Brak postoju IC Hetman , IC Wyspiański , IC Wawel mimo tego że ministerstwo w maju informowało że IC Wawel również z postojem w
Brzegu , najbardziej głupia teza to wycięcie postoju IC Malczewski na stacjach Oława i Brzeg ? Komu to przeszkadzało że ludzie jezdzili
Czas jazdy skrócił się az o 2 minuty brawo PKP 👏 teraz tylko
Niech jakiś przewoźnik autokarowy wyjedzie i utrze wam nosa nadal brak nocnego z Bielska Białej/Wroclawia do Kołobrzegu ponieważ znów pirat przez Kluczbork
Jak brak pociągu Wrocław - Kołobrzeg ?
Codzienny Malczewski i Sezonowy Bosman to mało ?
Poza tym skomunikowanie Szyndzielni, Artusa i Piasta na Regio oraz Gwarka i Karkonoszy na kolejno Parsęte i Pirata to mało ?
Na tym właśnie polega paradoks Kołobrzegu. IC bardziej opłaca się puścić pociąg z Południa w kierunku Koszalina i Słupska bo tam jest większe zaludnienie. A Kołobrzeg to ma być uzupełniany przez resztę pociągów. Dodatkowo jeden tor na 351 i potem 403 i 404 jest problematyczny i nie da się inaczej niż jak jest
Lubomirski z Przemyśla do Gdyni, ale do Przemyśla z Kołobrzegu. I jeszcze tlk Słowiniec Warszawa - Gdynia - Warszawa, z Warszawy odj ok 9, przyj ok 19.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Jeżeli ukończyliby planowany drugi tor Oborniki Wielkopolskie Most - Dziembówko dałoby się wtedy dać więcej pociągów ale i tak odcinek za Piłą aż do Białogardu byłby dalej problematyczny. A regularnego ruchu IC na Szczecinek - Słupsk raczej nie przewiduje się może za wyjątkiem pary czy dwóch bo wtedy by stracił ponad stutysięczny Koszalin na rzecz Miastka, Białego Boru i Kępic.
Wybicki ze "świetnym" czasem przyjazdu do Świnoujścia, myślę że przybycie koło północy do uzdrowiska czy pensjonatu, będzie bardzo na rękę i kuracjuszom i personelowi. Czas przejazdu też bardzo długi w porównaniu z obecnym rozkładem, a nawet z innymi połączeniami na trasie Kraków-Świnoujście mimo przesiadek.
Ogólnie widać że na tym nowym rozkładzie z Krakowa czy Bielska bardziej tracą Szczecin, Międzyzdroje czy Świnoujście a zyskuje Pomorze środkowe.
Radek, Lubomirski będzie normalnie jeździł w relacji Przemyśl - Gdynia - Przemyśl. Dodatkowo w piątki pojedzie w wydłużonej relacji do Kołobrzegu, a w sobotę z Kołobrzegu do Przemyśla.
Przemyślanin wraca do Wrocławia co oznacza koniec nocnej przerwy technologicznej na 271. Jak narazie to tą trasą pojedzie tylko Przemyślanin. Rozewie dalej pojedzie przez Krotoszyn. Dodatkowo czas przejazdu poniżej 2 godzin robi bardzo atrakcyjne połączenie
Tak pobieżnie dla Wrocławia. Względem projektu brak sezonowego JAMNA ( Wrocław - Ustka - Wrocław ), z kolei ZEFIR ( Wrocław - Kołobrzeg - Wrocław ) w projekcie codzienny, w rozkładzie rocznym już jako BOSMAN tylko w sezonie.
Znowu kombinacje z postojami EIP: Kolobrzeg - Krakow - Kolobrzeg bez postojow Gdansk Gl - Warszawa Wsch, pierwszy Krakow - Gdynia i ostatni Gdynia - Krakow z postojem tylko w Ilawie Warszawa Wsch - Gdansk Gl. Na koniec dnia 2 EIP Gdynia - Krakow z przyjazdem 22 i 23. W ciagu dnia zamiast jednego EIP Gdynia - Krakow pojedzie Ex Sawa.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Przez Piotrków Trybunalski od grudnia 2020r. pojedzie:
TLK Karpaty
IC Reymont
TLK Chemik
IC Daszyński
IC Orzeszkowa
TLK Kormoran
TLK Doker
IC Fredro
IC Pilecki
IC Nałkowska
IC Skarbek
IC Hutnik
IC Oleńka
TLK Kmicic
TLK Sudety po dotarciu do Jeleniej Góry ma tylko 30 min i wraca do Krakowa. Czarno widzę jego punktualność w tej sytuacji w relacji JG-KRK. Wystarczy jakiekolwiek opóźnienie powyżej 30 min w drodze do JG. Ta oszczędność na obiegach (jeden zamiast dwóch składów) nie wyjdzie na dobre.
Czy wiadomo coś już komuś o zestawieniu wagonów? Ciągnąć ma podobno Nurek ale czy od samego Krakowa czy od Katowic do JG?
EIC Ondraszek, tylko raz w tygodniu w 1 do Warszawy, w 5 do Bielska, w wekendy jako Fregata do Gdyni.
Dodatkowa para EIP w rel. Gdynia - Katowice - Gdynia, odj. z Katowic o 13.00.
W godzinach popołudniowych EIP Katowice - Gdynia co 2 godziny, 13, 15, 17.
IC Piast w rel. Kraków - Katowice - Gdynia.
Skarbek zamiast przez Bytom, Tarnowskie Góry, powrót na Sosnowiec, Zawiercie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum