Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Następny
Remonty dolnośląskich linii kolejowych
Autor Wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-08-2010, 21:56   

Takie podbijanie toru pozwoli podnieść szlakową, czy to jedynie przeciwdziałanie dalszej degradacji?
Przejdź na dół

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 21-08-2010, 10:50    Odpowiedz z cytatem

już od dawna mówiło się o porządnym remoncie a skończyło się na podbiciu i baj baj

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

rob21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 21-08-2010, 23:55    Odpowiedz z cytatem

Czyli Jerry baj baj kibelki stówki nie zrobia (:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 22-08-2010, 08:24    Odpowiedz z cytatem

no niestety

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 22-08-2010, 18:08    Odpowiedz z cytatem

To ile wyciągną po takim podbiciu torów ? Wie ktoś? Widze że PKP gra na zwłoke ..Przy takim remoncie jak podbijanie torowiska to i tak wiele nie da przy tym obłożeniu lini i ilości pociągów Lotos Kolej, KGHM czy też PKP CARGO które swym ciężarem dewastują linie. Widać PKP zdało sobie sprawę z tego że ta linia już długo nie pociągnie tymbardziej po tym jak na lini Polkowice -Lubin Górniczy wykoleił się pociąg to przy gorszym stanie Głogów-Lubin Górniczy-Legnica też nie prędko i nie trudno o wypadek w nie dalekim czasie (oby nie) i stąd wreszcie coś chcą z tymi torami robić ale jak to w PKP nie za wiele byle by można było jeszcze troche pojezdzić pózniej? Niech się inni martwią.

Mogła by być druga wersja też nieco bardziej optymistyczna że przez zły a wręcz fatalny stan tych torów PKP przed remontem postanowiło je podbić by poprostu do tego remontu jakoś dotrwały.. i chciałbym by ta wersja była prawdą jaką ujżymy w najbliższym czasie

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 23-08-2010, 09:53    Odpowiedz z cytatem

kolego pawelW!
dowiedziałem się że podbicie będzie realizowane na tych kilometrach:
620 - 690 km Rzeszotary - Raszówka
17650 - 19500 km Chróstnik - Lubin Górniczy
22620 - 26030 km Lubin Górniczy - Koźlice
28200 - 28630 km Lubin Górniczy - Koźlice
30368 - 31660 km Koźlice - Rynarcice
czyli tam gdzie jest 20 km/h
ale ciekawsze jest to że prędkość się nie zwiększy po tym!!!

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 23-08-2010, 20:35    Odpowiedz z cytatem

No wiec widzimy że jest to jednak ratunek lini przed jej upadkiem bo jest potrzebna więc utrzymuje się na niej choćby te marne 20km/h byle by towarowe mogły nadal jezdzić.. Jesteś pewien że szlakowa nie wzrośnie nic a nic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rob21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 23-08-2010, 22:04    Odpowiedz z cytatem

No to bardzo optymistyczna wiadomość, nie lubie się denerwować, ale powiedzcie mi kto, który dyrekror zarządza tą linią i prezesa plk, wsadze do kibla ( oczywiście plastik ), i puszcze go tak trzy może cztery razy w tą i z powrotem zobaczymy czy będzie tak mu sie buźka cieszyła, może jeszcze Garbarczyka tam zmieszcze, jeżeli będzie miejsce w pociągu wiadomo jaki tłok pasażerów na 289.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 24-08-2010, 04:49    Odpowiedz z cytatem

pawelW dowiedziałem się z samej góry i nawet sam toromistrz z tej linii mi to mówił

rob21 to nie jest głupi pomysł

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

1762 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lip 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-08-2010, 06:59    Odpowiedz z cytatem

Na odcinku Jaworzyna Śląska - Imbramowice na prawie całej trasie leżą już podkłady betonowe (przy rozjazdach drewniane) i szyny. Na stacji Jaworzyna Śląska prace zaczynają się od wjazdu od strony Wałbrzycha za wiaduktem kolejowym.

_________________
Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 24-08-2010, 07:32    Odpowiedz z cytatem

Gdyby tak calosc wyremontowali zeby skrocic czas jazdy przynajmniej do 2 godz 30 min...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

1762 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lip 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-08-2010, 08:15    Odpowiedz z cytatem

Pewnie, każdy podróżujący tą trasą by chciał. Widząc modernizację (w końcu na dłuższym odcinku) ma się nadzieję na skrócenie czasu jazdy. Tylko na linii 274 ilość remontowanych kilometrów musi się zwiększyć, bo za każdym razem gdzieś zaczyna się sypać w innym miejscu. Parę lat temu odcinek od Mietkowa do Kątów Wrocławskich pokonywało się szybko. Z każdym rokiem coraz gorzej, a teraz jeszcze obniżą szlakową, bo jadąc da się "odczuć", że ten odcinek się rozsypuje.
Dochodzi jeszcze sprawa przejazdów kolejowych, aby nie było jak na odcinku od Kątów do Smolca, gdzie pociągi muszą sporo zwalniać na niektórych przejazdach. Mam nadzieję, że z Jaworzyny do Imbramowic zostanie to wyeliminowane, na podstawie informacji PLK ("Zmieni się m.in. standard 8 przejazdów kolejowo-drogowych. Wszystkie otrzymają nową nawierzchnię. Na dwóch z nich zamontowana zostanie sygnalizacja przejazdowa i półrogatki.").

[ Dodano: 28-08-2010, 08:37 ]
Błąd się wkradł w moim poprzednim poście - podkłady betonowe leżą na odcinku Żarów-Imbramowice. Jeszcze nie ruszyli Jaworzyna Śląska-Żarów.

_________________
Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 28-08-2010, 10:09    Odpowiedz z cytatem

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:

„Modernizacja linii kolejowej nr 274 Wrocław – Zgorzelec na odcinku Wrocław – Jelenia Góra” szlak Boguszów Gorce - Boguszów Gorce Zachód modernizacja nawierzchni kolejowej w torze nr 2 w km 85,816 - 88,675 wraz z robotami towarzyszącymi



2. W ramach zadania w 2010r. należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane modernizacji nawierzchni torowej, rozjazdów i obiektów inżynieryjnych na linii kolejowej nr 274 Wrocław – Zgorzelec szlak Boguszów Gorce – Boguszów Gorce Zachód tor nr 2 w km 85,816 – 88,675, tj.:

ü wymiana nawierzchni w torze nr 2 na długości 2,769 kmt

ü wymiana rozjazdu 1szt.

ü likwidacja rozjazdów 2 szt.

ü naprawa ściany oporowej w km 85,892

ü naprawa wiaduktu kolejowego w km 85,945

ü naprawa przepustu kolejowego w km 86,466

ü naprawa 2 przejść dla pieszych w poziomie szyn z peronu nr 1 na 2 w stacji Boguszów Gorce Zachód

wraz z robotami towarzyszącymi, obejmującymi:

ü roboty podtorzowe wraz z budową odwodnienia wgłębnego, oraz odtworzeniem odwodnienia istniejącego

ü roboty z branży srk i energetycznej

ü wykonanie badań geologicznych i geotechnicznych w rejonie szkód górniczych

Wyroby budowlane niezbędne do realizacji zadania zabezpiecza Wykonawca robót.

3. Zamówienie obejmuje:

ü wykonanie numerycznej mapy sytuacyjno – wysokościowej 3D do celów projektowych w skali 1:500 z ewidencją gruntów

ü wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów, opinii, uzgodnień i decyzji (w tym lokalizacyjnych), dokonanie zgłoszenia robót lub uzyskanie pozwoleniem na budowę (jeżeli jest wymagane) a także uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jest wymagane)

ü sporządzenie projektu wykonawczego,

ü wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów,

ü przeprowadzenie prób i badań wymaganych przez Zamawiającego, przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem do eksploatacji modernizowanych odcinków torów wraz z innymi elementami infrastruktury

ü sporządzenie dokumentacji powykonawczej.


Źródło: http://www.przetargi.plk-sa.pl/kprzetarg_szczegoly.php?szczegoly_id=4fc5934498a178d34e36faaf73943b64&futix=-46273000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

linia274 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Maj 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 31-08-2010, 10:16    Odpowiedz z cytatem

Wrocławski UM chce zwiększenia prędkość pociągów na linii nr 274

Urząd Miejski Wrocławia ogłosił przetarg na opracowanie studium możliwości zwiększenia prędkości pociągów na linii 274 na odcinkach Wrocław - Zgorzelec jako alternatywy linii E - 30.

Przedmiotem zamówienia jest analiza działań o charakterze modernizacyjnym pod kątem poprawy parametrów eksploatacyjnych oraz zwiększenia atrakcyjności linii kolejowej nr 274 stanowiącej połączenie Wrocławia ze Zgorzelcem.

Głównym celem opracowania jest określenie możliwości i celowości modernizacji wybranej linii kolejowej o znaczeniu regionalnym pod kątem poprawy jej parametrów technicznych oraz wzmocnienia powiązań regionalnych. W tym celu niezbędne jest zagwarantowanie odpowiednich parametrów eksploatacyjnych linii kolejowej, zwiększenie podaży oferowanych usług transportowych, poprawa sprawności komunikacji zbiorowej, która warunkuje odpowiednią jakość powiązań w ramach obszaru metropolitalnego. Strategia modernizacji obejmować powinna również bezpośrednie otoczenie danej linii kolejowej oraz odnosić się do jej powiązań z innymi środkami transportu celem zwiększenia atrakcyjności komunikacji kolejowej. Modernizacja linii kolejowej nr 274 przyczyni się do zwiększenia dostępności transportowej regionu ja również zwiększy możliwości rozwoju turystyki w regionie - czytamy w dokumentacji przetargowej.

Oferty w przetargu można składać do 7 września.

źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/17918/Wroclawski_UM_chce_zwiekszenia_predkosc_pociagow_na_linii_nr_274.htm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krakonos Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lut 2009

PostWysłany: 31-08-2010, 10:35    Odpowiedz z cytatem

Ktoś mi powie co ma UM we Wrocławiu do linii kolejowych? Ja wiem, że wybory, ale tak ztunigowana kiełbasę wyborczą łykną chyba tylko najbardziej oderwani od rzeczywistości wyborcy Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 14 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl