Czy ktos ostatnio widzial jakiegos Acatusa? Mam wrazenie ze zaden nie jezdzi... Na Dunajcu parch zadomowił się na stałe, do Wieliczki tez nie widzialem zadnego, co sie dzieje ? Czyzbysmy niedlugo pocieszyli sie cackami ?
dziś na Wieliczka - Oświęcim za Acatusa będzie jeździł EN57 Spot .
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-05-2011, 08:57
Widzialem wlasnie...
Czyli widzę że moje obserwacje pokrywaja sie z Waszymi- Acatusy zaginęły w akcji. A na Dunajca wrocil solowy EN71, widzę że MZPR miał w d***e moje interwencje, prośby, groźby. Słyszałem że Acatusy jezdzily na Dunajcu tylko w ramach testów, czy mogą jezdzic dwie jednostki a teraz wrócił szajs EN71 i to pojedynczy. W takim razie po kiego ch**a to testowali, czy po to zeby ludzie mieli lepszy komfort, czy były to próby dla samej próby w mysl zasady że uruchamia sie pociagi bo taka jest nasza praca, a pasazerow mamy gdzies? No bo chyba skoro sprawdzila sie trakcja podwojna to znaczy ze mozna ludzi wozic, ale nie, MZPR zapisze w swoich kwitach że da się i dalej bedzie puszczac parchy
Miliony które powinny pójść na remont tras, zostały wyrzucone w błoto na efektowne, lecz nieefektywne i co więcej nikomu nie potrzebne akutasy. Czy nikt nie rozumie, że człowiek woli jechać godzinę w zdezelowanym EN57 niż 2 godziny w luksusowym akutasie? Priorytetem powinien być remont tras, by pociąg mógł jechać, a nie wlec się. Jeśli przystosowalibyśmy trasy do tych 160 km/h, wtedy można byłoby myśleć o zakupie taboru osiągającego taką prędkość.
Ale w sumie. Co to ma za znaczenie. Kolej w Małopolsce niechybnie zmierza do upadku i raczej nie da się tego powstrzymać. A już na pewno nie zakupem błyskotek - akutasów.
Dziś na kursie z Wieliczki do Oświęcimia (Kraków Gł. 6:45) jechał Acatus. W minioną sobotę podobnie. Jeżdżę od pewnego czasu co tydzień tym kursem do Chrzanowa i zawsze tak jeździ. Wraca z Oświęcimia 10:20. Acatus obsługuje też najczęściej (za każdym razem gdy jechałem i/lub go widziałem) ostatni kurs z Oświęcimia 19:20.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-05-2011, 18:56
kryniczanin napisał/a:
Pułtuś, Myślisz że oni się tam przejmują?
Po tym co sie dzieje nie mam juz zadnych złudzeń. Przez chwile je miałem, serio, ale teraz je straciłem.
MZPR dopiął swego. Widzialem ostatnio Dunajca, ludzie spokojnie miescili sie w EN71, tylko pare osob stało. Udało się w koncu przegonił klientelę, która tak bezczelnie sie pchała do tego pociagu. Wystarczy kilkanascie razy zmniejszyc podaż miejsc o 50% i prosze- potok podroznych sam się dostosowal
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-05-2011, 19:06
Castaway, Dokładnie się zgadzam z tym. Nowy tabor jest niezbędny ale bardziej niezbędne są tory pozwalalące realnie konkurować z drogami.
Cóż kupujmy dalej złom z PESY to wkrótce nie będzie czym jeździć. NEWAG ma dobry sprzęt, ale wiadomo bez wtyków przetargów ze złomem z Bydgoszczy się nie wygra.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 15-05-2011, 10:47
MK_Rabka napisał/a:
Podsumowując
001 być może stoi w Płaszowie przed halą (001 lub 003)
002 stoi w Płaszowie przed halą
003 być może stoi w Płaszowie przed halą (001 lub 003)
004 jeździł na Wieliczka - Oświęcim, bez żadnych problemów, jechałem nim dziś.
.
Dobra, to wiemy że 3 z 4 Acatusów stoją, umieram z ciekawosci co sie dzieje, moze cos przerabiają bo raczej nie zdefektowaly 3 na raz co ?
Nie wiem po co w ogóle są puszczane na Oświęcim, gdzie jest na linii szlakowa rowerzysty albo piechura 20 lub 10km/h. Nic dziwnego ze stoją na Płaszowie, pewnie popaliło już coś
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum