Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Wielkopolskie SA132 w Tczewie
Autor Wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 18-03-2010, 19:02    Odpowiedz z cytatem

Może ktoś zna obiegi jakie obowiązywały na Piła Gł-Chojnice przed wprowadzeniem zmian w rozkładzie?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 18-03-2010, 20:04    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodziło o obiegi przed zmianą rozkładu w grudniu.
Obiegi zaobserwowane na gruncie, nie rozkładowe.
SA132 poc.85720 Piła Gł.(5.20)-Chojnice(6.38), poc.58725 Chojnice(7.51)-Krzyż(10.11)
SA132 poc.85722 Piła Gł.(11.35)-Chojnice(12.55), poc.58727 Chojnice(13.05)-Piła Gł.(14.23) w (C)
SA132 poc.85724 Piła Gł.(14.25)-Chojnice(15.38), poc.58729 Chojnice(15.43)-Krzyż(18.11)
SA132 poc.85728 Piła Gł.(17.30)-Chojnice(18.44), poc.58731 Chojnice(18.51)-Piła Gł.(20.04)
SA132 poc.85730 Krzyż(20.05)-Chojnice(22.11), poc.58721 Chojnice(4.55)-Krzyż(6.59)
SA102 poc.58723 Tczew(5.03)-Piła Gł.(8.02), poc. 85722 Piła Gł.(11.35)-Chojnice(12.55), poc.58727 Chojnice(13.05)-Piła Gł.(14.23), poc.85726 Piła Gł.(15.28)-Chojnice(16.46) w (D)
Na pociągach Chojnickich widywałem też SA109

_________________
2011r. 27317km
2012 r.36989km
2013r. 47920km
2014r. 49777km
2015r. 48619km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leszek79 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Sie 2009

PostWysłany: 18-03-2010, 21:58    Odpowiedz z cytatem

Z tymi brakami taborowymi musi byc coś na rzeczy, dzisiaj zdaje się jako 7728 jechała oliwkowa Bipa z białym dachem (nawiasem mówiąc coś pięknego) z dwiema bonanzami już w kremozielu Razz a na stacji zauważyłem wiczorem pługopiaskarkę SA109 (nie wiem jako co) - obydwa cuda dawno przeze mnie nie widziane w Tczewie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 20-03-2010, 17:23    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj wracałem Ostbahnem z Gorzowa Wlkp do Sopotu przez Tczew. Gorzów - Krzyż SU42 + 2 bonanzy i jedna klasa. Krzyż - Piła - Chojnice, niby dwa oddzielne pociągi w rozkładzie ale w rzeczywistości jeden szynobus, Wielkopolski SA132. Przed Chojnicami w Wierzchowie albo w Moszczenicy stop, ludzie wypad, zaraz będzie SA102 z Chojnic. Ja się pytam czy nie można by było zrobic przesiadki w Chojnicach tylko na jakimś odludnym i ciemnym zadupiu gdzie są 3 anteny satelitarne ? Wynika z tego super relacja: Chojnice - Wierzchowo - Chojnice - Tczew. Rozumiem że granica województwa to jakby granica państwa na PKP ?

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 20-03-2010, 23:46    Odpowiedz z cytatem

Pawel_15 przeczytaj co pisałem wcześniej na ten temat. To cały czas jest ta sama sytuacja tylko zmieniła się stacja przesiadania z Lipki Krajeńskiej na Wierzchowo Pomorskie.

_________________
2011r. 27317km
2012 r.36989km
2013r. 47920km
2014r. 49777km
2015r. 48619km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 21-03-2010, 18:35    Odpowiedz z cytatem

Dobrze,że w ogóle to połączenie zachowano,bo mogliby faktycznie zakończyć bieg w tym Wierzchowie i zostawić ludzi do rana,ciekawe tylko dlaczego ta kombinacja z przesiadkami na granicy wojewodztw dotyczy tylko tego jednego pociągu.W Chojnicach jakiś wolny tabor w postaci SM42 i Bh zawsze się znajdzie,by dało się zaradzić brakom taborowym.Pomorskie pociągi elektryczne są obsługiwane taborem z innych województw,więc ten przypadek też powinien dać się rozwiązać,nawet w postaci przedłużenia "Tura" do Piły
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 22-03-2010, 00:49    Odpowiedz z cytatem

Wszystko można rozwiązac tylko trzeba chciec! TUR do Piły rzeczywiście byłby najlepszym rozwiązaniem ale można też poc.58731 obsłużyc chojnickim taborem, który może wracac jako poc.85730 tyle że w relacji Piła Gł.-Chojnice a nie Krzyż-Chojnice, natomiast skład z poc.85728 może przechodzic w Chojnicach na rano na poc.58721 do Krzyża. No albo opcja z pociągami 77420 i 77433 wielkopolskim taborem. Jak widac możliwości jest wiele i pewnie jeszcze jakieś by się znalazły ale po co, jak można ludzi przegonic z pociągu do pociągu, tłumacząc się brakami taborowymi w terminie do odwołania.

_________________
2011r. 27317km
2012 r.36989km
2013r. 47920km
2014r. 49777km
2015r. 48619km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 24-03-2010, 19:59    Odpowiedz z cytatem

planowałem jechać przez Chojnice - Piłę do Poznania z Trójmiasta. Rozumiem, że mam nie liczyć na przesiadkę w Pile z 58731 na 87420[koszalin - poznań] ? Planowo jest 15minut w Pile, ale wliczając czas na przegonienie ludzi po torach, wnioskuje, że 58731 dojezdżające do Piły ma dużo większe opóźnienie ?

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 26-03-2010, 01:08    Odpowiedz z cytatem

geordi teoretycznie możesz liczyc. W tej chwili RADEW do Poznania ma zmianę czasową i odjeżdża z Piły 20.15. Nie wiem za bardzo dlaczego ale chyba jest to spowodowane oczekiwaniem właśnie na pociąg z Chojnic, który też ma zmianę czasową i przyjeżdża o 20.10. Tyle że opóżnienie, przepraszam - zmiana czasowa Zg , pociągu 58731, jest spowodowana oczekiwaniem w Chojnicach na, też "czasowo zmieniony" pociąg TUR z Gdyni, a nie uwzględnia przeganiania ludzi w Wierzchowie. Ostatnio niestety nie widziałem tych pociągów i trudno mi powiedziec jak wygląda to w praktyce, bo przedtem bywało różnie, czasami po przyjeździe pociągu z Chojnic, RADEW jeszcze stała a czasami nie. Aktualne zmiany czasowe dla tych pociągów obowiązują od 15 marca a więc może skomunikowania są zachowane.

_________________
2011r. 27317km
2012 r.36989km
2013r. 47920km
2014r. 49777km
2015r. 48619km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl