Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następny
Kiedy ruszą Koleje Wielkopolskie?
Autor Wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 31-12-2010, 15:54    Odpowiedz z cytatem

Z tego co słyszałem to większość jest EN57-1xxx właśnie.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 31-12-2010, 16:02   

A co mają w środku?? Toaleta z zamkniętym obiegiem, siedzenia SPOTowe lub wandaloodporne jak w zmodernizowanych Bonanzach czy zwykła derma albo co gorsza fullplastic i toaleta z wylotem na tory. Mają asynchrony, bo wyglądają na lekko zmodyfikowane Question Śmiech
Powrót do góry

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 10-01-2011, 00:59    Odpowiedz z cytatem

Koleje Wielkopolskie już wiosną na torach?

Jest szansa, że nowy przewoźnik pojawi się na wielkopolskich torach od marca.

Koleje Wielkopolskie to spółka powołana przez samorząd. Ma zastąpić Przewozy Regionalne na niektórych liniach. - Plan jest taki, żeby za cztery lata Koleje Wielkopolskie obsługiwały połowę przewozów w województwie - mówił niedawno "Gazecie" wicemarszałek Wojciech Jankowiak.

Pociągi pod nowym szyldem miały wyjechać na tory już w grudniu, od nowego rozkładu. Nie udało się, bo Koleje Wielkopolskie wciąż nie otrzymały wymaganego certyfikatu bezpieczeństwa.

Okazuje się jednak, że wszystko jest na dobrej drodze. Spółka dostała już osiem z 12 pozwoleń składających się na wspomniany certyfikat. To oznacza, że Koleje Wielkopolskie mogą uruchomić pierwsze pociągi już w marcu, czyli od tzw. pierwszej korekty rozkładu. Jankowiak: - Jest szansa, że tak właśnie będzie.

Prezes Kolei Wielkopolskich Włodzimierz Wilkanowicz jest ostrożniejszy: - To realne, ale nie takie pewne. Na razie przygotowujemy się organizacyjnie. To, czy uda nam się ruszyć już od 1 marca, zależy od wielu różnych kwestii.

Jakie to kwestie? Poza certyfikatem bezpieczeństwa, spółce brakuje jeszcze pracowników - m.in. konduktorów i maszynistów. Chce ich "wypożyczyć" z Przewozów Regionalnych (trwają rozmowy w tej sprawie). Na początek będzie to około 170-180 osób. Kolejną kwestią są bilety. Koleje Wielkopolskie nie mają na razie własnych kas. Możliwe, że ich bilety będą sprzedawane w kasach - Przewozów Regionalnych i PKP Intercity.

- Nawet jeśli nie wyrobimy się do marca, to powinniśmy wystartować w czerwcu - zapowiada Wilkanowicz. Na początek Koleje Wielkopolskie mają przejąć wszystkie linie niezelektryfikowane. Pojadą na nich należące do województwa szynobusy. Nowy przewoźnik będzie też dysponował 12 używanymi pociągami elektrycznymi, które obecnie przechodzą modernizację.

Jeśli Koleje Wielkopolskie się sprawdzą, to niewykluczone, że w przyszłości pojadą nawet na wszystkich liniach w województwie.

Źródło: Gazeta Wyborcza Poznań

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

burek132 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Cze 2010

PostWysłany: 10-01-2011, 11:16    Odpowiedz z cytatem

A wiadomo czy do Kolei Wielkopolskich trafią wszystkie szynobusy, czy też może te obsługujące linie z Piły i Leszna zostaną w PR?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 10-01-2011, 11:49    Odpowiedz z cytatem

Wszystkie szynobusy są własnością UMWW, a więc trafią do KW.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 10-01-2011, 15:37    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
). Na początek będzie to około 170-180 osób.

Jezu Chryste! Przecież początkowo spółka ta ma obsługiwać linie 356 i 357, oraz podobno jedną zeelektryfikowaną tymi przemalowanymi ezetami należącymi do UMWW. Przecież początkowo działaność będzie mniejsza niż KD, a zatrudnienie niewyobrażalne. Panie Jankowiak, czy spółka była tworzona z myślą aby dać pracę przynajmniej 130 osobom w administracji?


Ostatnio zmieniony przez Emillex dnia 10-01-2011, 16:15, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 10-01-2011, 15:46    Odpowiedz z cytatem

Obawiam się, że jako pierwsza KW wejdzie na wielkopolską S4 Krzyż-Ostrów Sad wszyscy wiemy dlaczego - pierwsza linia do uwalenia. Jeżeli nie ta, to typuję Poznań-Piła.

Zawsze jak czytam tytuł tego tematu, aż cisną mi się na usta słowa: "OBY NIGDY!"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mocny Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lut 2008

PostWysłany: 10-01-2011, 20:13    Odpowiedz z cytatem

Emillex
Między 130 pracownikami KW grasuje b.dyr. ds.eksploatacyjnych aferał z WZPR Jan W to takie koleje będziemy oglądać tylko w szambie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 10-01-2011, 20:49   

Dziś wprowadzali się na Składową 5 (parter przy wejściu). Wilkanowicz był, a jakże Razz Ciekawe kiedy zaczną przyjmować do roboty Razz
Powrót do góry

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 10-01-2011, 21:11    Odpowiedz z cytatem

Zbieżność imion i nazwisk z tamtym Janem W. na szczęście tylko przypadkowa Very Happy jednak opatrzność czuwa..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 12-01-2011, 15:43    Odpowiedz z cytatem

arnie2 napisał/a:

Nie przypadkowa. To ten sam Jan Wojciński


Yyy.. z tego co widzę rzadko udzielasz się na forum, więc pewnie dlatego nie zczaiłeś o co chodziło Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

burek132 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Cze 2010

PostWysłany: 13-02-2011, 15:30    Odpowiedz z cytatem

Wiadomo już od kiedy zaczną jeździć Koleje Wielkopolskie? Czy realny jest ten termin od marca?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 13-02-2011, 15:59    Odpowiedz z cytatem

W wywiadzie dla GW Poznań Wilkanowicz podał że nastapi to w czerwcu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 06-03-2011, 12:52    Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że najpierw do KW przejdą SA132 i SA134. SA105 i SA108 muszą pozostać w południowej Wielkopolsce, czym niby będą jeździć ludzie na Leszno-Ostrów, Leszno-Głogów i Leszno-Zbąszynek? Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 11-03-2011, 15:07    Odpowiedz z cytatem

Jest certyfikat i są problemy z maszynistami

Spółka Koleje Wielkopolskie otrzymała, zatwierdzony przez UTK, Certyfikat Bezpieczeństwa - Część A. Trwają ostatnie przygotowania do uruchomienia przewozów.

Certyfikat (z datą zatwierdzenia 3 marca 2011 r.) dotarł już do Kolei Wielkopolskich. Upoważnia do realizacji przewozów w wysokości do 200 mln osobokilometrów rocznie.

-Czekamy teraz na zatwierdzenie przez Prezesa Urzędu Transport Kolejowego części B certyfikatu, co powinno stanowić formalność. Kompletujemy i przygotowujemy też dokumentację dla PKP PLK - powiedział portalowi KOW Włodzimierz Wilkanowicz, prezes zarządu Kolei Wielkopolskich.

Termin uruchomienia przewozów pasażerskich – 1 czerwca br. – nie jest zagrożony. Spółka prowadząc nabór pracowników boryka się jednak z problemem w postaci małego zainteresowania maszynistów – Niska „podaż” maszynistów na polskiej kolei nie jest oczywiście nowością, najprawdopodobniej to zjawisko będzie się jeszcze pogłębiać. U wielu potencjalnych kandydatów dostrzegamy dodatkowo obawę przez zmianą pracy, zwłaszcza w kierunku nowej spółki, która nie rozpoczęła jeszcze działalności przewozowej – tłumaczy prezes Wilkanowicz.

Sposobem Kolei Wielkopolskich na rozwiązanie problemu ma być wynajmowanie drużyn trakcyjnych od Przewozów Regionalnych. Wstępne uzgodnienia na ten temat zostały już zawarte. – Koleje Wielkopolskie przejma część pracy przewozowej Wielkopolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych, więc logiczne jest, że powinny mieć nieco wolnych pracowników – dodaje prezes Kolei Wielkopolskich.

źródło: KOW

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 16 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl