Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
Komunikacje zastępcze na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 01-02-2010, 23:55    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak, lokomotyw spalinowych macie aż nadto. Można by nimi obdzielić PKP IC i jeszcze by wam zostały zbędne.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 02-02-2010, 00:00    Odpowiedz z cytatem

Noema, a skąd mamy mieć tyle lokomotyw spalinowych Question . Nie mogę napisać ile posiadamy na dzień dzisiejszy tych lokomotyw ( obowiązuje mnie tajemnica przedsiębiorstwa), ale jest to ilość nie tak wielka, aby zabezpieczyć chociażby pociągi w relacji Węgliniec- Zgorzelec - Węgliniec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

surgeon Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Sty 2007
Skąd: Lubin

PostWysłany: 02-02-2010, 08:51    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak - a PKS Lubin od owego roku podniósł cenę biletu do Wrocławia i już kosztuje prawie tyle co bilet PR bez promocji. A że promocja duża, to można sporo zaoszczędzić jadąc pociągiem. Problem w tym, że pociągów prawie nie ma. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

PiterTarnów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Kwi 2009

PostWysłany: 02-02-2010, 11:15    Odpowiedz z cytatem

super, to PR Wrocław nie ma nawet jednej czy dwóch lokomotyw spalinowych zeby obsłużyć Węgliniec-Zgorzelec? to gdzie je ma a jeśli zepsute to czemu nie naprawione?? przecież tego zatrzęsienie stoi w Węglincu na torach (widziałem w listopadzie,teraz to nie wiem.)jak nie ma to niech wynajmie od diabła rogatego nawet a niech się nie ośmiesza puszczaniem busa zamiast pociagu na dwutorowej wyremontowanej trasie !!! i tu się nasuwa pytanie - czemu nie zrobiono DRUTA do Zgorzelca przy okazji remontu? kto jest za to odpowiedzialny? gdyby był to wszystkie lokomotywy elektryczne czy kible mogłyby nawet tam wjeżdżać!

_________________
2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 02-02-2010, 14:40    Odpowiedz z cytatem

z tym brakiem druta to jakas paranoja przy takim remoncie :/ ale sa w tym kraju madrzejsi

ja bym nawet pokusil sie o odrutowanie trasy do Gorlitz, zeby tam Regio konczyly bieg - doplacacne by byly z samej góry jak teraz Jasło-Chyrów a nie z UM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 11-02-2010, 23:55    Odpowiedz z cytatem

pociąg R-66440 Lubin Górniczy (6:17) - Legnica (7:07)
pociąg R-66449 Legnica (18:04) - Lubin Górniczy (18:55)

...w dalszym ciągu KKZ

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

surgeon Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Sty 2007
Skąd: Lubin

PostWysłany: 12-02-2010, 15:30    Odpowiedz z cytatem

Aż do 1 marca? ;-)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 12-02-2010, 16:54    Odpowiedz z cytatem

Niby mówiono o remącie Lubińskiej ale niestety to tylko poloty kolejowe mówiono także o tym że w czasie remątu brak kkz ale ze względu na objazdy poc towarowych do skończenia remontu E30 Wr -Legnica na odc od miękini aż po Malczyce nie będze remontu na Lubińskiej ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ufo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-02-2010, 02:39    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak napisał/a:
Noema, a skąd mamy mieć tyle lokomotyw spalinowych Question . Nie mogę napisać ile posiadamy na dzień dzisiejszy tych lokomotyw ( obowiązuje mnie tajemnica przedsiębiorstwa), ale jest to ilość nie tak wielka, aby zabezpieczyć chociażby pociągi w relacji Węgliniec- Zgorzelec - Węgliniec.


Faktycznie, ilość lokomotyw sprawnych jest niewielka, zaś tych zdefektowanych, stojących przy peronie w Jeleniej Górze - spora. Przestań ośmieszać siebie i swoją firmę pisaniem bredni - po prostu PR Wrocław nie ma żadnego zaplecza do utrzymania tego taboru, stąd tak duża awaryjność i lokomotyw i ezt.

_________________
Juz nie PKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 13-02-2010, 14:17    Odpowiedz z cytatem

Ostatnio dość często KKZ jest na trasie Legnica - Kłodzko. Nie ma sprawnych szynobusów w KD?

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 13-02-2010, 20:22    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Faktycznie, ilość lokomotyw sprawnych jest niewielka, zaś tych zdefektowanych, stojących przy peronie w Jeleniej Górze - spora. Przestań ośmieszać siebie i swoją firmę pisaniem bredni - po prostu PR Wrocław nie ma żadnego zaplecza do utrzymania tego taboru, stąd tak duża awaryjność i lokomotyw i ezt.


Ufo, ja się ośmieszam Question . Stwierdzam tylko fakt.
A czyja to jest wina, że PR Wrocław od pewnego okresu czasu nie ma zaplecza technicznego Question .
Ja dobrze wiesz całą lokomotywownię we Wrocławiu przejęła Spółka IC, a koszty remontów lokomotyw spalinowych są bardzo duże.
Jednym słowem PR Wrocław został pozbawiony wszelkiego zaplecza technicznego Exclamation Exclamation Exclamation Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ufo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 14-02-2010, 09:23    Odpowiedz z cytatem

W takim razie po co PR zgadzał się na uruchamianie pociągów z lokomotywami, wiedząc, że nie podoła tej trudnej sztuce, jaką jest utrzymanie taboru? A przeglądy i naprawy można komuś zlecać, są firmy które podjęłyby się tego bez większego problemu. No ale jeśli podejście PRów jest takie, że na wszystkim trzeba oszczędzać, to ja dziękuję.

Poza tym jeszcze jedna sprawa - PR W-w posiada zaplecze do napraw i przeglądów ezt, a jak one się sprawują wszyscy dobrze wiemy i widzimy - jak na to odpowiesz?

_________________
Juz nie PKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 14-02-2010, 09:49    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze napisał/a:
Ostatnio dość często KKZ jest na trasie Legnica - Kłodzko. Nie ma sprawnych szynobusów w KD?


no niestety, defekty o tej porze roku to nic dziwnego

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 14-02-2010, 13:01    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Poza tym jeszcze jedna sprawa - PR W-w posiada zaplecze do napraw i przeglądów ezt, a jak one się sprawują wszyscy dobrze wiemy i widzimy - jak na to odpowiesz?


Ufo, Zgadzam się z tobą Exclamation . Tylko miej świadomość, że kilkadziesiąt EZT-ów stoi odstawionych z powodu uszkodzonych silników trakcyjnych Idea .
A nowych składów nie widać i nic nie słychać, że przyjdą. Sprzęt jaki PR Wrocław i nie tylko dysponuje, to ponad 20, 30-to letnie EZT-y. I skutki tego widać niejednokrotnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2009
Skąd: Świętoszów

PostWysłany: 14-02-2010, 13:16    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ostatnio dość często KKZ jest na trasie Legnica - Kłodzko. Nie ma sprawnych szynobusów w KD?

Są. Jeden w Bydgoszczy a kolzłomy mają sprawność techniczną na poziomie 10 %
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 14 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl