Najnowsze info dla linii WROCŁAW - JELCZ LASKOWICE - WROCŁAW
Na odcinku Wrocław Gł. - Jelcz Laskowice - Wrocław Gł. wprowadzona zostanie autobusowa komunikacja zastępcza, z wyjątkiem pociągów:
Wrocław Gł. - Jelcz Laskowice o godz. 14.56 , 15.56 , 16.56
Jelcz Laskowice - Wrocław Gł. o godz. 5.20 , 6.20 , 7.20
Autobusy kursować będą w relacjach:
1. Wrocław Gł. - Jelcz Laskowice przez Czernicę Wrocławską , Jelcz Miłoszyce
2. Wrocław Gł. - Zakrzów Kotowice przez Wrocław Brochów, Siechnice
Z uwagi na brak mostu na Odrze nie będzie możliwości przejazdu np. z Jelcza Laskowic do Siechnic.
Autobusy odjeżdżają z przystanku MPK przy ul. Suchej ( przy Dworcu PKP ).
Tomasz B., zmiany spowodowane brakiem sprawnego taboru - smiech na sali. Więc te trzy pary maja takie godziny,że obieg wychodzi np. 14:56 do Jelcza powiedzmy na 16:00, a z Jelcza 5:20. I jak tu ma nie brakowac taboru skoro ustala się postoje na stacjach zwrotnych po 15 godzin.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Żeby było śmieszniej to te pociągi najprawdopodobniej jadą do Jelcza, w międzyczasie przyjeżdża czwarty od strony Opola i tak stoją sobie na stacji cztery składy do rana do 5 z minutami (i dłużej). Wątpię, żeby któryś wracał do Wrocławia a jeśli tak to dlaczego nie wykonuje kursu rozkładowego?!
Tomasz B., bo taniej wziac dotację a nic nie robić...
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Przez to trzeba by wziac tych pseudo-dowodzacych ZPR Wroclaw za morde i uciac dotacje za pociagi odwolane, nawet z Kompromitujacymi Kolej Autobusami, albo w tym drugim przypadku obnizyc ja do kosztow obslugi autobusu. Bardzo szybko by sie obudzili. Choc po zbetonialcach ciezko spodziewac sie czegos dobrego.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
To są jakieś jaja ? PR Wrocław powinien zabulić za takie cyrki tak że musieli by zbankrutować, a na pewno taniej by im się opłaciło zestawić składy zastępcze. Odwilż idzie, a tu do wiosny odwołania. No co to ma znaczyć !
Inna sprawa że cała dotacja do PR Wrocław za rok 2010/2011 powinna zostać wstrzymana. To jest niedotrzymanie umów !
Bartuś, PR są tu najmniej winne. To PKP S.A. podczas usamorządowienia pozbawiło PR zaplecza technicznego we Wrocławiu oraz lokomotyw elektrycznych, które teraz mogłyby jeździć z wagonami w zastępstwie zdefektowanych EZT-ów. Pretensje kieruj też do UMWD, bo to marszałek zgodził się wziąć na siebie spółkę bez stosownego zaplecza i taboru. UMWD ma to czego chciał!
PR Wrocław potrzebuje zaplecza technicznego, czyli zadaszonej i osłoniętej od wiatru hali z kanałami, gdzie można by wykonywać przeglądy i dokonywać bieżących napraw. Bez tego ani rusz. EZT-y będą padać i pociągi będą odwoływane.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Noema - o braku zaplecza technicznego wiem doskonale, ale kierownictwo PR Wrocław takie święte też nie jest. Pełno kibli stoi bez rewizji ! Zresztą 2 lata od usamorządowienia NIC nie zrobiono, w kierunku sklecenia jakiegoś zaplecza, aby podczas zim nie było takich paraliżów. Nawet KD skleciło jakąś budę w Miłkowicach, żeby mieć zaplecze. Nie ściągnięto składów zapasowych, nie poprawiono obiegów jednostek (tak, tak - kibel potrafi stać pół dnia na stacji odstawczej), nie dogadano się z sąsiednimi ZPR-ami o jakieś wsparcie. Zresztą ludzi marznących na peronie na odwołany pociąg (to co masz na stronie to nawet nie jest 30% odwołanych pociągów - reszta to są niespodzianki, o których ludzie się na peronie dowiadują) ciężko przekonać że to nie wina PR - więc, głosują nogami. Natomiast UMWD na to wszystko patrzy przez nos. NIKT nie zareagował na 30% spadek pasażerów. W tym roku znów będzie 30% pasażerów mniej aż w końcu nikt nie będzie jeździł i wszyscy kolej oleją. PR Wrocław to bez wątpienia najgorszy zakład PR w Polsce, pod względem technicznym, nie widać żadnych starań żeby to poprawić. Z zimy na zimę jest gorzej. I to mnie boli. PR Wrocław jest rozłożony na łopatki do błota przez PKP i rząd, ale w tym błocie widać się podoba, bo nikt nie poczynia starań, ażeby sytuację zakładu poprawić.
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-01-2011, 19:23
Noema napisał/a:
PR Wrocław potrzebuje zaplecza technicznego, czyli zadaszonej i osłoniętej od wiatru hali z kanałami, gdzie można by wykonywać przeglądy i dokonywać bieżących napraw. Bez tego ani rusz.
Czy na Dolnym Śląsku są miejsca, w których np. Cargo nie korzysta już z takich zaplecz i teoretycznie jedno z nich mogłyby wykupić/wydzierżawić PR?
Czy ktoś wie co było przyczyną wczorajszego gigantycznego, bo około czterogodzinnego (!!!) opóźnienia pociągu EC Wawel z Hamburga do Krakowa??? Podobno w EP09-046 popsuły się patyki w stacji Okmiany... Ale czy na pewno???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum