Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 214, 215, 216 ... 220, 221, 222  Następny
Rozkład jazdy 2015/2016
Autor Wiadomość

Yakuzzi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Cze 2013

PostWysłany: 05-07-2016, 13:26    Odpowiedz z cytatem

borsuk1977 napisał/a:
Właśnie ja mam bilet na 24 lip na Asnyka z Ostrowa Wlk do Łodzi Kal. Ale najlepsze jest to że mam w Ostrowie przesiadkę z IC ze Świnoujścia - i co teraz ???


Pozostanie Ci chyba jechać bezpośrednim IC Barbakan ze Świnoujścia do Łodzi.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

borsuk1977 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 05-07-2016, 13:33    Odpowiedz z cytatem

Pojadę EIC Błękitna Fala do Wawy i tam przesiądę się na EIC Lazur - tylko że to będzie mnie kosztowało więcej pieniędzy....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 05-07-2016, 14:20    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity zawiesza 22 pociągi na czas ŚDM.

PKP Intercity nie poradzi sobie z obsługą Światowych Dni Młodzieży bez szkody dla oferty przewozowej. Operator zawiesza na okres spotkań z papieżem 22 pociągi.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-intercity-zawiesza-22-pociagi-na-czas-sdm-77234.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Yakuzzi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Cze 2013

PostWysłany: 05-07-2016, 22:45    Odpowiedz z cytatem

borsuk1977 napisał/a:
Pojadę EIC Błękitna Fala do Wawy i tam przesiądę się na EIC Lazur - tylko że to będzie mnie kosztowało więcej pieniędzy....

14 minut na przesiadkę w Warszawie Zachodniej dość ryzykowne.
Rozumiem że IC Barbakan za wcześnie wyjeżdża ze Świnoujścia i nie chcesz tracić dnia?

Jeszcze inna opcja (tania) - GALAXIS do Kutna i przesiadka na AQUARIUS do Łodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

borsuk1977 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 06-07-2016, 08:06    Odpowiedz z cytatem

Przyjeżdżam do Świnoujścia IC Orion z Przemyśla więc nie mogę jechać wcześniej ....Muszę zaryzykować Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 07-07-2016, 15:44    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Przede wszystkim to musi smucić obecność Twojej osoby na tym forum, bo na oszołomstwo nie ma tutaj miejsca. Sam jesteś przykładem wybryku natury, osoby kompletnie nie rozmiejącej otoczenia rynkowego. Trasa z Krakowa na Wrocław niekoniecznie musi biec przez Katowice, słusznie PKP IC stawia na relację przez Częstochowę, bo nie ma tras lepszych i gorszych. Skoro są tam i potoki i zapotrzebowanie składy należy przez Częstochowę jak najbardziej trasować.


Jak zwykle pełno inwektyw z Twojej strony, zero merytorycznego odniesienia się do rzeczy oraz dyżurne wywody wywiedzione ze z gruntu fałszywych i celowo zakłamanych przesłanek. Oklepane PUSTE hasła typu : otoczenie rynkowe, czasy się zmieniają , nie ma tras lepszych i gorszych. Nie wiedziałem, że to forum jest zastrzeżone dla Twojej jedynie słusznej chorej doktryny włoszczowskiej, do tego opartej na całkowitej heretyckiej ideologii sprzecznej z podstawowym stanem wiedzy, opartej ma braku rozumieniu mechanizmów społeczno –ekonomicznych, na braku rozróżnienia skutku od przyczyny oraz na braku poszanowania twardych danych statystycznych. Jeszcze raz powtórzę , choć i tak osoba tak odporna wiedzę jak Ty tego nie zrozumie. Potoki Kraków – Wrocław opierają się tylko na tych dwóch krańcowych miastach. Bez Wrocławia i Krakowa nawet sama Częstochowa - nie mówiąc już o Lublińcu - na pociągi pospieszne kategorii IC potencjału by nie wygenerowała. Co najwyżej Częstochowa sobie by mogła generować kibel REGIO PLUS, a Lubliniec kibel OSOB/REGIO z roku bodaj 2011 czy 12 kiedy jeden z Kibli przez Tarnowskie Góry miał relacje wydłużoną poza Katowice do Krakowa. Obecnie mamy styk KS/PR(w przyszłości K/MAŁP) więc tym bardziej trudno będzie. Również Opole bez Wrocławia i obecności w tranzycie, a nie na uboczu byłoby kolejowym Wałbrzychem. Z tym, że w tej relacji Opole będzie zawsze jako stacja pośrednia więc nic mu nie grozi, bo po prostu leży na tranzycie historycznym i docelowym Wrocław - Katowice- Kraków, a tymczasowo na rozbitym tranzycie Wrocław - Katowice/Kraków i tyle.

Jeżeli czas Wrocław – Kraków przez Katowice będzie choćby ten sam, nie mówiąc o szybszym to przecież nikt zdrowy na umyśle nie będzie kierował pociągów relacji Wrocław – Kraków przez Lubliniec Częstochowę Stradom Koniecpol tylko dlatego, że Ty cierpisz na jakieś urojenia sprzeczne z podstawowym stanem wiedzy oraz twardymi liczbami zarówno, co do liczby mieszkańców GOP-u jak i długości trasy. W takim układzie nie będzie żadnego pociągu w relacji Wrocław – Kraków, bo przejazd przez Koniecpol staje się bezprzedmiotowy. Szczecin - Poznań- Ostrów Wlkp. - Lubliniec Częstochowa Stradom – Kraków to co innego. Trasa przez Koniecpol nie jest bowiem korzystna jako docelowa ani dla miasta finalnych : Wrocławia i Krakowa, ani dla Katowic (GOP). Trasa przez Katowice jest naturalną trasą i jest ona nieproporcjonalnie silniejsza ekonomicznie. To nie jest casus Wrocław- Łódź- Warszawa, gdzie w zasadzie wszystko jedno czy EIC/Express Premium relacji Wrocław – Warszawa jedzie od Częstochowy przez pola koniecpolskie CMK czy przez Łódź (jakby hipotetycznie powstało S-W) z wymianą pośrednią nad Nerem mniejszą niż Pieniny notowały w Stróżach. Katowice to nie Łódź. Opcji Wrocław – Kraków przez Katowice brakuje w zasadzie tylko jednego elementu tj. szybkiego finalnego czasu Wrocław – Kraków – który przecież może być osiągnięty jeżeli porządnie linię tę zmodernizują. Lubliniec i Częstochowa mogą wisieć na tranzycie Wrocław – Kraków tylko do dnia, kiedy trasa przez Katowice nadal będzie blokowana albo po modernizacji dalej tamtędy będzie szybciej niż przez Katowice, ponieważ modernizację spartolą. W innym przypadku ani dnia dłużej. Więc nie rozsiewaj bzdur.


sheva17 napisał/a:
Patologią to jest Twój stan umysłu. To są chłopcze miasta powiatowe i mają prawo do dobrej komunikacji.


Ależ oczywiście dwie mieściny Włoszczowa i Opoczno liczące odpowiednio po 10 tys. i 22 tys. mieszkańców mają prawo do komunikacji z Warszawą i Krakowem kosztem odcięcia od połączeń dalekobieżnych miast WOJEWÓDZKICH (POST-WOJEW.) liczących po 200 i 220 tys. mieszkańców Kielc i Radomia, bo tylko wtedy oszustwo włoszczowsko-opoczyńskie oraz Fata Morgana istnienia tam w szczerym polu jakiegokolwiek ruchu dalekobieżne jest możliwa. Śmiech Kielce i Radom przecież leżą na tej samej naturalnej dla nich relacji tranzytowej Kraków – Warszawa, a leżały na tym tranzycie od zawsze i to grubo przed budową CMK, którą wybudowano tylko na potrzeby tego kalibru pociągów Kraków – Warszawa, które w Kielcach i Radomiu nie opłaca się już zatrzymywać , bo byłby już tam ich przesyt - czyli kategorii pociągów expressowych (docelowo KDP). A nie po to, aby pociąg zamiast w mieście 200 tys. , które się planowo najpierw wyklucza jako nieistotne dla postoju pośredniego stanął w szczerym polu na odludziu, które liczy 10 tys. i jest odległe o 60 km od centrów ośrodków regionalnych Kielc /Radomia. Czysty nonsens dla każdego racjonalisty – no chyba, że ktoś jest maniakiem linii CMK (czy generalnie bezrefleksyjnym maniakiem kolei) i myśli zwojami drutów, a nie mózgiem. To wtedy taka patologiczna zabawa jest w jego toku rozumowania dopuszczalna, szkoda tylko, że za podatników pieniądze i kosztem rzesz ludzi odciętych od kolei, bo tak życzy sobie Krakus Sheva patrzący egoistycznie przez czubek własnego nosa oraz tak sobie życzą samorządowcy z Włoszczowy i Opoczna.

Wyraźnie więc twarde dane pokazują, że to jednak Twój stan umysłu wskazuje na głęboką patologię, a stan moralny na głębokie zachwianie wewnętrznej aksjologii, którą się kierujesz i odróżnianie dobra od zła, tego co słuszne, od tego co niesłuszne, tego co sprawiedliwe, od tego co niesprawiedliwe. Według Twojego toku rozumowania należy celowo niszczyć i blokować 2 miasta liczące łącznie przeszło 400 tys. mieszkańców( Kielce i Radom) do tego Skarżysko (i tzw. Trójmiasto Świętokrzyskie) po to, aby zadowolić ego 30 tys. mieszkańców ( Włoszczowej i Opoczna) Śmiech , a to wszystko na dystansie 300 km długości trasy. Gratuluję toku rozumowania. Zajmij się więc raczej stanem swojego umysłu, a nie chamskimi uwagami kierowanym pod moim adresem, bo u mnie jest akurat wszystko w porządku. Dla mnie 200 jest większe od 10, a 220 większe od 22 u Ciebie na odwrót co wynika z Twoich postów. Śmiech

sheva17 napisał/a:
Ruch zresztą i zapotrzebowanie jest tak duże, że we Włoszczowie budują 2 peron, a Ty dalej wypisujesz te swoje brednie. Szybkie połączenie ze stolicą to nowe miejsca pracy, w regionie dotkniętym silnym bezrobociem. Wbij sobie do swojego umysłu, że na tym właśnie polega misja publiczna. Absolutnie nie ma zgody by jakiś umysłowy dinozaur ze zdroju chciał storpedować dobrą ofertę komunikacyjną. I na koniec, staraj się nieco ogarniczyć swój słowotok, tego nie da się czytać. Na każdym forum wypisujesz brednie, wszędzie budzisz tylko śmiech i politowanie.


Śmiech i politowanie budzą raczej Twoje urojenia włoszczowsko-opoczńskie, a czytać się raczej nie da Twojej ciągłej agresywnej obrony tej ewidentnej manipulacji włoszczowsko-opoczńskiej z jaką tu mamy do czynienia. Jest to oczywiste dla każdego rozumnego Człowieka umiejącego odróżniać skutek (widoczny dla oka) od przyczyny (co spowodowało taki a nie inny patologiczny wynik, który widzi oko jako rezultat). Ty natomiast jak wyraźnie dowodzą Twojej kolejne wściekłe posty do takowych osób się nie zaliczasz. Albo nie potrafisz odróżnić skutku od przyczyny, albo celowo kłamiesz, że nie wiesz o co chodzi, bo jesteś jakimś z pochodzenia włoszczowianinem. Potwierdza to również Twój ciągły wściekły wrzask od kilku lat na forach, jeżeli ktoś tylko napisze, aby linię nr 8 jak najszybciej modernizować i to w bardziej ambitnych założeniach np. z roku 2005. Tobie wcale nie zależy, ani na szybkim czasie Kraków – Warszawa z uwzględnieniem Kielc i Radomia, ani aby ludziom z biednego świętokrzyskiego i biednego subregionu radomskiego realnie pomóc w rozwiązaniu ich problemów komunikacyjnych, tylko na tym aby festiwal durnot włoszczowsko-opoczyńskich zafundowany nam przez Gosiewskiego, a potem Platfusów trwał w najlepsze, bo musisz mieć w tym osobisty interes. Przecież Ty wrzaskiem ciągle reagujesz na modernizację 8, więc czas Kraków – Warszawa nie jest tu wcale przyczyną. Tobie zwyczajnie zależy na tym, aby pociągi ekonomiczne jeździły po tych szczerych „pólskach” CMK, a nie że by było zwyczajnie szybciej. Stawiam dolary przeciwko orzechom , że nawet jakby czas Kraków – Warszawa przez Kielce Radom wynosił tyle samo co przez CMK to wcale nie byłbyś zadowolony takiego obrotu zdarzeń. Śmiech I przestań tu obłudnie pisać o bezrobociu w świętokrzyskim. Do Warszawy powinno się dojeżdżać z centrum regionu, czyli z Kielc, a nie z zadupia włoszczowskiego na totalnych obrzeżach województwa. Wszystkie miasta regionu mają nakierowany układ przesiadkowo-dowozowy na Kielce, a nie na Włoszczowę Exclamation położoną na uboczy regionu. Peron Gosiewskiego to niedźwiedzia przysługa dla całego regionu i doskonałe alibi dla udupienia osi Kielce- Skarżysko –Radom. Albo jesteś jakimś włoszczowianinem albo maniakiem CMK, że ta linia musi istnieć za wszelką cenę nawet po trupach. Wiesz dobrze, że ruch we Włoszczowej Płn. istnieje tylko dlatego że nie ma go w Kielcach, a ruch w Opocznie istnieje tylko dlatego że nie ma go w Radomiu. Na tym przekręcie wisi istnienie Włoszczowy Płn. i Opoczna Płd. Prawda jest taka, iż nie ma żadnego REALNEGO zapotrzebowania na ruchu dalekobieżny we Włoszczowej i Opocznie. Obecnie istniejąca wymiana na poziomie kilkunastu osób i kilkudziesięciu w piątki została sztucznie wywołana na skutek całkowitego zarżnięcia dwóch równoległych tras osadniczych zwłaszcza osi Kielce- Skarżysko- Radom (w mniejszym stopniu osi linii wiedeńskiej, która jakoś się broni, ale zbyta mało ambitna modernizacja /rewitalizacja) dotyczących przecież jednej i tej samej relacji Katowice/ Kraków – Warszawa.

Mam propozycję niech czas Kraków – Warszawa przez CMK te Twoje 2 ważne powiatowe miasta wynosi 5 godzin, a czas Kraków – Warszawa przez Kielce i Radom wynosi 2,5 godziny. Wtedy sobie Panie Sheva rozsiewaj te swoje totalne herezje włoszczowskie jaki to ruch jest we Włoszczowej i Opocznie, a jak go rzekomo nie ma w Kielcach i Radomiu. Śmiech Ale to nawet nie jest potrzebne. Wystarczy tożsamy czas przejazdu Kraków – Warszawa na poziomie 2,5 po LK4 I LK8 lub 5 godzin na obu trasach, aby stwierdzić empirycznie (bo poniektórzy przyjmują do głowy tylko to co widzą za pomocą zmysłu wzroku), że CMK to linia wydmuszka i pusta w środku. I wtedy Kolego Sheva popychaj sobie w najlepsze te swoje słodkie herezje włoszczowskie. Śmiech Tylko czy trzeba aż robić eksperyment ekonomiczny, aby na własne oczy zobaczyć, że perony na CMK będą psute stały jakby teoretycznie czas 2,5 godziny Kraków – Warszawa przenieść na oś Kielce- Radom z pustynnej osi Włoszczowy i Opoczna. Przecież o tym wie każdy myślący człowiek i nie trzeba robić żadnego doświadczenia ekonomicznego, aby to wiedzieć.

Przecież równie dobrze można zrobić doświadczenia polegające na tym, że stawaimy szlabany poboru opłat na równoległych drogach na jednej dwupasmowej autostradzie oraz równoległej drodze jednopasmowej z dziurami i żądamy tych samych opłat od kierowców za przejechanie dwiema równoległymi drogami. Tak PLK zachowuje się w stosunku do opłat pobieranych od CMK i od LK8. A potem dziwimy się nie ma ruchu na drodze gorszej. No patrzcie nie ma ruchu. Śmiech Ale odkrycie... Śmiech
Twoje wywody Panie Sheva są mniej więcej na tym samym poziomie. Śmiech

Ja rozumiem że sitwa kolejarska dobrze wie, że Włoszczowa Płn. i Opoczno Płd. to jedna wielka manipulacja i sztucznie wywołany ruch, którego by nie było gdyby przerzucić ów" środek ciężkości" o którym tu pisał jeden z szanownych przedmówców na Kielce i Radom, a CMK hulałby wiatr w takim układzie. Tylko Tym Ludziom zwyczajnie się nie chce wziąć do roboty, bo łatwiej postawić dwa perony w szczerym polu i udawać Greka niż pracowicie i żmudnie zrobić oś Kraków – Kielce- Radom – Warszawa tak, aby osiągnąć czas np. też 2,5 godziny. Tylko Tych Ludzi z wierchuszki kolejowej cechuje oportunizm, gnuśność, cwaniactwo, nieróbstwo oraz pozorowanie, że pracujemy. Natomiast u Ciebie Kolego @Sheva te manipulacje włoszczowskie o których wszyscy wiedzą, nawet z Betonu PKP, że to jedna wielka mistyfikacja przerodziły się już w stadium religii, w którą święcie wierzysz i to raczej Ty wywołujesz śmiech oraz politowanie wyznając tę chorą religię włoszczowską i ciągle agresywnie broniąc tej oczywistej manipulacji i wywołanego sztucznie ruchu. Ciekawe czy zamiast krzyżyka nosisz jako amulet tłuczeń z torowiska pod Włoszczową Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Hans Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lis 2011

PostWysłany: 07-07-2016, 18:02    Odpowiedz z cytatem

@K_65
Cytat:
kosztem odcięcia od połączeń dalekobieżnych miast WOJEWÓDZKICH (POST-WOJEW.) liczących po 200 i 220 tys. mieszkańców Kielc i Radomia


Nie wiem czy Opoczno i Włoszczowa jest zamiast Kielc, nie wczytywałem się w Waszą dyskusję, jednak swoje 3 grosze dodam (bo trochę niestety o tych sprawach wiem z autopsji).
Przede wszystkim uważam za skandaliczne, że takie miasto jak Kielce ma tak mało połączeń ze stolicą (przecież relatywnie blisko leżącą). Nawet na kieleckim dworcu widać ten ogromny rozdźwięk między wielkością dworca, a obecnym ruchem kolejowym (ogółem). Radom troszkę lepiej wypada na tym tle, bo i bliżej Warszawy, ale głowy nie urywa.

Co do CMK, to została ona wybudowana z myślą o ruchu towarowym, z tego co czytałem. Rozumiem, że istnieje zapotrzebowanie na pociągi Kraków - Warszawa przez CMK, bo tam jest dużo, dużo szybciej i chyba zawsze będzie szybciej niż ciągiem Kraków - Kielce - Warszawa. Moim zdaniem nawet po przyspieszeni na linii przez Kielce nie ma sensu wszystkich pospiesznych rzucać tylko na tę relację. Gdyby czasy przejazdu się zrównały, to oczywiście więcej pospiesznych powinno lecieć przez Kielce, bo tam mieszka więcej ludzi, ale kilka może przecież jechać przez Opoczno i Włoszczowę alternatywnie. Ekspresy przez CMK, bez międzyzatrzymań.

Padła tutaj też wypowiedź, że miasta powiatowe mają prawo do połączeń dalekobieżnych (coś w ten deseń) i ja jak najbardziej to rozumiem. Tylko w normalnym kraju, z normalną koleją nie trzeba by wybierać, jakie miasto, jacy mieszkańcy mają mieć zapewniony przyzwoity dojazd do stolicy. Po to są różne kategorie pociągów, po to są różne możliwości relacyjne, aby i miasta powiatowe miały swoje połączenia, a miasta wojewódzkie swoje. Cały ten obecny system komunikacyjny jest nonsensowny. Powinno to działać z goła inaczej, z miast i miasteczek dojeżdża się do stolicy województwa, tam po dogodnej przesiadce jedzie się do innego dużego miasta lub stolicy. A u nas czasem jest tak, że miasteczko ma połączenie ze stolicą kraju, a miasto wojewódzkie już nie (lub ma dużo gorsze)...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 07-07-2016, 19:27    Odpowiedz z cytatem

Marcel Hans

Owszem jak najbardziej Włoszczowa Płn. jest zamiast oraz kosztem Kielc.

Owszem jak najbardziej Opoczno Płd jest zamiast oraz kosztem Radomia.

A czy jest potrzebna równocześnie linia KDP Y Wrocław - Kalisz - Łódź- Warszawa oraz linia Wrocław Wieluń - Idzikowice - Warszawa Język Oczywiście zaraz mikole mnie zakrzyczą, że OWSZEM TAK i jak najbardziej da się to wszystko pogodzić Śmiech i wszędzie jest potencjał na zabawę w ciufcię Śmiech Śmiech Śmiech

Tak jak receptą dla niektórych polityków UE na zalew Nachodźcami jest jeszcze więcej muzułmanów, a dla niektórych lekiem na kaca na drugi dzień jest jeszcze więcej alkoholu Śmiech

CMK budowano na potrzeby towarowe i nieoficjalnie pod KDP, co wiemy z geometrii bo by była parametrycznie węglówką. A jednak to klasa wyżej. Tylko jest chyba istotna różnica jak wyrzuca się z obsługi pośredniej pomiędzy Krakowem a Warszawą dwa naturalne miasta pośrednie liczące po 200 tys Kielce i Radom dla pociągu ekspresowego (KDP), którego istotą jest brak postojów lub mocno ograniczone postoje (a i tu można mieć wątpliwości czy słusznie ominięto Kielce i Radom) od tego jak zaczyna się snuć już totalne herezje że Kielce i Radom nie zasługują już nawet na postoje głupich zwykłych pociągów pospiesznych. No przyznasz że jest chyba różnica jak Cię pozbawiają wilii na zamkniętej ulicy w Międzylesiu i kierują do blokowiska na Bródnie z czynszem i pijakami od tego jak Cię eksmitują na bruk pod Most Poniatowskiego czy innego Grota Roweckiego. No przyznasz że jest chyba różnica.

Jest chyba różnica w tym jako oszukano Kielce oraz Radom budując CMK i twierdząc, że to rzekomo tylko pod towarowe a wprowadzono tam ruch kwalifikowany Expresowy w zaporowych cenach na które bądźmy szczerzy ani Kielc, ani Radomia, ani Częstochowy specjalnie nie byłby stać i generowałby dość znikome potoki w tym segmencie. A jest różnica jak te miasta od 2009 bezczelnie okrada się JESZCZE z pociągów ekonomicznych pospiesznych. Nawet to się zabiera. No chyba jest różnica. Question

Nie wiem jakie tu Kolega widzi pole do kompromisu pomiędzy 10 tys. Włoszczową oraz 200 tys. Kielcami oraz 22 tys Opocznem i 220 tys. Radomiem aby dzielić pospieszne. Zwłaszcza, że to będzie lwia spółka, bo z CMK nigdy nie wygracie to będą de facto połączenia expresowe w cenie pospiesznego, aby mieszkańcy Włoszczowy i Opoczna raczyli w ogóle wsiąść do tych pociągów, więc żadnych impulsów tranzytowych na osi Kraków - Warszawa nie będziecie mieli z tych metropolii. A bez tego jako Kielce i Radom leżycie i kwiczycie, bo jesteście miastami biednymi takie są twarde trudne fakty. Kraków i Warszawa muszą Wam nadać stymulację, abyście wygenerowali potoki pośrednie. Kielce i Radom są wystarczająco wyrolowane ponieważ już nigdy nie wejdą w system KDP, a gdyby CMK nie powstała może by było obecne w tym systemie. A Ty jako Kielczanin jak domniemywam się chcesz jeszcze pociągami pospiesznymi dzielić. Question

Jakby CMK biegła przez Kielce i Radom to na pewno byłyby tam stacje pośrednie i nikt by się nie darł (na pewno nie ja) o obecność TLK czy wcześniej IR na CMK w ogóle nie byłoby tej dyskusji czy to Rynku Kolejowym czy tutaj. Ale CMK nie biegnie przez Kielce Radom tylko przez szczere pola, czego niektórzy jak Pan Sheva uparcie raczą nie dostrzegać tylko wmawiają metropolitalność Włoszczowy i Opoczna Śmiech


Nie jest prawdą że CMK jest równą alternatywą dla LK8 ORAZ LK1 jak to się usiłuje wmawiać. Przykład takiej alternatywy to WROCŁAW- Oława- Brzeg - Opole- Lubliniec- Częstochowa- Radomsko- Piotrków- Aglomeracja Łódzka- Skierniewice- Żyrardów WARSZAWA oraz WROCŁAW- Oleśnica - Ostrów Wlkp. - Kalisz - Sieradz Zduńska Wola - Aglomeracja Łódzka - Warszawa. Najkrócej rzecz ujmując Kalisz jest alternatywą dla Opola a Opole jest alternatywą dla Kalisza. Obie trasy są potrzebne obie odzwierciedlają różne równoważne miasta i regiony

Czy Włoszczowa jest alternatywą dla Kielc (Częstochowy) a Opoczno dla Radomia (Piotrkowa aglomeracji łódzkiej) . No błagam nie żartujmy. Mr. Green

Oczywiście festiwal l durnoty włoszczowskiej będzie trwał w najlepsze, bo wierchuszce kolejowej TAK WYGODNIE po co się męczyć i robić 8kę jak można postawić peron na równoległej linii w polu i udawać Greka że przecież obsługujemy relację Kraków- Warszawa. Dotacja wszak ta sama. Ministerstwo sypnie nie swoimi pieniędzmi. Ale to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością, ani z prawdą, ani ze sprawiedliwością.

[ Dodano: 07-07-2016, 19:58 ]
hanys napisał/a:
pawel78 napisał/a:
Zwróć uwagę na taki szczegół.
Ile ludzi mieszka w Częstochowie/Lublińcu? A ilu GOPie?

Przecież to nie ma nic do rzeczy! Bardzo bym cie prosił żebyś już nie wypisywał tutaj bzdur! Jesteś całkowicie poza tematem! To ile ludzie mieszka w Częstochowie czy też w Lublińcu nie ma znaczenia! Znaczenie natomiast ma np. fakt, że Lubliniec jest dużym węzłem kolejowym który generuje większe potoki na pociągach dalekobieżnych niż np. Zabrze, Tychy czy Bielsko-Biała! To się liczy i tyle.

Osobiście zgadzam sie z tym co napisał @sheva17 i tyle. Nie rozumiem również w czym wam przeszkadza to że po remoncie odc. Kraków-Katowice część składów z Krakowa do Wrocławia i tak zostanie na protezie.


Kolego Hanys, ale ja też się zgadzam, że nie ma znaczenia ile ludzi mieszka w Częstochowie (10 razy mniej niż w GOP-ie) oraz w samej gminie Lubliniec (no niestety 100 razy Język - no dobra GOP nie ma już dawno 2,5 tylko koło 2 mln, czyli mniej niż 100 razy). W przypadku Lublińca rzeczywiście liczy się dalekie oddziaływanie węzła kolejowego i żółwi ewentualny przejazd (pozostaje mieć nadzieje, że PIC opamięta się w sprawie trzech pozostałych skaldów EIP do zatrzymania). Owszem liczba ludności Lublińca i Częstochowy nie ma żadnego znaczenia tak jak piszesz dla relacji finalnej Wrocław- Kraków, ale tylko TERAZ, bo te miasta są na tyle silne, iż napełniają składy same, ale tylko do dnia istnienia lepszego czasu przejazdu przez Koniecpol. I ani dnia dłużej. Po prostu, ani dnia dłużej. Naprawdę to Wrocław i Kraków nadają impulsy dla istnienia pociągów IC relacji Wrocław - Kraków. Jeżeli korzystniejszy będzie czas przez Katowice to żaden pociąg w opcji przez Koniecpol nie pojedzie z Wrocławia do Krakowa, bo i niby po co? Jeżeli czas będzie równy - to samo. Naprawdę nie spowalniajcie sztucznie E30 przez Katowice. Jak będzie szybciej te marne 15 minut też nie byłbym aż taki pewny czy PIC pominie Katowice na rzecz opcji koniecpolskiej i dlatego że Lubliniec i Częstochowa odpowiedziały potokami pośrednimi. Te potoki przejmie Poznań nadający impulsy tranzytowe. Dlaczego uważasz że to nie wystarczy Question . Tam może być więcej niż 3 połączenia. Szczecin i Poznań przy dobrym czasie mogą dużo, a trasa przez Ostrów Wlkp. Lubliniec Częstochowę Stradom będzie najszybsza i najkorzystniejsza dla nich. Dla Wrocławia już nie.

Lubliniec i Częstochowa odpowiedziały potokami pośrednimi na podaż pociągów wygenerowanych przez Wrocław i Kraków. Ale ten impuls będzie przeniesiony na Katowice, gdyż taki jest interes wszystkich graczy Wrocławia, Krakowa i Katowic. Mniejszego Opola także. Przez Katowice naprawdę może być szybciej, bo kilometrowo, że jest krócej to nie ma żadnych wątpliwości. I nikt z tego powodu nie będzie podtrzymywał kroplówki tranzytowej dla Częstochowy i Lublińca, bo te miasta chcą mieć więcej połączeń do Wrocławia i Krakowa- no sorry. Częstochowa i Lubliniec odpowiedzą potokami pośrednimi na pociągi szczecińsko- poznańskie do Krakowa oraz lubelskie do Wrocławia, które w takim układzie może będą miały silniejsze argumenty za powrotem. W innym miejscu piszesz, że nie ma obecnie szans relacja Lublin – Wrocław swoją najbardziej naturalną z naturalnych opcji przez Częstochowę Stradom i Lubliniec. Być może jedną z przyczyn jest zbyt mocne nasycenie trasy koniecpolskiej przez pociągi krakowskie, stąd pasażerowie pośredni z Częstochowy i Lublińca w przypadku dodatkowej obecności jeszcze dwóch pociągów relacji Lublin- Wrocław obok krakowskich rozbili by się na jeszcze mniejsze potoki jadąc do/z Wrocławia, nie zapełniając wystarczająco pociągów lubelskich na tym odcinku. Kiedy pociągi wrocławsko-krakowskie poszłyby z protezy koniecpolskiej out, wtedy z taką sytuacją nie mielibyśmy do czynienia. Jak pociągi krakowskie znikną z protezy to potoki pośrednie z Częstochowy i Lublińca wejdą w pociągi relacji Lublin- Radom- Kielce- Częstochowa Stradom Lubliniec- Opole- Wrocław wzmacniając je, bo podaży pociągów krakowskich już nie będzie. Dodatkowo będzie ich mniej stąd potoki będą skoncentrowane przez to mocniej zasilą pociągi lubelskie Co do relacji Lublin – Wrocław nie możesz pisać, że tu głównym odbiorcą potoków lubelsko-kieleckich jest GOP, a do Wrocławia nie ma wystarczających samodzielnych potoków. Nie ma ponieważ wszystko wybiera aronobusy przez Bełchatów, a jadąc pociągiem TLK przez Katowice traci się aż 2 h w relacji finalnej Wrocław – Lublin oraz cząstkowej Wrocław – Kielce/Radom . Stąd potoków wrocławskich (dolnośląskich) jest mało przez zwiedzanie właśnie Katowic. Jakby użyć niechcianego łódzkiego kibla E74 i reglamentowanych postojów Wrocław- Opole- Lubliniec - Częstochowa Stradom- Kielce- Skarżysko-Kamienna – Radom –Puławy Miasto (Nałęczów?) – Lublin to czas zostałby zredukowany nawet do 5,5 godziny i Aronobusy wylatują w powietrze. Dla relacji Wrocław – Lublin nie trzeba ani taktu co 2 godziny jak w przypadku relacji typu Wrocław- Warszawa; Wrocław – Kraków, czy Wrocław – Poznań(co 1 h) tylko raptem 2 połączeń na dobę Exclamation relacji Wrocław – Kielce- Lublin i dwóch byłych łódzkich kibli ED74 rdzewiejących w krzakach oraz 160 km/h na Wrocław – Opole i 140 km/h na protezie oraz reglamentowanych postojów dla czasu 5,5 godziny lub standardowych postojów Oława Brzeg (Ozimek), Koniecpol, Włoszczowa (ta lege artis), Suchedniów, Szydłowiec , Pionki Zachodnie dla pospiesznych dla czasu 6 godzin. I tak 2 godziny szybciej niż przez Katowice. To właśnie przez stratę 2 godzin na Katowice, które powinny mieć oddzielny strumień połączeń Lublin- Radom – Kielce- Bielsko- Biała macie mało potoków Lublin – Wrocław, na który jest potencjał ponieważ dużo osób z Lubelskiego i Kieleckiego studiuje we Wrocławiu jest też na Dolnym Śląsku spora diaspora z tych regionów, trochę tylko mniej liczna niż z obszaru Galicji (od Krakowa po Przemyśl). Potoki Wrocław - Lublin zaistnieją jak czas zredukuje się o 2 godziny co jest możliwe przez Częstochowę Stradom i Lubliniec, a obecnie są w Bełchatowie u Aronaa wcale nie u Was w Katowicach.


hanys napisał/a:
[….]mieszkańcy GOP również jeżdżą do Lublińca aby tam zacząć podróż np do Wrocławia, Poznania, Krakowa czy Warszawy.[….]
[…]Znaczenie natomiast ma np. fakt, że Lubliniec jest dużym węzłem kolejowym który generuje większe potoki na pociągach dalekobieżnych niż np. Zabrze, Tychy czy Bielsko-Biała! To się liczy i tyle.[…]


Piszesz, że Lubliniec generuje więcej potoków niż Zabrze czy Bielsko- Biała. Dość ciekawa teza. Tylko póki co w Bielsku-Białej zaczynają bieg dwa pociągi Pendolino, a w Lublińcu PIC na bardzo wolnym przelocie nie raczy zatrzymywać dwóch składów przelotowych Pendolino z Wrocławia do Warszawy około 11:30 i około 15 :30, które mają doskonałe skomunikowania rzędu 20 minut (czyli bezpieczne) z pociągami REGIO z kierunku Kluczborka(Oleśnicy) oraz KS z kierunku Tarnowskich Gór. Oczywiście te 2 składy EIP powinny się zatrzymywać, ranny Telexpress już niekoniecznie za to wieczorny z Warszawy już tak, bo ma teoretyczne skomunikowania z lokalnymi osobowymi. Ale to jest raczej potencjał na potoki pośrednie w Lublińcu natomiast Bielsko- Biała czy Tychy wypracowują swoje Pendolino zaczynające bieg w Bielsko Białej jechałem tym połączeniem z Katowic do Warszawy rano i przyjechał skład pełny już z Bielska - Białej. Także teza że Lubliniec wyprzedza Bielsko jest dość ryzykowana. Także łaskawie bym prosił niech Lubliniec oraz Ty skoro znasz kulisy PIC-u, aby lepiej zająć się zatrzymaniem dobrze skomunikowanych pozostałych kursów EIP Pendolino na kierunku warszawskim, które się bez sensu przeczołgują dla prestiżu przez Lubliniec zamiast udowadnianiem za wszelką cenę że Lubliniec leży na tranzycie Wrocław- Kraków – na którym absolutnie nie leży. Szczecin- Poznań- Ostrów Wlkp. - Kraków (-/ Katowice ) to rzeczywisty korytarz Lublińca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 08-07-2016, 12:54    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
ak zwykle pełno inwektyw z Twojej strony, zero merytorycznego odniesienia się do rzeczy oraz dyżurne wywody wywiedzione ze z gruntu fałszywych i celowo zakłamanych przesłanek.


Głupoty i bzdury, które tu wypisujesz należy nazwać po imieniu. Poza tym bądź łaskaw przyjąć jakiś limit znaków, Twoje wypowiedzi nie dość, że nielogiczne, z uwagi na swoją rozwlekłość są też niestrawne.


Cytat:
Potoki Kraków – Wrocław opierają się tylko na tych dwóch krańcowych miastach. Bez Wrocławia i Krakowa nawet sama Częstochowa - nie mówiąc już o Lublińcu - na pociągi pospieszne kategorii IC potencjału by nie wygenerowała.


Idąc tym światłym punktem widzenia można obalić zasadność każdego postoju. Bo czyż przykładowo Bochnia, Brzesko czy Dębica generują takie potoki by utrzymać pociąg IC? Siła intelektu nie ma co. Potoki generowane przez Częstochowę są znaczące i to zarówno w relacji do Krakowa, jak i też do Wrocławia. To, że jakiś model obowiązywał za komuny i że mentalnie nie jesteś gotowy na zmiany nie ma żadnego znaczenia. Naszą bazą jest aktualny rynek i potoki pasażerskie, a te generowane przez Częstochowę są znaczące.


Cytat:
Trasa przez Katowice jest naturalną trasą i jest ona nieproporcjonalnie silniejsza ekonomicznie.


Chłopcze wbij sobie do głowy,że jeżeli mamy jakąś ilość połączeń to część trasujemy szlakiem A część szlakiem B, nie ma przeszkód by większość połączeń kursowało przez Katowice. Twoje nieuctwo, aż bije po oczach, oferta musi być zdywersyfikowana, z pewnością połączenie Częstochowa - Rzeszów mogłoby także być uznane za atrakcyjne.


Cytat:
Ależ oczywiście dwie mieściny Włoszczowa i Opoczno liczące odpowiednio po 10 tys. i 22 tys. mieszkańców mają prawo do komunikacji z Warszawą i Krakowem kosztem odcięcia od połączeń dalekobieżnych miast WOJEWÓDZKICH (POST-WOJEW.) liczących po 200 i 220 tys. mieszkańców Kielc i Radomia, bo tylko wtedy oszustwo włoszczowsko-opoczyńskie oraz Fata Morgana istnienia tam w szczerym polu jakiegokolwiek ruchu dalekobieżne jest możliwa


To są miasta powiatowe i także mają prawo do oferty kolejowej. Wynika to wprost z zasady zrównoważonego rozwoju. Te Twoje metropolie nie są w stanie nawet zapełnić 2 wagonów w pociągu TLK, więc bądź łaskaw kolejny raz już się nie ośmieszać. I znów powtórzę to co wie każdy średnio rozgarnięty licealista, ofertę należy zdywersyfikować. Czyli nie jak chcesz w swoich szaleńczych planach kierować wszystko jedną trasą, ale tak by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. To są tak elementarne kwestie, że aż wstyd, że trzeba Ci je przypominać. Oszustwem są Twoje dyrdymały, których wdrożenie doprowadziłoby do odcięcia części miast od sieci kolejowej. Racz jeszcze wielki umyśle dostrzec, że na włoszczowskim parkingu stoją pojazdy z całej południowej części województwa, co świadczy o regionalnym charakterze peronu, który zapewnia szanse na zatrudnienie i podjęcie nauki dla miejscowej ludności.


Cytat:
Wiesz dobrze, że ruch we Włoszczowej Płn. istnieje tylko dlatego że nie ma go w Kielcach, a ruch w Opocznie istnieje tylko dlatego że nie ma go w Radomiu.


Tak a życie na ziemi jest, bo nie ma go na Marsie Very Happy. Twoja siła intelektu powala Very Happy. Jak rozumiem mieszkańcy południa regionu świętokrzyskiego mylą się co do swojego miejsca zamieszkania, oni tak naprawdę mieszkają w Kielcach Very Happy.


Cytat:
a rozumiem że sitwa kolejarska dobrze wie, że Włoszczowa Płn. i Opoczno Płd. to jedna wielka manipulacja i sztucznie wywołany ruch, którego by nie było gdyby przerzucić ów" środek ciężkości" o którym tu pisał jeden z szanownych przedmówców na Kielce i Radom, a CMK hulałby wiatr w takim układzie.


No wiadomo przecież w Twoim urojonym świecie mamy same układy, spiski i ustawki. A fakt, że ludność Kielc czy Radomia się zmniejsza nie ma znaczenia. Idąc Twoim tokiem rozumowania w Anglii po dziś dzień istniałyby ,,zgniłe okręgi", bo tak było dawniej Very Happy.


Cytat:
Twojej kolejne wściekłe


Można tak po polsku? Może jakaś meliska na odstresowanie? Niestety merytorycznie leżysz, językowo zresztą też Shocked.


Cytat:
Przede wszystkim uważam za skandaliczne, że takie miasto jak Kielce ma tak mało połączeń ze stolicą (przecież relatywnie blisko leżącą). Nawet na kieleckim dworcu widać ten ogromny rozdźwięk między wielkością dworca, a obecnym ruchem kolejowym (ogółem). Radom troszkę lepiej wypada na tym tle, bo i bliżej Warszawy, ale głowy nie urywa.


Bo obecny czas przejazdu do Warszawy jest niekonkurencyjny. Skoro pasażerów jest za mało na 2-wagonowy TLK to po co kolejne pociągi? Oczywiście Flirty 3 powinny kursować przez Radom i dalej CMK, ale tłumów bym się nie spodziewał....


Cytat:
Padła tutaj też wypowiedź, że miasta powiatowe mają prawo do połączeń dalekobieżnych (coś w ten deseń) i ja jak najbardziej to rozumiem. Tylko w normalnym kraju, z normalną koleją nie trzeba by wybierać, jakie miasto, jacy mieszkańcy mają mieć zapewniony przyzwoity dojazd do stolicy.


I to jest normalne i zdrowe podejście, zgodne z obowiązującym prawem. To co proponuje nasz oszalały adwersarz to nic innego jak zachęta do łamania prawa i pozbawiania części mieszkańców połączeń. Widzę, że @K65 wszędzie wyśmiewany teraz u nas szuka audytorium. Niedoczekanie, na głupotę nie ma tu miejsca Very Happy .

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Hans Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lis 2011

PostWysłany: 08-07-2016, 13:49    Odpowiedz z cytatem

@K_65
Pierwsza sprawa, nie jestem z Kielc (ani nawet z tej części Polski), ale troszkę zjeździłem pociągami nasz kraj i mniej więcej niestety znam bolączki tego miasta. Jak już mówiłem nie mieści mi się w głowie, żeby miasto ponad 200-tysięczne miało tak słabo rozbudowaną sieć połączeń kolejowych. Tutaj na pewno powinna być zwiększona liczba połączeń oraz ich jakość.
Jednak wydaje mi się, że Wasza dyskusja jest troszkę na piasku postawiona.
Przede wszystkim trzeba by mieć dane o frekwencji, dobre dane oparte na wystarczająco dużych próbach statystycznych. Druga sprawa, jeśli czas przejazdu przez CMK (z postojami!) jest krótszy niż przez Kielce, to jak najbardziej powinny być pociągi pospieszne i przez CMK, i przez Kielce. Kwestia stosunku liczby jednych do drugich. W innych krajach Europy funkcjonuje to tak, że po prostu jak jakiś pociąg nie jedzie przez miasto X tylko przez miasteczko Y (bo przez Y jest szybciej, ale Y

@sheva17
To prawda, że frekwencja w pociągach z Kielc może się wydawać na pierwszy rzut oka niska. Jednak przede wszystkim brak jest twardych danych (chociaż faktycznie mogę potwierdzić, że miasto tej wielkości mogłoby spokojnie generować większe potoki). Natomiast tutaj, jeśli chodzi Ci o dwa wagony pociągu Sienkiewicz relacji Kielce - Warszawa, to musisz wziąć pod uwagę, że jego czas odjazdu nie jest zbyt dogodny, w dodatku nie wiem czy jakieś składy regionalne są tak skomunikowane by dowieść na niego podróżnych. Dalej, kolej działa na takiej zasadzie, że im mniej jeździ pociągów, tym mnie jest podróżnych w tych pociągach, co zostały. Przy tak mizernej siatce połączeń jak obecnie, to mało kto myśli o pociągu. Busy, PKSy (czyt. kursy międzymiastowe) są o wiele lepszą alternatywą, bo co chwile jakiś odjeżdża, bo bilet kupię w busie, jak już będzie. Na kolei natomiast kupując bilet w pociągu dopłacam. Kupując bilet w kasie ryzykuję, że nie dojadę na planowaną godzinę mimo wydania pieniędzy. W dodatku, jeśli kupiłem bilet w kasie, a pociąg mi uciekł (z mojej winy), to kasa przepadnie.
System komunikacji zbiorowej jest w Polsce spaprany niestety, a wszystko przez kult indywidualizmu i debilizm polityczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 08-07-2016, 14:23    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Druga sprawa, jeśli czas przejazdu przez CMK (z postojami!) jest krótszy niż przez Kielce, to jak najbardziej powinny być pociągi pospieszne i przez CMK, i przez Kielce. Kwestia stosunku liczby jednych do drugich.


Jest krótszy, ale nie o to chodzi. Włoszczowa i Opoczno jako miasta powiatowe mają prawo do połączeń kolejowych, nie ma zgody na białe plamy na mapie kraju i łamanie prawa przez ignorowanie zasady zrównoważonego rozwoju. Owszem pociągi powinny być tu i tu, ale ewentualne opcja to i tak tylko Flirty 3 przez Radom i dalej CMK. Linia przez Warkę w rozsypce, a od Dęblina w kierunku Pilawy od połowy przyszłego roku planowane jest całkowite zamknięcie, więc powtarzam - @K65 buja w jakiejś alternatywnej rzeczywistości, czas powrócić na inne fora Very Happy. My stąpamy tutaj po ziemi Very Happy.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 08-07-2016, 15:10    Odpowiedz z cytatem

Nocne pociągi Trójmiasto – Warszawa jadą coraz dłużej. Dlaczego?

Dlaczego nocne pociągi łączące Warszawę z Trójmiastem omijają najszybszą drogę między metropoliami – magistralę E65 – serwując pasażerom konieczność jazdy w czasie dłuższym niż autobusowa konkurencja? Okazuje się, że PKP Intercity miało w tym względzie niewiele do powiedzenia.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/nocne-pociagi-trojmiasto--warszawa-jada-coraz-dluzej-dlaczego-77285.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 08-07-2016, 16:59    Odpowiedz z cytatem

K_65 napisał/a:
MTakże teza że Lubliniec wyprzedza Bielsko jest dość ryzykowana

W żadnym wypadku nie jest to ryzykowna teza, to szczera prawda i tyle. Szczegółowo wytłumaczyłem ci to w prywatnej wiadomości tak więc doskonale już wiesz jak wygląda sytuacja, jednak wytłumacze też po krótce pozostyłym forumowiczom, otórz Bielsko generuje spore potoki tylko w sezonach poza tym jest kiepsko, natomiast Lubliniec owe duże potoki generuje przez cały rok. Na ostatnim składzie EIP - wieczorym w strone Warszawy większą frekwencje mamy w Lublińcu niż w Bielsku-Białej.

Co do pociągów Kraków-Częstochowa-Wrocław to tak jak już pisałem dobre zapełnienie nie jest zasługą tylko stacji końcowej i początkowej, wręcz przeciwnie gdyż na niektórych składach większa część pasażerów podróżuje pomiędzy:
-Wrocławiem a Lublińcem/Częstochową
-Opolem a Lublińcem/Częstochową
-Lublińcem/Częstochową a Krakowem.

Po remoncie odc. Katowice-Kraków podział składów (a takowy będzie!) IC jeżdżacych w rel. Kraków-Wrocław pomiędzy Katowice a Częstochową wszystkim powinien odpowiadać Smile I prosze was nie piszmy już o tym, że naturalna trasa dla miast xy wiedzie tędy czy tamtędy bo to po prostu zabawne!
Pociągi z Krakowa do Wrocławia są potrzebne zarówno na protezie jak i w GOP.

Jeśli chodzi o składy Lublin-Wrocław to nie ma mowy o przekierowaniu ich na Częstochowe i Lubliniec, połączenie Lubelszczyzny z GOP musi pozostać a napewno nie będą dokładane kolejne 2 składy na protezie jeśli Sztygar i Bolko miałyby skończyć bieg w Katowicach lub ich okolicy.

A i jeszcze co do liczby ludności to absolutnie nie można porównywać GOP do Częstochowy i Lublińca, tym bardziej, że jeśli patrzymy na GOP to nie powinniśmy patrzeć na Lubliniec i Częstochowe jak na samodzielne miasta tylko jak na powiaty. Do 230 tys. mieszk. Częstochowy doliczmy powiat częstochowski i już mamy prawie 370 tys. a do 30 tys. mieszk. Lublińca doliczmy powiat lubliniecki i już mamy 100 tys. mieszk. W końcu mieszkańcy tych powiatów korzystają z dalekobieznych połączęń kolejowych w miastach będących siedzibami ich powiatów. Pamiętajmy też że np. osoby mieszkające w powiecie kłobuckim także jeżdżą czy to do Częstochowy czy też do Lublińca aby tam zacząć podróż pociągiem.


Ostatnio zmieniony przez hanys dnia 08-07-2016, 17:27, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawel78 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Wrz 2015

PostWysłany: 08-07-2016, 17:24    Odpowiedz z cytatem

hanys, Z Bielska/Gliwic/Dabrowy masz bliżej do Częstochowy? Czy do Katowic?
Czy GOP nie przebija Częstochowę ilością ludzi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 08-07-2016, 17:26    Odpowiedz z cytatem

Własnie dopisałem w moim poprzednim poście dlaczego nie należy porównywać GOP chociażby z Częstochową.
Nie wiem czemuś sie tak uczepił tej liczby ludności, zrozum że to nie jest najważniejsze! GOP ma ponad 2 mln. jednak EIP Warszawa-Śląsk jeżdża z fatalną frekwencją, więc przestań już powtarzać w kółko głupoty o liczbie mieszkańców bo to bez sensu!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 215 z 222 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 214, 215, 216 ... 220, 221, 222  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl