ZGADZAM SIĘ Z OSTATNIM POSTEM SHEVA W 100%.
Po pierwsze nagminne są braki biletów na trasie Nowy Sącz -Tarnów, i choć kas w porównaniu do innych linii kolejowych jest sporo np Grybów, Ptaszkowa, Nowy Sącz, Bobowa, Ciężkowice i tak dalej to fakt biletów sprzedawanych jest mało. Ale PKP to jest na rękę, oni celowo biletów nie sprawdzają, bo mogą potem wykazać, że podróżnych jest mało. Stąd tak duże różnice są w moich danych i danych PKP, ale na to jest sposób, ostatnio podróżuję z cyfrówką. Co do szynobusów Sheva zapomnij. PKP nie chce dawać szynobusów. Podobnie obligowani byli do wprowadzania szynobusu do Biecza( bo tam potok podróżnych jest na poziomie szynobusa) i EZT ma za duży koszt obsługi trasy. Następną sprawą jest to, że oni uparcie szynobusy dają do Balic. Już mi się niedobrze robiu na temat lotniska. Wszędzie prosimy o szynobusy a ci wrzucają wszystkie do Balic. Szczytem chamstwa było wrzucenie spalinowego Szynobusa, którego rzekomo nie mieli do obsługi likwidowanej linii Chabówka- Sącz, a potem okazało się, że jeździ on do Balic. Pociagi co 30 minut zapełnienie to może 30/50% , ale niektóre kursy mają poniżej 20%.
Co do bezpośrednich do Krynicy szlak mnie trafia, bo nie dość, że od 10 do Krynicy z Krakowa nic nie jedzie, choć w jeszcze w 2006 było 5 kursów, to jeszcze dopieprzyli się do 66120. Ostatniej osobówki poza Jaworzyn.ą. Dlatego NIE WIERZCIE w niską frekwencję PKP, bo taka nie jest. przykład. Proszę bardzo Giewont. zapełnienie wg ludzi 90% a często nawet 110% wg PKP uwaga 40% . PARANOJA.
A co do kolejarskich biletów, wiele jest sprzedawanych szlkolnych. Dokładnie masz bodaj 12 kolejowych miesięcznych i kilkadziesiąt pozostałych.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Frekwencja Kris rzeczywiście przez dziurawy system sprzedaży biletów może być zaniżana, ale raczej o kilka, a nie kilkanaścioe procent. Przedstawione przez Ciebie dane dotyczące frekwencji są mało wiarygodne i w ratowaniu linii na pewno nie pomagają, a raczej narażają Cię na ośmieszenie.
Linia Chabówka- Nowy Sącz, podobnie jak Stróże- Jasło to niestety już przezytek. Zainteresowanie koleją na nich jest praktycznie zerowe i nie widzę powodu by w błoto wyrzucać pieniądze podatników. Pociągi do Biecza nie mogą jeździć tylko dla senatora i z uwagi na właściwie żadne zainteresowanie ze strony pasażerów powinny być zlikwlidowane.
Należy natomiast walczyć o szynobus z Sącza do Krynicy i utrzymanie obecnego rozkładu dla ,,Dunajca'' i przywrócenie dawnej ,,Jaworzyny''.
Nie zgodzę się ze na olini jasło- stróże nie bedzie dobrej frekwencji. Wczoraj (środek tygodnia) frekwencja na okresowej Gdyni bardzo dobra. Z mojej obserwacji wynika ze nie było pustych przedziałów. Kible Stróże-Biecz są bezsensowne, zgadzam się z tym. Natomiast przy dobrym skomunikowaniu z Jasłem powinno być dobrze. Oczywiście pociąg musi też docierać do Gorlic bo tam jest potencjał na podróżnych.
Oczywiście b182. Frekwencja do Biecza i Stróż jak na ezt nie jest wysoka, z miesiąca około 40%. Trochę lepiej do Stróż poranny i popołudniowy do Biecza. A szansą jest wjazd do Gorlic i szynobus. Może w końcu po apelach się tego doczekamy. Co do uwagi,że tylko dla senatora nie zgadzam się. Co 2/3 dni jeżdzę do pracy i podobnie 10 osób z firmy. A bilety mamy normalne, co by ktoś nie powiedział, że kolejowe. A zobaczcie na frekwę w dni nauki szkolnej w D. Spokojnie na Dunajec zbiera się 15/20 osób, inni przesoiadają się na Sącz, więc tak źle nie jest. A 50/60% możliwe przy dobrym skomunikowaniu w Jaśle na pociągi na Podkarpaciu+ wjazd do Gorlic.
Cóż nie mogą jeździć tylko pociągi zapełnione w 150/200%. W końcu odcinek Tarnów-Kraków i Sącz-Grybów zarabiają na 2 pary do Biecza:D
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Pospieszne to oddzielny temat i te nawet powinny na tej trasie kursować. Połączenie weekendowe z Warszawą i Gdynią byłoby nawet wskazane, ponieważ sporo osób woli pociąg w przypadku tak długiej relacji od zatłoczonych autobusów.
Co do osobówek mówię nie, nie i jeszcze raz nie. ,,Kogut Express'' do Biecza jest kompletnie niepotrzebny i naprawdę lepiej za te pieniądze pozostawić dawnego ,,Dunajca'' i sensowną ofertę do Krynicy.
Uwaga! Ten post dotyczy też pociągów w województwie śląskim.
1 sierpnia 2009
3422Kraków Gł - Katowice, odj. 3:55, na odc. KG - Trzebinia, frekw. ~70%; odjazd ze stacji początkowej i dojazd planowo
34331Trzebinia - Czechowice-Dziedzice, odj. 4:50, na początku marnie <10% na samym końcu przed CzDz ~40%; odjazd ze stacji początkowej i dojazd planowo
413Katowice - Zwardoń, na odc. Czechowice-Dziedzice (odj. 6:13) - Milówka, ~90%; odjazd i dojazd planowo
426Zwardoń - Katowice na odc. Węgierska Górka (odj. 17:12) - Bielsko-Biała Gł., od ~80% w Węgierskiej Górce do ponad 100% za stacją Wilkowice Bystra; pociąg złapał opóźnienie w Węgierskiej Górce (+6 min) ale na trasie nadrobił
43448Bielsko-Biała Gł. - Wadowice, (odj. 18:30), z Bielska wyjechało około 30m osób, maksymalna frekwencja za stacją Kozy (~35%), do Wadowic dojechały 4 (cztery) osoby: ja, jeszcze jeden pasażer (na 200% też Miłośnik Kolei, pozdrawiam Cię serdecznie jeśli to czytasz! ) oraz 2 osoby załogi... w trakcie podróży znaczna wymiana pasażerów, jechali średnio 3-5 przystanków; odjazd ze stacji początkowej i dojazd planowo
4 sierpnia 2009
43230Bielsko-Biała Gł. - Kraków Gł; na odc. Wadowice - Kraków Pł., w Wadowicach frekwencja ok. 35%, maksymalna za Skawiną (ok. 65%), sporo osób wysiadło na stacji Kraków Płaszów (w tym ja), w Wadowicach opóźnienie +10 min., utrzymane do końca kursu.
Dziękuję cotton za informację jak będziesz miał cos nowego bardzo prosze podaj pozdrawiam
a dzisiaj frekwencja Bieczanka ogólnie 40% Kryniczanka do Tarnowa 100 Sącz 50% Krynica 25%
Zakopianka 100% do Katowic sporo mniej do Kielc
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Żeby w Bieczaninie frekwencja wyniosła 40% musiałoby podróżować około 80 pasażerów, czego nie ma nawet w najbardziej obłożonych kursach na linii 96 Tarnów - Krynica...
Na codzień Bieczyk może się pochwalić frekwencją na poziomie 5-15 osób czyli około 7%
Z moich obserwacji około 10, z czego 7 to kolejarze . Jedno miejsce hononorowe dla senatora, jedno dla Krisa, moze jeszcze ktoś się dosiądzie i tak mamy całą ,,ekipę'' na pociąg do Biecza. To połączenie jest bezcelowe i szkoda na nie pieniędzy, ale Kris i tak wie swoje. Liczy po swojemu korzystając z własnych zasad alegebry, chce dla 4 babci otwierać linie z Chabówki do Sącza, ale co tam....podatnik zapłaci, a nie on z własnej kieszeni. Troche się tylko obawiam by nikomu nie przyszło do głowy wcielać w zycie jego pomysłów odnośnie kryniczanki, a szczególnie Dunajca. Czarno to widzę, gdy Kris ułoży nam rozkład. Masakra...
Tak Ty czarno widzisz. A przy Tobie pod młotek idzie linia Stróże-Biecz do tego Chabówka-Sącz, aż dziw bierze, że się nie czepiasz odcinka Nowy Sącz-Krynica, na którym frekwencja jest niższa, albo na pociągi do Wadowic. Intrygujące. Co do 4 babć, a co masz coś do wieku podróżnych? Może dla Ciebie to nie pasażer. A na marginesie zapraszam zajmę ci miejsce w Bieczance:D
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-08-2009, 09:04
Sugerujesz ze Biecz jest wazniejszy od Krynicy ? Nie kwestionuje uroków tej małej miejscowosci, ale przypomina sie ze Krynica jest wazna miejscowoscia turystyczną...
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-08-2009, 09:09
kris123, jaki masz cel w wypisywaniu rzeczy, które zupełnie nie pokrywają się z rzeczywistością? Przecież to, co piszesz o tak rzekomo wysokiej frekwencji w EZT do Biecza jest po prostu śmieszne.
Kris w dzieciństwie czytał dużo bajek, ponadto zawsze lubił wydawać cudze pieniądze, ot zgubne skutki kieszonkowego . Teraz porównuje połączenie do/ z Balic, czy Wieliczki z tym do Biecza, trochę mnie nawet to bawi. Dziwię się jednak,że senator Kogut, niezbyt dobrze niestety wykształcony realizuje takie pomysły. Chyba, że w tym przypadku chodzi o elektorat, nie zaś o interes wszystkich podatników? Mam nadzieję, że Marszałek wreszcie wytnie te puste składy do Biecza, a w zamian uruchomi coś sensownego np. na kryniczance.
Kris chętnie pojadę do Biecza, ale z chęcią pokaże Ci też Krynicę. Chyba nie dostrzegasz potencjału tego miasta .
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-08-2009, 15:50
sheva17, zalecam postudiowanie historii i dowiedzenie się, czym jest Biecz. A jest perełką jakich mało w Małopolsce! Trzeba umieć to wykorzystać, a nie pieprzyć, że nic nie ma sensu. Może pora zastanowić się, nie ile osób jeździ tymi pociągami, ale ile potencjalnie może pojechać, jeśli da się im za dobry rozkład, skomunikowania, promocje itd.?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum