No jeśli szczerze Pan się przejął to brawo. Ale... Pan chce wetknąć igłę w stóg siana? Znaczy... poruszyć lub naruszyć znakomicie funcjonujące państwo w państwie (i znakomicie dojące samorządy z pieniędzy). To się może nie udać.
Pan wie - ja wiem - wszyscy wiemy - DOPUSZCZENIE DO TZW. USAMORZĄDOWIENIA TEGO MOLOCHA BĘDZIE DOWODEM POPARCIA PAŃSTWA POSŁÓW DLA USANKCJONOWANIA TEJ SITWY!
Nic tak nie zakonserwuje opisanego stanu rzeczy jak realizacja usamorządowienia. Z ta różnicą, że - prócz megamonoplu - dojdą fajne stołki urzędasom z UM -ów. Takim którzy wiele obiecują, a nic nie robią.
Pan wie - ja wiem - wszyscy wiemy. I co z tego???
Lekiem - bolesnym i długotrwałym - na ten cały syf, jest KONKURENCJA! Popierając usamorządowienie - NISZCZYCIE JEJ PODWALINY!!! I ja oraz wielu pasażerów Panom Posłom będę to długo pamiętał.
Panom posłom to bowiem zawdzięczamy.
Pozdrawiam
Robert Wyszyński
PS. Krycha! Szacunek - jak zwykle. Powinnaś być dziennikarką śledczą, tylko obecnie mało jest (albo wcale nie ma) prawdziwie wolnych od nacisków wydawców redakcji.
Kolejne rekordy ilości odwiedzin - 11.11.2007 - 48 osób, 14.02.2008 - 74 osoby w tym samym czasie były obecne na forum, 1021 osób zarejestrowanych - świadczą o tym, że ludzie tu wracają a wiedza o forum staje się coraz bardziej powszechna.
Temat ten jest niezwykle popularny (w ciągu 3 dni ponad 5000 odsłon) i od paru dni Forum przeżywa totalne "oblężenie". Pobiliśmy wszystkie dotychczasowe rekordy odwiedzin! Większość osób zaglądających na Forum (w tym samym czasie przebywa tu 40-70 osób, a rekord to 102 osoby ostatniej nocy) czyta właśnie "PKP Posady Regionalne". Mam nadzieję, że nasz serwer to wytrzyma.
Na podstawie obserwacji ciśnie się tu pewna dygresja. Otóż Henryk Szklarski będąc członkiem zarządu ds. techniczno - eksploatacyjnych zatrudnił Ryszarda Rybaka do kontrolowania efektywności świadczonych przez firmy zewnętrzne usług. Firmy te jak wiadomo od wielu lat kolejarzom z tzw. dołu, bywały powiązane personalnie z dygnitarzami PKP. Szklarski od 25 stycznia do 5 maja 2005 r. pełnił obowiązki prezesa PKP PR - dyrektora generalnego, a jednocześnie członka zarządu PKP PR dyrektora ds. techniczno - eksploatacyjnych. Po 5 maja ponownie zajmował "tylko" stanowisko członka zarządu ds. techniczno - eksploatacyjnych, któremu podlegało Biuro Logistyki i Zaopatrzenia, a w nim wydział przetargów (również ustawiane przetargi na druk SRJP wygrywane przez WORK).
Henryk Szklarski został dyrektorem w Kujawsko-Pomorskim Zakładzie Przewozów Regionalnych w Bydgoszczy. Kiedyś już był tam dyrektorem, ostatnio siedział w centrali PKP PR.
Nieoficjalnie dowiedziałam się, że Szklarski do Bydgoszczy dostał "degradację". Ponoć Wach spuścił go w "kanał" za całkowite fiasko programu SPOT (spierdzielenie wszystkich trzech zadań związanych z taborem jakie były przeprowadzone) - kupa unijnej kasy poszła w błoto! W "nagrodę" Szklarski jest teraz dyrektorem PR Bydgoszcz, choć za zawalenie SPOT-u powinien dostać kopa dyscyplinarnego z PKP, a nie kolejny dyrektorski stołek w PKP PR z pensją ponad 10 tys. zł miesięcznie.
"Kara" jest tym bardziej "dotkliwa", bo Szklarski od wielu lat mieszka w... Bydgoszczy.
_________________ Streszczajmy się. Świat jest przeludniony słowami.
PS. Krycha! Szacunek - jak zwykle. Powinnaś być dziennikarką śledczą, tylko obecnie mało jest (albo wcale nie ma) prawdziwie wolnych od nacisków wydawców redakcji.
Na nas, tzn. na redakcję Forum też są naciski. Straszy się nas sądami, a niektórzy nawet biegają na policję. Niezależność tego forum wielu osobom bardzo nie jest na rękę...
_________________ Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Brawo Krycha!
Wreszcie ktoś napisał prawdę o szambie jakim jest Centrala PKP PR oraz zdemaskował mafijno-korupcyjne układy kadry kierowniczej. Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy.
_________________ Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Ja już straciłem wiarę w jakiekolwiek zmiany na kolei, więc mnie już nic nie zdziwi
Może tylko media, jak coś nagłośnią, to czasami coś się ruszy ....
Cichosz rozwalający kuj-pom nagle okazuje się prezesem Arrivy & PCC i dalej poczyna swoje degradujące działania ....
No i jak tu ma być ku*** normalnie?
_________________ W Polsce nie ma nadziei na normalną kolej.....
Oddać samorządom przewozy w województwach! I będzie tak jak jest na Mazowszu.
Może tylko media, jak coś nagłośnią, to czasami coś się ruszy ....
Które media? Większość redakcji beton PKP ma w kieszeni (reklamy!) lub łączą ich stosunki towarzyskie. Krycha już o tym pisała w wątku Czy władza PKP opłaca dziennikarzy?
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
~ chocodrink
HURA dostałem wreszcie po 3 miechach starań pracę w Dyrekcji PKP Przewozy Pasażerskie czy jakoś tak
Będe miał cieplutki stołeczek w cieplutkim pokoiku przy cieplutkim grzejniczku, i bede mógł spokojnie czekać na wczesniejszą emeryturkę haha no bo wkońcu pracować bede w grupie zawodów wysokiego ryzyka i o szczegoolnych warunkach szkodliwych
Dziś po 4 latach porzegnałem prywaciaża u którego za marne 1500 zł charowałem bez dnia urlopu czy zwolnienia, jeszcze mnie prosił żebym u niego został, oferował 1700 na ręke ale go wyśmiałem.
Witaj kolejowa brać. Otrzymam jakieś 1850 na reke, to cos koło 2600 brutto, mysle ze dobrze jak na poczatek dla młodego absolwenta administracji publicznej, to lepiej niż moi kumple w ministerstwach po paru latach pracy, no ale przeciez PKP to jak wielkie ministerstwo, państwo w państwie. Musze z tego miejsca podziekowac cioci za pomoc. Udało sie
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
NIK przeprowadziła kontrolę organizowania i finansowania regionalnych kolejowych przewozów pasażerskich. Oto wnioski skierowane do przewoźników (Przewozy Regionalne, Koleje Mazowieckie, WKD):
· Wyeliminowania przypadków nieterminowego przedstawiania samorządom końcowych rozliczeń z wykorzystania środków finansowych otrzymanych na dofinansowanie przewozów realizowanych w ramach obowiązku służby publicznej.
· Wprowadzenia ewidencji księgowej umożliwiającej określenie opłacalności poszczególnych przewozów realizowanych na poszczególnych liniach oraz kwoty niezbędnego dofinansowania ich realizacji
· Wyeliminowania błędów występujących w dokumentacji rozliczeniowej z wykonywania zadań objętych umowami na dofinansowanie przewozów realizowanych w ramach obowiązku służby publicznej;
· Uwzględniania w ewidencji księgowej wszystkich zdarzeń gospodarczych mających wpływ na sytuację ekonomiczno-finansową przewoźników, w celu zapewnienia rzetelności sporządzanych w tym zakresie sprawozdań oraz wykazywanych wyników finansowych.
· Zaktualizowania dokumentacji dot. zasad prowadzenia rachunkowości w zakresie opisu systemu informatycznego wykorzystywanego przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych stosownie do wymogów art. 10 ust. 2 ustawy o rachunkowości.
· Zapewnienia w zawieranych „umowach o usługi publiczne” wszystkich niezbędnych wymagań określonych w art. 14 Rozporządzenia Rady Nr 1191/69.
Może w wyniku realizacji tych wniosków zabraknie pieniędzy na utrzymanie rodzinno-mafijnych układów w PKP Przewozy Regionalne. Zanim jednak dojdzie do tego prokuratury będą miały co robić, bo NIK skierowała do nich zawiadomienia o niegospodarności samorządów wojewódzkich.
To co opisała Krycha to zaledwie czubek góry lodowej. Nepotyzm i kumoterstwo szerzy się nie tylko w PKP PR, ale we wszystkich spółkach Grupy PKP. Najgorzej jest w największych spółkach (PLK, Cargo, PR, Energetyka), bo tam ilość intratnych posad do obdzielenia wśród kolesi, przyjaciół czy własnych dzieci jest najliczniejsza. Ale w mniejszych spółkach (SKM, TK, LHS, IC) jest tak samo, czego najlepszym przykładem jest szwagier Warsewicza - prezesa PKP IC. W innym wątku (turecki kurier) przeczytamy o kumoterskich układach w SKM, a ja osobiście znam trzy osoby, które tylko dzięki rodzicom na dyrektorskich / związkowych stanowiskach dostały pracę w centralach spółek PKP.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
No i co na to ci wszyscy obrońcy monopolu jedynie słusznego narodowego przewoźnika - PKP PR? Co na to związkowcy z Solidarności PKP opluwający Arrivę na łamach Wolnej Drogi?
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=3791
Wiesz, w PKP Przewozy Regionalne najliczniejszym związkiem zawodowym jest Federacja Związków Zawodowych, która jest zrzeszona w OPZZ tzw. lewicowy związek w PKP.
W PKP mają oni 35 tys. członków, przewodniczącycm jest Kędzierski a przedstawicielem załogi w Radzie Nadzorczej tego związku zawod. w PKP PR jest od 2 kadencji Włodzimierz Sztern. Ci ludzie nic pozytywnego dla PKP PR niezrobili.
Tam kieruj swoje żale
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum