Jak łatwo zauważyć
Kraków Główny - Wrocław Główny 2h42min
Wrocław Główny - Kraków Główny 2h47min
Kraków Główny - Katowice 51min
Katowice - Kraków Główny 52min
Ciekawe co z postojem EC Wawel w Brzegu? Ktoś ma jakieś informacje na temat w/w postoju wg.informacji z dnia 8.05 br. Z MI potwierdzali postój Wawela w Brzegu
kryczens
40 minut z postojami nie da rady, tyle ciągnie Pendolino bez postojów a pewnie na przodzie będzie Husarz albo Vectron, ewentualnie dziewiątka. Z Oławą i Brzegiem to pewnie będzie 50, także jak widać będzie bez postojów. Poza tym to jest ekspres a nie jakiś icek czy tlk
Dajce już spokój z tym Brzegiem. W zasadzie to przelotowa stacja bez znaczenia, trudno uznać linię na Nysę przez Gródków za mega–odnogę. W ofercie REGIO/TLK/IC dla odcinka Wrocław – Opole można przebierać do wyboru do koloru, wiele miast chciałoby się zamienić na sytuację Brzegu. Postój EIP w Brzegu to raczej był prezent PIS-u dla swego klakiera i pomagiera Kukiza. Już bardziej zasadny byłby postój jeleniogórskiego EIP w Jaworzynie Śląskiej, naturalnie jedynie pod warunkiem zgrania tego z obsługą dowozową Świdnicy, Dzierżoniowa oraz Strzegomia. Druga Bochnia słynnej „pokuratorzyny”.
Ministerstwo Infrastruktury przedstawiło stanowisko w sprawie uruchomienia połączenia kolejowego Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia przez Wałbrzych, Nową Rudę, Kłodzko, Nysę. Jak podał wiceminister Andrzej Bittel w trakcie konstrukcji wykresów ruchu przez PKP Polskie Linie Kolejowe perspektywa stworzenia trasy pociągu TLK "Szczeliniec" relacji Jelenia Góra – Warszawa – Jelenia Góra okazała się niemożliwa do realizacji z uwagi na trudności techniczne, tj.: brak przepustowości na jednotorowym odcinku Opole – Lubliniec oraz problemy wynikające z wymiany lokomotywy w Opolu, gdzie dostępne są jedynie dwa tory przelotowe w stacji w ciągu linii kolejowej 144.
Od nowego rozkłady z Jeleniej Góry do Lublina. Ale nie z Lublina do Jeleniej Góry.
Grupa posłów w interpelacji do ministra infrastruktury napisała, że Pociąg z Jeleniej Góry przez Wałbrzych do Lublina i w relacji odwrotnej kursował do 2007 r. i był jednym z najbardziej popularnych połączeń kolejowych w regionie wałbrzysko-jeleniogórskim.
Czego się spodziewać w Toruniu? Mam nadzieję, że wróci więcej składów na relacji Gdynia-Toruń-Łódź-Katowice/Kraków i w lepszych godzinach. Wiecie może ile składów będzie jeździło na Warszawę i dalej do Lublina + jaka kategoria?
Z góry dzięki i pozdrawiam
Pracujemy właśnie nad tym, aby było więcej połączeń wertykalnych z Trójmiasta na Górny Śląsk, ale dopiero od 2021/2022. Nowy rozkład będzie niebawem i będzie i tak najlepszym możliwym rozwiązanym przy naprawdę trudnych warunkach jakie postawił 2020.
Pracujemy właśnie nad tym, aby było więcej połączeń wertykalnych z Trójmiasta na Górny Śląsk, ale dopiero od 2021/2022. Nowy rozkład będzie niebawem i będzie i tak najlepszym możliwym rozwiązanym przy naprawdę trudnych warunkach jakie postawił 2020.
z całą nadzieją, abyście nie zapomnieli że Górny Śląski, to coś więcej niż Katowice. Są jeszcze Żory, Knurów, Chybie... Też chcielibyśmy mieć połączenie z Trójmiastem. !
Pomysł to jedno, a możliwości to drugie. Mówimy tu o grudniu 2021, a to osobny temat. Niemniej już na tę chwilę istotne jest mieć jakąś wizję, którą należy się kierować, więc sugestia jak najbardziej słuszna. Na pewno początek trasy nie powinien być z samych Katowic.
Natomiast i tak mimo trudnego bieżącego roku RJ 2020/2021 powinien być wyraźnym postępem wobec RJ 2019/2020 i wielu powinno być zadowolonych. W mojej opinii będzie to optimum.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum