Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
Wrocław - Jelenia Góra - Szklarska Poręba
Autor Wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 28-05-2011, 13:05    Odpowiedz z cytatem

Tak, ale TLK ktora by sie na 5 stacjach zatrzmywała, to czas jazdy 2 godzin jest realny... Poza tym to jest srednia pedkosc V=62 km/h, natomiast do Zgorzelca dla RE jest predkosc sr =80 km/h, a daloby sie nawet 100 km/h,
takze różnica pomiedzy Wrocłąw-Zgorzelec daje 100 km/h, to Wrocław-Jelenia wyciągnie tylko v sr =62 km/h
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 28-05-2011, 13:12    Odpowiedz z cytatem

dinxles, całoroczny TLK na tej linii jest aż jeden, który nie ma żadnego znaczenia w komunikacji regionalnej między Jelenią Górą a Wrocławiem.

EC "Wawel" odcinek Węgliniec - Wrocław pokonuje w czasie niespełna półtorej godziny i co z tego? Mówmy o czasie przejazdu pociągów R, względnie IR.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

tomasi.fi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2009
Skąd: Wrocław/Kłodzko

PostWysłany: 28-05-2011, 17:20    Odpowiedz z cytatem

To są jakieś jaja. Nie ma co brać tego na poważnie :/

_________________
Moje tematy, dolnośląska kolej:
http://tnij.com/Linia_Klodzko_Nowe_Stronie_Slaskie
http://tnij.com/Linia_Na_Lotnisko_Wroclaw_Strachowice
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 28-05-2011, 18:42    Odpowiedz z cytatem

To przedwyborcze jako -zbuk hehe Śmiech Chyba że minister myśli o jeździe przez Złotoryję, Lwówek Śl. Tu tylko trzeba 81 km toru i to pojedynczego. Wówczas faktycznie 1 godzina na pokonanie Wrocław - Legnica no i półtorej dalej z Legnicy na Jelenią Górę ale to jeszcze lepszy makro kosmos hehe...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

senior Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Cze 2006

PostWysłany: 28-05-2011, 19:21    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze napisał/a:
Ponad 2 godziny jedzie pociąg pociąg REGIO z Węglińca do Wrocławia Gł. (136 km) po zmodernizowanej do 160 km linii E-30

Z Jeleniej Góry do Wrocławia Gł. przez Wałbrzych jest 127 km. Katastrofalny stan techniczny tej linii jest powszechnie znany. Jakim cudem za rok chcą tą linią jeździć szybciej niż po zmodernizowanej linii zgorzeleckiej?


Nie kwestionując bajania przedwyborczego - jakim są zapewnienia o czasie jazdy - chciałbym zauważyć - że akurat dla pociągów REGIO - czy linia jest dostawana do 160km/h czy jest to rewitalizacja na 110/120km/h (zgodnie z zapewnieniami częśc linii ma być ze 100->110/120) nie ma to Żadnego znaczenia bo EN57 więcej niż 110km/h (część 120km/h) nie pojedzie (a trasowanie zapewne i tak będzie na 100km/h maks).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 29-12-2011, 06:47    Odpowiedz z cytatem

Takiego składu na Szrenicy (06:42 z Wrocławia) dawno nie było... ET22 i 4 pudła. Podejrzewam, że to podsył pod Galicję (wagony z Rzeszowa) i to samo jest w drugą stronę (19:01 z Jeleniej Góry).

[ Dodano: 29-12-2011, 07:05 ]
Mam potwierdzenie od konduktorki- tak zestawiona Szrenica to podsył pod Galicję.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 29-12-2011, 08:03    Odpowiedz z cytatem

Tak podsył codziennie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 29-12-2011, 08:38    Odpowiedz z cytatem

Raczej tak, godziny jazdy obu pociągów pozwalają na taki obieg.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 29-12-2011, 15:44    Odpowiedz z cytatem

Galicja dociera do Jeleniej Góry, potem skład robi kurs o 19:01 REGIO do Wrocławia, następnie rano z Wrocławia do Jeleniej Góry jako REGIO i o 10:37 wraca do Rzeszowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Piechowice

PostWysłany: 25-02-2012, 11:09   Koleją taniej mimo wszystko Odpowiedz z cytatem

Kto często musi jeździć do innych miast, choćby na studia, dzięki ofercie Przewozów Regionalnych, za pociąg zapłaci mniej niż za bilet autobusowy.

Chcąc dostać się do Wrocławia z Jeleniej Góry autobusem, trzeba zapłacić około 24 złotych za bilet ulgowy w jedną stronę (normalny mniej więcej dwa razy tyle). Czas podróży to około dwie godziny. Wprawdzie pociągiem jazda trwa ponad godzinę dłużej, jednak jest taniej. W Przewozach Regionalnych bilet normalny kosztuje 22 zł.a studencki 10.50. Warto korzystać z oferty ,,Ty i raz,dwa, trzy". Za pierwszy bilet normalny płacimy 22zł. następny drugi, trzeci i czwarty bilet tańszy jest o 30 procent, czyli 15.40 zł. Oferta taka obowiązuje także w połączeniu z Krakowem.

Spółka kolejowa Intercity także przygotowała ofertę specjalną dla pasażerów podróżujących na trasie Jelenia Góra-Wrocław Główny. To tzw. Bilet Rewelacyjny ważny na trasie Szklarska Poręba - Jelenia Góra - Wrocław Gł. Bilet normalny kosztuje 27zł. studencki - 13.23zł. Bilety obowiązują w pociągach TLK ,,Rozewie,, do Gdyni Gł. i TLK ,,Karkonosze" do Warszawy Wschodniej.

Więcej informacji na : przewozyregionalne.pl , kolej.dolnyslask.pl , pks.jgora.pl , intercity.pl

jelonka.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EN Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Gru 2010

PostWysłany: 25-02-2012, 14:28    Odpowiedz z cytatem

Szkoda tylko, że czas przejazdu jest długi. Gdyby był krótszy (~2.15), a EZT do Wrocławia zaczynałyby bieg w Szklarskiej P. G., zatrzymując się po drodze również w Piechowicach, Sobieszowie i Cieplicach, jeździły w takcie co 1 - 1,5h, to byłaby całkiem inna sytuacja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 26-02-2012, 03:12    Odpowiedz z cytatem

Niemniej pustoszejące portfele skłonią wiele osób do przeproszenia się z pociągami na tej trasie. Tym bardziej, że czas przejazdu już w czerwcu ma trochę zejść (zapewne cały ruch na odcinku Marciszów - Wojanów pójdzie po dwójce z mijanką w Janowicach). Swoją drogą zorganizowałem przez Facebook bojkot autobusów i busów ze względu na horrendalne ceny (na razie odzew mały, głównie przez chudy RJ).

[ Dodano: 22-06-2012, 07:26 ]
Powiedzcie mi, co za geniusz wymyślił czasowe przesunięcie Szrenicy z powodu robót torowych w taki sposób, że wyjeżdża z Wro o 07:07, a potem sterczy 9 minut pod semaforem na Grabiszynie, przepuszczając trzy pociągi - w tym odjeżdżające dwie minuty później z Głównego Drezno. Naprawdę nie można było tej Szrenicy przytrzymać na Głównym do tej 07:15?
Dobrze, że ta zmiana jest tylko do jutra...

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jeniknal Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Cze 2012

PostWysłany: 05-07-2012, 10:15    Odpowiedz z cytatem

Jest przetarg na modernizację fragmentu linii 311 Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna

Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK oddział we Wrocławiu ogłosiło przetarg na modernizację linii kolejowej nr 311 Jelenia Góra – Szklarska Poręba Górna. Oferty można składać do 9 sierpnia.

Przedmiotem przetargu jest modernizacja regionalnej linii kolejowej nr 311 Jelenia Góra – Szklarska Poręba Górna.

Zakres robót obejmuje:
modernizację linii kolejowej na odcinku Piechowice- Szklarska Poręba Górna w zakresie kompleksowej wymiany 12,3 km nawierzchni kolejowej wraz z odwodnieniem, robotami srk oraz innymi robotami towarzyszącymi na odcinku Piechowice - Szklarska Poręba Górna, a także na stacjach Piechowice w torze nr 1 i Szklarska Poręba Górna w torze nr 1 i 2. (wymiana 6 rozjazdów, obiektów inżynieryjnych, naprawa nawierzchni 6 przejazdów)
dostosowanie peronów dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi na stacjach Piechowice- peron 1 oraz Szklarska Poręba Górna - peron 1 i 2.

Wartość zamówienia szacowana jest na kwotę o wartości pomiędzy 5 i 20 mln euro. Zamówienie ma być zrealizowane w ciągu 10 miesięcy od terminu podpisania umowy.

Oferty można składać do 9 sierpnia 2012 do godz. 10:00 w siedzibie Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK we Wrocławiu (ul. Joannitów 13, 50-950 Wrocław, pok 163 piętro I). Otwarcie ofert nastąpi 9 sierpnia o godz. 10:15.

Źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/33915/Jest_przetarg_na_modernizacje_fragmentu_linii_311_Jelenia_GoraSzklarska_Poreba_Gorna.htm

[ Dodano: 29-08-2012, 17:17 ]
Pol-Aqua zmodernizuje linię do Szklarskiej Poręby?

Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK ogłosiło w lipcu przetarg na modernizację linii kolejowej nr 311 Jelenia Góra – Szklarska Poręba Górna. Najkorzystniejszą ofertę złożyło konsorcjum firm Pol-Aqua z Warszawy i VyC z Hiszpanii.

W przetargu wpłynęło aż dziewięć ofert. Najtańszą propozycję przedstawiło konsorcjum warszawskiego Przedsiębiorstwa Robót Inżynieryjnych Pol-Aqua i hiszpańskiego Vias y Construcciones. Jej wartość to 32 miliony 349 tysięcy złotych brutto. Cena była jedynym kryterium wyboru oferty w tym przetargu.

Zamawiający, którym są PKP Polskie Linie Kolejowe, przeznaczył na realizację zamówienia 33 miliony 736 tysięcy 440 złote brutto. Większość przedstawionych ofert nie mieściła się w tym kosztorysie. Po ocenie ofert pod względem formalnym PKP PLK wybierze wykonawcę z najkorzystniejszą ofertą, z którym zawrze umowę po przejściu ewentualnej procedury odwoławczej.

Modernizacja linii kolejowej nastąpi przede wszystkim na odcinku Piechowice- Szklarska Poręba Górna, gdzie dojdzie do kompleksowej wymiany 12,3 km nawierzchni kolejowej wraz z odwodnieniem, oraz robót przy systemie sterowania ruchem kolejowym. Oprócz tego, stacjach Piechowice w torze nr 1 i Szklarska Poręba Górna w torze nr 1 i 2 dojdzie do wymiany w sumie 6 rozjazdów, kilku innych obiektów inżynieryjnych, i naprawy nawierzchni 6 przejazdów. Projekt przewiduje dostosowanie peronów dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi na stacjach Piechowice- peron 1 oraz Szklarska Poręba Górna - peron 1 i 2.

Źródło: Rynek kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 30-10-2014, 19:50    Odpowiedz z cytatem

KD od grudnia będą codziennie obsługiwać połączenie Wrocław – Szklarska Poręba.

KD rozpoczną realizację codziennych połączeń Wrocław – Wałbrzych – Jelenia Góra – Szklarska Poręba Górna (obecnie na tej trasie kursuje tylko jeden, weekendowy pociąg KD). Nowy roczny rozkład jazdy wchodzi w życie 14 grudnia.

Więcej:

http://www.rynek-kolejowy.pl/54552/kd_od_grudnia_beda_codziennie_obslugiwac_polaczenie_wroclaw_szklarska_poreba.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

JanuszJG Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2015
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 12-02-2016, 11:53   Do Wrocławia pociągiem w... godzinę? To możliwe Odpowiedz z cytatem

Do Wrocławia pociągiem w... godzinę? To możliwe

Tak twierdzą władze Jeleniej Góry. – Złożyliśmy wnioski, by opracowano koncepcję takiego rozwiązania – mówi Jerzy Łużniak, zastępca prezydenta Jeleniej Góry.

Więcej:
http://www.nj24.pl/article/do-wroclawia-pociagiem-w-godzine-mozliwe

Jeśli chodzi o mój komentarz, to nie będę się wypowiadać. Zacznijmy od tego, że omijanie Wałbrzycha nie wchodzi w grę, a ponadto PKP PLK S.A. nie zatwierdzi tego. W jednym słowie władze Jeleniej Góry mają bujną wyobraźnię, bo już raz z projektem Jeleniogórskiej Kolei Aglomeracyjnej zaszaleli Śmiech.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 10 z 12 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2020 infokolej.pl