Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Połączenie w dobrej cenie
Autor Wiadomość

urban2604 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Cabanów :)

PostWysłany: 16-06-2010, 22:09    Odpowiedz z cytatem

niestety jak nie robi się reklam ( MZPR twierdzi inaczej) to ludzie nie wiedzą o pociągach , a miejsc na taką reklame jest wiele . Teraz nawet na naszym wspaniałym telebimie można byłoby reklamować się Język .

Jak narazie reklama III strefy polega na zlikwidowaniu tablicy informacyjnej z ściany dworca z np rozkładem jazdy i tolerowaniem bezdomnych w poczekalni ( Poczekalnia otwarta mimo zamkniętej kasy).

Teraz to głównie PLK może zagrozić pociągom Oświęcim-Wieliczka . Trasa coraz bardziej się sypie 20/30 km/h , a remontu brak Hmm
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

adamus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lip 2009
Skąd: Chrzanów/Trzebinia

PostWysłany: 26-11-2010, 07:07    Odpowiedz z cytatem

Mija właśnie ponad pół roku od wymiany pism w sprawie PWDC na Trzebinia-Katowice
urban2604 napisał/a:
KOMUNIKACJA. Czy podróżujący pociągami z powiatu chrzanowskiego do stolicy Śląska zaoszczędzą na biletach? Być może. Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Krakowie będzie wnioskował o “Połączenie w dobrej cenie” na linii Katowice-Trzebinia.
Inną propozycją dotyczącą tej linii było wprowadzenie promocyjnego biletu “Połączenie w dobrej cenie”.
- Jesteśmy otwarci na takie rozwiązanie – zapewniła Ćwięk (śląskie PR).
Na “tak” jest również Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Krakowie.
- Wystąpimy z odpowiednim wnioskiem do śląskiego zakładu. Jednak w tej chwili trudno powiedzieć, kiedy oferta mogłaby zacząć funkcjonować – wyjaśniła Barbara Węgrzynek, rzeczniczka prasowa MZPR w Krakowie. źródło Przełom

Kolega urbik pisze że wyczytał że najwcześniej w 2011 będzie PWDC Trzebinia - Katowice może powstać w miejscu innego PWDC które zostało by zlikwidowane .
W jakim my kraju żyjemy? Co ma piernik do wiatraka? Trzebinia-Katowice bilet 9zł i puste pociągi, ludzie dojeżdżają na busa do Chrzanowa i płacą do Katowic 4zł? a z Trzebini do Chrzanowa 2,2zł?
Pociągi przez Trzebinię jeżdżą bardzo często i wożą powietrze bo nikt nie zadba o relację Kraków-Katowice, wolą busom dać zarobić a samym powietrze wozić Mad

_________________
linia 103 Trzebinia-Wadowice
www.linia103.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 26-11-2010, 15:05    Odpowiedz z cytatem

To raz a w niektórych przypadkach sami odają linie...

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 26-11-2010, 19:08    Odpowiedz z cytatem

Według mnie PWDC powinno być na całej trasie Kraków-Katowice, żeby ludzi zachęcić do pociągów na tej trasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

urban2604 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Cabanów :)

PostWysłany: 27-11-2010, 15:30    Odpowiedz z cytatem

Rok temu , gdy cena za pociąg i autobus były podobne pociągami jeżdziło dużo ludzi , więc jak najbardziej PWDC powinno być . A dla zyskania podróżnych taka promocja powinno obowiązywać zarówno w regio jak i interREGIO .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 28-11-2010, 00:47    Odpowiedz z cytatem

urban2604, tylko że IR jest niedotowane, a Regio jest.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CottonwoodEN71 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 29-12-2010, 00:00    Odpowiedz z cytatem

Zmiana taryfy "PWDC" od 1.01 zwana dalej podwyżką, jest niesprawiedliwa, oto przykłady:
relacja / stara cena : nowa cena

Skawina - Zator / 2.50 : 4.00
Kalwaria - Wadowice / 2.00 : 2.50
Zakopane - Nowy Targ : 2.50 : 3.50
Sucha - Żywiec / 3.50 : 4.00
Andrychów - Bielsko B. / 3.50 : 4.00
Kraków - Zator / 5.00 : 6.50
Kraków - Chrzanów / 6.00 : brak (Libiąż 7.00)
Kraków - Wadowice / 6.00 : 6.50
Kraków - Oświęcim / 8.00 : 9.50
Kraków - Sucha Beskidzka / 8.00 : 9.50
Kraków - Zakopane / 16.00 : 18.00

Wytłuszczeniem zaznaczyłem największe podwyżki z wybranych relacji. Zastanawia Skawina-Zator: podwyżka 60%! Inne, 40% też są zdumiewające w przypadku krótkich relacji, czy np. 2zł z Zakopanego, gdzie inni przewoźnicy tylko marzą o takim wzroście u konkurenta.
Rozumiem, że za niektóre z w.w. odcinków płaciło się grosze, co mogło przynieść zmniejszenie dochodów (a.k.a. przychodów...). Zrozumiałbym, gdyby nagle czas przejazdu zmalał, nawet o te 20% - i wtedy cena wzrosłaby w takim przypadku nawet o 40%, ale w sytuacji gdy jedzie się coraz dłużej... chyba coś się komuś pomyliło.
Wiem o tym, że studenci na wielu relacjach, pomimo wzrostu, od stycznia zapłacą znacznie mniej, ale nie tylko studenci i uczniowie korzystają z kolei. Jak tak dalej pójdzie, to doczekamy się masowej adnotacji "kursuje w dni nauki szkolnej" a na niektórych liniach od lipca do sierpnia (września) będzie hodowany trawnik. Tak myślałem, że ta ulga 51% wyjdzie na gorsze, a piszę to jako posiadacz legitymacji - studia wkrótce ukończę, a przy kasie kolejowej dostanę hiperwentylacji i zawału na widok ceny.
Chciałbym się mylić i za rok dodać wpis, że jestem idiotą i burakiem, że w sumie owa zmiana wyszła na dobre, ale wątpię w taki rozwój sytuacji.

Jednak, na koniec się przyznam,iż cieszę się, że oferta PWDC istnieje, bo bez tego już dawno byłoby po wszystkim....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Scotty Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Lis 2010

PostWysłany: 29-12-2010, 01:57    Odpowiedz z cytatem

Na trasie Wrocław-Szklarska Poręba G. by się przydała, iż od Wałbrzycha do Jeleniej G. ezty prawie puste latają, każdy woli PKS za 19 (2h) Wro-JG niż PR za 21zł. (3h30m)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

urban2604 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Cabanów :)

PostWysłany: 29-12-2010, 10:42    Odpowiedz z cytatem

te ceny to początek likwidacji połączeń . Pierwsze najpewniej upadną teraz połączenia do Oswięcimia , przy tej szlakowej , taborze tylko kolejarze bedą tymi pociągami jeżdzic .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-12-2010, 11:53   

Ideą PWDC było to, ze pociag kosztuje tyle samo lub mniej niz bus... teraz idea upadła, bo kolejarze dalej mysla, ze jak podniosą ceny o 20 razy to przychody wzrosna tez o 20 razy Mr. Green

Ostatnio geniusze z IC żalili się, że przychody im zmalały mimo podwyzki cen biletow. O czyms chyba to swiadczy... Rozumiem podwyżkę o 3,5 procent, bo o tyle wzrosły koszty, ale nie o 60% Rolling Eyes

A co do Krakow-Katowice: naturalnie, ze powinno byc PWDC. Busów jest coraz wiecej, wożą po 8/10 złotych. Pociąg 15 złotych, jest roznica.

MZPR to najgorszy zakład w kraju na chwilę obecną. Mam nadzieje ze wesoła ekipa czuje wstyd, czytając te słowa.
Powrót do góry

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 29-12-2010, 12:13    Odpowiedz z cytatem

Rabka Zdrój - Kraków
10 zł -> 12 zł
Rabka Zdrój - Zakopane 5 zł -> 6,50 zł.

Kolej traci ostatni już atut.

Żal.

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 29-12-2010, 12:24    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś napisał/a:
MZPR to najgorszy zakład w kraju na chwilę obecną. Mam nadzieje ze wesoła ekipa czuje wstyd, czytając te słowa.

Nie czuje. Oni się cieszą patrząc jak się ludzie wkurzają. Z takim czymś to należy jechać prosto do centrali PR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 29-12-2010, 15:38    Odpowiedz z cytatem

Pod płaszczykiem vatu i likwidacji kas poąłzcenia zaczną stawać się coraz mniej popularne. ZaletąPWDC była niska cena. A teraz moze byc nieciekawie

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mozambikpl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2009
Skąd: Gorlice

PostWysłany: 30-12-2010, 11:06    Odpowiedz z cytatem

Skandal!!! z 3,5%do 20% tym bardziej że rok temu chyba też była podwyżka dosyć spora. skandal uwalenie PWDC... dobrze że za pół roku kończę jeździć koleją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

adamus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lip 2009
Skąd: Chrzanów/Trzebinia

PostWysłany: 31-12-2010, 12:26    Odpowiedz z cytatem

Chrzanów-Kraków (Wieliczka Rynek-Kraków-Oświęcim) pamiętam że po ciężkich przeprawach o przedłużenie III strefy krakowskiej o Chrzanów obiecywano nam (Urząd Marszałkowski i MZPR) że PWDC Chrzanów-Kraków będzie nadal wraz z III strefą tak aby pasażerowie mieli wybór, zaś ta oferta po blisko 6 miesiącach doskonale się sprawdzała, pociągi mimo że stosunkowo wolno jeżdżą to są równo co godzinę i pasażerów z samego Chrzanowa jeździ naprawdę dużo w porównaniu z latami poprzednimi.
Co teraz.... bilet strefowy drogi a PWDC już nie będzie! Noi skoro mniej pociągów będzie jeździć to jaki sens będzie miał strefowy czasowy*?? Busy przejma niezadowolonych pasażerów = cena, częstotliwość, czas.
Uważam ze MZPR musi zostać przewietrzony inaczej czeka nas koniec PR w Małopolsce!

_________________
linia 103 Trzebinia-Wadowice
www.linia103.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 9 z 11 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl