Jeszcze odnośnie noworocznego pociągu ww gwoli ścisłości relacja obsługiwana była przez EN 81.
Teraz super dokładnie: 02-01 R 43434, Wadowice - Kraków Główny 17:20, EN 81
W Wadowicach 24 osoby na starcie, w Barwałdzie Górnym -1, Dolnym +1, Kalwaria +2, Kalwiaria Lanckorona +4, -2, Leńcze +1, Podolany +1, Wola Radziszowska +1, Rzozów +1, Skawina +4, -2, do Łagiewnik dojechały 34 osoby...
regio 66124 NS-Kraków EN-71-010. Frekwencja do Stróż ok. 30%,Stróże-Tarnów 70%, Tarnów-Brzesko 90%, dalej około 70%.
Wiieczorny studencki do BB w podwójnej obsadzie EN-57-1420+En-57-1238. W pierwszej jednostce zapełnienie około 80%, które utrzymało się do stacji docelowej. To i tak niezły wynik, zważywszy, że główną grupę pasażerów tego pociągu stanowią studenci, a raczej mało kto wraca do domu po trzech dniach nauki.
_________________ Biała i Żywiec to Małopolska pod śląską okupacją
Dzisiaj:
- Regio Janosik Kraków 10:18 - Zakopane: 2*EN57 spot, Od Krakowa Gł. do Kalwarii około 30 osób w całym pociągu.
- Regio Zakopane 8:50 - Kraków, 20 osób w pociągu od Kalwarii do Krakowa, pojedynczy EN57 z siedzeniami jak w komunikacji miejskiej.
Janosik miał w Kalwarii krzyżowanie z pustym 2*EN57KL w malowaniu województwa lubelskiego. Czy ktoś wie, co tam robił ten pociąg?
[ Dodano: 11-01-2013, 20:13 ]
Dalsze obserwacje:
- regio Orlik Kraków 18:36 - Częstochowa, na starcie zapełnienie trochę powyżej 100%, 1*ED72
- regio Kraków 18:30 - Bielsko, na starcie 75%, 1*EN57
Dzisiejsze Regio 34231, Kraków Główny - Wadowice 14:28. EN 81.
Od Płaszowa ok. 100%, do Skawiny dojechało ok. 110%, sporo osób wysiadło po drodze do Kalwarii mniej więcej 50%, w Wadowicach wysiadło 15 osób.
[ Dodano: 12-02-2013, 19:09 ]
R 43434, Wadowice - Kraków Główny 17:14, EN 81
W Wadowicach 8 osób, Kalwaria 10, Kalwaria Lanckorona 2, Leńcze -2, Podolany 1, Wola Radziszowska 5, Rzozów 2, Skawina 4, -1 do Łagiewnik na pokładzie 29 osób.
[ Dodano: 16-02-2013, 16:35 ]
Dzisiaj R 43438, Wadowice - Kraków Główny 12:01, EN 81
W Wadowicach 9 osób, Barwałd Średni -2, Kalwaria 2, Kalwaria Lanckorona 5, Leńcze 9, Podolany 1, Radziszów -1,Rzozów 2, Skawina 2, -3, do Łagiewnik na pokładzie 25 osób.
[ Dodano: 17-03-2013, 20:32 ]
Dzisiaj, R 43434, Wadowice - Kraków Główny 17:14, EN 81
W Wadowicach 19 osób, Klecza Górna 5, Barwałd Górny 3, Kalwaria Lanckorona 9, Przytkowice 6, Leńcze 10, -1, Rzozów 2, Skawina 2 do Łagiewnik na pokładzie 54 osoby.
Wczoraj:
43434 Wadowice - Kraków, EN81. W końcówce trasy 7 osób.
W Krakowie Płaszowie widziany 34241 do Bielska-Białej Głównej, 2x EN57.
I teraz kilka uwag:
1. Jeżeli pieniądze z trasy Oświecim - Spytkowice - Kraków przeszły na Wadowice - Kraków, to jest to błąd. Nie zdarzało się by w tej zlikwidowanej relacji jechało mniej jak 20 osób (z wyjątkiem kursu do Oświęcimia o 4 rano )
2. Znacznie spadła ilość osób korzystających z przystanków w Skawinie i Krakowie Sidzinie.
3. 10- czy 11-minutowe zmiany czoła powinny pójść do diabła. Żeby na trasie do Wadowic skrócić czas przejazdu o 10 minut (tyle więcej zajmuje dwukrotna zmiana czoła), trzebaby wydać grube miliony na remonty torów. Lub po prostu zmienić przepisy PLK Betony Spółki z Ograniczoną Poczytalnością.
4. Rozkład na Wadowice-Kraków jest źle ułożony, o czym już niejeden tutaj, i na innych forach, wspominał. Będzie podobnie jak na Skawina - Oświęcim, gdzie przez lata domagano się korekty przyjazdów do Krakowa o 20-30 min na plus lub minus, i nic z tego nie wyszło, bo "niedasię"
5. Odcinek Brzeźnica - Podbory Skawińskie nadal jest remontowany i remont dobiega końca. Głęboko wierzę w to, że podniesienie prędkości na tym szlaku skróci przejazd na tyle, że linią 94 znów będzie jeździć tyle osób, że EN81 może być za mały
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-04-2013, 20:03
Cytat:
1. Jeżeli pieniądze z trasy Oświecim - Spytkowice - Kraków przeszły na Wadowice - Kraków, to jest to błąd.
Ja raczej odnosze wrażenie że do Wadowic jeżdżą pociągi za skasowane pociagi Krakow-Zakopane, celem zapewniania połączeń na odc. Kalwaria - Kraków, a że gdzieś muszą kończyć bieg to jada do Wadowic.
Cytat:
4. Rozkład na Wadowice-Kraków jest źle ułożony
To wiadomo. O sprawie pisał Rynek Kolejowy. Pr Kraków obiecał zmiane rozkładu od ... czerwca.
Cytat:
Odcinek Brzeźnica - Podbory Skawińskie nadal jest remontowany i remont dobiega końca.
Jak długi to odcinek, jaki zakres prac, o ile wzrośnie predkosc.
Jak długi to odcinek, jaki zakres prac, o ile wzrośnie predkosc.
80 km/h będzie. Docelowo od rj 2014/2015 prawie całość Dwory - Skawina 80 km/h (od rj 2013/2014 80 km/h będzie na ok. 20 km pomiędzy Oświęcimiem a Skawiną). Ztcw to w planach (przynajmniej na razie) nie ma tylko wymiany nawierzchni na odc. Dwory - Oświęcim chociaż sieć trakcyjną tam już poprawili.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum