Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Szczeciński Szybki Tramwaj
Autor Wiadomość

wafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2009
Skąd: NRDFN

PostWysłany: 05-01-2012, 20:18   [Szczecin] Budujemy szybki tramwaj! Odpowiedz z cytatem

Miasto deklaruje: budujemy szybki tramwaj!

- Najważniejszy krok już zrobiliśmy - ogłosił w czwartek prezydent Szczecina Piotr Krzystek. - W grudniu złożyliśmy wniosek o dofinansowanie projektu.

Chodzi o 100 mln zł., które mają pochodzić z funduszy unijnych. Koszt całej inwestycji to 232 mln zł. Prace budowlane powinny się rozpocząć nie później niż na początku przyszłego roku. Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie, to zakończenie inwestycji planowane jest na grudzień 2014 r.
Jednak budowa szybkiego tramwaju, którego trasa prowadzić będzie od Basenu Górniczego do pętli w okolicy ul. Turkusowej nie jest taka pewna. Dlaczego? Wciąż nie została jeszcze rozstrzygnięta kwestia zabytkowej willi Gruneberga. Wojewódzki Konserwator Zabytków wciąż nie zadecydował, czy otoczenie budynku zakwalifikować jako zabytek. Miasto deklaruje tylko, że jest gotowe przesunąć samą willę i udostępnić ją społecznikom. Na jakąkolwiek ingerencję w działkę nie chce zgodzić się Stowarzyszenie Ocalmy Zabytek.

źródło: Radio Szczecin

_________________
Stoi na stacji lokomotywa, pełna miedzi i stali...I przyszli żule i ją zaje.ali!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 22-10-2013, 15:39   Szczeciński Szybki Tramwaj Odpowiedz z cytatem

Dzięki budowanemu Szczecińskiemu Szybkiemu Tramwajowi (SST) 80 tys. mieszkańców prawobrzeżnej części miasta otrzyma dostęp do komunikacji szynowej. – Chcemy, by posiadacze samochodów zamiast własnych pojazdów wybrali tramwaj – mówi Mariusz Kądziołka, wiceprezydent Szczecina.

Szczecin od lat zmaga się z kwestią połączenia dwóch części miasta – komunikacja niemal w całości odbywa się jednym ciągiem komunikacyjnym. – Historia szybkiego tramwaju sięga lat siedemdziesiątych. Wtedy zaczęto myśleć jak połączyć linią tramwajową prawobrzeżną i lewobrzeżną część Szczecina – mówi Mariusz Kądziołka.

Więcej:
http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/szczecinski-szybki-tramwaj-przyniesie-nowa-jakosc-584.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

wafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2009
Skąd: NRDFN

PostWysłany: 02-09-2015, 20:15    Odpowiedz z cytatem

SST boryka się "z chorobami wieku "dziecięcego".

Szybki Tramwaj z problemami
Znów problemy

_________________
Stoi na stacji lokomotywa, pełna miedzi i stali...I przyszli żule i ją zaje.ali!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 12-07-2017, 13:45    Odpowiedz z cytatem

Szczecin: Więcej szybkiego tramwaju.

Dwa nowe odcinki zakłada koncepcja kontynuacji projektu szybkiego tramwaju: odcinek prawobrzeżny do ul. Handlowej oraz lewobrzeżny w ciągu ul. 26 kwietnia. Miasto chce również zrealizować nowy projekt pn. Sieć Tramwajowa Prawobrzeże.

Więcej:
http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/szczecin-wiecej-szybkiego-tramwaju-55742.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 09-05-2022, 13:01    Odpowiedz z cytatem

Tramwaje Szczecińskie nie planują wydłużać Tatr KT4 o niski człon.

Tramwaje Szczecińskie szykują się do modernizacji od 12 do 16 tramwajów Tatra KT4. W związku z tym zapytaliśmy przewoźnika, czy rozważa on wydłużenie tramwajów poprzez dodanie środkowego, niskopodłogowego członu. Takie modernizacje pojazdów KT4 wykonały niektóre niemieckie miasta. Szczecińska spółka jednak nie pójdzie ich śladem i nie dołoży do Tatr nowego, środkowego członu.

Więcej:

https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/tramwaje-szczecinskie-nie-planuja-wydluzac-tatr-kt4-o-niski-czlon-73269.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl