Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Przetarg KM na nowe lokomotywy
Autor Wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 07-01-2011, 12:22    Odpowiedz z cytatem

Raczej EP43, ale KM może wymyślić coś po swojemu.

_________________
Le FleuR
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 07-01-2011, 13:57    Odpowiedz z cytatem

Myślałem, że to ta sama wersja co ją Cargo ma.
BTW.
Cargowskie Eu43 jeżdżą jeszcze z pasażerskimi?

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 07-01-2011, 14:00    Odpowiedz z cytatem

Jeden z Traxxów Cargo jest wypozyczony przez IC. Jeździ na EIC Fredro chyba.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 07-01-2011, 21:17    Odpowiedz z cytatem

przewoz napisał/a:
Raczej EP43


A nie EP11 czy EP04 ? Ten lok jest tylko na 3kV DC.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 07-01-2011, 21:39    Odpowiedz z cytatem

jak już to EP24 ten lok ma sześć osi jest tylko na 3kV. No i EP23 jest ostatni

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 07-01-2011, 21:45    Odpowiedz z cytatem

Ten Traxx ma 4 osie.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 07-01-2011, 21:47    Odpowiedz z cytatem

No to EP12.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fiaa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2009
Skąd: Powodowo

PostWysłany: 07-01-2011, 21:55    Odpowiedz z cytatem

Znaczy, że zadałem dobre pytanie. ;-) E - wiadomo, P - wiadomo. A od czego zależał nadawany numer? (poprosiłbym w wersji dla humanistów).

Swoją drogą flota maszyn "dużej prędkości" zwiększy się znacząco. Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 07-01-2011, 22:12    Odpowiedz z cytatem

* 01…14 - lokomotywy czteroosiowe na prąd stały 3 kV
* 15…19 - lokomotywy czteroosiowe na prąd przemienny
* 20…34 - lokomotywy sześcioosiowe na prąd stały 3 kV
* 35…39 - lokomotywy sześcioosiowe na prąd przemienny
* 40…49 - lokomotywy o innym układzie osi lub na inne napięcie

I numer bierze się pierwszy wolny a wolne są:

12-19, 24-39, 44-49.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 08-01-2011, 22:47    Odpowiedz z cytatem

yusek napisał/a:
I numer bierze się pierwszy wolny a wolne są:

12-19, 24-39, 44-49.


A z ciekawości, co zajmuje nr 11? Mam nadzieję, że nie ex PAFAWAG, bo 43 został przydzielony do TRAXX.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 09-01-2011, 12:31    Odpowiedz z cytatem

ET11 jest (Skoda)
PS.
Czemu nie wznowić produkcji EU11?

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 09-01-2011, 15:21    Odpowiedz z cytatem

EU11 już konstrukcyjnie nie byłaby taka nowoczesna. Obecnie jest już trochę lepszych rozwiązań. Coś podobnego do EU11 zamawiały Koleje Mazowieckie. Dostały nowoczesnego Traxxa. Bombardier nie zaoferował EU11, a przecież mógł. To ich produkt.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 09-01-2011, 17:07    Odpowiedz z cytatem

Jak dla nas 200 km/h to dalej nowoczesność, a cena byłaby niższa; poza tym produkcja była by w Polsce. Smile

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 09-01-2011, 20:33    Odpowiedz z cytatem

Nie jestem pewien czy ruszenie od nowa z produkcją nie byłoby bardziej kosztowne niż klepanie identycznych traxów.

Gdyby KM zamówiło loki pod 200 a bombardier chciałby to zamówienie to moze by się pokusił o EU11...

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grygus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2010
Skąd: Otwock

PostWysłany: 09-01-2011, 23:10    Odpowiedz z cytatem

A skończcie z tą fantastyką!

Nikt nie wznowi produkcji EU11, takich rzeczy się nie robi. Minęło już ponad 10 lat od opracowania konstrukcji, dokumentacja dawno już złożona jest gdzieś w archiwum, podwykonawcy dawno już nie dostarczają konkretnych elementów i zmieniły się normy. Zresztą, tą lokomotywę robił Adtranz,który to już od 2001 roku nie istnieje, jest wchłonięty przed Bombardiera. Jedynym zadaniem Pafawagu jest teraz spawanie pudeł i ostoi, także o żadnej produkcji w Polsce nie może być mowy. Nie ma maszyn, nie ma linii produkcyjnej, nie ma technologii, przywrócenie produkcji tych loków było by równie czasochłonne i kosztowne jak rozpoczynanie od zera.

To tak jakby ktoś chciał teraz produkcji Volkswagena Golfa III. Pod względem parametrów nie odbiega przecież od nowych aut i mnóstwo ich jeszcze jeździ, bardzo fajne i sprawne autko, ale to stara konstrukcja i już pozostanie historią, tak jak EU11 :p .

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl