Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Następny
Powrót pociągów na trasę z Jasła do Zagórza
Autor Wiadomość

patryk92 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010
Skąd: Jedlicze

PostWysłany: 23-10-2010, 15:48    Odpowiedz z cytatem

Moja własna propozycja rozkładu jazdy 2010/2011 na trasy: Rzeszów-Jasło, Jasło-Zagórz, Jasło-Chyrów i Zagórz-Łupków-Medzilaborce. Nie powinno być w nim błędów, a jeśli zobaczycie jakieś to piszcie Smile

RJP 2011 podkarpacie.xls
Pobierz Plik ściągnięto 413 raz(y) 53.5 KB

Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 23-10-2010, 17:02    Odpowiedz z cytatem

ile skladow do obslugi Ci wyszlo??

wg mojego sa 3 szynobusy + sklad wagonowy (w wakacje dzielony na 2 wiec dwie stonki) na obsluge Rzeszow - Jaslo - Zagorz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

patryk92 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010
Skąd: Jedlicze

PostWysłany: 23-10-2010, 18:22    Odpowiedz z cytatem

Trochę mam tych składów. I nie wiem czy nie za dużo. W moim rozkładzie są 2 szynobusy kursujące na Rzeszów-Zagórz-Rzeszów, 2 składy do Chyrowa, 2 składy na Jasło-Zagórz, 2 składy na Rzeszów-Jasło i 1 skład na Rzeszów-Medzilaborce-Sanok-Medzilaborce-Rzeszów w okresie wakacji. Tylko ile mają na stanie lokomotyw PR Rzeszów ? Bo z tego co mi wyszło to będzie potrzebne 6 maszyn, a 7 w okresie wakacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 23-10-2010, 21:24    Odpowiedz z cytatem

duzo troche Smile ja wlasnie to ukladalem pod katem maksymalnego wykorzystania jak najmniejszej ilosci taboru
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 24-10-2010, 10:54    Odpowiedz z cytatem

witam szukam "szaleńców" podobnych do mnie...myslę o uruchomieniu przewozów turystycznych na trasie Zagórz-Krościenko...????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 24-10-2010, 17:54    Odpowiedz z cytatem

Zależy co rozumiesz przez pojęcie "przewozy turystyczne". Jeśli chodzi o pociągi sezonowe to najlepiej Rzeszów-Jasło-Zagórz-Krościenko (Chirow)/Łupków(Medzialaborce-Humenne-Kosice) po 2 pary dziennie.
Skład dzielony w stacji Zagórz 3 wagony do Kosic, 2 do Chirowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 25-10-2010, 14:28    Odpowiedz z cytatem

Nie przy tych prędkościach szlakowych jak teraz. Najpierw remont a potem można organizować przewozy, a nie odwrotnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 25-10-2010, 16:28    Odpowiedz z cytatem

na remont sie nie zanosi raczej Smile wiec albo rydz albo nic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 25-10-2010, 18:40    Odpowiedz z cytatem

Jakie jest torowisko na wspomnianym szlaku każdy wie,tu nie chodzi o prędkość bo to nie wyścigi,bardziej mnie interesuje pozyskanie odpowiedniego taboru....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 25-10-2010, 19:38    Odpowiedz z cytatem

jubikej, zanosi się na remonty: Rzeszów - Jasło i Jasło - Zagórz: http://infokolej.pl/printview.php?t=8213&start=15&sid=52c61e833ee0ce7a024058df7ce594ee
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 26-10-2010, 07:01    Odpowiedz z cytatem

nie uwierze poki nie zobacze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 26-10-2010, 17:47    Odpowiedz z cytatem

tak jak piękne są Bieszczady,tylu niedowirków...to może przekujmy te tory na wąskie,będzie taniej!piszecie o dotacjach,o wsparciu unii...a może sami Coś zrobimy???Są ludzie którzyn chętnie spędzą kilka godzin w pociągu,w miłej atmosferze,itp
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Michał M. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lut 2008

PostWysłany: 26-10-2010, 18:54    Odpowiedz z cytatem

Parę spostrzeżeń odnośnie Waszych propozycji:

Jubikej - Twój rozkład nie daje mieszkańcom Sanoka i Krosna dojazdu do Krakowa przed południem, ani dalej na Katowice, Wrocław. Nawet w stronę N. Sącza trzeba by czekać w Jaśle godzinę, co do reszty zniechęciłoby i tak nielicznych potencjalnych pasażerów na takiej trasie. Jedyna możliwość wydostania się poza Kraków dalej to start o 10.47 z Zagórza, ale dopiero po 7 godzinach w Krakowie, dla turystów-entuzjastów wracających z Bieszczad to za wcześnie, innych odstraszy 7 h do Krakowa z dwiema przesiadkami.
- Pociągi skomunikowane z Łupkowem i Chyrowem zaczynają lub kończą w Jaśle. Może miały by służyć jakimś turystom z Rzeszowa (bo nie są skomunikowane w Rzeszowie z niczym), ale kto chciałby startować na wycieczkę po 3 rano, albo kończyć o 0.38? Nawet w lepszych godzinach odjazdów miejscowi wybrali by Veolię, tak więc należy się skupić na połączeniach z pociągami z/do odleglejszych części kraju. Z pozytywnych stron, to pociąg po południu z Krakowa, może się przydać w piątki i dni przed świętami, kiedy np. studenci wracają do domów. Czas jest jednak zbyt długi, Kraków-Jasło powinno być 3 h 15 dla przyspieszonego osobowego lub IR na EN57, autobus Kraków-Jasło jedzie 3 h. W moim rozkładzie podobny pociąg jest Tarnów- Zagórz (skomunikowany z IR Światowid z Wrocławia), tylko że trochę później.
- ruch lokalny: jeśli ktoś chciałby dojeżdżać do szkoły w Krośnie od strony Jasła (załóżmy, że lekcje trwają 08:00-15:00) musiałby czekać już od 6 rano - mordęga (z powrotem jest ok), natomiast od strony sanockiej od 6.40. Rozumiem, że zakładałeś dojazdy na 7 do pracy, ale co po tym jeśli kończąc o 15 ma ktoś odjazd dopiero 16.54 albo 18.19?

Patryk_92: Dojazdy lokalne całkiem rozsądne, nocny pociąg z Rzeszowa powinien odjeżdżać godzinę wcześniej, zaraz po przejęciu pasażerów z regio z Krakowa, żadna to przyjemność tkwić w nocy na dworcu, większa przyjechać wcześniejszym rankiem w Bieszczady. Szkoda, że nie ma więcej skomunikowań w Rzeszowie np z jakimś IR lub TLK jadącym przez całą Polskę. Obawiam się też, że relacje muszą pozostać tylko do Łupkowa, obiło mi się o uszy, że Słowacy mają przepis nie pozwalający wpuścić na swój teren lokomotyw Su42.

Maykin: Pomysł iście niedorzeczny. Tej linii potrzena jest natychmiastowa wymiana przynajmniej części spróchniałych podkładów, uzupełnienie podsypki i podbicie, ogólnie likwidacja ograniczeń stałych i podniesienie szlakowej, a nie przekuwanie na inny rozstaw. Koszt wyszedłby podobny, jedna kolejka wąskotorowa jako weekendowa atrakcja już w regionie jest i wydaje mi się, że wystarczy. Ta linia powinna pełnić normalną rolę komunikacyjną.

Zapraszam do komentowania również mojego rozkładu zamieszczonego na stronie wcześnie. Zgłaszam od razu swój błąd, ostatni pociąg z Zagórza powinien odjeżdżać 19.55 i odpowiednio 5 min wcześniej na wszystkich dalszych postojach, tak by umożliwić krzyżowanie w Jedliczach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 26-10-2010, 23:56    Odpowiedz z cytatem

Michał.Ja bym proponował inną opcję. Zamiast pociągu o 1.00 do Chirow, pociąg Rzeszów-Kosice/Chirow (dzielony w Zagórzu) i skomunikowany w Rzeszowie (w obie strony) z nocnym pociągiem TLK Wrocław/Warszawa-Przemyśl. Wtedy tylko z jedną przesiadką możnaby było się dostać do najpopularniejszych bieszczadzkich miejscowości (a także na Słowację i Ukrainę), z wielu miejsc kraju.
Tylko że PR i IC musiały by się dogadać żeby te pociągi oczekiwały na siebie w razie ewentualnych opóźnień.
Natomiast "Twoje" pociągi Tarnów-Zagórz, lepiej żeby kursowały w rel. Kraków-Jasło (na EN57 np. jako wydłużenie dwóch relacji Kraków-Tarnów) i w Jaśle skomunikowane z szynobusami do/z Zagórza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

b182 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Sie 2007

PostWysłany: 27-10-2010, 07:27    Odpowiedz z cytatem

No to panowie kiedy tak zaczną jeździć? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 14 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl