Według mnie Urząd Marszałkowski mógł się dogadac z Wielkopolskim w sprawie SU45 tak jak bylo to wcześniej, ale do tego trzeba chęci, których ani u jednej, ani u drubiej strony nie widac. Na tą linie stykła by nawet 1 bonanza. Oczywiście w Lesznie stoi SU45 220, dobra maszyna. Zawsze miło było ją widziec .
ostanio jechałem komunikacją zastępczą z Leszna do Głogowa i jest to jedna wielka porażka ponieważ autobus którym jechałem był dużo spóźniony i kursował po jakiś pipiduwach bo czymś czego drogą nazwać nie można. Jadąc wcześniej 300km pociągiem to nieprzyjemnie mi się wchodziło to autobusu i to z dużym bagażem po to żeby dojechać z planowym opóźnieniem do Głogowa i wsiąść w kibel (na biegu!!!) żeby móc spokojnie dojechać do końca podróży.
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Dla mnie to koniec połączeń na tej lini. Cóż moge ci powiedziec sam sie wściekam jak to widze(codziennie) mieszkając przy dworcu te autobusy codziennie się spóźniają. Do kka został wynajęty intertrans głogów, który na tym korzysta pasażerowie przesiądą się na pks. SA134 007 z rozwaloną przekładnią nie ujedzie a jest tylko jedna para na szynobusie wielkopolskim i to w dodatku w D.Tą linie ratuje duży ruch towarowy, żeby nie to tory porośnięte by były lasem.
Mnie jedno dziwi. Dlaczego rozkład jazdy dla KKA jest taki sam jak dla zwykłego pociągu? To jest wprowadzanie pasażerów w błąd! Powinni dać rozkład ustawiony pod te (cenzura) autobusy.
na dworcowych rozkładach od Legnicy pisze że pierwszy pociąg do Leszna (4:24 Legnicy, 5:14 z Lubina) kursuje w D, a tak naprawdę w soboty i niedziele to chyba jedzie kibel do Głogowa, nic nie pisze że w wekend też jeździ ale o skróconej relacji. Czyli pociąg do Głogowa jedzie codziennie tylko na odc. Głogów - Leszno w D. Ale jak sami wiecie to na dzień dzisiejszy jeździ tylko kibel i tylko do Głogowa
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Dlaczego rozkład jazdy dla KKA jest taki sam jak dla zwykłego pociągu? To jest wprowadzanie pasażerów w błąd! Powinni dać rozkład ustawiony pod te (cenzura) autobusy.
Masz rację Dostosowując, czy też urealniając czas przejazdu KKA prawie zawsze wyjdzie na jaw, że obiegi tych KKA nie domykają się tak, jak domykają się obiegi szynobusów. I tak, w ramach zaoszczędzonych kosztów przez przewoźnika (gumobus vs. szynobus) oraz poniesionych strat przez pasażera (ukryte opóźnienia, zerwane skomunikowania) może okazać się tańsze uruchomienie dwóch przeciwległych kursów KKA w każdym przypadku zerwania obiegu.
Czy jest jaka kolwiek szansa żeby interregio puściło swoje składy na tej lini, np z wydłużeniem relacji do Poznania, lub Zielonej Góry. Pociągi interregio na pewno przywróciły by tą linie do życia. Jeżeli puszczają et22 z bohunami,np Świnoujście-Wrocław nie wierze że nie mogli by puscic su45 + bohun. Jeżeli sytuacja z szynobusami i ciągłym KKA nie poprawi się nie wróże niczego dobrego. Coraz mniej pasażerów jest zainteresowanych komunikacją zastępczą...
Czy jest jaka kolwiek szansa żeby interregio puściło swoje składy na tej lini, np z wydłużeniem relacji do Poznania, lub Zielonej Góry. Pociągi interregio na pewno przywróciły by tą linie do życia. Jeżeli puszczają et22 z bohunami,np Świnoujście-Wrocław nie wierze że nie mogli by puscic su45 + bohun. Jeżeli sytuacja z szynobusami i ciągłym KKA nie poprawi się nie wróże niczego dobrego. Coraz mniej pasażerów jest zainteresowanych komunikacją zastępczą...
ja bym tą linią puścił pociąg który kiedyś tędy jeździł
Legnica - Warszawa Wsch.
do Głogowa jechał jako osobowy. Moim zdaniem byłby dobry taki pociąg IR. ale musialby byc to sklad wagonowy i na odcinku Glogów - Ostrów Wlkp. trakcja spalinowa
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Jest sa108 ale jeździ do Krotoszyna i to tylko w D w wekend on jest tylko do Głogowa i to chyba jako KKA ale nie jestem pewny. Do Legnicy EN57 nic innego tam nie puszczają. Nie wiadomo kiedy znów pojedzie szynobus niby miał już jecha od 1 lipca tak zakładali ale no cóż oni tylko zakładali. Znając życie KKA będzie przedłużane najpierw do 31.07 a potem 08 i pewnie 09 ,takie życie pasażera PKP. Jest gównobus a miał byc piękny szynobus...
[ Dodano: 04-07-2009, 01:06 ]
A wracając do 12 45 z Ostrowa musze to dokładnie jeszcze raz sprawdzic. Jutro powiem jakie cudo się pojawiło. Ale Legnica cały czas kibel...
Wszystko rozbija się o to że dlonośląska nadal ma za mało szynobusów.... mam nadzieję że to niedługo się to zmieni.
A swoją drogą nie mogę patrzyć na marnotrawstwo właśnie SA lubuskiego który obsługuje poranną parę pociągów Żary- Węgliniec- Żary a następnie stoi do 16. by obsłużyć 1 parę Żary- Niegosławice- Żary. Przecież w te osiem godzin postoju mógłby pojechać dwa razy do Niegosławic czy Tuplic, albo raz do Głogowa!!!
_________________ Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum