Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 57, 58, 59  Następny
Rozkład jazdy 2020/2021
Autor Wiadomość

Krzychu_36 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Kwi 2017

PostWysłany: 08-07-2020, 18:22    Odpowiedz z cytatem

Mam nadzieje ze w nastepnym roku bedzie mozna Karpatami spowrotem do Zakopanego jezdzic bo w tym roku czas przejazdu to jakis koszmar od kiedy przekierowani przez Lodz. bylo dobre polaczenie nocne do zakopanego to robia z niego objazdowe. sporo ludzi przestalo korzystac przez to. podobnie karkonosze nocny objazd przez polpolski zeby na 10 do szklarskiej dojechac. czemu karpaty bis w lato nie jezdza cmka z wawy szybko i do celu?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rufi1302 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Maj 2015

PostWysłany: 09-07-2020, 17:29    Odpowiedz z cytatem

Ma może ktoś NRJ dla stacji KONIN? Jak tak poproszę link na priv Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruczek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Wrz 2009

PostWysłany: 11-07-2020, 00:14    Odpowiedz z cytatem

kryczens napisał/a:
Niby wszystko jest opóźnione w projekcie druga informacja jest taka że w dniu jutrzejszym PLK podeślę przewozniką projekt Rozkładu Jazdy

A ci 'przewoźniką' pojadom bez postoju w Brzegu...
Krzychu_36 napisał/a:
Mam nadzieje ze w następnym roku będzie można Karpatami spowrotem do Zakopanego

Ja tam wolę, by jednak tymi Karpatami dała się jechać z powrotem do Zakopanego sensownie.

_________________
Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kamil Styrna Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2018
Skąd: Świdnica

PostWysłany: 16-07-2020, 00:58    Odpowiedz z cytatem

Krzychu_36 napisał/a:
Mam nadzieje ze w nastepnym roku bedzie mozna Karpatami spowrotem do Zakopanego jezdzic bo w tym roku czas przejazdu to jakis koszmar od kiedy przekierowani przez Lodz. bylo dobre polaczenie nocne do zakopanego to robia z niego objazdowe. sporo ludzi przestalo korzystac przez to. podobnie karkonosze nocny objazd przez polpolski zeby na 10 do szklarskiej dojechac. czemu karpaty bis w lato nie jezdza cmka z wawy szybko i do celu?


Przede wszystkim powinni przesunąć w czasie Karpaty (odjazd koło 22 z Zakopanego, przyjazd na godz. 7). Jak do niedawna było przez lata. A nie jak teraz, że Karpaty przyjeżdzają 8.40, a odjeżdżają 20.42. Tak późny przyjazd to oczywiście efekt "zajazdu" do Łodzi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jaxek2806 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Cze 2020

PostWysłany: 16-07-2020, 22:45    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli ktoś tak układa rozkład to niestety frekwecja będzie znikoma. Karpary powinny jeździć ok19- 20 z Gdyni na 23-00 i przez Koluszki bdz wiazdu do Łodzi do Krakowa tam skrócić czas na rozdzielanie do max 30 minut i dalej na max do 8w zakopanym
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 17-07-2020, 09:01    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze raz powtórzę, że długość czasu przeznaczona na manewry nie jest "pomysłem" przewoźnika, tylko wynika z ustaleń z zarządcą infrastruktury. Manewry to wyłączenie kilku torów z ruchu, co przy zwiększającym się natężeniu ruchu powoduje utrudnienia w płynnym funkcjonowaniu całej stacji, a więc i może generować opóźnienia wtórne. Niektóre stacje w ogóle się do takich manewrów nie nadają, gdyż jakiekolwiek przestawianie składu kompletnie zablokowałoby ruch. Stąd mimo, że planowane są ciekawe pociągi, to nie zawsze one pojadą, co jest efektem nie takiej, czy innej decyzji przewoźnika, a ograniczeń ze strony zarządcy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 21-07-2020, 12:16    Odpowiedz z cytatem

Uwagi przewoźników:

https://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Harmonogram_zamkniec_torowych/WYNIK_KONSULTACJI_HZT_2020-2021.pdf

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Erwin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Gru 2008
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: 22-07-2020, 12:05    Odpowiedz z cytatem

Macie jakieś ciekawostki na odcinku Lubliniec - Kluczbork - Kępno na 2021 rok? Coś się poprawi/pogorszy ?
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Auderman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Maj 2020
Skąd: Poznań

PostWysłany: 22-07-2020, 12:29    Odpowiedz z cytatem

Ciekawostki ?
Gwarek pojedzie znowu przez Wrocław, więc znowu trasa utraci ważne ,poranne połączenie z morzem. Substytut pojedzie tylko do Poznania. Reszta to kosmetyka w stylu gdzieś damy, gdzieś zabierzemy ale prawdopodobnie się to jeszcze do września zmieni przez wiadomą sprawę....

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCqsfA4g1o1a0hk3ACOI9AfQ Zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 23-07-2020, 08:17    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe, czy Branicki pojedzie od grudnia, bo na razie od września rozbity na dwa połączenia, tlk Biebrza i tlk Wit Stwosz.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CzekoladaBanan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Kwi 2020

PostWysłany: 23-07-2020, 12:24    Odpowiedz z cytatem

https://doba.pl/dsw/artykul/pociagiem-ze-swidnicy-do-trojmiasta-jest-decyzja-ministerstwa/31526/15

Wróci nocne Rozewie ale od Polanicy?????? I zamiast jechać przez Kamieniec, Ziebice, Strzelin to będzie jechał przez Nowa Rude, Głuszyce i Świdnicę. Tylko ciekawe jak na razie ma jechać jak remontują Jedlina-Kobierzyce/Wrocław
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 23-07-2020, 12:29    Odpowiedz z cytatem

Od Polanicy dlatego, że nie wyrobi się z Kudowy, a skład będzie przechodził z pociągu dziennego po Podsudeckiej, który to notabene i tak nie pojedzie po trasie o której się trąbi od miesięcy. Kwestie eksploatacyjne i obiegowe zrobiły swoje. Lepiej być realistą i nie rzucać takich pomysłów jak ww. Jelenia Góra - Warszawa przez Świdnicę, bo można z hukiem spaść na ziemię. Od połączenia Świdnicy z Warszawą jest na Dolnym Śląsku inna trasa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 23-07-2020, 15:18    Odpowiedz z cytatem

To nie kwestie eksploatacyjne zadecydowały o zamianie pociągu do Warszawy na Podsudeckiej. PLK wywaliło SZCZELIŃCA ze względu na słabą przepustowość linii Opole-Lubliniec i brak możliwości manewrowych w Opolu. Głównie chodziło o połączenie Warszawy z Podsudecką i to zostało utrzymane. Co do ROZEWIA to napisaliśmy jasno, że pojedzie po liniach 285 i 286 po zakończeniu modernizacji i dopuszczeniu do ruchu pasażerskiego linii 285 czyli najpewniej od któreś korekty w przyszłym roku. Do tej pory uruchomione zostanie przez Strzelin od 13 grudnia.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 23-07-2020, 16:17    Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim zadecydowała perspektywa całkowitej blokady stacji przy manewrach na północnej części Opola Głównego. Zresztą ten plan i tak wydawał się być oderwany od rzeczywistości, byle coś pojechało. W obecnych założeniach to po prostu będzie łącznik do Kormorana, a Rozewie będzie wypadkową obiegu. Znacznie większy sens, nawet z dwukrotną zmianą czoła miałaby jazda przez sporej wielkości miasta leżące na LK 137, a następnie przez LK 285, co obsługiwałoby potoki regionalne i krajowe i dałoby możliwość na utrzymanie się w rozkładzie na dłużej. A tak łącznik będzie uzależniony od głównej grupy wagonów. Miasta na Podsudeckiej powinny mieć jeden, a porządnie opracowany pociąg, który będzie mógł samodzielnie obsługiwać wiele różnych potoków, a nie jakieś ogryzki tworzone tylko dla domknięcia obiegu. Potrzeba przede wszystkim badania celów podróży w regionach węzłowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CzekoladaBanan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Kwi 2020

PostWysłany: 23-07-2020, 19:03    Odpowiedz z cytatem

Czyli co Szczeliniec nie będzie jechał Klodzko - Kamieniec - Paczków - Nysa - Opole - Warszawa? To którędy teraz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 15 z 59 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 57, 58, 59  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl