Odpowiedz do tematu
Temat:
Kolejnym problemem w KD jest brak maszynistów z uprawnieniami do prowadzenia elektrycznych pojazdów trakcyjnych a kursy na to stanowisko do tanich nie należą.
Temat:
krzysztoff, Niestety masz racje w przyszłym rozkładzie KD ma przejąć linie Żary-Legnica.. W zamian za to PRy Zebrzydowa-Nowogrodziec Lwówek-JG co mogło by sprawić że jako jedyna spójka na danym szlaku mogli by bez przesiadek zorganizować przejazdy w kierunku Jakuszyc od strony Bolesławca czy nawet Legnicy
Temat:
Tyle że na lipiec proijekt RJ nie uwzględniał połączeń między Lwówkiem a Zebrzydową
Temat:
I to jest po prostu lekceważenie pasażera i jego potrzeb, przecież tyle ludzi jeździło w piątki i weekendy z Lwówka do Legnicy, a teraz co??? Będą wspomagać busiarzy...
Temat:
_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Podpisano umowę na zakup 5 EZT
Marszałek Województwa Dolnośląskiego Marek Łapiński podpisał wczoraj umowę na zakup 5 nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, które będą dostosowane do rozwijania maksymalnej prędkości 160 km/h.
Umowa została zawarta między Kolejami Dolnośląskimi S.A. a Województwem Dolnośląskim, na dofinansowanie projektu pn. „Zakup pięciu nowych Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych na potrzeby realizacji przez Spółkę Koleje Dolnośląskie S.A. zadań przewozowych dla potrzeb komunikacji podmiejskiej” w ramach Priorytetu nr 3 - Transport, działania nr 3.3. – Transport miejski i podmiejski Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Wartość całkowita projektu to ponad 103,8 mln zł. Wartość dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego to około 70,7 mln zł.
Okres realizacji projektu - 30 grudzień 2011 r.
źródło: UMWD
Marszałek Województwa Dolnośląskiego Marek Łapiński podpisał wczoraj umowę na zakup 5 nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, które będą dostosowane do rozwijania maksymalnej prędkości 160 km/h.
Umowa została zawarta między Kolejami Dolnośląskimi S.A. a Województwem Dolnośląskim, na dofinansowanie projektu pn. „Zakup pięciu nowych Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych na potrzeby realizacji przez Spółkę Koleje Dolnośląskie S.A. zadań przewozowych dla potrzeb komunikacji podmiejskiej” w ramach Priorytetu nr 3 - Transport, działania nr 3.3. – Transport miejski i podmiejski Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Wartość całkowita projektu to ponad 103,8 mln zł. Wartość dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego to około 70,7 mln zł.
Okres realizacji projektu - 30 grudzień 2011 r.
źródło: UMWD
_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Temat:
I wtedy KD zabiorą najbardziej dochodowe pociągi od PR Wrocław, jak chociażby pociągi w relacji Wrocław Gł. - Legnica, Wrocław Gł. - Żmigród
Cytat: |
Marszałek Województwa Dolnośląskiego Marek Łapiński podpisał wczoraj umowę na zakup 5 nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, które będą dostosowane do rozwijania maksymalnej prędkości 160 km/h. |
I wtedy KD zabiorą najbardziej dochodowe pociągi od PR Wrocław, jak chociażby pociągi w relacji Wrocław Gł. - Legnica, Wrocław Gł. - Żmigród
Temat:
_________________
⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Wrocławiak, pięcioma składami KD wiele nie nawojują. To kropla w morzu potrzeb.
Osobiście nie mam nic przeciwko temu, żeby np. na linii zgorzeleckiej jeździły na zmianę PR i KD. Byłaby to jakaś namiastka konkurencji. Jestem wrogiem monopolu na torach, bez względu na to która spółka jest monopolistą. Jakiś bat nad sobą musi czuć i beton KD i beton PR Wrocław, bo pasażer wybierze najlepszą usługę.
Osobiście nie mam nic przeciwko temu, żeby np. na linii zgorzeleckiej jeździły na zmianę PR i KD. Byłaby to jakaś namiastka konkurencji. Jestem wrogiem monopolu na torach, bez względu na to która spółka jest monopolistą. Jakiś bat nad sobą musi czuć i beton KD i beton PR Wrocław, bo pasażer wybierze najlepszą usługę.
_________________
⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Temat:
KD ogłosiły wreszcie przetarg na dostawę EZT:
http://www.kolejedolnoslaskie.4bip.pl/upload/20101109180121edduulzdge3f.pdf
http://www.kolejedolnoslaskie.4bip.pl/upload/20101109180121edduulzdge3f.pdf
Temat:
_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Ciekawe, kiedy go rozstrzygnie i kto do niego stanie.
_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Temat:
@EU07-469
Kto może stanąć??
PESA Bydgoszcz ze swoim Elfem EN76
PESA Mińsk Mazowiecki z jakąś tańszą wersją Acatusa (budżetowa wersja ED74)
NEWAG Nowy Sącz ze swoim 19/20 WE
Jeżeli jedynym kryterium będzie cena-wygra PESA Mińsk Mazowiecki
Jeżeli dojdzie jakość wykonania, gwarancja i serwis to wygra jeden z wymienionych podmiotów w kombinacji 1 z 3
czyli albo NEWAG albo PESA Bydgoszcz
Kto może stanąć??
PESA Bydgoszcz ze swoim Elfem EN76
PESA Mińsk Mazowiecki z jakąś tańszą wersją Acatusa (budżetowa wersja ED74)
NEWAG Nowy Sącz ze swoim 19/20 WE
Jeżeli jedynym kryterium będzie cena-wygra PESA Mińsk Mazowiecki
Jeżeli dojdzie jakość wykonania, gwarancja i serwis to wygra jeden z wymienionych podmiotów w kombinacji 1 z 3
czyli albo NEWAG albo PESA Bydgoszcz
Temat:
Newag nie spełnia warunków, z pewnością złoży odwołanie.
Kryteria ocen:
Cena - 70%
Okres gwarancji - 5% (Gwarancja nie może być dłuższa niż 48 miesięcy )
Termin dostawy pierwszych dwóch - 25%
Przetarg jest ewidentnie ustawiony pod Pesę.
Kryteria ocen:
Cena - 70%
Okres gwarancji - 5% (Gwarancja nie może być dłuższa niż 48 miesięcy )
Termin dostawy pierwszych dwóch - 25%
Przetarg jest ewidentnie ustawiony pod Pesę.
Temat:
No to albo:
PESA Bydgoszcz
albo
PESA Mińsk Mazowiecki
Wybór należy do UMWD (a przetarg ch.... rozpisany )
PESA Bydgoszcz
albo
PESA Mińsk Mazowiecki
Wybór należy do UMWD (a przetarg ch.... rozpisany )
Temat:
MPK Legnica wymagało na dwa śmieszne (w porównaniu z pociągiem), małe autobusiki, 15 lat gwarancji. To tylko tak dla porównania.
Temat:
Gwarancja, tj. jej tak krótki GÓRNY limit to jakieś jaja są. Jakiś być musi bo inaczej wyjdzie więcej niż 100 możliwych punktów, ale 60 czy nawet 72 mies. powinno być jako max. punktowany.
Newag oczywiście się odwoła (dostarczył 4 składy 160 km/h dla SKM, wymóg SIWZ - 5, czyt. przetarg ustawiony na ich wykluczenie) i całkiem prawdopodobnie taką zmianę na izbie wymusi, byle nie kombinowali za bardzo ze zmianą innych warunków technicznych dla nowych pojazdów. Elfy będą na pewno droższe niż 19WE które już istnieje, nie tak jak z nieistniejącymi i niedającymi się w wyznaczonym terminie wyprodukować szynobusami dla Dolnośląskiego gdzie był straszny cyrk ze strony Newagu.
Ciekawe czy będzie kolejny przetarg wygrany przez Bydzię o 1,5 punktu/100...
Newag oczywiście się odwoła (dostarczył 4 składy 160 km/h dla SKM, wymóg SIWZ - 5, czyt. przetarg ustawiony na ich wykluczenie) i całkiem prawdopodobnie taką zmianę na izbie wymusi, byle nie kombinowali za bardzo ze zmianą innych warunków technicznych dla nowych pojazdów. Elfy będą na pewno droższe niż 19WE które już istnieje, nie tak jak z nieistniejącymi i niedającymi się w wyznaczonym terminie wyprodukować szynobusami dla Dolnośląskiego gdzie był straszny cyrk ze strony Newagu.
Ciekawe czy będzie kolejny przetarg wygrany przez Bydzię o 1,5 punktu/100...
Temat:
_________________
pozdrawiam
Odpowiedz do tematu
Wesoło to będzie jak Pesa nie wygra przetargu na tramwaje w Bydzi. Ale nie wykluczone że ezt mogą odpuścić - mają co robić (ezt dla 4 odbiorców, tramwaje, szt). A czemu elfy mają być droższe? Mają mniej wózków na przykład.
_________________
pozdrawiam