Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Następny
Przetarg na przewozy regionalne w Kuj-Pom
Autor Wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-09-2007, 23:05    Odpowiedz z cytatem

http://www.nowosci.com.pl/look/nowosci/styleimg/new/winieta_no_t.gif

Prywatna kolej ma już 122 pracowników

Kolej w Kujawsko-Pomorskiem gotowa do rewolucji. Firma PCC Rail jest zadowolona z rekrutacji kolejarzy, a PKP PR ma nowego dyrektora.

Po sporym zamieszaniu w środowisku państwowej kolei Mieczysław Cichosz został ostatecznie odwołany ze stanowiska szefa PKP PR w Bydgoszczy. Tego domagała się m.in. kolejowa „Solidarność”, obwiniając Cichosza za przegrany przetarg na przewozy regionalne na najbliższe 3 lata i wpuszczenie na teren województwa prywatnego przewoźnika. - Nie chcemy komentować powodów odwołania dyrektora. Zarząd kolei miał prawo do tej decyzji - mówi krótko Łukasz Kurpiewski, rzecznik PKP PR w Warszawie.

Nowym szefem PKP PR został Robert Nowakowski, doświadczony w branży, wcześniej m.in. dyrektor PKP PR w Białymstoku. Cichoszowi natomiast zaproponowano inną pracę w PKP, ale poza województwem. PKP odmówiły informacji, jaką i gdzie.

Tymczasem prywatne konsorcjum PCC Rail/Arriva przygotowuje się do 9 grudnia. Wtedy po raz pierwszy zacznie nas wozić szynobusami po części tras regionu. - Jestesmy bardzo zadowoleni z wyników rekrutacji kolejarzy - nie kryje Radosław Gawek z PCC Rail. - Udało nam się podpisać umowy przedwstępne ze 122 osobami. To grono 52 maszynistów, 38 kierowników pociągów i 32 konduktorów.

Przypomnijmy: żeby pozyskać fachowców, firma zaproponowała im wyższe płace niż PKP. Maszynistom, na przykład, 5 tys. zł brutto, a kierownikom - 3 tys. plus prowizje ze sprzedanych biletów. Obecnie firma poszukuje jeszcze podwykonawców - chętnych do czyszczenia szynobusów. W sumie stworzy około 200 miejsc pracy w regionie.

- Cieszy nas też sfinalizowanie prac nad rozkładem jazdy, w których uczestniczyliśmy obok PKP PR i Urzędu Marszałkowskiego. Czy jest on dobry, to zweryfikują podróżni - mówi Gawek. - Są też szanse na wspólną z PKP ofertę biletową.

Teraz konsorcjum myśli już o przejmowaniu „floty”, czyli szynobusów, którymi nas będzie wozić od grudnia. Są one własnością województwa, użytkowaną obecnie przez PKP. Chodzi o to, by tabor przejąć w dobrym stanie i na czas.

źródło: nowosci.com

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Gurdol1 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Mar 2006
Skąd: Brzeg

PostWysłany: 30-09-2007, 18:34    Odpowiedz z cytatem

Powyższe bardzo cieszy i zamyka usta pesymistom - miaukaczom z Pekapu, którzy twierdzili, że nic z tego nie będzie (mentalny niedasizm nie wszędzie jest standardem - jak widać).

Przetargi w innych województwach zależą głownie od startu PCC Arrivy w Kuj Pomie - nikt już nie odbierze temu województwu palmy pierwszeństwa w przełamywaniu monopolu Pekapu na liniach regionalnych. I chwała!

Na przykład w Opolu przetarg na linię Nysa - Brzeg będzie na pewno w listopadzie albo grudniu (kończy się przygotowanie SIWZ; w październiku sejmik podejmie uchwałę o kwocie dofinansowania). Ale już przetarg na wszystkie linie spalinowe Opolszczyny w drugiej połowie 2008 roku (z wjazdem od grudnia 2009) zależy od przekonania zarządu UM oraz radnych sejmiku co do celowości takiego posunięcia. Jeśli Kuj Pom wypali - a jestem przekonany że WYPALI - jest szansa na taki przetarg. Coraz większa.

Pilnujemy tego i w obecnej chwili współpracujemy pod tym względem z UMWO. Głupia wojna (aczkolwiek na pewnym etapie konieczna) na szczęście się już skończyła, a ludzie z CZT znów mają możliwość układania rozkładu jazdy - my natomiast (komitet) konsultujemy poczynania zarządu województwa i doradzamy.

Pozdrawiam serdecznie
Robert Wyszyński
PS. No i chyba wybierzemy sie na otwarcie 9 grudnia w Kuj Pomie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 15-10-2007, 20:21    Odpowiedz z cytatem

Od grudnia zwiększy się liczba połączeń kolejowych między Grudziądzem a Toruniem. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, podróż nie będzie jednak krótsza.

W połowie czerwca br. Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego rozstrzygnął przetarg na świadczenie kolejowych przewozów pasażerskich w regionie. Do obsługi niezelektryfikowanych linii kolejowych wybrał konsorcjum PCC Rail/Arriva.

Nasz region jest pierwszym, w którym PKP Przewozy Regionalne musiały ustąpić miejsca konkurencji. Polsko-brytyjskie konsorcjum zostało zobowiązane do utrzymania obecnego minimum. Zapowiedziało jednak wprowadzenie dodatkowych kursów. Niestety, niemożliwe okazało się skrócenie czasu podróży z Grudziądza do Torunia. Przebycie odcinka o długości 60 km nadal będzie trwało ponad półtorej godziny.

- Zarządcą infrastruktury pozostają w dalszym ciągu PKP - wyjaśnia Paweł Pleśniar, specjalista ds. marketingu PCC Rail/Arriva. - Odcinka Grudziądz - Toruń nie da się pokonać w krótszym czasie, ze względu na obowiązujące tam ograniczenia prędkości, które wynikają ze złego stanu infrastruktury. Nasza spółka nie ma, niestety, na to wpływu. PKP zapewniają, że nie zamierzają zapomnieć o połączeniu Grudziądz - Toruń. - Dotychczas o wiele bardziej remontu potrzebowała trasa na Kutno, dlatego głównie nią się zajmowaliśmy - mówi Marek Prawda, zastępca dyrektora ds. eksploatacyjnych Zakładu Linii Kolejowych w Toruniu. - Wymianę podkładów na trasie Grudziądz - Toruń już rozpoczęliśmy. Jednak ukończenie tego przedsięwzięcia wymaga wysokich nakładów. Ma nas w tym wesprzeć Urząd Marszałkowski. Nam również zależy na tym, aby po torach można było poruszać się jak najszybciej. Jako zarządca infrastruktury, również będziemy więcej zarabiać dzięki większej liczbie połączeń. To nasze być albo nie być - dodaje.

Nowy rozkład jazdy obowiązywać będzie od grudnia. PCC Rail/Arriva zapowiada zwiększenie liczby kursów na trasie Grudziądz - Toruń Gł. - Grudziądz.

- Uruchomimy takie połączenia, dzięki którym grudziądzanie będą mieli dużo lepszy dojazd pociągiem do pracy, do szkoły, a także na popołudniowe zakupy czy wieczorne imprezy kulturalne w Toruniu - zapewnia Paweł Pleśniar.

Dodatkowe kursy pojawią się również na innych trasach, m.in. Grudziądz - Brodnica. Konsorcjum dysponować będzie autobusami szynowymi, zakupionymi przez Urząd Marszałkowski, oraz własnym taborem, do którego te oprócz szynobusów, należą również tradycyjne pociągi o wyższym standardzie.

Aby uprościć procedurę zakupu biletów łączonych, spółka zaproponuje pasażerom te same ceny, jakie obowiązują w PKP.

Źródło: Nowości

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 16-10-2007, 23:05    Odpowiedz z cytatem

PKP nie odpuszcza

Już 9 grudnia na tory Kujawsko-Pomorskiego wyjadą pociągi nowego prywatnego przewoźnika - PCC Rail Arriva. Niestety, na niektórych zapowiadanych wcześniej trasach, szynobusów prywatnej spółki zabraknie.

Dotyczy to dwóch połączeń, których szlak przekracza granice województwa: Kościerzyna i Grudziądz-Kwidzyń. Negocjacje, jakie prowadzono w tej sprawie z PKP i Urzędem Marszałkowskim Województwa Pomorskiego zakończyły się fiaskiem - linie te nadal będzie obsługiwało PKP PR.

Na pozostałe osiem tras (m.in z Bydgoszczy do Chojnic) wyjedzie 13 szynobusów, dzierżawionych od Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu, a wyprodukowanych w bydgoskiej spółce- Składy uzupełnimy zamówionym z bydgoskiej spółki nowym szynobusem, czekamy również na homologację naszego taboru, sprowadzonego z Niemiec - informuje Radosław Gawek, dyr. ds. przewozów pasażerskich w PCC- Chcemy uniknąć takich sytuacji, jakie zdarzały się podczas tegorocznych wakacji w Kościerzynie czy Chojnicach, gdzie PKPmusiało korzystać ze zwykłych autobusów, które dowoziły pasażerów do poszczególnych stacji. Jak się dowiedzieliśmy, silniki wszystkich szynobusów zostały ujednolicone, tak aby można łączyć je w pary.

Nie są znane ceny biletów, w spółce mówią jednak, że na pewno nie będą one wyższe od tych, jakie obowiązują w PKPWiększość ofert, które proponował dotąd kolejowy monopolista, będzie wspólna dla obu spółek; stanie się tak prawdopodobnie z biletem turystycznym, cieszącym się dużą popularnością wśród pasażerów. Nie wiadomo co z opłatą dodatkową za wystawienie biletu - prowadzone są rozmowy na ten temat.

Od kilku tygodni trwają szkolenia pracowników "Arrivy", na których przyszli konduktorzy, kierownicy pociągów i maszyniści uczą się budowy wagonów, zapoznają się z sygnalizacją świetlną oraz zasadami obsługi pasażerów.

Źródło: Gazeta Pomorska

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 26-06-2008, 13:24    Odpowiedz z cytatem

Przetarg na obsługę połączeń z Bydgoszczy do Chełmży

Zarząd województwa pod koniec tygodnia ogłosi przetarg, który wyłoni firmę obsługującą połączenia kolejowe z Bydgoszczy do Chełmży. Od 1 września na tej trasie będzie kursowało 16 pociągów dziennie.

Ruch na tym odcinku będzie wznowiony po 8 latach przerwy. Wówczas władze PKP uznały, że nie warto utrzymywać tej linii, bo składami jeździ zbyt mało osób. Urząd Marszałkowski ma jednak nadzieję, że uda się przekonać mieszkańców do pociągów. - Liczymy na zainteresowanie, bo Chełmża nie ma zbyt dobrego połączenia drogowego z Bydgoszczą - mówi Tomasz Moraczewski, dyrektor departamentu infrastruktury urzędu. - Będzie to swoisty eksperyment, w którym odpowiemy sobie na pytanie, czy warto inwestować w uruchamianie kolejnych linii.

W budżecie marszałka przeznaczono na ten cel niemal 900 tys. zł. - Dodatkowo prawie 3 mln zł dały Polskie Linie Kolejowe na modernizację torów i infrastruktury oraz instalację rogatek na przejazdach w Brdyujściu, Strzyżawie i Unisławiu Pomorskim - mówi Moraczewski.

Przywrócenie połączenia na tej trasie było jednym z warunków otrzymania unijnej dotacji na zakup szynobusów. Trzy z nich będą przeznaczone do obsługi właśnie tego odcinka. Firma, która zwycięży w przetargu, otrzyma je do dyspozycji. Najprawdopodobniej w postępowaniu wystartują dwie: PKP Przewozy Regionalne, której pociągi jeżdżą na trasach zelektryfikowanych, oraz Arriva PCC, która obsługuje już trasy niezelektryfikowane w naszym regionie.

Z rozkładu jazdy, do którego dotarliśmy, wynika, że z Bydgoszczy do Chełmży od września pociąg będzie kursował 6 razy dziennie. Dodatkowo dwa razy szynobus pokona krótszy odcinek z naszego miasta do Unisławia Pomorskiego i z powrotem. Łącznie w obie strony daje to szesnaście połączeń dziennie. Przejazd między Bydgoszczą a Chełmżą potrwa godzinę. - Planując rozkład, skorzystaliśmy z pomocy profesjonalnej firmy, która wykonała badania wśród mieszkańców. Ankieterzy pytali, w jakich godzinach najchętniej korzystaliby z pociągu - wyjaśnia Moraczewski.

Tymczasem już od 1 lipca zmiany czekają pasażerów jeżdżących pociągami Arriva PCC na trasie Bydgoszcz-Tuchola. Urząd Marszałkowski wzmacnia tę linię, bo teraz składy jeżdżą zapełnione. Będą jeździły częściej, a niektóre z nich będą miały dołączane dodatkowe wagony.

źródło: Gazeta Wyborcza

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 31-03-2010, 13:14    Odpowiedz z cytatem

Kujawsko-Pomorskie podpisze umowę na przewozy na 10 lat

Jeszcze w tym półroczu zarząd województwa ogłosi przetarg na świadczenie przewozów kolejowych w regionie. Nowością jest to, że po raz pierwszy umowa z przewoźnikiem zawarta będzie na 10 lat – informuje „Gazeta Pomorska”.

Wcześniej takie umowy były zawierane na rok. - Dzięki temu pasażerowie będą mieli większą stabilność połączeń i cen biletów - zapewnia Bartosz Nowacki, członek zarządu województwa. - Nie będzie tak, że z dnia na dzień pewne połączenia znikną.

Przewoźnicy uważają, że to rozwiązanie jest o wiele bardziej korzystne dla firm i pasażerów. - Wydłużona umowa na dotację przewozów pozwala na przeprowadzenie inwestycji np. w tabor lub inne urządzenia, których dziś nie opłaca mu się montować - mówi „Gazecie Pomorskiej” Fabien Courtellemont, prezes zarządu Arriva PCC.

źródło: Gazeta Pomorska
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 31-03-2010, 17:13   

Jednak kuj- pom jest wzorcowym województwem jeśli chodzi o przewozy pasażerskie inni powinni tylko brać przykład
Powrót do góry

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 31-03-2010, 17:19    Odpowiedz z cytatem

Też tak sądzę. A pozostałym świat ucieka. Przy rozwiązaniach kuj-pomorskiego UM-u, małopolski beton to już nie trzeci świat, a chyba dziesiąty. Do nich nic nie dociera.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 12-04-2010, 15:51    Odpowiedz z cytatem

Kto przez kolejne dziesięć lat będzie woził pasażerów w regionie?

W grudniu kończy się trzyletni kontrakt, na podstawie którego przewoźnicy kolejowi wozili pasażerów w województwie kujawsko-pomorskim. Kolejna umowa będzie ważna aż dziesięć lat!

Przypomnijmy, że trzy lata temu nasz region ogłosił na tyle atrakcyjny przetarg, że po raz pierwszy w staraniach o świadczenie usług wziął udział przewoźnik pasażerski spoza grupy PKP. Konkretnie - polsko-brytyjskie konsorcjum Arriva PCC.

Spółka ta wygrała obsługę większości linii spalinowych, odbierając dotychczasowemu monopoliście - Przewozom Regionalnym - około 30 proc. rynku. Dzięki pojawieniu się konkurencji na torach województwo rocznie na dotowaniu transportu kolejowego oszczędzało około 10 mln zł. To pozwoliło na reaktywację połączenia z Bydgoszczy do Chełmży, obsługiwanego przez szynobusy zakupione w bydgoskiej firmie PESA częściowo z funduszy Unii Europejskiej.

Za kilka tygodni czeka nas walka o całą wojewódzką sieć kolejową.

Do rywalizacji na pewno stanie Arriva PCC. Ciekawostką jest fakt, że w tej chwili jest to konsorcjum brytyjskiej Arrivy oraz niemieckich Deutsche Bahn (DB). Na rynku europejskim są to ostro ze sobą konkurujące firmy. Jedynie w Polsce współpracują od momentu, gdy kilka miesięcy temu DB kupiły działającą w Polsce spółkę PCC Rail SA.

Zapewne do przetargu przystąpią także Przewozy Regionalne, które wożą pasażerów na liniach zelektryfikowanych oraz obsługują „marszałkowskimi” szynobusami trasę z Bydgoszczy do Chełmży.

Wydaje się, że pozycja Arrivy na liniach spalinowych jest niezagrożona. Przewozy Regionalne z taboru spalinowego dysponują obecnie jedynie lokomotywą manewrową, którą można czasami spotkać, gdy przeciąga popsuty szynobus między Chełmżą a Bydgoszczą.

Zwycięzca przetargu na przewozy pasażerskie regionalne dostanie pięć doczep oraz dziesięć szynobusów, będących własnością województwa, którymi w tej chwili dysponuje Arriva. Nie ma jednak możliwości obsłużenia tym taborem całej sieci linii spalinowych. Oprócz „marszałkowskich” szynobusów Arriva użytkuje także siedem własnych dwuczłonowych pojazdów, a niedawno dołączył jeszcze trójczłonowy.

Konkurencyjność w przetargu zapewni jedynie posiadanie taniego w eksploatacji taboru, a takim są właśnie szynobusy. Przed pojawieniem się konkurencji Przewozy Regionalne woziły pasażerów przede wszystkim klasycznymi składami złożonymi z lokomotywy i wagonów. Jest to dużo droższe rozwiązanie.

Dodatkowo taki skład z powodu znacznej degradacji torowisk na wielu liniach może poruszać się o wiele wolniej niż szynobus. W skrajnym przypadku było to nawet 10 kilometrów na godzinę (!) na kilku kilometrach trasy do Malborka między Grudziądzem a Gardeją.

Inaczej sytuacja wygląda w przypadku tras zelektryfikowanych. Tu niewątpliwym liderem są Przewozy Regionalne, dysponujące zarówno odpowiednim taborem, jak i zapleczem technicznym. Jednak nie mogą czuć się pewne wygranej. Nie ma bowiem obowiązku używania na linii zelektryfikowanej taboru elektrycznego i może się okazać, że np. na trasie Toruń-Włocławek konkurencja zaproponuje transport pasażerów jednostkami spalinowymi.

Przetarg na wożenie osób koleją zostanie ogłoszony jeszcze w tym półroczu. Umowa na dziesięć lat uchroni pasażerów przed zakusami przewoźnika do zamknięcia linii z powodu np. nieopłacalności danego połączenia.

źródło: Nowości

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 21-09-2012, 11:37    Odpowiedz z cytatem

Województwo kujawsko-Pomorskie ogłosiło przetarg na prowadzenie przewozów pasażerskich w okresie od 15 grudnia 2013 roku do 12 grudnia 2015 roku. Roczna praca eksploatacyjna ma wynosić 2,39 mln pockm. Oferty w przetargu można składać do 30 października.

Więcej TUTAJ

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 28-01-2013, 21:21    Odpowiedz z cytatem

Kujawsko-pomorskie: Arriva nie wyprze PR?

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego unieważnił przetarg na obsługę linii zelektryfikowanych w regionie. Jeszcze do niedawna wydawało się, że to Arriva RP zamiast Przewozów Regionalnych będzie kursować na najważniejszych trasach w województwie.

Dwie spośród trzech ofert prywatnego przewoźnika były korzystniejsze niż obecnie jeżdżących na tych trasach Przewozów Regionalnych. Gdyby władze województwa wybrały ofertę Arrivy to od grudnia 2013 r. do grudnia 2015 r. po torach w Kujawsko-Pomorskiem w większości jeździłyby pociągi niemieckiej spółki.

Urząd Marszałkowski uzasadnia swoją decyzję tym, że „ceny zawarte w złożonych ofertach znacznie przekraczają możliwości budżetowe zamawiającego”. Urząd Marszałkowski zaplanował w przyszłorocznym budżecie na pasażerskie przewozy kolejowe 87,4 mln zł. Okazuje się, że jest to kwota dalece nie wystarczająca, gdyż wiadomo, że 44 mln zł Urząd musi zapłacić Arrivie. Wynika to z dziesięcioletniej umowy na przewozy po liniach niezelektryfikowanych. Prawie drugie tyle władze musiałyby wyłożyć za oferty Arrivy i Przewozów Regionalnych na świadczenie usług na liniach zelektryfikowanych. Wówczas w kasie województwa zabrakłoby pieniędzy na obsługę linii Toruń –Bydgoszcz i Grudziądz – Kwidzyn. Tylko obsługa linii BiT City może kosztować ponad 13 mln zł rocznie.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/12282/Kujawsko-pomorskie-Arriva-nie-wyprze-PR.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-02-2013, 08:02    Odpowiedz z cytatem

Arriva wygrała w KIO

Unieważnienie przetargu na obsługę odcinków linii kolejowych w obrębie województwa kujawsko-pomorskiego w latach 2013-2015 było bezprawne - uznała Krajowa Izba Odwoławcza. Przywraca to Arrivie możliwość wygrania przetargu, w którym złożyła najkorzystniejszą ofertę.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/39835/Arriva_wygrala_w_KIO.htm

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 25-02-2013, 09:38    Odpowiedz z cytatem

Tu powstaje pytanie, czy UM nie będzie przeciągał w czasie rozstrzygnięcie przetargu, aby utrudnić Arrivie start od grudnia, bo wyraźnie nie ma ochoty, by dac im to zadanie. Jest całkiem możliwe, że władze poją się o swoje stołki po wpadce Kolei Śląskich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LukaszBDG Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sie 2011
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 07-03-2013, 17:06    Odpowiedz z cytatem

Pan marszałek Całbecki - cwany lis. Nie dość ze doi Bydgoszcz, to teraz jeszcze pogrywa z przewoźnikiem. Tylko patrzeć aż UM obudzi się z ręką w nocniku i okaże się że PR będą ledwo dyszeć a Arriva się wypnie Wink

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

wiwix Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Lis 2009

PostWysłany: 22-03-2013, 08:07    Odpowiedz z cytatem

www.kujawsko-pomorskie.pl/files/sejmik/projekty_uchwal/2013/20130325/druk_nr_35.doc

Panowie i Panie.

Od grudnia Arriva będzie również na liniach zelektryfikowanych Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 9 z 14 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl