A propos opolskich szynobusów - nie wiem czy mogą one wyjeżdżać poza teren województwa. Chyba że nie zostało to określone w programach europejskich z których było dofinansowanie.
Co myślicie o IR SUWAŁKI-GDYNIA-SUWAŁKI przez: Olecko, Ełk, Pisz, Szczytno, Olsztyn, Elbląg? Problem jest taki, że na odcinku: Suwałki-Olsztyn brak elektryfikacji.
Na pewno KD,PR,KŚ dogadują się do dofinansowania, znajdują się wagony w Kłodzku czy w Katowicach i na pewno Cargo udostępnia EU07...
KŚ może nic do tego, KD jest tylko obok (i takiemu Kłodzko - Wrocław nie przeszkadza)
jedyny problem to tabor i dodatkowe środki od samorzadów.
Tabor najlepszy byłby SZT.
Jeżeli nie ma to lok spalinowy do Gliwic, tam przesiadka.
[ Dodano: 17-05-2011, 00:02 ]
kryniczanin napisał/a:
Kto to ma zestawiać? Już widzę jak Opole jeżdzi po Dolnym Śląsku a KD po Opolskim.
ojej - jak będą chcieli to to jest do zrobienia; jak nie...to nie.
Jakoś PRy jeżdżą między różnymi województwami więc tu tez mogą.
No wydaje mi się, że teraz już żadnych IR nie przybędzie, a wręcz przeciwnie będzie ich ubywać. Czasy sukcesu tych pociągów odszedł już niestety w niepamięć. Od 1 czerwca pożegnamy się z pociągiem IR Mickiewicz ... co moim zdaniem jest debilizmem do potęgi n, gdyż to właśnie okres letni mógł być szansą dla tego połączenia. W niedziele do Ostrowa docierał z marną frekwencją ~~40-45%. Średnia ilość podróżnych to uśredniając 30 osób. Jednak kursowanie tego składu z Krakowa nie było takim tragicznym rozwiązaniem. Wtedy ten skład do Ostrowa docierał już nabity, rzecz jasna na porządnej zmodernizowanej jednostce. Obecny stan jednostek obsługujących to połączenie woła, a już raczej wołał o pomstę do nieba. Skład mógłby być konkurencją dla TLK 84100, lecz z tak okrojonymi terminami kursowania pasażerowie zapewne o opcji takiego połączenie nie wiedzieli. Jestem ciekaw jaki los czeka IR ,,Prosna", która gdy kursowała codziennie miała wysoką frekwencję, niekiedy nawet kursowała w podwójnym zestawieniu. Obecnie kursuje tylko w 5 i 7 i szału nie ma.
Co jakieś zmiany w rozkładzie, to czekam za jakimś interREGIO albo z Chojnic, albo przez Chojnice. Najciekawszym i najbardziej realnym połączeniem iR, wydaje się relacja Gdynia - Poznań Gł. (przez Kościerzyna, Czersk, Chojnice, Piła) lub Szczecin - Bydgoszcz (przez Szczecinek, Chojnice), Szczecin - Olsztyn czy coś w kierunku Warszawy.
Wiadomo brak elektryfikacji robi swoje, choć za tych kilka połączeń więcej, chyba nie dałbym o "drutować" linii przechodzących przez Chojnice.
_________________ Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
mk filmykolejowe: miejmy nadzieję, że nie skończy się tylko na IR "Bolko", ale że wreszcie coś z Warszawy czy nawet dalej np. Łodzi zawita do Chełma. Przecież to jest debilizm na niebywałą skalę, żeby takie miasto było bez połączeń dalekobieżnych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum