Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Czy ktoś ma prenumeratę Rynku Kolejowego?
Autor Wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 25-01-2016, 14:37   Czy ktoś ma prenumeratę Rynku Kolejowego? Odpowiedz z cytatem

Witam,
Artykuł który jest mi bardzo potrzebny do pracy dyplomowej został niedawno przeniesiony do archiwum. Są tam dane bardzo ważne, które w mojej pracy muszą się znaleźć. Jestem studentem i nie stać mnie na prenumeratę. Czy jest na forum ktoś, kto takową posiada?
Będę bardzo zobowiązany za pomoc.
Artykuł znajduje się pod poniższym adresem
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/4-tys-km-nowych-drog-i-0-km-nowych-linii-kolejowych-73200.html

Proszę o kontakt na priv.

Pozdrawiam
Darek

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

cinekcool Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lis 2013

PostWysłany: 26-01-2016, 14:54   Re: Czy ktoś ma prenumeratę Rynku Kolejowego? Odpowiedz z cytatem

voyager1231 napisał/a:
Jestem studentem i nie stać mnie na prenumeratę.

Durniejszego wytłumaczenia swojego lenistwa nie masz?
Jak ja studiowałem (wcale nie tak dawno temu), to studenci potrafili sobie poradzić. Można na przykład odwiedzić bibliotekę (prawo nakłada obowiązek prenumeraty przez biblioteki wszystkich wydawanych czasopism - tym sposobem na "katolickiej" uczelni można spokojnie znaleźć playboya i inne ostrzejsze magazyny), albo chociażby napisać do wydawnictwa, że potrzebujesz tego konkretnego artykułu do pracy naukowej i czy mogliby Ci go udostępnić. Jeszcze nigdy nie miałem problemu ze zdobyciem potrzebnego mi tekstu.

_________________
http://maszynista.eu - moja droga do spełniania marzeń
Powrót do góry