Czy mikolstwo z Legnicy i nie tylko zdaje sobie sprawę z tego, że tą sekciarską nagonką na KODLK ośmiesza nie tylko siebie, ale i swoją ukochaną spółeczkę? Tak mikole, wyrządzacie KD więcej szkody niż pożytku! Nie dziwię się, że kolejarze (także ci z KD) nie przepadają za mikolami, bo chyba nie ma nic gorszego niż ślepy fanatyzm.
// Post zmoderowany. ~Pirat
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Wiem, wiem. Wczoraj było jeszcze ostrzej tylko Pirat to zmoderował. Na wsze forum też się rzucili w temacie o KODLK. Nie interesują nas ich "wierzenia religijne". Skoro KD nie chce z nami współpracować, to współpracują Przewozy Regionalne. Przestaliśmy się przejmować już tym oszołomstwem. Nasza karawana jedzie dalej a mieszkańcy Lubania i linii 279 powinni na tym skorzystać.
Coś mi się wydaje, że ukochana spółeczka sama się ośmiesza napuszczając Mikoli KDolskich na nas. Ale to są tylko moje przypuszczenia.
[ Dodano: 20-03-2013, 15:11 ]
Oficjalnie wiemy, że niejaki pan D. pracownik KD słynie wśród swoich kumpli- kierowników pociągu ostentacyjną nienawiścią do nas i do tego forum. Za to wszyscy go tam nie lubią.
Ale zejdźmy na linię lubańską. Przewozy Regionalne mogą fajnie uzupełnić ofertę wydłużając "Łużyce" do Lubania oraz przekierowując ponownie na linię 279 i uruchamiając codziennie Regio Jelenia Góra- Zielona Góra. To jest przede wszystkim ratunek dla tej spółki na zdemolowanej już przez KD linii E-30 na odcinku Węgliniec- Wrocław.
Światowid, nie sądzę, aby władze KD maczały w tym palce. Myślę, że to inicjatywa mikoli zatrudnionych w KD i ewentualnie w UMWD (plus ich mikolscy kolesie). Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu i jestem przekonana, że obróci się to przeciw nim, a KD dostaną rykoszetem... Na miejscu władz KD pozbyłabym się ze spółki mikolskiej V kolumny.
Wracając do tematu... Jak przebiegają prace remontowe na odcinku Węgliniec - Lubań?
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Może przenieśmy te posty do tematu o KODLK bo robi się bałagan. Biurwa KD nienawidzi nas za linię lwówecką i cała nagonka jest w większości związana z tym problemem, oraz za to, że utrzymujemy współpracę z PR Wrocław i Centralą, która ostatnimi czasy bardzo przychylnie patrzy na naszą propozycję. Podczas zeszłorocznej rozmowy z panem Andrzejem C. z biura KD zostaliśmy bardzo niemiło potraktowani, bo przecież KD chciało likwidacji całkowitej połączeń do Lwówka już w grudniu. Po zachowaniu tego Pana mogę się wszystkiego spodziewać.
Skandal i nagonka całkowita wybuchnie dopiero w piątek, jak to opublikujemy oficjalnie super informację, jak to wywala się WSZYSTKO dosłownie co dotyczy PR na linii E-30, likwiduje się kasy biletowe w Legnicy i Węglińcu zabierając jeszcze dodatkowo automaty, a biurwa KD nie mysli nawet aby dogadać się z IC w sprawie zakupu biletów w ich kasach, natomiast ludzie z Legnicy nie wykupią już biletu na "Wrocławianina", który jest objęty rezerwacją- bo po co przecież nikogo to nie interesuje,A W NAGRODĘ ZA NIC NIEROBIENIE I CAŁKOWITY BRAK ZNAJOMOŚCI NA KOLEI PREZES SZCZYPIŃSKI JEŹDZI FURĄ ZA 190 tys.
Ale się chłopcy naczytają, aż im w główkach zadymi . Ale to nie o to chodzi. Trzeba zatrzymać tą parodię na E-30 bo tak być nie może, że ludzie do Warszawy jadąc będą musieli wykupować bilety u kierownika pociągu, albo ... jechać do Wrocławia, żeby chyba wrócić z powrotem.
[ Dodano: 20-03-2013, 15:26 ]
Prace ponownie mają zostać wznowione w marcu po przerwie zimowej. W tym roku na remont przeznaczonych jest milion 700 tys. Massel obiecał, że do czerwca się wyrobią, ale zobaczymy. W każdym razie UMWD musi od grudnia coś wymyślić dla tej linii a nasze propozycje są wydaje mi się bardzo dobre.
Światowid, jak skończą remont to do Lubania mogą jeździć KD swoimi nowymi EZT-ami, tak jak było w poprzednich latach za czasów PR.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nam to wszystko jedno kto pojedzie. Ważne że będą jeździć pociągi. My nie jesteśmy przeciwko KD. Faktem jest jednak że ten remont i powrót pociągów na tą linię to efekt nieustannej współpracy KODLK z waszym forum, Związkami Zawodowymi, Poseł Marzeną Machałek, Mediami lokalnymi i efekt konferencji z 22 sierpnia 2012. Jeżeli pociągi tam powrócą to będzie jedno z największych wydarzeń w dziedzinie kolejnictwa na Dolnym Śląsku od kilku lat.
A gdyby tak spróbować i przedłużyć ŁUŻYCE do Gryfowa Śląskiego? Ponadto, może by tak spróbować też część pociągów wydłużyć do tego miasta skąd bliżej do Świeradowa-Zdroju?
Co o tym sądzicie? Ten rejon jest jeszcze gorzej odcięty od reszty kraju.
o Gryfow warto bedzie powalczyc ale po remoncie bo teraz czas przejazdu do Lubania jest dosc dlugi.Stad w przeszlosci wiele pociagow konczylo bieg w Lubaniu
Ludzie jak czytam wasze wypowiedzi to nie wiem czy mam się śmiac czy płakac
Wypisujecie takie głupoty, i powiem szczerze zamiast pomagac kolei to jej szkodzicie.
KD najchętniej to byście zlikwidowali, a przypominam że ta spółka zaczynała od lini z bardzo małą frekwencją.
I poradzili sobie bardzo dobrze. Ludzie chcą teraz jeździc na tych liniach właśnie KD!
A na temat KODLK mogę napisac tylko tyle jak ktoś ma znajomych w PKP PLK i ma informacje które przypisuje sobie jak swój sukces to POZDRO!
A co do Łużyc to kto ci pojedzie starym wolniejszym kiblem w taryfie IR skoro będzie miał do dyspozycji szybsze nowoczesne i tańsze EZTy KD.
Jeśli ŁUŻYCE nawet jakimś cudem by powstały to i tak wylecą w pierwszej kolejności.
A PRy też wylecą szybciej z Dolnego Śląska niż wam się wydaję.
PS: Nie jestem fanatykiem KD, tylko realistą i nie mogę patrzec na wasze brednie.
Przyglądam się tej sytuacji z boku i też odczuwam lekkie zażenowanie.
To, że PR-y wylecą z woj. dolnośląskiego to tylko kwestia czasu. Wtedy niestety można się pożegnać z IR-ami kończącymi bieg w Jeleniej czy to Węglińcu czy innym Lubaniu.
Swoją drogą, ten IR do Lubania to niezła komedia. Zresztą, on i tak nie będzie w taryfie IR tylko R, jak już w ogóle powstanie.
Ja myślę, że odcinek Węgliniec - Lubań, będzie wykorzystywany właśnie w takiej relacji przez szynobusy KD + jeżeli będą sie obiegi zgadzały to wtedy wjadą tu Impulsy.
kebeka, Z twoich wypowiedzi wynika że jednak jesteś fanatykiem!
Cytat:
A co do Łużyc to kto ci pojedzie starym wolniejszym kiblem w taryfie IR skoro będzie miał do dyspozycji szybsze nowoczesne i tańsze EZTy KD.
A pojedzie! A ty myślisz że ile te KD EZT pojedzie na osobowym? 160? A dzie tam! poza tym na E-30 przybywa zwolnień, a rozpędzanie EZT do tej prędkości między stacjami jest nieopłacalne.
Cytat:
A PRy też wylecą szybciej z Dolnego Śląska niż wam się wydaję.
amadeoen57., według mnie działacze KODLK są fanatykami pałających nienawiścią do KD!
Tak myślę a nawet wiem że EZT KD pojedzie 160 na E30. Gdyż pod 160 będzie ułożony rozkład. I nie będzie miał problemów żeby się rozpędzać między stacjami.
Przez wolniejsze EN57 nie będą miały racji bytu.
Pociągi urachamiane są dla pasażerów a nie wielbicieli spółek, a ci cenią sobie komfort, nowoczesność i czas przejazdu.
Takim miastom jak Węgliniec czy Lubań Śląski nie potrzeba żadnych połączeń dalekobieżnych tylko dogodne połączenia do Wrocławia i tam dobre skomunikowanie z resztą Polski. Najlepszym tego przykładem jest Goerlitz czy Zittau gdzie główną siatkę połączeń stanowią pociągi do Drezna i tam skomunikowania z resztą kraju. Nawet tak duże miasto jak Czeski Liberec nie posiada bezpośredniego pociągu do Pragi a jedynie pociągi do Pardubic tam skomunikowane ze stolicą kraju.
Ostatnio zmieniony przez kebeka dnia 20-03-2013, 21:50, w całości zmieniany 1 raz
Ja uwazam ze nawet jesli by Luzyce jezdzily z Lubania do Wroclawia jako R i dalej jako IR to i tak byl by to wielki sukces. Tak jak to ma miejsce z IR Galicja.Zapamietajcie sobie sekciarze z KD ze dla pasarzera najbardziej atrakcyjne i konfortowe polaczenie to takie w ktorym wsiadzie w mniejszej miejscowosci lub miescie a wysiadzie np w Krakowie czy Lublinie itp. A nie przejezdzka w prototypie ktory znajac wasze chore ambicje zaliczy defekt w dniu kiedy bedziecie sie nad jego premierowym przejazdem spuszczac
[ Dodano: 20-03-2013, 21:53 ]
Pozyjemy zobaczymy te dogodne skomunikowania KD z dalekobieznymi z Wroclawia
Nigdy nie rozumiałam tych wszystkich dywagacji i narzekań. Nie wiem, co macie do KD, jest jak jest. Ważne, że chociaż coś się dzieje, że coś remontują i może kiedyś będzie lepiej. Ale teraz nie ma co narzekać. Zresztą jak komuś się bardzo nie podoba, to nikt mu nie każe jeździć pociągami. Może sobie pojechać samochodem.
A co do jazdy pociągów, wiadomym jest, że dobrze by było gdyby więcej pociągów zatrzymywało się w mniejszych miejscowościach, bo skoro jest już taka stacja, to niech się pociąg zatrzyma. Jednak z drugiej strony wydłuży to czas przejazdu na danym odcinku, a co za tym idzie pojawią się negatywne komentarze osób niezadowolonych. Ciężko jest niestety wszystkim dogodzić.
teleamigos, nie wiem czy ty masz 8 lat czy co ale teksty typu
Cytat:
A nie przejezdzka w prototypie ktory znajac wasze chore ambicje zaliczy defekt w dniu kiedy bedziecie sie nad jego premierowym przejazdem spuszczac
Są co najwyżej na poziomie gimnazjum, i są bardzo śmieszne.
Cytat:
Ja uwazam ze nawet jesli by Luzyce jezdzily z Lubania do Wroclawia jako R i dalej jako IR to i tak byl by to wielki sukces. Tak jak to ma miejsce z IR Galicja.
95% wymiany podróżnych z Galicji odbywa się w Wrocławiu gdyż większość osób z Jeleniej Góry podróżuje do Wrocławia natomiast we Wrocławiu wsiadają osoby jadące w kierunku Śląska i Małopolski. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku IR ŁUŻYCE oraz w przypadku RE Wrocław-Drezno w Zgorzelcu i Goerlitz.
Jeśli chodzi o samą Jelenią Górę to przez idiotyczny pociąg IR RUDAWY(jadący w planie najbardziej frekwencyjnego pociągu Regio) pasażerom jadącym z Jeleniej Góry do Wrocławia wzrósł koszt przejazdu tym pociągiem a pasażerowie mniejszych miejscowość na trasie Jelenia Góra-Wrocław zostali pozbawienia wogóle połączenia o dogodnej porze. Nadmieniam że cena pociągu IR między Jelenią Górą a Wrocławiem jest wyższa od ceny pociągu TLK(taryfa rewelacyjna).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum