Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Tajemnice Kolejowej Oficyny Wydawniczej
Autor Wiadomość

Anna Rosiek Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 10 Maj 2007
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 23-05-2007, 17:13    Odpowiedz z cytatem

Antybeton napisał/a:

Gdzie się podziewa pani Rosiek?

Jestem! Melduje się! Obecna!
Zaglądam tu każdego dnia, choć często jako gość (na dowód statystyki mojego IP u admina.)
Antybeton napisał/a:
Nie straszy już administracji forum sądami, przytaczając stosowne paragrafy kodeksu karnego...

Panie Antybetonie miły, proszę przytoczyć z moich poprzednich postów chociażby jedno sformułowanie, które można by wiarygodnie interpretować jako – straszenie.
Przykro mi, ze nie odróżnia Pan treści będących informacją od treści noszących znamiona straszenia.
Ale to Pana problem.

Setnie się ubawiłam Pańską wyliczanką powodów. Ma Pan jednak poczucie humoru a i kreatywność wysoką. Gratuluję! No i gdyby nie tak mile zaczepny post….poszłabym do domu...

A tak na serio, staram się odzywać w tych tematach, w którym mam coś do powiedzenia. I zabieram głos w sprawie ludzi, których znam albo miałam okazje spotkać i spotkanie cokolwiek pozostawiło w pamięci.

Bicie piany mniej mnie interesuje.
Choć…. może w ten weekend upiekę kremówki? To tak w nawiązaniu do piany….. – bicia.

Ps.
1. W sumie… szkoda, ze nie chcecie Państwo pogadać chociażby o wizerunku kolei. A przecież w jego kreowaniu bierzecie tak czynny udział. Tu, na tym forum. Szkoda… Sad

2. Myślałam… łudziłam się…., że może znajdę tu czwartego do brydża, albo drugiego do szachownicy…., albo pogadamy o broni….
Panowie chociaż o broni. Uwielbiam! Strzelać oczywiście. I zapach prochu…. Hmmy…. Najbardziej lubię Glocka. Siedemnastkę. Lżejszy od pistoletów tego typu, wiec w strzelaniu dokładnym – idealny. Drugi w moim rankingu jest Hamerli Xesse – mniejszy kaliber i do precyzyjnego – świetny.

Bang Tyle pisania i nie na temat!
Jeżeli moderator uzna że…., proszę ten post wyrzucić.
Ale….. to była prowokacja. Szanownego Antybetona, prowokować to On potrafi.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 24-05-2007, 07:22    Odpowiedz z cytatem

Pani Anna Rosiek napisała:

Cytat:
W sumie… szkoda, ze nie chcecie Państwo pogadać chociażby o wizerunku kolei. A przecież w jego kreowaniu bierzecie tak czynny udział. Tu, na tym forum.


Ano racja. Każda informacja dobra, czy zła... każda opinia dobra, czy zła ten wizerunek kształtuje. Podana tu na tym forum - jeszcze bardziej, w TVN24 i w Gazecie Wyborczej - dociera do milionów. Nie da się jednak tego forum przekształcić w "Kurier PKP", by przynosiło tylko dobre wiadomości. Można by mieć pretensje do forumowiczów, że sami sobie szkodę robią krytkując władze spółek PKP, układy, opisując afery, aferki, świństewka. Kształtują przecież wizerunek PKP. Czyżby? Czyżby ten negatywny wizerunek kształtowali forumowicze, czy raczej ci, którzy o pozytwny wizerunek w pierwszej kolejności powinni zadbać?

Ci, którzy czytacie to forum, którzy o kolei decydujecie zadbajcie o pozytywny wizerunek PKP, swojej dojnej krowy, do której przyssaliście się na chwilę korzystając z partyjnych i familiarnych układów w imię walki z układem, dezubekizacji zaszczepieni myślami ojca dyrektora. Nie pozwólcie grupie sfrustowanych malkontentów myśleć żle nie o PKP - o was.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zwitt Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Sie 2006
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 24-05-2007, 08:20    Odpowiedz z cytatem

Dla mnie nie jest istotne czy kroś jest czerwony czy czarny. Najważnejsze by dbał o kolej i nie kradł.
Jak wspomniałem KOW istnieje tylko dzięki wymuszanym "dotacją" od spółek "grupy PKP". W zasadzie cała działalność spółki opiera się tylko na druku kalendarza, który obowiązkowo musi być zakupowany przez "grupę" i Kuriera PKP, który egzystuje tylko wyłącznie dzięki Cargo. Ile to lamentu, gróźb i telefonów ze Szczęśliwej ulicy było gdy obniżyliśmy prenumeratę z bodajże 5000!!! egz. do 1000. Pisali, że zabijamy najlepsze pismo kolejowe w Polsce, że przez nas będą musieli zmniejszyć nakład i kolejarze nie będą wiedzieć co się w "firmie" dzieje.
Jakie bylo zdziwienie KOW gdy usłyszeli opinię od zarządu, że ich pismo to chała a nakładu to im nie bronimy mogą mieć 10000 tylko niech je sprzedają poza grupą do kolejarzy czy entuzjastów wtedy się przekonamy ile jest fanów "najlepszej w Polsce gazety kolejowej".
Strare przysłowie mówi, że żeby napić się piwa nie trzeba kupować browaru. Z KOW jest tak samo.
Mają niszową grupę klientów z przymusu, na rynku "cywilnym" praktycznie nie istnieją, mają żenująco mało produktów do zaoferowania w dodatku droższych niż ich odpoiedniki u konkurencji i o niższym standardzie, współpraca z klientem prawie nie istnieja a jego opinie mają w głąbokim poważaniu. Nadzór właścicielski jest żałosny i naprawdę szkoda mi trochę prezesa, na którym wszyscy psy wieszamy a tak naprawdę facet robi co mu Wrzosek karze bo tak dziwacznie jest zrobiony statut spółki (mam nadzieję że został już zmodyfikowany zgodnie z wnioskami Cargo).
To tyle o spółce. Osobiście do nikogo z KOW nic nie mam. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Zed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: UK

PostWysłany: 24-05-2007, 08:29    Odpowiedz z cytatem

Rozmawiamy tu, ogólnie mówiąc, o syfie na kolei. Ale kto robi ten syf? My? Czy ci na "górze"? Mamy o tym syfie nie mówić, czy mówić? Co jest lepsze, milczenie i udawanie, że wszystko jest OK? Czy nagłaśnianie i piętnowanie przekrętów, układów itd. kolejowych decydentów?

_________________

Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 24-05-2007, 08:35    Odpowiedz z cytatem

Zwitt napisał:

Cytat:
Ile to lamentu, gróźb i telefonów ze Szczęśliwej ulicy było gdy obniżyliśmy prenumeratę z bodajże 5000!!! egz. do 1000.


Teraz już wiem, dlaczego, gdy w 2004 i 2005r. wysyłałem zapytanie do KOW w imieniu WARS SA Oddział Południe w Krakowie o prenumeratę "Nowych Sygnałów", nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Interesowały mnie dwa egzemplarze a nie 5000. KOW nie jest zainteresowany czytelnikiem. Zainteresowany jest odborcą.

[ Dodano: 24-05-2007, 09:34 ]
Pani Anna Rosiek napisała:

Cytat:
... tu się w większości i zlubością "obrabia dupę" kolei. O tym kto, co i jak - robi, żeby zmieniać wizerunek kolei, co kto, powinien robić, albo dlaczego nie robi? O tym sie niewiele dyskutuje.


Na forum zarejestrowanych 596 użytkowników. W przeciwieństwie do gazet, "Kuriera PKP", "Wolnej Drogi" każdy może zamieścić tutaj swoją pozytywną opinię. Dlaczego zatem decydują się to zrobić ci, którzy "kolei dupę obrabiają"? Rozumiem, że to skrót myślowy, bo nie kolei tylko panu Wachowi, Warsewiczowi, Mamińskiemu, Kogutowi i wielu, wielu innym wymienionym z imienia i nazwiska lub identyfikowanym na podstawie inicjałów.

Napisałem, że KOW nie jest zainteresowany czytelnikiem a tylko odbiorcą. Bo kształtowanie na siłę pozytywnego wizerunku PKP czytelników nie interesuje, jak nie interesują telewidza reklamy w najlepszym momencie filmu. Bez odbiorców KOW by nie istniał.

Jest wiele pozytywnych działań i zdarzeń w kolejowej codzienności, ale te negatywne powodują większe emocje i poczucie niesprawiedliwości. W "Wieściach z Warsu" Naczelnik zadaje pytanie: gdzie są właściciele Warsu? No, są w grupie tych 596 użytkowników forum i mają to wszystko w tym myślowym skrócie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 24-05-2007, 11:58    Odpowiedz z cytatem

Anna Rosiek napisał/a:
Setnie się ubawiłam Pańską wyliczanką powodów. Ma Pan jednak poczucie humoru a i kreatywność wysoką. Gratuluję!

Przygadał kocioł garnkowi? Wink

Wracając do KOW... Oni nie żerują wyłącznie na "Kurierze PKP", który MUSZĄ prenumerować wszystkie spółki Grupy PKP. KOW wydaje także propagandowe gazetki poszczególnych spółek PKP.

Z KOW jest jak z fundacją Koguta. Oboje żerują na PKP.

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zwitt Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Sie 2006
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 24-05-2007, 14:54    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jak jest teraz ale jeszcze kilka miesięcy temu Cargo nie wydawało żadnej firmowej gazetki za którą kasa szłaby do KOW.

PS
W biurze mieliśmy taką rozrywkę ile zdjęć Wacha będzie w kolejnym PKP Kurierze. Oczywiście takiego żeby było zero to nie wydali ;-)


Ostatnio zmieniony przez Zwitt dnia 24-05-2007, 14:58, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Muszysko Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Mar 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 24-05-2007, 14:56    Odpowiedz z cytatem

Zwitt, PKP nie kończy się na Cargo. PKP Energetyka ma swoje pisemko DOBRA ENERGIA wydawane właśnie przez KOW. PKP PR mają chyba PASAŻERKĘ.

_________________
Streszczajmy się. Świat jest przeludniony słowami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zwitt Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Sie 2006
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 24-05-2007, 15:02    Odpowiedz z cytatem

Wiem ale chodzi mi o to że Cargo podjęło walkę z krwiopijstwem KOW i dlatego jesteśmy stale rugani przez Szczesliwicką. Myślę, że to dobry kierunek i inne spółki tzw. grupy powinny nas poprzeć. Chcemy zacząć wreszcie biznesowe podejści do kolie i skończyć z tą komunistyczną fikcją.
Kwoty są nibagatelne bo sama preenumerata tej makulatury kosztowała Cargo ponad MILION !!!PLN rocznie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Jan Rozner Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Maj 2007

PostWysłany: 24-05-2007, 19:49    Odpowiedz z cytatem

Zwitt, PKP nie kończy się na Cargo. PKP Energetyka ma swoje pisemko DOBRA ENERGIA wydawane właśnie przez KOW. PKP PR mają chyba PASAŻERKĘ.

A PKP Intercity do spółki z KOW-em posiadło jeszcze jeden tytuł - miesięcznik " W drodze "- "sztandarowe" pismo pokładowe polskich kolei. Brawo ! Tytuł godny wydających a zapewne zawartości merytorycznej również. Embarassed

_________________
HomoSum
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 28-05-2007, 17:59    Odpowiedz z cytatem

Pora wrócić do tematu. Pora też na konkrety!

"Pytanie o to, kto mnie polecił Wachowi... Otóż nikt, wierzy Pani?" Nie wierzę! Wiem na pewno, że do PKP to Wach ściągnął Prześlugę z Poznania - potwierdzają to niezależne od siebie źródła. Proszę mnie źle nie zrozumieć. Jestem a właściwie byłam zachwycona nowatorskim spojrzeniem Prześlugi na PKP (tak jak wszyscy normalnie myślący ludzie). Byłam, dopóki nie dostrzegłam drugiego dna...

Odnośnie KOW. Prześluga jako pełnomocnik Centrali PKP SA rozbił "układ właścicielski" KOW-u na kilka spółek. Powód? Przy takim rozdrobnieniu udziałów trudniej kontrolować działania Zarządu spółki (Podsiadło - uważany za beneficjenta w/w układu - teraz cieplutko ma w Centrali pod skrzydłami Wacha). Przez Prześlugę zamknięto wydawanie miesięcznika "PKP Kurier" (bzdurą jest opinia Prześlugi o rzekomych stratach!). Z redakcji odeszli znani i cenieni dziennikarze - Moczulski, Gosk, Grudzień, a resztę wywalono na zbity ryj pod byle pretekstem. KOW nie był, nie jest i nigdy nie będzie spółką o charakterze strategicznym dla PKP, dlatego tak łatwo i niepostrzeżenie można w niej mieszać i posługiwać się nią do różnych celów.

Dotarły do mnie wieści (prawdziwe i sprawdzone!), że z rozkazu Jaśnie Panującego Prezesa Wielkiego, KOW podejmuje się wypuszczenia na rynek nowego tytułu. Jakoś dziwnie mi się to kojarzy z obecną działalnością pana Prześlugi... No i te niby przypadkowe spotkanie z Wachem... Nie chcę być złym prorokiem, ale nowy tytuł może być kolejną formą do wyprowadzania kasy z PKP - oswojenie rynku, opracowanie strategii, linii programowej pisma, szaty graficznej - to niemałe pieniądze (w tym przypadku mogą być nawet bardzo duże!), a komuś trzeba to zlecić. Najlepiej fachowcom (kolesiom) z zewnątrz.

Obecny stan (kiepską zawartość merytoryczną i równie kiepską opinię na sieci), tygodnik "Kurier PKP" zawdzięcza właśnie panu Prześludze. Zastanawiam się co taki tuz biznesu, istny polski Milo Mindebinder (to z Hellera) robi w Polsce?

"Wytykałem błędy ortograficzne, składniowe itp." Dziennikarze KOW-u to naprawdę byli fachowcy, wiedzieli o czym piszą, mieli kontakty i zaufanie wśród kolejarzy.
"Byłem w redakcji pięć razy" - chyba był tylko dwa razy. Częściej pan Prześluga w KOW-ie być nie musiał, bo się z Wachem i Podsiadło w knajpie na mieście spotykał (za kasę KOW-u ma się rozumieć, a nie było funduszu reprezentacyjnego).
"Chciałem, żeby to była alternatywa dla Wolnej Drogi..." O jakiej alternatywie dla "Wolnej Drogi" Prześluga pisze? "Wolna Droga" nigdy nie była, nie jest i nie będzie konkurencją dla "Kuriera PKP". Nie dość, że jest to pismo stricte związkowe (kolejarskiej "Solidarności") to na dodatek dwutygodnik.

"No i Kurier PKP nie przynosi strat, a to też ważne." Wbrew temu co Prześluga mówił na Forum, dawny Tygodnik Kolejarza "Nowe Sygnały" nigdy nie przynosił strat. Wprost przeciwnie - prenumerata wewnętrzna, zero zwrotów, spory nakład jak na pismo branżowe (prawie 13 tys. egzemplarzy). Co do miesięcznika "PKP Kurier", które to właśnie z inicjatywy Prześlugi zawieszono w wydawaniu, tylko po to by zwolnić ludzi z pracy, też strat nie przynosiło!

Prześluga umyślił sobie, że zamknie miesięcznik "PKP Kurier" a z tygodnika "Nowe Sygnały" zrobi tubę propagandową PKP i wrzuci na pociągi. Pomysł dobry, ale takie rzeczy trzeba robić z fachowcami, a nie z paniami, z których jedna o turystyce rowerowej w "Gazecie Wyborczej" pisała (Ewa Nowaczyk - polecona Podsiadle przez Prześlugę na redaktor naczelną "Kuriera PKP"), a druga w "Wiadomościach Turystycznych" udawała że pisze (polecona przez SLD-owca Banasika).

"Myślę, że dzisiejszy Kurier PKP jest dużo lepszy od tego, który zastałem w 2004 roku." Widać pan Prześluga na bieżąco nie jest, bo od bardzo długiego czasu - niemalże od momentu wprowadzenia - mówi się bardzo źle o piśmie (choćby wyniki naszej sondy), również od bardzo długiego czasu obu panom, tzn. Prześludze i Podsiadło wypominane są błędy merytoryczne, a i obecnemu prezesowi KOW-u (polecony przez Wacha, miał być super fachowcem) co miesiąc leją kubeł zimnej wody na łeb, nie mówiąc już jak drastycznie spadł nakład pisma "Kurier PKP". Na ratunek kolesiom jak zwykle rusza Wach - z jego inicjatywy ma być stworzone drugie pismo, o którym wspomniałam wcześniej. Pseudo-fachowcy z KOW-u i inicjatorzy nie mają pojęcia o tym jak trudno i długo oswaja się rynek z nowym tytułem, tym bardziej rynek tak specyficzny jak kolejowy. Znowu umoczą kasę (kolejową) państwową! No chyba, że zajmie się tym kolejowy Milo Minderbinder...

Oczywiście na początku mlaskano i cukrowano Podsiadle i Prześludze jaki to cudowny tytuł ten "Kurier PKP", ale była to tylko PSO, czyli Polska Szkoła Obłudy.
Powiem tak: kiedyś, żeby gówno glanc miało, oficerowie CK pili czarną kawę. A teraz wystarczy wmówić sobie, że gówno, które uczyniłem ma glanc bo błyszczy.

Ciąg dalszy nastąpi...

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 28-05-2007, 18:57    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisał/a:
Prześluga jako pełnomocnik Centrali PKP SA rozbił "układ właścicielski" KOW-u na kilka spółek. Powód? Przy takim rozdrobnieniu udziałów trudniej kontrolować działania Zarządu spółki (Podsiadło - uważany za beneficjenta w/w układu - teraz cieplutko ma w Centrali pod skrzydłami Wacha).

Czy mogłabyś Krycha nieco rozjaśnić. Na jakie spółki rozbity został KOW i czym one się zajmują? Teoretycznie to bez sensu, a skoro bez sensu, to jakiś cel został osiągnięty. Jaki? A może chodzi o podział udziałów między spółki kolejowe i niekolejowe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 28-05-2007, 19:06    Odpowiedz z cytatem

Wszystko w swoim czasie panie Romuladzie. Proszę mnie zrozumieć, nie mogę tak wprost o wszystkim pisać. Już po tym co dziś napisałam spodziewam się kolejnych pogróżek sądami i cytatów pani Rosiek z "Kodeksu karnego".

Pozdrawiam!

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 28-05-2007, 21:41    Odpowiedz z cytatem

Informuję zainteresowanych, że z upoważnienia Admina zostałam moderatorką tego działu i usunęłam z tematu posty, które nie miały zupełnie nic wspólnego z KOW. Przestrzegam przed odbieganiem od głównego wątku i dotyczy to całego działu ADMINISTRACJA. Na swobodne pogaduszki zapraszam do HYDE PARKU.
Tak więc proszę pamiętać o tym, że nie warto w celu sprowadzenia dyskusji na boczny tor tracić czasu na pisanie długich postów, bo taki post i tak usunę bez ostrzeżenia!

_________________
STACJA ZGORZELEC
Nie znoszę lewackiej nowomowy i politycznej poprawności piorącej ludziom mózgi.
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. nr 144 poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 29-05-2007, 08:21    Odpowiedz z cytatem

No, to i ja wrócę do tematu. Krycha napisała:

Cytat:
Prześluga jako pełnomocnik Centrali PKP SA rozbił "układ właścicielski" KOW-u na kilka spółek. Powód? Przy takim rozdrobnieniu udziałów trudniej kontrolować działania Zarządu spółki (Podsiadło - uważany za beneficjenta w/w układu - teraz cieplutko ma w Centrali pod skrzydłami Wacha).


Przed przyjściem pana Jacka Prześlugi właścicielem KOW była PKP SA. Tak się domyślam z tego zapisu, bo faktów nie znam. Pan Prześluga spowodował przekazanie lub sprzedaż (nie wiem jaka była forma przejęcia) udziałów spółkom-córkom PKP SA. W ten sposób zapewnił sobie rynek czytelniczy. Coś podobnego zrobił wcześniej Zubrzycki z Warsem, gdy właścicielem 50,02% akcji stała się PKP Intercity Sp. z o.o. Teraz wiem, dlaczego PKP Cargo SA kupowało po 5000 egz. "Kuriera PKP" i dlaczego na moje dwa zapytania o prenumeratę 2 egz. nie uzyskałem odpowiedzi.

Pamiętam, gdy prywatyzowały się Kolejowe Zakłady Usługowe i przekształcały w spółki pracownicze ich dyrektorzy a później prezesi i z biegiem lat główni udziałowcy stosowali podobny zabieg, aby nie utracić rynku kolejowego i zapewnić sobie terminowe płatności za wykonane usługi. Wprawdzie nikt nie szastał udziałami, ale do rad nadzorczych zapraszano interesujących ich ważnych kolejarzy. Najpierw byli to główni księgowi i dyrektorzy eksploatacyjni dyrekcji okręgowych, później ci sami ale z sektorów i pionów. Dzisiaj w radach nadzorczych tych spółek znajdziemy członków zarządów spółek PKP. Czysta korupcja.

Powiązanie kapitałowe KOW ze spółkami, których pracownicy stanowią rynek czytelniczy "Kuriera PKP", dało zarządom tych spółek możliwość zasiadania w radzie nadzorczej wydawnictwa i to bez łaski a z obowiązku. Nikt nie posądzi nikogo o korupcję. A więc, pan Prześluga odniósł pierwszy swój sukces w PKP. Zapewnił nieśmiertelność Kolejowej Oficynie Wydawniczej i dopływ kapitałów. Można w "Kurierze PKP" pisać co się chce, byle dobrze o zarządach spółek PKP i o samej PKP SA. Nieistotne jest nawet, czy ktoś to czyta, bo swoją część nakładu i tak udziałowcy kupią. Trzeba przecież zapewnić przychody spółce, której jest się współwłaścicielem, wynagrodzenia znajomym redaktorom, zarządowi no i radzie nadzorczej, w której się zasiada. Wcześniej pan Prześluga trenował to w Polskim Funduszu Kapitałowym - od 30 października 2006 r. w likwidacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2020 infokolej.pl