Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 67, 68, 69  Następny
Linia Żywiec - Sucha Beskidzka
Autor Wiadomość

eurek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2006
Skąd: Wrocław/Nysa

PostWysłany: 03-05-2009, 14:22    Odpowiedz z cytatem

Plastikowa, stara jednostka Mad Ale widoki naprawde cuuudo! Niektore przystanki gdzieś w totalnej puszczy, dookola zielono i górzysto... rewelka! Very Happy I jak tak sobie jechałem i wsluchiwalem sie w stukot kół to mi sie przypominala trasa Bielsko-Cieszyn (pod wzgledem predkosci i frekwy choc tam chyba troche szybciej)... oby nie podzieliła jej losów Rolling Eyes
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-05-2009, 14:27   

Trasa faktycznie rewelacyjna. Walory krajobrazowe niezaprzeczalne. Aż się proszą tam składy retro. Kurcze... przecież na tym wszystkim można by zarabiać, tak jak w Niemczech zarabia się np. na kolejach wąskotorowych Harzu.
Powrót do góry

tombou Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Kwi 2009
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 11-05-2009, 10:45    Odpowiedz z cytatem

własnie jechałem wczoraj kibelkiem relacji Kraków Główny-Zywiec przez Suchą.odj 16;20
Predkosc do Suchej calkiem przyzwoita,na zegarach w kabinie widniało w wiekszosci 70-80 kmh.
Dalsza jazda niestety znacznie bardziej krajobrazowa bo do Jeleśni 25-30,w Pewli Wielkiej przygoda mała - zderzenie z wiszącą uszkodzoną czescią sieci trakcyjnej,ale dzieki owej szybkosci oraz refleksowi maszynisty który zdązył opuscic pantograf , po uderzeniu w górną lampę i przejechaniu 100m bez prądu mozna było dalej jechać.Dobrze ze to juz było z górki za Huciskiem!Gdyby było przed Huciskiem byłby to koniec podróży.Od Jeleśni szlakowa wzrosła do 40ki,jednak ok 1 km przed stacją Zywiec musi jechac 18-20 az do samego peronu.W drodze powotnej /odjazd za 5 min/ głos z megafonu ze EZT jedzie tylko do Jelesni,dalej zastepcze autobusy do Suchej.Dodam ze jechał chyba najstarszy kibel - nr 01 rb,chyba z lat szesdziesiątych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-05-2009, 11:45   

Z moich informacji wynika, że linia ciężko przędzie. Chodzi rzecz jasna o frekwencję. No ale czemu się tutaj dziwić: przy takim rozkładzie klientów się nie zdobędzie.
Powrót do góry

gkal Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Maj 2009

PostWysłany: 23-05-2009, 12:34    Odpowiedz z cytatem

Tak, jeśli przy najbliższej okazji nie przebuduje się gruntownie tego rozkładu jazdy, można będzie ze spokojem zamknąć tą linię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pepe Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lis 2008
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 23-05-2009, 13:09    Odpowiedz z cytatem

A kiedyś to nawet Ornak jeździł tą linią do Zakopanego no

_________________
Niekończąca się Podróż...Ostatnie etapy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-05-2009, 13:39   

Tak Panowie, tylko bez mijanki w Hucisku guzik zdziałamy.
Powrót do góry

Masny Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2008

PostWysłany: 11-06-2009, 12:58    Odpowiedz z cytatem

Od 15 czerwca na tej linii wchodzi połączenie w dobrej cenie. Cena biletu z Suchej Beskidzkiej do Żywca będzie wynosił 3zł50gr szkolny(sdudencki) 2zł20gr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jóśko Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Cze 2008

PostWysłany: 11-06-2009, 22:00    Odpowiedz z cytatem

Linia ta jest w agonii i nawet takie działania aczkolwiek słuszne nie zdadzą się na wiele, potrzebny jest pilny remont nawierzchni i zwiększenia prędkości do przynajmniej 50 km/h .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 12-06-2009, 08:33   

Dokładnie: fajnie, że robi się taką promocję. Tylko szkoda, że MZPR i UMWŚ oraz UMWM nie rozumieją, co tak naprawdę dobija linię Żywiec-Sucha Beskidzka. Otóż dobija ją fatalny rozkład jazdy: długi czas przejazu i brak mijanki w Hucisku wyklucza ułożenie atrakcyjnego dla pasażera rozkładu jazdy.
Powrót do góry

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 30-06-2009, 03:07   JAK OŻYWIĆ ŻYWIEC - SUCHA BESKIDZKA Odpowiedz z cytatem

Według mnie w taki sposób.
Tabele są mojego autorstwa Happy

137.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 362 raz(y) 69.8 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

prezes11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Kraków / Wrocław

PostWysłany: 30-06-2009, 08:27    Odpowiedz z cytatem

Jak w temacie: należałoby IR-a Wrocław - Zakopane skierować właśnie tą trasą. Korzyści to przede wszystkim znaczne skrócenie czasu przejazdu z Wrocławia nawet o godzinę, bezpośrednie i co ważne szybkie dzienne połączenie rejonu Bielska B. ze stolicą Tatr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Piottr Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Mar 2008
Skąd: Wilanów Wąsk

PostWysłany: 30-06-2009, 08:52    Odpowiedz z cytatem

prezes11 napisał/a:
Jak w temacie: należałoby IR-a Wrocław - Zakopane skierować właśnie tą trasą. Korzyści to przede wszystkim znaczne skrócenie czasu przejazdu z Wrocławia nawet o godzinę, bezpośrednie i co ważne szybkie dzienne połączenie rejonu Bielska B. ze stolicą Tatr.

Bardzo słuszny postulat. Sposobem na ożywienie tej linii mogłoby być przywrócenie pociągów bezpośrednich z Katowic (albo z Zawiercia, żeby i Zagłębie miało) do Zakopanego. Na pewno dla Katowic jest to szybsze połączenie do Zakopanego niż przez Kraków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 30-06-2009, 09:00   Tabela Odpowiedz z cytatem

Obiecana tabela wczoraj gdzieś mi umknęła. Godziny odjazdów i przyjazdów do/z Katowic, Zwardonia są również zrobione według mojego projektu

[ Dodano: 30-06-2009, 10:01 ]
A jednak tabela była sorry nie zważyłem Śmiech

137.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 339 raz(y) 69.8 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-07-2009, 08:17   

Tabela nie najgorsza. Choć w obecnej sytuacji szanse jej wdrożenia są zerowe.

Co do ożywienia linii 97: macie rację z InterREGIO, czy z przyśpieszonym. Przecież "Ornak" był pociągiem właśnie kursującym pierwotnie po tej trasie. Ale nie zapominajcie o konieczności remontu szlaku i skrócenia czasu przejazdu. Bez tego niewiele sie zrobi. No i konieczny jest przetarg, bo z PKP PR nie ma szans na normalność.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 69 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 67, 68, 69  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl