Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Linia Działdowo - Brodnica
Autor Wiadomość

PiterTarnów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Kwi 2009

PostWysłany: 07-02-2010, 21:06    Odpowiedz z cytatem

korekta SRJP numer 1526316/2010 : poprawić nazwę: Warm-Maz Zakład Przewozów Regionalnych : na :WARMŃSKO-MAZURSKI ZAKŁAD LIKWIDACJI PRZEWOZÓW REGIONALNYCH.
Nie wierzę że pociągi Elbląg-Braniewo jeździłyby puste. Tak samo Olsztyn-Mikołajki-Ełk czy Działdowo-Brodnica-Jabłonowo.

_________________
2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lidl Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Mar 2009

PostWysłany: 07-02-2010, 21:11    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nie do końca wiadomo też czemu zostały zlikwidowane


Cytat:
po kontrolach okazało się że pociągi jeżdżą puste



chyba nie trzeba komentarza?

_________________
Beton http://pastebin.com/f3956f14b historia moich ostrzezen Laughing Beton
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartini Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2009

PostWysłany: 08-02-2010, 00:05    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
chyba nie trzeba komentarza?

Powszechnie wiadomo, że gdy ZPR Olsztyn chce uwalić jakąś linię, to po pierwszym ograniczeniu oferty do jednej czy dwóch par połączeń, ogłasza jakieś "badania" z których wynika, że nikt nie jeździ pociągiem. Prawda niestety jest nieco inna - konduktorzy na liniach "do wycięcia" nie wypisują biletów albo biorą w łapę. Tak było z linią Elbląg - Braniewo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

TrainzN Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2010
Skąd: Mława

PostWysłany: 08-02-2010, 02:29    Odpowiedz z cytatem

Bartini napisał/a:
konduktorzy na liniach "do wycięcia" nie wypisują biletów...


dokładnie, tak to wygląda w praktyce. Może to nie ta linia, ale przy okazji wspomnę: gdy jechałem jednym z ostatnich kursów PKP RP z Malborka do Kwidzyna, konduktor przyszedł do mnie sprawdzić bilet dopiero pod koniec kursu i to jeszcze dlatego, że zobaczył mnie wyglądającego przez okno wagonu. Oczywiście z takiego stanu rzeczy korzystali gapowicze wysiadający na pośrednich przystankach.

Jeżeli chodzi o odcinek Działdowo - Lidzbark to z tego co wiem, sporo pasażerów korzystało z tamtejszych połączeń do szkoły/pracy. Zresztą do dziś oblegane są autobusy w tej relacji.

_________________
najlepsze kolejowe klimaty są na Warmii i Mazurach!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Przemo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Skąd: Działdowo

PostWysłany: 08-02-2010, 19:45    Odpowiedz z cytatem

Prośba do użytkownika "lidl" jak mnie cytujesz to cytuj ze zrozumieniem i nie pojedyncze wyrwane z kontekstu kawałki tekstu z mojej wcześniejszej wypowiedzi.

Chyba, że nie jesteś w stanie domyśleć się tego,że skoro pociągi zostały wznowione w połowie miesiąca to wszyscy regularni użytkownicy mieli już bilety miesięczne kupione w PKS-ach tak więc z PKP korzystało znaczniej mniej osób niż normalnie dlatego kontrole wykazały mała ilość pasażerów...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-02-2010, 16:46   

Koledzy przez te wszystkie lata aż do likwidacji przewozów pasażerskich całą linię obsługiwały PR kujawsko -pomorskie Jeszcze około 2 lat a temu marszałek kuj- pom próbował reaktywować przewozy na tym odcinku ale niestety UM warm -mazurski odmówił dotacji dla tej lini która notabene w 2/3 miala być finansowana przez UM kuj pom i to cała prawda więc wiadomo gdzie szukać winowajcy
Powrót do góry

Przemo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Skąd: Działdowo

PostWysłany: 09-02-2010, 20:09    Odpowiedz z cytatem

czyli jak zwykle jakiś bałwan na górze ma nas w nosie...
Jeżeli można prosiłbym o podanie kto za to bym odpowiedzialny tzn interesuje mnie nazwisko i imię i gdzie tego Pana/ Panią można spotkać... trzeba będzie wystosować oficjalne pismo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-04-2010, 22:43   

Na mapie SRJP2009/10 brakuje już lini Działdowo-Brodnica ,więc po jakiego groma drukuje się pustą tabele ,jak koniec z przewozami to koniec Arrivy nikt nie wpuści na teren war-maz bo musieliby dołozyć kasy do przewozów tak jak wyżej już wspomiałem
Powrót do góry

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 26-07-2010, 11:11    Odpowiedz z cytatem

Po uruchomieniu Pisz - Ełk, to fajnie by wyglądało połączenie sezonowe Bydgoszcz - Ełk przez Chełmżę (47km), Brodnicę (117), Działdowo (173), Nidzicę (198), Wielbark (240), Szczytno (264), Pisz (321). Razem to 375km. Zamknięte są odcinki od Chełmży do Brodnicy (70km) oraz Nidzica - Wielbark (64km), ale przed zamknięciem były w przyzwoitym stanie.
Orientacyjny czas przejazdu wyniósłby (pociag przyspieszony, Regio Plus, ale od Szczytna do Ełku jako osobówka) wyniósłby około 7 godzin, w tym do Szczytna 4,5h. Relacja wybitnie turystyczna (jeziorka wokół Brodnicy, Mazury). W Szczytnie skomunikowanie z szynobusem do/z Olsztyna.
Możliwy też wariant z Grudziądza (311km) z czasem o godzinę krótszym.


Ostatnio zmieniony przez pp dnia 26-07-2010, 16:10, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adam85 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 23 Lip 2010

PostWysłany: 26-07-2010, 11:48    Odpowiedz z cytatem

Osobiście pomysł uważam za rewelacyjny, aczkolwiek mało realny, może jedynie ARIVA pokusiłaby się jechać taką trasą. Interesująca trasa prezjazdu, tylko odcinek: Kowalewo Pomorskie-Brodnica jest teoretycznie nieprzejezdny i usunięty z ewidencji PLK, ale z tego co pamiętam planowano tą właśnie trasą pociągi retro do Golubia Dobrzynia (może od Chełmży rozważyć trasę przez Grudziądz, Jabłonowo i Brodnicę?), niepokojący jest również odcinek: Nidzica-Wielbark-Szczytno. Ogólnie pomysł ciekawy, warty dyskusji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 26-07-2010, 15:58    Odpowiedz z cytatem

Adam85 napisał/a:
Osobiście pomysł uważam za rewelacyjny, aczkolwiek mało realny, może jedynie ARIVA pokusiłaby się jechać taką trasą.

Dziękuję za poparcie. Dla pekape to za trudne, ale dla innych? Może po sukcesie swoich pociągów nad morze Arriva sięgnie dalej? Tylko co na to olsztyński beton?

Adam85 napisał/a:
Interesująca trasa prezjazdu, tylko odcinek: Kowalewo Pomorskie-Brodnica jest teoretycznie nieprzejezdny i usunięty z ewidencji PLK, ale z tego co pamiętam planowano tą właśnie trasą pociągi retro do Golubia Dobrzynia (może od Chełmży rozważyć trasę przez Grudziądz, Jabłonowo i Brodnicę?).

Z tego co wiem, to retro wg urzędników UM-u miało by jeździć całą trasą od Torunia do Brodnicy:
http://www.kujawsko-pomorskie.pl/files/zarzad/uchwaly/2008/uz-3-08-74-928-z.pdf

Adam85 napisał/a:
niepokojący jest również odcinek: Nidzica-Wielbark-Szczytno. Ogólnie pomysł ciekawy, warty dyskusji.

Tylko zamknięte, i do odkrzaczenia tak jak Ełk-Pisz. Przed zamknięciem Nidzica - Wielbark miało bodaj 80km/h, a Wielbark-Szczytno też (albo 60, ale nie pamiętam). Linia ma więc dobre parametry.
A całość na sezonowca pasuje idealnie.
Poza tym, w latach 1962-64 jeździł tu sezonowy ekspres Mazur na SN61 z Warszawy do Rucianego właśnie przez Działdowo - Nidzicę - Wielbark - Szczytno. Ze Wschodniej do Nidzicy jechał 2h15 minut, czyli tak jak dziś (!!!): http://www.kolej.one.pl/index.php?dzial=linie&id=485&okno=galeria&&od=0&do=30&zakres=-1&photoid=29039
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bileciarz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-07-2011, 22:20    Odpowiedz z cytatem

Orientuje się ktoś jaki jest stan linii na dzisiaj? Czy tor jest w miarę kompletny?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

conen Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 22 Gru 2009

PostWysłany: 21-07-2011, 17:48    Odpowiedz z cytatem

Jechałem tym odcinkiem na tydzień przed uwaleniem tego łącznika z Grudziądza do pociągu Gdynia-Kraków. Wagon A/B plus stonka śmigał tak, że mało z torów nie wyleciał. Tam są betonowe podkłady linia w stanie świetnym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wiwix Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2009

PostWysłany: 22-07-2011, 11:00    Odpowiedz z cytatem

Linia jest w dobrym stanie. Cały czas 80tka. Remont przeszła w 91r. Podkłady na całej długości są betonowe.
Pasażerów było dużo, w porównaniu do innych linii, a o uwaleniu tego odcinka zdecydowało to że przebiega ona przez 2 województwa(marszałkowie się nie dogadali, chociaż Kuj-Pom chciał płacić więcej). Wszystkie posterunki są zlikwidowane. Tylko w Lidzbarku jak jest potrzeba ktoś siedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Woźny Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 08 Sie 2011
Skąd: LIDZBARK

PostWysłany: 08-08-2011, 17:56    Odpowiedz z cytatem

Stan na dzień dzisiejszy. Tory zarosły na odcinku lidzbark-brodnica, nie dawno od ponad roku czasu, na tym odcinku przejechał wózek techniczny wm15 i to wszystko. A co na odcinku działdowo- lidzbark ? Prefabet ogranicza dostawę towaru, nie wygląda to ciekawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl