~Wielkopolanin
Z tego co mi się zdaje to poranne pociągi Poznań - Katowice/Kraków trasowane 272 się dobrze trzymają i raczej wątpię by zniknęły bo wprawdzie co roku jest coś innego ale jest, więc to nie jest raczej pociąg by ludzie nie psioczyli. Z resztą mogę się zgodzić, że faktycznie jest faworyzowany Wrocław kosztem Ostrowa. Ale wzmocnienie oferty pociągów osobowych pozwala na dojazd do Poznania gdzie wybór jest większy. Poza tym też mi jest się trudno odnieść do zarzutów bo między Łodzią a Wrocławiem jest 6 par pociągów a linią 272 w tym rozkładzie trasowany jest Wielkopolanin Poznań - Kraków, Osterwa Szczecin - Przemyśl, Wybicki Świnoujście - Kraków, Pułaski Poznań - Kraków, Artus Katowice - Gdynia, Gwarek Słupsk - Katowice i Przemyślanin Przemyśl - Szczecin + 6 pociągów do Warszawki daje myślę że dobrą ofertę.
jajo31 Na pewno Gałczyński dalej łącznikiem, a Mewa nie wiem...
[ Dodano: 19-05-2020, 13:05 ]
Pociągi PKP IC dla stacji Radom:
- TLK "Ustronie" Kraków Płaszów - Kołobrzeg i z powrotem p. Dęblin, W-wę Wsch., Działdowo
- TLK "Wyczółkowski" Lublin - Świnoujście i z powrotem p. Kielce, Częstochowa Stradom, Opole, Wrocław, Lubin, Rzepin, Szczecin Gł.
- TLK "Karłowicz" Warszawa Wsch. - Zakopane i z powrotem
- IC "Witos" Warszawa Wsch. - Przemyśl Główny i z powrotem p. Wąchock, Sandomierz, Nisko
- IC "Jagiełło" Kraków Płaszów - Lublin i z powrotem
- IC "Sztygar" Lublin - Katowice i z powrotem
- IC "Orłowicz" Olsztyn Gł. - Kraków Gł. i z powrotem p. CMK
- IC "Morcinek" Lublin - Wrocław Główny i z powrotem p. Częstochowę Stradom, Opole Gł.
- IC "Bolko" Lublin - Wrocław Główny i z powrotem p. Katowice
- IC "Kolberg" Olsztyn Gł - Kraków Gł i z powrotem p. CMK
- IC "Sienkiewicz" Olsztyn Gł - Kraków Gł i z powrotem p. CMK
- TLK "San" Warszawa Wsch. - Przemyśl i z powrotem p. Wąchock, Sandomierz, Nisko
- TLK "Nida" Warszawa Wsch. - Kielce i z powrotem.
I jeszcze po za marginesem nowością ma być poc. "Powiśle" Gdynia Gł. - Katowice i z powrotem p. Malbork, Kwidzyn, Grudziądz, Brodnica, Płock, Kutno. - tego nie spodziewałem
Trasa bardzo cawa. W artykule wspomniano, że pociąg Branicki nadal będzie przez Ilawę, a nie przez Elbląg. Czyżby przedłużał się remont GUTKOWO-OLSZTYN?
Adam85, dla Elbląga, tylko tyle i nie wiem jakie pociągi będą jeszcze:
IC ŻUŁAWY Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny
IC BRYZA Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny
IC GRYF Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny
IC STAŃCZYK Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny
IC RYBAK Szczecin Główny - Białystok - Szczecin Główny
Co z rozkładem dla Gorzowa? Dalej bieda w liczbie 4 połączeń dalekobieżnych?
Info z MI
1. TLK „Bory Tucholskie” relacji Kostrzyn – Gdynia Główna – Kostrzyn;
2. TLK „Kociewie” relacji Gdynia Główna – Gorzów Wielkopolski – Gdynia Główna (wagony bezpośrednie do stacji Łódź Kaliska);
3. IC „Gałczyński” relacji Szczecin Główny – Warszawa Wschodnia – Szczecin Główny (wagony bezpośrednie do stacji Gorzów Wielkopolski);
4. TLK „Lubuszanin” relacji Gorzów Wielkopolski – Chełm – Gorzów Wielkopolski;
5. IC „Chełmoński” relacji Kraków Główny – Świnoujście – Kraków Główny (wagony bezpośrednie do stacji Gorzów Wielkopolski).
Wygląda na to, że IC „Gałczyński” przez Zbąszynek, IC „Chełmoński” przez Zbąszynek, Zieloną Górę. Może być dobry czas do Wrocławia tą trasą. TLK „Lubuszanin” - ???
Jeśli chodzi o PRy, to bez wielkich zmian. Nie ma 4-ej pary do Poznania. UM ponoć myśli, czy nowe 3-y członowe Newagi zakupić w wersji hybrydowej.
Adam85, dla Elbląga, tylko tyle i nie wiem jakie pociągi będą jeszcze:
IC ŻUŁAWY Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny
IC BRYZA Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny
IC GRYF Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny
IC STAŃCZYK Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny
IC RYBAK Szczecin Główny - Białystok - Szczecin Główny
Czyli dobrze to nie wygląda. Obecnie jest jeszcze Nogat. Ciekawe jak z BRANICKIM czy będzie przez Ilawę czy Elbląg.
Co z rozkładem dla Gorzowa? Dalej bieda w liczbie 4 połączeń dalekobieżnych?
Info z MI
1. TLK „Bory Tucholskie” relacji Kostrzyn – Gdynia Główna – Kostrzyn;
2. TLK „Kociewie” relacji Gdynia Główna – Gorzów Wielkopolski – Gdynia Główna (wagony bezpośrednie do stacji Łódź Kaliska);
3. IC „Gałczyński” relacji Szczecin Główny – Warszawa Wschodnia – Szczecin Główny (wagony bezpośrednie do stacji Gorzów Wielkopolski);
4. TLK „Lubuszanin” relacji Gorzów Wielkopolski – Chełm – Gorzów Wielkopolski;
5. IC „Chełmoński” relacji Kraków Główny – Świnoujście – Kraków Główny (wagony bezpośrednie do stacji Gorzów Wielkopolski).
Wygląda na to, że IC „Gałczyński” przez Zbąszynek, IC „Chełmoński” przez Zbąszynek, Zieloną Górę. Może być dobry czas do Wrocławia tą trasą. TLK „Lubuszanin” - ???
Jeśli chodzi o PRy, to bez wielkich zmian. Nie ma 4-ej pary do Poznania. UM ponoć myśli, czy nowe 3-y członowe Newagi zakupić w wersji hybrydowej.
TLK Lubuszanin to będzie przez Zbąszynek, Poznań, Warszawa, Lublin.
IC Chełmoński będzie miał bezpośrednie do Krakowa przez Wrocław?! To będzie jeździć nowoczesne wagony 174A i niewyobrażalne pociąg
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum