Poznań-Szczecin tylko Uznam pojedzie przez Zbąszynek? Poza tym patrzyłem na rozkład dla kilku miast to można zauważyć że poszli na KOPIUJ/WKLEJ z obecnego rozkładu. Szału nie ma. Jest jednak rodzynek: likwidacja łącznika IC Matejko z Gorzowa. Można rzec że likwidują pociąg który nigdy nie ruszył...
Zaktualizowany na Portalu Pasażera w tym razem: IC Jamno w sezonie letnim wydłużone do Krakowa; z Krakowa kursuje z piątki i soboty, a z Ustki co niedzielę
falipso, z Krakowa póki co wpisany jest w terminach w nocy z piątku na sobotę, powrót w niedzielę. Natomiast w soboty skład jedzie do Wrocławia i wraca w nocy z soboty na niedzielę.
Wg rozkładu dopiero od korekty marcowej nastąpi zamknięcie kolejnych peronów Warszawy Zachodniej (a więc 2 lata od rozpoczęcia remontu i pół roku opóźnienia względem planu). Pociągi IC w kierunku Radomia pojadą przez Warszawę Gdańską, Młynów i Zachodnią. Na linii średnicowej podmiejskiej częstotliwość zmniejszona do 6 min, czyli przejedzie 10 pociągów na godzinę w każdą stronę.
Od wakacji IC Warmia skrócona do Warszawy Centralnej. W wakacyjne wieczory ok. 20:30 pojedzie z Warszawy do Gdańska EIP z Bielska Białej. Od maja zamknięcie Korsze - Giżycko przy dalszym zamknięciu Giżycko - Ełk. IC Mamy skrócony do Olsztyna (nie pojedzie do Białegostoku przez Szczytno, Ełk).
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Witam wszystkich
Dlaczego Kędzierzyn -Kozle jest tak - wg mnie marginalizowane -jesli chodzi o przewozy IC dalekobieżne? Remont Opole -Kedzierzyn za nami, a z tego co widzę to tyłka kilka połączeń zostanie nam przywróconych a 2 zabrane PILECKI i Kormoran. Proszę o odpowiedź.
Ponad 50 tys i mistrzowie Europy w siatkówce 🙂 jeden pociąg bezpośredni do Krakowa to przegięcie. Kiedyś było 14 !Chodzi mi o mechanizmy w jaki sposób jest konstruowany rozkład jazdy?
Ta statystyka to chyba trochę naciągana. Mistrzowie siatkarscy raczej z rzadka korzystają z usług kolei. Żeby pociągi z Krakowa i Katowic do Wrocławia jeździły przez Kentucky to musi być ku temu jakiś sensowny powód. Raz 10 km dłuższa trasa, dwa dłuższy czas przejazdu. Średnio na pociąg kilkuosobowa wymiana pasażerów to nie jest powód by myśleć nad czymś takim, a i przesiąść się też nie za bardzo jest na co...
PKP Intercity wrócą do marki „Berlin-Warszawa Express”. Stara nazwa znacznie lepiej wyróżnia berlińskie pociągi niż obecne.
W projekcie nowego rozkładu jazdy 2022/2023, dla pociągów Warszawa – Berlin nie planuje się już nazw własnych. Nie będzie więc „Berolinum”, „Wisły” czy „Szprewy”. PKP Intercity wróci bowiem do marki znanej z lat poprzednich. Wszystkie pociągi do Berlina ponownie będą uruchamiane pod marką „BWE”.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum