkurencyjnych do łódzkich inwestycji vide SSC- stado os.


I chłop ma rację. Cała Polska ma cierpieć ze względu na chore kompleksy Łodzi...?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl