Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 105, 106, 107  Następny
Rozkład jazdy 2016/2017
Autor Wiadomość

pasażer0805 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Maj 2015

PostWysłany: 05-12-2016, 14:42    Odpowiedz z cytatem

Powiem szczerze ze PKP IC mnie już wkurza ... ciągle nie ma zestawień mimo ze tydzień przed powinny być Embarassed Exclamation Exclamation
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 05-12-2016, 15:33    Odpowiedz z cytatem

Zestawienia niektórych pociągów są publiczne dostępne już od jakiegoś czasu i to na stronie PKP Intercity. Można je znaleźć w plikach dotyczących harmonogramów czyszczeń składów na poszczególnych stacjach. Zresztą wiadomo, że IC będą zmodernizowane lub na EZTach, a w TLK czasem pojawi się zmodernizowany 111Arow i tyle. Nie należy się spodziewać rewolucji, że nagle pociąg, który miał trzy wagony będzie jeździł z sześcioma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-12-2016, 18:23   

Brak ekonomicznych pociągów z Warszawy w kierunku Katowic w godzinach wieczornych, to jakieś nieporozumienie. Obecnie pora wyjazdu Skarbka jest idealna, żeby o rozsądnej godzinie być w Katowicach. Od nowego rozkładu TLK Wysocki i IC Górnik w godzinnym odstępie (14:36 i 15:54 ze Wschodniego), a później dopiero Chopin. Przecież śmiało można by przesunąć Górnika o 1,5-2 godziny później. Myślę że jadąc Wiedenką nie podebrałby pasażerów Pendolino, który pojedzie w godzinach obecnego Skarbka. Pasażerów Skarbka może bardziej przejąć PolskiBus kursem o 17:15 z Warszawy z czasem przejazdu do Katowic 4:15h, czyli niewiele dłuższym od pociągu jadącego Wiedenką.
Powrót do góry

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 05-12-2016, 19:36    Odpowiedz z cytatem

Z Warszawy do Katowic to nawet brakuje kwalifikowanych w godzinach powrotów, które cieszyły się popularnością. Między godzinami 14-16 nie ma żadnego EIP/EIC Warszawa - Katowice, nie wiem czym to tłumaczyć, ale do tej pory EIP o 14.55 z Warszawy do Katowic, często ma komplet pasażerów.
Rozkład 2017 jest nieprzemyślany, podobnie jak napisał przedmówca, wieczorem brak TLK w porze dzisiejszego Skarbka. Jeden z najgorszych rozkładów na tej trasie, fatalne skomunikowania, brak możliwości szybkiej przesiadki w godzinach porannych jadąc z Katowic do Trójmiasta:
EIP Bielsko - Warszawa przyjazd 8.30, EIP Warszawa - Gdynia odjazd 8.20.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 05-12-2016, 19:51    Odpowiedz z cytatem

Rozkład 2017 jest bardzo nieprzemyślany. Są w nim jakieś pozytywy (np. Kociewie) ale nie pojmuję likwidacji wagonów OSTERWY z Krakowa do Gorzowa i przetrasowania ich do Szczecina. Dlaczego Kraków ma nie mieć połączenia z Gorzowem? Czemu ma służyć ta żonglerka, raz jest , raz nie ma, dlaczego nie może tu być stałej oferty, takiej jaką ma Piła czy Warszawa jeśli o połączenia z Gorzowem?! Liczba połączeń na linii Poznań-Ostrów-Kluczbork-Katowice/Kraków też fatalna, wywalili TLKę z Bielska do Poznania, ta linia ma dobre parametry a pociągów coraz mniej. Bytom I i Tarnowskie Góry totalnie odcięte od pociągów TLK. Zamość powinien mieć połączenie z Warszawą ale pewnie przez brak loków nie ma..

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ambrosia Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 05 Maj 2016
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: 05-12-2016, 20:29    Odpowiedz z cytatem

W podobnych godzinach jak obecna Szyndzielnia od nowego rozkładu jazdy pojedzie IC Szkuner: Katowice-Gliwice-Lubliniec-Ostrów-Poznań-Piła-Kołobrzeg, tak więc w tym przypadku zmiana na plus. Słyszałam, że powodem likwidacji Szyndzielni jest powietrze jakie woziła pomiedzy Katowicami a Bielskiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

anas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2009
Skąd: kalisz

PostWysłany: 05-12-2016, 21:26    Odpowiedz z cytatem

Mnie interesuje najwięcej jak spiszą się darty w relacji W-WA -Łódź ? Czy nie będzie powtórki jak ED74?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 06-12-2016, 06:17    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś wie, czy będzie możliwy zakup ERJP na płytce?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 06-12-2016, 08:51    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Mnie interesuje najwięcej jak spiszą się darty w relacji W-WA -Łódź ? Czy nie będzie powtórki jak ED74?


Choroby wieku dziecięcego za nimi, technicznie to dobry sprzęt, nie szajs jak w przypadku Gam. Fotele wygodne, mogą jeździć 160 km/h, powinno być dobrze. W Lublinie odebranie części połączeń na Dartach nie jest dobrze odbierane, to był skok jakościowy, a tak trzeba wrócić głównie na stare wagony. A ED 74 to z całym szacunkiem tramwaj, który z powodzeniem sprawdzi się na SKM w Trójmieście.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-12-2016, 09:01   

Rozkładowiec napisał/a:
Brak ekonomicznych pociągów z Warszawy w kierunku Katowic w godzinach wieczornych, to jakieś nieporozumienie. Obecnie pora wyjazdu Skarbka jest idealna, żeby o rozsądnej godzinie być w Katowicach. Od nowego rozkładu TLK Wysocki i IC Górnik w godzinnym odstępie (14:36 i 15:54 ze Wschodniego), a później dopiero Chopin. Przecież śmiało można by przesunąć Górnika o 1,5-2 godziny później. Myślę że jadąc Wiedenką nie podebrałby pasażerów Pendolino, który pojedzie w godzinach obecnego Skarbka. Pasażerów Skarbka może bardziej przejąć PolskiBus kursem o 17:15 z Warszawy z czasem przejazdu do Katowic 4:15h, czyli niewiele dłuższym od pociągu jadącego Wiedenką.

Pociągi ekonomiczne w Katowic do Warszawy wyjeżdżają w robocze: 4:31, 5:40, 8:10, 11:33, 12:24, 13:46, 16:00, 17:59, 19:37. Z Warszawy Centr. do Katowic: 05:50, 06:15, 08:15, 09:55, 10:45, 12:25, 13:55, 14:47, 16:14. Widać więc "dziury" w połączeniach porannych w kierunku Warszawy i wieczornych w kierunku Katowic. Nowy zarząd chwalił się połączeniami w takcie, ale jak widać dotyczy to wybranych kierunków, z pewnością nie Katowic, gdzie połączenia nie tylko nie są poukładane w równomiernych, odstępach, ale wręcz poukładane przeciwnie do potrzeb. Sztuczne napełnianie EIP i tyle.
sebek,
Połączenia EIP i EIC (w tym IC po CMK) do Katowic i dalej jeżdżą od 5:50 do 18: 50 co godzinę oprócz 7:50, 11:50 i 14:50
Powrót do góry

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-12-2016, 10:17   

dddbb, właśnie jest dziura i to ogromna pomiędzy Górnikiem a Chopinem. Tak jak wspomniałem wcześniej, idealnie by było gdyby Górnik wyjeżdżał z Warszawy między 18 a 19, czyli w czasie obecnego Skarbka, który na niską frekwencję nie narzeka. Mam nadzieję że na Żelaznej znajdzie się ktoś myślący i przy okazji korekty opóźni odjazd Górnika.
Powrót do góry

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-12-2016, 12:35   

Raczej bym się nie łudził - chyba, że będzie nacisk z Ministerstwa, bądź konkretniejsze protesty. W pierwotnym planie nie było w ogóle TLK Górnik, nie licząc Chopina pierwszym składem ekonomicznym z Katowic i ostatnim do Katowic był TLK Skarbek. To ewidentne wpychanie pasażerów na siłę do droższych pociągów. Niepotrzebnie IC Ondraszek został przesunięty na południowe godziny, będzie jeździł w spółce z innymi TLK i IC, tym samym nie wróżę mu dużego zainteresowania.
Powrót do góry

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 06-12-2016, 14:26    Odpowiedz z cytatem

Anas: Moim zdaniem zarówno Flirty i Darty na trasie do Łodzi zdadzą egzamin celująco. Jak słusznie zauważył Sheva17 wiek dziecięcy mają za sobą, już nie słyszymy tak często o awariach jak jeszcze kilka miesięcy temu a do ED74 nawet nie ma co porównywać. Osobiście przejechałem ED161 kilka tysięcy km, najbliższa podróż w niedzielę i jestem bardzo zadowolony z tych pociągów. A do Łodzi też wybieram się jeszcze przed świętami, i jak trafi mi się Dart lub Flirt to zdam relacjęSmile

Brak pociągu TLK/IC w porze dzisiejszego "Skarbek" jest dziwne ale moim zdaniem nie jest to sprawa stracona. Jeżeli IC zobaczy, że ludzi w EIP/EIC nie przybywa specjalnie, że przyjdzie piątek po południu i bez problemu będzie można dostać w ostatniej chwili wolne miejsce, co w przypadku dwóch najpopularniejszych relacji jest nie do pomyślenia, to jest szansa że od marcowej korekty coś się zmieni w tym względzie. A jeszcze niech Polski Bus na to zareaguje to sukces w postaci tańszego połączenia powinien być pewny. Odnoszę wrażenie że w IC jednak zaczynają trochę patrzeć na ruch konkurencji.
Przykład to IC "Neptun" który od grudnia ma odjeżdżać o 7:20 czyli w porze EIP. Dwa razy jechałem tym EIP i pustki wiózł. Druga sprawa to powrót TLK "Rataj" w porze ostatniego EIP, co też moim zdaniem jest bardzo dobrym pomysłem. A trzeci pomysł, który oceniam na plus to skrócenie czasu jazdy dla pociągów IC z Wrocławia do Warszawy trasą przez Ostrów Wlkp-Kalisz-Łódź o około 45 minut. I tutaj absolutnie nie jest to zasługa jakichkolwiek remontów między Wrocławiem a Łodzią tylko pełne wykorzystanie możliwości zmodernizowanego odcinka Łódź Widzew-Warszawa Zach. W kończącym się zaraz rozkładzie jazdy Darty jechały na tym odcinku maksymalnie 130 km/h, teraz właśnie na tym odcinku ma być przyśpieszenie czyli zapewne będzie dwóch maszynistów i prędkość 160 km/h. A nie wiem czy IC by się na to zdecydowało gdyby nie skrócenie podróży Polski Bus Gold z W-wy do Wrocławia do 4h20 minut. Kilka dni, dosłownie po tym fakcie IC ogłosiło że od grudnia skróci się czas przejazdu z W-wy do Wrocławia przez Łódź do porównywalnego czasu. A jak to wyjdzie w rzeczywistości przekonam się już w niedzielę wracając z Wrocławia Dartem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 06-12-2016, 14:47    Odpowiedz z cytatem

Łódzkie załogi z zakładu centralnego powinni ogarnąć Darty tym bardziej, że mają wieloletnie doświadczenia z ED74 którzy jako jedyni potrafili je okiełznać.

Zysk czasowy na Warszawa - Łódź - Wrocław to poza wyciśnięciem z Dartów 150/160km/h na odcinku WZ-ŁW, jest też efektem wielopunktowej optymalizacji linii kolejowej 14 i 355, 143, gdzie w wielu miejscach podniesiono prędkości o 20-30km/h. Np, z Łodzi do Zduńskiej Woli z obecnych 70km/h od grudnia będzie 80km/h, od Zduńskiej Woli do Sieradza podniesiono ze 100km/h na 120km/h, utrzymano prędkość 120kmh od Sieradza po Kalisz, zoptymalizowano wjazd do Kalisza do 80-90kmh, na prawie całym przebiegu linii 355 podniesiono prędkość do 120km/h. Do tego ograniczono rezerwy do minimum i ograniczono ilość postojów np, na LK355.

Sama trasa przez Łódź i Kalisz nadal ma sporę możliwości dalszego skracania czasu przejazdu z ~ 15 min
odpadnie jak zostanie zrewitalizowany odcinek z Łodzi do Zduńskiej Woli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pasażer0805 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Maj 2015

PostWysłany: 06-12-2016, 18:09    Odpowiedz z cytatem

Ciągle zestawienia pociągów nie są opublikowane! To już jest skandal !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 73 z 107 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 105, 106, 107  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl