Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Dolnośląskie Koleje Dojazdowe
Autor Wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 17-04-2009, 15:55   Dolnośląskie Koleje Dojazdowe Odpowiedz z cytatem

14 kwietnia Zarząd Województwa Dolnośląskiego podjął uchwałę w sprawie środków zapisanych w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym na transport szynowy.
Zakłada ona realizację 3 zadań inwestycyjnych:
- zakup 6 nowoczesnych autobusów szynowych do obsługi linii Wrocław - Trzebnica, Wrocław - Świdnica, Jelenia Góra - Zgorzelec
- zakup 5 składów elektrycznych przeznaczonych dla linii o dużych potokach podróżnych: Wrocław - Legnica, Wrocław - Żmigród i Wrocław - Oleśnica
- zakup 6-8 używanych szynobusów do obsługi linii kolejowych pozbawionych trakcji elektrycznej na terenie województwa.
Planowane jest także uruchomienie przewozów z Wrocławia w kierunku Wołowa, Jelcza-Laskowic, Oławy, Strzelina, Wałbrzycha, Dzierżoniowa.

Całkowita wartość tych projektów to niemal 146 mln złotych. Dzięki tym decyzjom Zarządu Województwa w roku 2011 po dolnośląskich torach będzie kursowało 21 nowych pojazdów szynowych.

Jednocześnie trwają prace nad rewitalizacją linii przejmowanych przez samorząd województwa.
Wszystkie te działania zmierzają do uruchomienia systemu wrocławskiej kolei aglomeracyjnej. W piątek 10 kwietnia marszałek Marek Łapiński zaapelował do samorządowców o aktywne działania na rzecz integracji i koordynacji poszczególnych środków transportu publicznego, przedstawił koncepcję współpracy między samorządami. Marszałek widzi potrzebę powołania związku komunikacyjnego w aglomeracji, który będzie zarządzać siecią transportową. Dla realizacji tego celu współpraca wszystkich samorządów jest nieodzowna.

Przewozy w ramach wrocławskiej kolei aglomeracyjnej będą realizowane przez Koleje Dolnośląskie S.A. (spółkę stanowiącą własność Samorządu Województwa Dolnośląskiego) oraz PKP Przewozy Regionalne sp. z o.o., w której Województwo Dolnośląskie posiada 7% udziałów.

źródło: UMWD

mapa_kolei_aglomeracyjnej.jpg
Plik ściągnięto 2193 raz(y) 132.54 KB


_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!


Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 21-04-2009, 18:13, w całości zmieniany 1 raz
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kojotsk8 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: Księginice

PostWysłany: 17-04-2009, 18:34    Odpowiedz z cytatem

Fajnie to wygląda na schemacie, ale znając nasze krajowe realia, całość zostanie zrealizowana może w 20%, a reszta pozostanie niespełnionym marzeniem, głównie ludzi mieszkających przy tych planowanych trasach.
Zastanawia mnie tylko, dlaczego za linię o dużym potoku podróżnych, kwalifikowaną do zakupu nowych składów została uznana trasa Wrocław-Oleśnica, a magistrala nadodrzańska Wrocław-Wołów nie. Przecież to właśnie na tej drugiej wiecznie są problemy z taborem, pociągi (czytaj: kible) jeżdżą przeładowane do granic możliwości i do tego ciągle się psują. Jeśli w przyszłości ma być tak, że do Żmigrodu czy Oleśnicy będą jeździć nowiutkie składy, a na Odrzance będziemy się dalej kisić w zatłoczonych i brudnych jednokiblowych składach, to gratuluję. A może na decyzję miało wpływ liczba kolejowych i samorządowych "prominentów" mieszkających przy danej trasie? Albo też ilość i jakość usług świadczonych przez konkurencyjne dla kolei środki lokomocji (bus, PKS), których przy trasie do Wołowa nie ma praktycznie wcale.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomasi.fi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2009
Skąd: Wrocław/Kłodzko

PostWysłany: 18-04-2009, 11:44   Wydłużenie nitki do Bielawy Odpowiedz z cytatem

Bardzo zdziwiło mnie że nitkę co prawda przerywaną wydłużono na niebiesko do Bielawy. Z tego co wiem to tam nic nie jeździ już od lat 70-tych. Co o tym sądzicie? są tam jeszcze tory?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

long Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lut 2009

PostWysłany: 18-04-2009, 16:13    Odpowiedz z cytatem

A ja się cieszę że do Legnicy w końcu będzie jeździł porządny tabor ! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

senior Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Cze 2006

PostWysłany: 18-04-2009, 17:42   Re: Wydłużenie nitki do Bielawy Odpowiedz z cytatem

tomasi.fi napisał/a:
Bardzo zdziwiło mnie że nitkę co prawda przerywaną wydłużono na niebiesko do Bielawy. Z tego co wiem to tam nic nie jeździ już od lat 70-tych. Co o tym sądzicie? są tam jeszcze tory?


Tory są a na dni techniki są(były) przejazdy drezyną Bielawa-Dzierżoniów.
pozdrawiam
senior
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jedrek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lis 2007

PostWysłany: 18-04-2009, 18:18    Odpowiedz z cytatem

...ale też był tam pociąg zdawczy który do 2000 roku podobno kursował (ale to nie oficjalna informacja) Mogę powiedzieć że jak przeszłemu ten szlak we wrześniu ur stan torowiska nie był taki zły. Jeżeli mówimy lini kolei państwowej co natomiast dzieje się na lini przez Pieszyce tego nie wiem

_________________
Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Michał LG9 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Z Legnicy

PostWysłany: 20-04-2009, 16:32    Odpowiedz z cytatem

Dolnośląskie Koleje Dojazdowe - nowoczesny system transportu kolejowego w regionie

20 kwietnia przedstawiciele Zarządu Województwa Dolnośląskiego - Marszałek Województwa Dolnośląskiego Marek Łapiński, członkowie zarządu Grzegorz Roman i Zbigniew Szczygieł spotkali się z przedstawicielami samorządów lokalnych. W spotkaniu udział wzięło ponad 40 wójtów, burmistrzów i starostów z terenu Dolnego Śląska. Marszałek Łapiński zaprezentował opracowaną przez Departament Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego koncepcję budowy nowoczesnego systemu transportu kolejowego w regionie – Dolnośląskich Kolei Dojazdowych (DKD).

DKD jest projektem przewozów kolejowych typu aglomeracyjnego o nowym standardzie, wysokiej częstotliwości kursowania i w taryfie zintegrowanej z komunikacją miejską na obszarze miasta Wrocławia i terenach bezpośrednio z nim sąsiadujących. Tak, aby zapewnić dogodny serwis kolejowego nie tylko dla mieszkańców Wrocławia i aglomeracji, ale także ośrodków regionalnych – Legnicy, Wałbrzycha, Świdnicy.

Docelowy zasięg działania nowoczesnego systemu kolejowego obejmie obszar sieci kolejowej z centralnym punktem we Wrocławiu, ograniczony stacjami: Oleśnica (Oleśnica Rataje), Jelcz-Laskowice, Oława (Brzeg), Strzelin, Legnica, Wołów, Żmigród, Trzebnica, Świdnica Miasto, Bielawa Zachodnia, Wałbrzych Miasto (Wałbrzych Główny). Sieć obejmuje 43 gminy, których obszar zamieszkuje prawie 1,5 mln osób, czyli 51,85% ogółu ludności województwa dolnośląskiego. Ogółem długość wszystkich linii wynosi 701 kilometrów. Zasadniczy wpływ na rozkład jazdy pociągów DKD będą miały względy techniczne i taborowe. Zakłada się, że każda linia będzie obsługiwana co godzinę (linia na lotnisko – częściej). Dodatkowo na szlakach wylotowych z Wrocławia ofertę DKD będzie przeplatała oferta pociągów regionalnych PKP PR, czyli częstotliwość kursowania będzie wynosiła 30 minut.

Marszałek Łapiński podkreślił, że dla Samorządu Województwa niezmiernie ważny w kwestii organizacji komunikacji zbiorowej jest głos samorządu lokalnego. Niezbędne jest współdziałanie w tej dziedzinie z jednostkami, które potrzeby swoich mieszkańców znają najlepiej, a więc starostami, burmistrzami i wójtami. Dlatego też Marszałek zaproponował samorządowcom m.in. przejmowanie budynków dworców przez samorządy lokalne i komercjalizowanie ich, z wydzieleniem części niezbędnej do obsługi podróżnych (kasa biletowa, poczekalnia, informacja), przejęcie od przewoźników obowiązku informacji o połączeniach i stworzenie skoordynowanego, spójnego wewnętrznie systemu takiej informacji, włącznie z oznakowaniem stacji i przystanków oraz modernizację istniejących i budowę nowych stacji i przystanków.

Koncepcja DKD to także koncepcja wspólnego biletu na wszystkie środki komunikacji. Główne założenia koncepcji integracji taryfowej to podział na strefy taryfowe, uniezależnienie taryf od przewoźników, przeniesienie kompetencji zarządzania systemem biletowym na związek komunikacyjny, ustanowienie jednolitej taryfy zapewniającej konkurencyjność środków transportu publicznego względem motoryzacji indywidualnej oraz digitalizacja biletów i wprowadzenie systemu zapisu danych na nośnikach elektronicznych.

Jeszcze w 2009 roku Samorząd Województwa uruchomi pierwsze elementy systemu DKD. Wznowione zostaną przewozy z Wrocławia do Trzebnicy. Opracowywany rozkład jazdy pociągów w szczególnym stopniu będzie uwzględniał potrzeby dojazdu do Wrocławia. Przez cały czas trwać będą intensywne prace nad przejęciem linii do Świdnicy i Dzierżoniowa. Powstają szczegółowe analizy dotyczące planowanych inwestycji, trwają prace nad rozwiązaniami dotyczącymi organizacji przewozów.

Koncepcja Dolnośląskich Kolei Dojazdowych została oceniona pozytywnie i uznana za kompletną. Dyskutowano o jej przyszłym kształcie, przedstawiono punkty widzenia lokalnych społeczności i jej zapotrzebowanie. Zgodnie stwierdzono potrzebę silnego współdziałania w tym temacie.

Dotychczasowe główne działania Samorządu Województwa w kwestii kolei to przede wszystkim:
- przejęcie i remont kosztem 11 mln zł linii do Trzebnicy;
- planowane przejęcie linii z Wrocławia przez Kobierzyce do Świdnicy i Dzierżoniowa oraz ich wyremontowanie. Na ten cel zostanie przeznaczonych 16 mln zł;
- wystąpienie o przejęcie Dworca Świebodzkiego we Wrocławiu celem przywrócenia jego funkcji komunikacyjnych;
- przeznaczenie 3 mln zł na wykonanie Studium Wykonalności modernizacji Wrocławskiego Węzła Kolejowego;
- zabezpieczenie środków na projekty infrastrukturalne, które będą mogły zostać zrealizowane z udziałem funduszy unijnych (RPO WD, POIŚ) na liniach przejętych w zarząd, jak i pozostających w gestii PKP PLK.
- aktywne działania w kwestii modernizacji infrastruktury w ramach Programu Transportu Kruszyw;
- zakup 12 szynobusów.

W bieżącym roku Samorząd Województwa planuje także zakup 6 autobusów szynowych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego oraz zakup 5 nowoczesnych, czteroczłonowych EZT o wysokich parametrach technicznych do obsługi połączeń z Wrocławia do Legnicy, Oleśnicy i Żmigrodu (przy udziale środków z RPO). Dodatkowo także planowany jest zakup taboru używanego w liczbie 6-8 sztuk. Łączna wartość wszystkich tych projektów wynosi niemal 146 mln złotych, a dostawy taboru odbywać się będą w latach 2010 – 2011. Dzięki tym działaniom, łącznie z taborem pozyskanym w poprzednich latach, w 2011 roku po dolnośląskich torach będzie jeździć 21 nowoczesnych składów.

Link: http://www.umwd.dolnyslask.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=963&Itemid=1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-04-2009, 21:43   

Czyli Wrocław odrzucił napominania marszałka ku tworzeniu wspólnego systemu (vide list do prezydenta Dutkiewicza) i tak z WKA zrobiła nam się Dolnośląska Kolej Dojazdowa.
Powrót do góry

tomasi.fi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2009
Skąd: Wrocław/Kłodzko

PostWysłany: 20-04-2009, 22:31    Odpowiedz z cytatem

czyli ruszają z kopyta. Ciekawe czy to takie poruszenie i początek kampani wyborczej samorządowców czy prawdziwa praca. Zdziwiłem się że i Bielawa Zachodnia się załapała;D wasze propozycje, czego brakuje? Może chociaż do Ziębic lub nawet Kłodzka powinna iść DKD?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Andrzej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 21-04-2009, 09:41   Z samorządowcami o nowoczesnym systemie transp. kolejowego Odpowiedz z cytatem

20 kwietnia przedstawiciele zarządu województwa dolnośląskiego - marszałek województwa dolnośląskiego Marek Łapiński oraz członkowie zarządu Grzegorz Roman i Zbigniew Szczygieł spotkali się z przedstawicielami samorządów lokalnych.

W spotkaniu udział wzięło ponad 40 wójtów, burmistrzów i starostów z terenu Dolnego Śląska. Marszałek Łapiński zaprezentował opracowaną przez Departament Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego koncepcję budowy nowoczesnego systemu transportu kolejowego w regionie – Dolnośląskich Kolei Dojazdowych (DKD).

DKD jest projektem przewozów kolejowych typu aglomeracyjnego o nowym standardzie, wysokiej częstotliwości kursowania i w taryfie zintegrowanej z komunikacją miejską na obszarze miasta Wrocławia i terenach bezpośrednio z nim sąsiadujących. Tak, aby zapewnić dogodny serwis kolejowego nie tylko dla mieszkańców Wrocławia i aglomeracji, ale także ośrodków regionalnych – Legnicy, Wałbrzycha, Świdnicy.

Docelowy zasięg działania nowoczesnego systemu kolejowego obejmie obszar sieci kolejowej z centralnym punktem we Wrocławiu, ograniczony stacjami: Oleśnica (Oleśnica Rataje), Jelcz-Laskowice, Oława (Brzeg), Strzelin, Legnica, Wołów, Żmigród, Trzebnica, Świdnica Miasto, Bielawa Zachodnia, Wałbrzych Miasto (Wałbrzych Główny). Sieć obejmuje 43 gminy, których obszar zamieszkuje prawie 1,5 mln osób, czyli 51,85% ogółu ludności województwa dolnośląskiego. Ogółem długość wszystkich linii wynosi 701 kilometrów. Zasadniczy wpływ na rozkład jazdy pociągów DKD będą miały względy techniczne i taborowe. Zakłada się, że każda linia będzie obsługiwana co godzinę (linia na lotnisko – częściej). Dodatkowo na szlakach wylotowych z Wrocławia ofertę DKD będzie przeplatała oferta pociągów regionalnych PKP PR, czyli częstotliwość kursowania będzie wynosiła 30 minut.

Marszałek Łapiński podkreślił, że dla Samorządu Województwa niezmiernie ważny w kwestii organizacji komunikacji zbiorowej jest głos samorządu lokalnego. Niezbędne jest współdziałanie w tej dziedzinie z jednostkami, które potrzeby swoich mieszkańców znają najlepiej, a więc starostami, burmistrzami i wójtami. Dlatego też Marszałek zaproponował samorządowcom m.in. przejmowanie budynków dworców przez samorządy lokalne i komercjalizowanie ich, z wydzieleniem części niezbędnej do obsługi podróżnych (kasa biletowa, poczekalnia, informacja), przejęcie od przewoźników obowiązku informacji o połączeniach i stworzenie skoordynowanego, spójnego wewnętrznie systemu takiej informacji, włącznie z oznakowaniem stacji i przystanków oraz modernizację istniejących i budowę nowych stacji i przystanków.

Koncepcja DKD to także koncepcja wspólnego biletu na wszystkie środki komunikacji. Główne założenia koncepcji integracji taryfowej to podział na strefy taryfowe, uniezależnienie taryf od przewoźników, przeniesienie kompetencji zarządzania systemem biletowym na związek komunikacyjny, ustanowienie jednolitej taryfy zapewniającej konkurencyjność środków transportu publicznego względem motoryzacji indywidualnej oraz digitalizacja biletów i wprowadzenie systemu zapisu danych na nośnikach elektronicznych.

Jeszcze w 2009 roku Samorząd Województwa uruchomi pierwsze elementy systemu DKD. Wznowione zostaną przewozy z Wrocławia do Trzebnicy. Opracowywany rozkład jazdy pociągów w szczególnym stopniu będzie uwzględniał potrzeby dojazdu do Wrocławia. Przez cały czas trwać będą intensywne prace nad przejęciem linii do Świdnicy i Dzierżoniowa. Powstają szczegółowe analizy dotyczące planowanych inwestycji, trwają prace nad rozwiązaniami dotyczącymi organizacji przewozów.

Koncepcja Dolnośląskich Kolei Dojazdowych została oceniona pozytywnie i uznana za kompletną. Dyskutowano o jej przyszłym kształcie, przedstawiono punkty widzenia lokalnych społeczności i jej zapotrzebowanie. Zgodnie stwierdzono potrzebę silnego współdziałania w tym temacie.

Dotychczasowe główne działania Samorządu Województwa w kwestii kolei to przede wszystkim:

* przejęcie i remont kosztem 11 mln zł linii do Trzebnicy;
* planowane przejęcie linii z Wrocławia przez Kobierzyce do Świdnicy i Dzierżoniowa oraz ich wyremontowanie. Na ten cel zostanie przeznaczonych 16 mln zł;
* wystąpienie o przejęcie Dworca Świebodzkiego we Wrocławiu celem przywrócenia jego funkcji komunikacyjnych;
* przeznaczenie 3 mln zł na wykonanie Studium Wykonalności modernizacji Wrocławskiego Węzła Kolejowego;
* zabezpieczenie środków na projekty infrastrukturalne, które będą mogły zostać zrealizowane z udziałem funduszy unijnych (RPO WD, POIŚ) na liniach przejętych w zarząd, jak i pozostających w gestii PKP PLK.
* aktywne działania w kwestii modernizacji infrastruktury w ramach Programu Transportu Kruszyw;
* zakup 12 szynobusów.



W bieżącym roku Samorząd Województwa planuje także zakup 6 autobusów szynowych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego oraz zakup 5 nowoczesnych, czteroczłonowych EZT o wysokich parametrach technicznych do obsługi połączeń z Wrocławia do Legnicy, Oleśnicy i Żmigrodu (przy udziale środków z RPO). Dodatkowo także planowany jest zakup taboru używanego w liczbie 6-8 sztuk. Łączna wartość wszystkich tych projektów wynosi niemal 146 mln złotych, a dostawy taboru odbywać się będą w latach 2010 – 2011. Dzięki tym działaniom, łącznie z taborem pozyskanym w poprzednich latach, w 2011 roku po dolnośląskich torach będzie jeździć 21 nowoczesnych składów.


Prezentacja Dolnośląskich Kolei Dojazdowych

źródło Rynek Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomasi.fi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2009
Skąd: Wrocław/Kłodzko

PostWysłany: 21-04-2009, 14:03    Odpowiedz z cytatem

Ten koncept jest naprawde dobry. W prezentacji jest trochę więcej szczegółów niż w samym poście. Widać dobre podejście do sprawy. Oby tylko wszystko wypaliło..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 21-04-2009, 18:12    Odpowiedz z cytatem

Kolej dojazdowa to rewolucja na torach

Dolnośląska Kolej Dojazdowa będzie kursowała na 13 liniach - obwieścił wczoraj Marek Łapiński, marszałek Dolnego Śląska. Zarząd chce też przejąć Dworzec Świebodzki, gdzie miałyby się zatrzymywać pociągi DKD.

Dzięki nowym pociągom mieszkańcy Wrocławia będą mogli szybko przejechać z Brochowa na Wojnów, z Leśnicy na Wojnów lub ze stacji Wrocław Świniary do stacji Wrocław Główny.
Zarząd województwa chce, by Dolnośląska Kolej Dojazdowa połączyła nie tylko wrocławskie osiedla, ale także stolicę Dolnego Śląska z kilkudziesięcioma okolicznymi gminami.
- Myślimy też o Wałbrzychu, Legnicy, Wołowie, Oleśnicy i Świdnicy - przekonuje wicemarszałek Zbigniew Szczygieł. - Cała sieć ma objąć 43 gminy, których obszar zamieszkuje prawie 1,5 miliona osób.

Najszybciej, bo już we wrześniu tego roku, nowych pociągów doczekają się mieszkańcy Trzebnicy. Przejęcie od PKP i remont trasy Wrocław - Trzebnica kosztowały 11 mln zł.
O 5 mln zł droższe będzie przejęcie linii z Wrocławia przez Kobierzyce do Świdnicy i Dzierżoniowa.
Pasażerowie korzystający z połączeń kolejowych przeżyją jeszcze przynajmniej dwie rewolucje.
Pierwsza zakłada, że dzięki połączeniom uruchomionym w ramach Dolnośląskiej Kolei Dojazdowej pociągi mają kursować co godzinę, a niektóre nawet co 30 minut.

Kolejna nowość, zapowiadana przez zarząd województwa, to wspólny bilet, którego cena będzie uzależniona od strefy, do której będziemy dojeżdżać. Kiedy doczekamy się tych wszystkich nowości? Wicemarszałek Zbigniew Szczygieł przyznaje, że jest to zadanie rozpisane na wiele lat.
Marszałek województwa musi przede wszystkim przekonać samorządy, by zaangażowały się w tworzenie DKD. Chodzi o układanie rozkładów jazdy, przejmowanie budynków dworców, w których mają powstać m.in. kasy biletowe, poczekalnie i punkty informacyjne.
Lokalne samorządy mają w przyszłości zająć się również modernizacją starych i budową nowych stacji.

Źródło: POLSKA Gazeta Wrocławska

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Krzysiu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lis 2008

PostWysłany: 22-04-2009, 09:23    Odpowiedz z cytatem

Jedrek napisał/a:
...ale też był tam pociąg zdawczy który do 2000 roku podobno kursował (ale to nie oficjalna informacja) Mogę powiedzieć że jak przeszłemu ten szlak we wrześniu ur stan torowiska nie był taki zły. Jeżeli mówimy lini kolei państwowej co natomiast dzieje się na lini przez Pieszyce tego nie wiem

Stacja Bielawa wschodnia jest w tej chwili nieprzejezdna - zarośnięta i zgniłe podkłady. Natomiast małą pętla Dzierżoniów - Pieszyce - Bielawa jest całkowicie rozebrana. Część torowiska jest zabudowana na obszarze Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Tam już nie pojedzie nic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mmgg Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2006
Skąd: Wroclaw/Mielec

PostWysłany: 22-04-2009, 13:58    Odpowiedz z cytatem

Bardzo fajnie to wygląda. Cieszę się i oby plany wypaliły. Wygląda na to, że Dolnośląskie będzie najbardziej przyjaznym dla podróżujących koleją województwem:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

prezes11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Kraków / Wrocław

PostWysłany: 22-04-2009, 15:20    Odpowiedz z cytatem

Oby tylko nie skończyło się na obietnicach... W przeszłości też wielokrotnie snuli piękne plany.
Niestety nic z nich nie wyszło...... Osobiście mocno ściskam kciuki!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 6 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl