Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 86, 87, 88, 89  Następny
Dokąd jeszcze interREGIO?
Autor Wiadomość

Krix Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Sty 2010

PostWysłany: 26-06-2011, 19:09    Odpowiedz z cytatem

sebek napisał/a:
Tańsza cena od Ex, wygoda i dobry czas przejazdu, to wystarczy, żeby odcinek Katowice - Zawiercie był zapełniony pasażerami, ale jak pojadą składy na EZT to ludzie przyzwyczajeni do IC, Ex, ciężko będą mieli z przekonaniem do podróży w dużo gorszych warunkach.


a skład wagonowy będzie należał do CD i pociąg pojedzie z Ostrawy (wyjazd 5:30) Very Happy

co do przyzwyczajeń do IC, Ex - Skrzyczne jeździ pełne. w szczycie tylko jedzie ale zawsze. na EZT.
IR Bolko do Lublina, na EZT, tez ludzie jeżdżą zamiast wygodnie jechać EIC + TLK przez Warszawę.

[ Dodano: 26-06-2011, 20:11 ]
sebek napisał/a:
Co myślicie o pomyśle, żeby IR Bursztyn, dziś uruchamiany przez węglówke i tylko wakacje/święta, np. był pociągiem całorocznym, ale trasą:

Nieeee!!!!!!

całoroczny owszem, nawet jako Regio z dofinansowaniem, węglówka potrzebuje połączeń!!
Tylko trzeba dopracować skomunikowania.

[ Dodano: 26-06-2011, 20:14 ]
geordi napisał/a:

Te 320zl to raptem 8 normalnych biletów w pełnej relacji.


z Katowic do Warszawa konkurencyjny czas przejazdu po podstawa.
zapewni on znacznie więcej podróżnych niż 8 osób.
przez Częstochową ludzie nie chcą jeździć.
Ale Czestochowa, Piotrków, Radomsko duzo na tym nie muszą stracić - trzeba zrobić więcej połączeń do Łodzi i skomunikowania na Warszawę.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 26-06-2011, 19:19    Odpowiedz z cytatem

Myślicie o pociągach IR Katowice - Łódż? skomunikowanych np. z Łódż - Warszawa, mając na myśli więcej połączeń.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 01-07-2011, 20:51    Odpowiedz z cytatem

sebek, lepiej by było aby IR Łódź-Kraków były na 2*EZT, rozdzielane w Częstochowie do Katowic,

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 02-07-2011, 08:00    Odpowiedz z cytatem

Przed laty dobrym rozwiązaniem były osobowe typu Gliwice - Piotrków, Gliwice - Koluszki, Gliwice - Radomsko.
Takie połączenia sprawdzały na tych trasach, tanie, ogólnodostępne. Czy dziś uruchamianie IR byłoby lepszym rozwiązaniem na tych odcinkach, czy np. przedłużenie relacji regio Koluszki/Piotrków - Częstochowa, aż do Katowic/Gliwic. Wydaje mi się, druga opcja ma większą szansę, przy odpowiednich skomunikowaniach w Koluszkach.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-07-2011, 08:11   

sebek, Druga opcja nie ma żadnych szans - Koleje Śląskie zostaje tylko i wyłącznie IR np. z Bielska do Łodzi.
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-07-2011, 12:03   

Przed laty były bodajże dwie pary pociągów pośpiesznych w relacji Gliwice - Łódź Fabryczna, a jeszcze dawniej nawet Bytom - Łódź Fabryczna (pośpieszny) i Bytom - Łódź Fabryczna (osobowy). Była też poranna osobówka z Tarnowskich Gór do Łodzi Kaliskiej, a także pociąg pośpieszny z Żywca również do Łodzi. Tym sposobem Łódź miała na prawdę dobre połączenia praktycznie z całym GOP-em. Teraz można o tym tylko pomarzyć, niemniej jednak o IR w relacji Gliwice - Łódź Fabryczna można by zabiegać.
Powrót do góry

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-07-2011, 12:17   

Damian ale w Gliwicach będzie problem od Października - już prędzej Opole - Łódź jako regio do Gliwic.
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-07-2011, 12:36   

kryniczanin napisał/a:
w Gliwicach będzie problem od Października


Chyba o czymś nie wiem...? Smile
Powrót do góry

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-07-2011, 14:47   

mk1992, Logicznie myśląc pociągi do Opola będzie zestawiać Opole, jak z Bytomiem nie wiadomo ale dla mnie wątpliwa jest baza PR w Gliwicach po tym jak KŚ wejdą.
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-07-2011, 14:50   

Fakt, nie skojarzyłem października z wejściem KŚ. Racja, ale co stoi na przeszkodzie, aby IR Gliwice - Łódź był wystawiany przez ŁZPR? Skoro mamy IR z Białegostoku do Warszawy, gdzie PR-y nie mają swojej bazy, to tym bardziej przejdzie (pod względem technicznym) IR z Łodzi do Gliwic. Oczywiście osobną kwestią jest fakt, że PR-y już tak nie kwapią się do uruchamiania nowych pociągów interREGIO.

kryniczanin napisał/a:
Logicznie myśląc pociągi do Opola będzie zestawiać Opole


Nie daję głowy, ale teraz "Opola" też są chyba wystawiane przez OZPR.
Powrót do góry

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-07-2011, 14:59   

mk1992, Łódź a więc Full Plastik...
Powrót do góry

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 02-07-2011, 15:20    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin, no nie przesadzaj, są jeszcze fajne jednostki które można wystawic na nowe IR.

Można jeszcze go na odcinkach: Łódź-Koluszki i Katowice-Gliwice zrobic jako Regio z dofinansowaniem.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.


Ostatnio zmieniony przez Damian Łódź dnia 02-07-2011, 15:21, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-07-2011, 15:20   

Naturalnie rzekłbym "co za problem oddelegować do Łodzi kible z pluszowymi siedzeniami", ale z racji tego, że na IR między Krakowem, a Łodzią notorycznie kursują plastiki (przynajmniej tak ktoś napisał ostatnio na forum) dochodzę do wniosku, że jednak jest to problem i to bardzo duży...
Powrót do góry

urban2604 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Cabanów :)

PostWysłany: 02-07-2011, 15:24    Odpowiedz z cytatem

na IR Semafor jeździ ED72
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 02-07-2011, 15:27    Odpowiedz z cytatem

urban2604, nie zawsze niestety.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 87 z 89 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 86, 87, 88, 89  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl