Z tego co widzę to na okres wakacji rozwalono skomunikowanie IC Karkonosze ze Szklarskiej Poręby z TLK Rozewie do Gdyni i to w obie strony. Super.
Tak to jest, jak się wymyśla idiotyzmy na Darcie. Były sobie wagonowe "Karkonosze" do Lublina i Gdyni, ale nie, przeszkadzały jakiemuś debilowi, który musiał pokazać, na co go stać. No i mamy efekt: rozkomunikowane Rozewie i pustawe Karkonosze na taborze niedostosowanym do nocnej jazdy.
Lepszy Dart na nocnym pociągu, niż skład zestawiony z rozklekotanych wagonów 111A.
Według plakatu, w korekcie wakacyjnej Hetman jako łącznik do Chełmońskiego od Przeworska. Wygląda że chyba na wagonach... Ciekawe bo odjazd do Hrubieszów Miasto z innego peronu.
Wakacyjny rozkład jazdy: Pociągiem do Poznania dłużej.
Czerwcowa korekta rozkładu jazdy przyniesie wydłużenie czasu przejazdu na wielu trasach z Poznania. Na magistrali E20 Warszawa – Poznań PLK będzie próbować podnosić prędkość przed samymi wakacjami, ale i tak nie ma szans na uzyskanie zapowiadanego czasu 2 godzin 20 minut.
ciekawostka in minus-stacja Wrocław przyjazdy poc IC z Warszawy o 10.23 i 10.30 a odjazd poc Halny do Kudowy o 10.12. kogo to zadowala i kto będzie miał z tego korzyść
Przed rozpoczęciem modernizacji, a więc już wieki temu, linii Wrocław - Poznań PLK-a zapowiadała czas 75 minut dla najszybszych pociągów... Szkoda że, jedynie w propagandzie są mocni.
I myślę, że spora ilość pasażerów ma takie samo zdanie jak ja.
Poza tym, że Ty "myślisz, że sporo pasażerów ma takie samo zdanie" to nic więcej nie wynika. Gdy na pociągu Pogoria zaczął jeździć tramwaj zamiast składu wagonowego, frekwencja dramatycznie spadła i ludzie nie chcieli tym jeździć. Na nocnych pociągach zdecydowanie wygodniejsze są wagony i ludzie wolą spędzić noc w przedziale, gdzie przynajmniej można zgasić światło, niż w mało wygodnych fotelach nie nadających się do spania w tramwaju, gdzie nie da się światła zgasić.
Frekwencja w Pogorii nigdy nie powalała i zmiana na Flirta nie ma tu nic do rzeczy. Na pewno plusem jednostek trakcyjnych na nocnych pociągach to większe bezpieczeństwo.
Lepszy Dart na nocnym pociągu, niż skład zestawiony z rozklekotanych wagonów 111A.
nie, nie lepszy, tramwaj z włączonym światłem nie nadaje się na połączenia przez całą Polskę, a tym bardziej w nocy! I nigdy nie będzie się nadawał.
To jest twoje zdanie. Ja mam swoje. I myślę, że spora ilość pasażerów ma takie samo zdanie jak ja.
Spora ? chyba nawiedzonych dolnośląskich trolli a nie normalnych pasazerów. Normalni pasazerowie w nocy jeżdżą przy zgaszonym świetle.
[ Dodano: 25-05-2019, 00:09 ]
Urbi napisał/a:
Frekwencja w Pogorii nigdy nie powalała i zmiana na Flirta nie ma tu nic do rzeczy. Na pewno plusem jednostek trakcyjnych na nocnych pociągach to większe bezpieczeństwo.
bardzo się mylisz, zmiana normalnego wygodnego składu wagonowego na TRAMWAJ jadący z full oswietleniem wpłynęła i to diametralnie na beznadziejną frekfencję. Miejmy nadzieję,że POGORIA wróci w relacji Kraków/Katowice-Łódź-Bydgoszcz-Gdynia jak najprędzej.
Jednak oświetlenie we flircie a w darcie jest różnica, na plus dla darta. Podobnie jak oświetlenie w zmodernizowanych bezprzedziałówkach jest dużo lepiej zabudowane np. w IC Szczecin - Przemyśl (schowane podsufitowe o barwie wpadającej w niebieską).
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum