A jak sytuacja się przedstawia, jeżeli chodzi o odjazdy pociągów z Dęblina?
Czy np. z Dęblina są albo będą w NOWYM ROKU połączenia do Gdańska, Koszalina, Białegostoku?
I jak to będzie wyglądało w przypadku połączenia TLK Gałczyński z Lublina do Szczecina?
[ Dodano: 28-11-2016, 22:16 ]
I chyba z Dęblina są odjazdy na całą Polskę? Można dojechać do wielu miast w Polsce, ale przy niektórych połączeniach są gdzieś tam przesiadki do innych połączeń?
Dęblin ma chyba ważne połączenia w różnych kierunkach?
Czy np. z Dęblina są albo będą w NOWYM ROKU połączenia do Gdańska, Koszalina, Białegostoku?
Od czerwca 2017 r. nie. Będą za to do Katowic i Krakowa, dodatkowo to w Dęblinie będą kończyć i zaczynać bieg. Pozostałe składy albo pojadą z Warszawy albo z Lublina przez Siedlce.
A ile jest połączeń dalekobieżnych bezpośrednio z Dęblina do największych miast wojewódzkich?
I ile takich połączeń będzie w NOWYM ROKU, po zmianie rozkładu jazdy?
Chyba do Bydgoszczy z tego co pamiętam było połączenie z Dęblina.
Byłem wczoraj przejazdem przez Ostrów i widziałem "Szyndzielnie"z kierunku Poznania.Frekwencja prawie 100% i aż dziw bierze że tego pociągu nie będzie w nowym rozkładzie.
Byłem wczoraj przejazdem przez Ostrów i widziałem "Szyndzielnie"z kierunku Poznania.Frekwencja prawie 100% i aż dziw bierze że tego pociągu nie będzie w nowym rozkładzie.
Zamiast niego w tych godzinach będzie Szkuner do Kolobrzegu
A ile jest połączeń dalekobieżnych bezpośrednio z Dęblina do największych miast wojewódzkich?
I ile takich połączeń będzie w NOWYM ROKU, po zmianie rozkładu jazdy?
Chyba do Bydgoszczy z tego co pamiętam było połączenie z Dęblina.
Przecież te pociągi nie są o tak likwidowane tylko z Lublina pojadą przez Siedlce w zw. z całkowitym zamknięciem szlaku aż po Pilawę. Z drugiej strony to właśnie Dęblin zyska bezpośrednie połączenia z Krakowem i na Śląsk właśnie z uwagi na prace w kierunku lubelskim. Do Pilawy na pewno będzie zastępcza komunikacja autobusowa KM, dalej już spokojnie dojedziesz pociągiem do stolicy, z której połączeń do Szczecina nie brakuje. Cóż to nie jedyna trasa na której będą prowadzone prace, a czas jazdy z Warszawy do Lublina przez Siedlce nie jest jeszcze tragiczny. Pytanie jak będzie wyglądała obsługa tych składów z Lublina do Łukowa, chociaż po dobrych szlakach Gammy podobno jeżdżą bez zarzutu.
No tak, ale nadal będzie bezpośrednie połączenie TLK z Lublina do Szczecina? Jest albo było jeszcze, i chyba najdłuższe połączenie w Polsce z Lublina przez Dęblin do Świnoujścia przez Szczecin?
a powie mi ktoś zestawienie dla pociągu IC 8304 Malczewski ?
Co do zestawienia pociągu IC 8304/5 Malczewski, można się czegoś doszukać na portalpasazera.pl. A mianowicie wyszukiwarka pokazuje, że bezpośrednie wagony w relacji Kołobrzeg - Przemyśl, dołączane do głównego składu w Białogardzie, mają numery 17, 18 ,19 ,20. Ponadto dodam, iż zakupiłem bilet na ten pociąg w 1 klasie na 14.12 i system przydzielił mi miejsce w wagonie numer 16. Wychodzi więc na to, że zestawienie może wyglądać następująco:
- B (nr 12)
- B (nr 13)
- B (nr 14)
- WR (nr 15)
- A (nr 16)
- A (nr 17)
- B (nr 18)
- B (nr 19)
- B (nr 20)
Wagony 12 - 16 w relacji Słupsk - Przemyśl i wagony 17 - 20 w relacji Kołobrzeg - Przemyśl.
karol8520 napisał/a:
A wie ktoś czy IC MAtejko będzię ciągnęła EP09 od Przemyśla czy od Krakowa ? Jadę nim 23.12 do Poznania i trochę mnie dziwi 5 minut postoju w Krakowie tylko
Wszystkie IC na trasie Przemyśl - Kraków, z wyjątkiem Siemiradzkiego, planowo mają jechać na EP09. Z Rzeszowa do Krakowa wytrasowane są na 150 km/h. Wyjątkiem jest IC Przemyślanin, który to ma wpisane 130 km/h, ale także i on planowo z EP09.
Tylko niech ktoś powie, jaki sens ma puszczanie tej grupy wagonów do Kołobrzegu?
Ja rozumiem,że w sezonie są potrzebne, no powiedzmy od kwietnia do końca września. Ale w zimie? PIC uwala potrzebne polączenia typu Antares do Zamościa przez Horyniec,Bełżec, nocne d.Pogórze z Przemyśla do Wrocławia kursuje tylko raz w tygodniu (a codzienne 2 autobusy nocne : z Przemyśla do Jeleniej Góry i z Zamoscia do Zielonej Góry (nowe połączenie pks-owe)przez Tarnów,Katowice,Opole prawie pełne jeżdżą..gdzie tu logika jakaś??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum