Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pociągi na odcinek Nysa-Kamieniec muszą wrócić
Autor Wiadomość

kryczens Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2015

PostWysłany: 19-06-2020, 19:17    Odpowiedz z cytatem

Powiem szczerze zawsze linie Opole-Nysa traktują jako priorytet
Ja też wnioskowałem o to aby wydłużyć z Głuchołaz do Wrocławia w weekendy wieczorny kurs. To odpowiedź nie ma takiej potrzeby. I zostaje nadal tylko kurs o nie najlepszej godzinie który jeszcze od Głuchołaz do Nysy jest ok 30 osób z czego ponad połowa do Wrocławia reszta dosiada w Nysie , proponowałem drugi wariant aby weekendowy kurs Wrocław-Brzeg-Nysa wydłużyć do stacji Kudowa Zdrój dzięki temu Brzeg , Grodków i Nysa czy też Paczków zyskało by bezpośredni kurs z Brzegiem czy też Wrocławiem no odpowiedź standardowo nie ma kasy i nie ma taboru oraz nie ma zapotrzebowania bo frekwencja ma odcinku Nysa-Klodzko jest słaba i liczy tylko kilka osób w pociągu. Z dopiskiem. Mówiąc. Cieszcie się że ono jeździ szkoda słów na ten UMWO te pseudo województwo do likwidacji kto jest za ?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CzekoladaBanan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Kwi 2020

PostWysłany: 26-07-2020, 23:53    Odpowiedz z cytatem

No jeździ gratka osób bo takie godziny. Jakby były dobre skomunikowania w Kamiencu to by miało sens. Powinny być pociągi
6:40 - 7:30 Kamieniec - Nysa (Szkolny) 46621 najlepiej wydłużyć)
14:30-15:20 Nysa - Kamieniec (Szkolny) (60809 najlepiej wydłużyć)
I jeszcze kilka innych dodatkowych np:
60805 Opole (09:11) - Nysa (10:15) wydłużyć do Kudowy (Ok 12:40)
60834 Nysa (15:13) - Opole (16:23) wydłużyć od Kudowy (Ok 13:00)

60618 Brzeg (06:17) - Nysa (07:27) wydłużyć do Kamieńca (Ok 08:17)
60830 Nysa (10:35) - Opole (11:35) wydłużyć od Kamieńca (Ok 09:45)

60819 Opole (19:21) - Nysa (20:21) wydłużyć do Kamieńca (Ok 21:11)
XXXXX Kamieniec (22:00) - Nysa (22:50)

XXXXX Nysa (04:50) - Kamieniec (05:40) powrót jako Szkolny z Kamieńca
XXXXX Kamieniec (15:50) - Nysa (16:40) powrót do Nysy z Szkolniaka

Ewentualnie KD:
W H
XXXXX Kamieniec (11:30) - Nysa (12:20)
XXXXX Nysa (12:40) - Kamieniec (13:30)

W C
XXXXX Kamieniec (19:30) - Nysa (20:20)
XXXXX Nysa (22:00) - Kamieniec (22:50)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 27-07-2020, 07:08    Odpowiedz z cytatem

Jedynym słusznym rozwiązaniem jest uruchomienie połączeń tzw. "do 30 km" przez KD w relacji Legnica - Nysa, czyli wejście w takt między pociągi z Legnicy do Kłodzka. Nysa mieści się w tych 30-tu km, więc powinno to być czymś naturalnym. Taka opinia do MI ode mnie też w ramach konsultacji jakiś czas temu poszła. Niewątpliwie potrzebne jest zagęszczenie taktu i promocja skomunikowań w Kamieńcu Ząbkowickim, Świdnicy, Jaworzynie Śląskiej i Legnicy, ale do tego rzecz jasna potrzeba najpierw nowego taboru.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CzekoladaBanan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Kwi 2020

PostWysłany: 27-07-2020, 10:36    Odpowiedz z cytatem

Napisałem mniej więcej Godziny, aby były skomunikowane w Kamiencu z Legnica, Wrocławiem, Kłodzkiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 24-08-2020, 21:28    Odpowiedz z cytatem

"Perspektywa stworzenia trasy pociągu TLK "Szczeliniec" relacji Jelenia Góra – Warszawa – Jelenia Góra okazała się niemożliwa do realizacji z uwagi na trudności techniczne, tj.: brak przepustowości na jednotorowym odcinku Opole – Lubliniec oraz problemy wynikające z wymiany lokomotywy w Opolu, gdzie dostępne są jedynie dwa tory przelotowe w stacji w ciągu linii kolejowej 144."

Więcej:

http://inforail.pl/dla-tlk-szczeliniec-zabraklo-miejsca-na-torach_more_126530.html#


Szlag mnie trafi!!! "Perspektywa stworzenia" wygenerowana przez zgnieciony mózg! Przecież pociąg ma jechać szmat drogi więc dlaczego zmiany lokomotywy nie można przeprowadzić zaledwie 56 km dalej/bliżej w Lublińcu lub puścić pociąg dodatkowo przez Kluczbork i zrobić to tam? Układ torowy tych stacji bardziej sprzyja tego rodzaju operacjom.
Oczywiście mędrcy z IC "za 5 dwunasta" zorientowali się że stacja Opole Główne się do tego nie nadaje i... smuteczek. Podobne manewry na tejże stacji nigdy nie miały miejsca własnie z powodu specyficznego układu torowego.
No i jeszcze ta Polanica Shocked
To tak jakby pociąg z południa Polski nad morze kończył bieg w Tczewie, Białogardzie czy Goleniowie. Kto to kuźwa wymyśla? Faint
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Markus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lip 2007
Skąd: Nysa

PostWysłany: 26-08-2020, 20:09    Odpowiedz z cytatem

No ale przecież w 2009 jeździła Oleńka z Kłodzka do Warszawy p. Nysę i w Opolu wtedy jakoś nawet wagony przyciągnięte przez SM/SP42 doczepiać się dało do właściwego składu z Wrocławia.
Poza tym czy dobrze słyszałem że od nowego rozkładu część pociągów na Kraków ma być znowu przetrasowana z protezy koniecpolskiej na Katowice-Kraków?
Więc gdzie ten problem???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 18-09-2020, 19:52    Odpowiedz z cytatem

Czy to na loterii wygrany los? W weekendy C*Z*T*E*R*Y* bezpośrednie pociągi pomiędzy Nysą i Kamieńcem Ząbkowickim Faint Czyżby cztery jaskółki, które mają wróżyć wiosnę na tej trasie? Nie, nie wpadam w euforię ale jak na tę linię - jest to wiadomość KOSMICZNA Hooray Nie do końca dobrze dograne skomunikowania ale nie czepiajcie się że się marudzę. Może z czasem się to poprawi i stworzy stabilną ofertę na tej trasie. Kibicuję temu ile wlezie! OK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-09-2022, 22:36    Odpowiedz z cytatem

Opolskie: Na codzienne kursy do Kłodzka nie mamy ani pieniędzy ani taboru

Nie ma co liczyć na codzienne kursy pociągów regionalnych z Nysy do Kłodzka. Region opolski podkreśla swoją trudną sytuację finansową. Zwłaszcza przy obecnej inflacji i cenach paliwa trudno myśleć o rozwoju siatki połączeń w regionie na liniach niezelektryfikowanych.

Czytaj więcej:
https://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/opolskie-na-codzienne-kursy-do-klodzka-nie-mamy-ani-pieniedzy-ani-taboru-110034.html

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 9 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl