Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 144, 145, 146, 147, 148  Następny
Rozkład jazdy 2014/15
Autor Wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 27-08-2015, 14:22    Odpowiedz z cytatem

@saturnv, od grudnia będzie TLK do Koła o 18:25.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

saturnv Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Sie 2015
Skąd: Koło

PostWysłany: 27-08-2015, 14:35    Odpowiedz z cytatem

Dzięki za info!
To już coś bardziej optymistycznego. Szkoda, ze nie ma nic pomiędzy 17-18 tak jak kiedyśSad
Mam nadzieje, że tylko nie pogorszą porannej Goplany 71102 z Poznania do Warszawy, bo jeżdże nią codziennie (odjazd 07:09 z Koła) Mogła by być troszkę wcześniej (kiedyś 06:36), ale i tak jest OK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 27-08-2015, 15:36    Odpowiedz z cytatem

Też bym wolał, żeby Goplana jechała wcześniej no ale nic nie poradzimy. Zmartwię Cię trochę jednak, bo(o ile plany się nie zmieniły) wraz z wejściem w grudniu nowego RJ pociągi TLK pojadą przez Skierniewice i przez to czas jazdy się wydłuży o ponad pół godziny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 27-08-2015, 15:40    Odpowiedz z cytatem

saturnv napisał/a:
ale mieszkańcy mniejszych miast są totalnie pomijani w ruchu pasażerskim


Ale których konkretnie? Sorry, ale nie widzę tej prawidłowości. Wszytkie TLK i IC nadal mają zatrzymania w przeróżnych małych miastach, a od nowej korekty dojdzie np EIP w Lublińcu.

Proszę pokaż mi konkretnie małe miasta, które miały skomunikowania i je straciły. A ja Ci pokażę np. Oborniki Śląskie (8 tys. mieszk. bodajże), które mają doskonałe połączenia z Gdynią, Krakowem, Katowicami, Przemyślem, Szczecinem, Poznaniem i Wrocławiem (to jeden z wielu takich przykładów, podaję jako poglądowy).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

saturnv Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Sie 2015
Skąd: Koło

PostWysłany: 27-08-2015, 15:49    Odpowiedz z cytatem

kruk17 napisał/a:
Też bym wolał, żeby Goplana jechała wcześniej no ale nic nie poradzimy. Zmartwię Cię trochę jednak, bo(o ile plany się nie zmieniły) wraz z wejściem w grudniu nowego RJ pociągi TLK pojadą przez Skierniewice i przez to czas jazdy się wydłuży o ponad pół godziny.


To już jest jakaś totalna bzdura. Jaką ja mam alternatywę dla TLK, IC? ŻADNĄ! Zatem to jest tylko utrudnianie dostępu pasażerom z mniejszych miejscowości w których nie zatrzymują się pociągi EIC do dostępu do dużych miast. A puszczenie Goplany przez Skierniewice to juz sk.......o.
Trzeba będzie jeździć do Sochaczewa i tam się na coś przesiadać. Albo może uda się jeździć poranną Mazovią, tylko pozostaje problem dostania się do Kutna, wtedy IC straci jednego klienta.

[ Dodano: 27-08-2015, 15:58 ]
MK_Wro napisał/a:
saturnv napisał/a:
ale mieszkańcy mniejszych miast są totalnie pomijani w ruchu pasażerskim


Ale których konkretnie? Sorry, ale nie widzę tej prawidłowości. Wszytkie TLK i IC nadal mają zatrzymania w przeróżnych małych miastach, a od nowej korekty dojdzie np EIP w Lublińcu.

Proszę pokaż mi konkretnie małe miasta, które miały skomunikowania i je straciły. A ja Ci pokażę np. Oborniki Śląskie (8 tys. mieszk. bodajże), które mają doskonałe połączenia z Gdynią, Krakowem, Katowicami, Przemyślem, Szczecinem, Poznaniem i Wrocławiem (to jeden z wielu takich przykładów, podaję jako poglądowy).


Proszę bardzo, moje KOŁO, około 23 tyś osób + dojeżdzający ludzie z Turku, okolic Koła.
Rozpatruje godziny poranne oraz popołudniowe. Czyli dostanie się do pracy do Warszawy do około godziny 09:00 i później powrót z Warszawy od mniej więcej 17 do około 18:30. Nie obchodzą mnie połączenia w ciągu dnia, bo są nieistotne. Porównaj sobie, pewnie masz taką możliwość jak wyglądała siatka połączeń w latach 2011-2013, a jak będzie wyglądała od 01.09.2015? Mówię tutaj o kierunku KOŁO-Warszawa, bo kierunek Koło - Poznań jest dobrze zabezpieczony czy to przez TLK, czy to przez KW.

Drugi przykład Słupca, trzeci Września i ten sam kierunek ->Warszawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 27-08-2015, 16:04    Odpowiedz z cytatem

Ok ale nadal są połączenia. Koło to małe miasto. Nie da się stworzyć efektywnej kolei jeśli wszystkie pociągi będą co chwilę stawać. Musi zacząć działać system skomunikowań i przesiadek (także łączonych biletów Regio>IC!). Kompletnie chore są te biadolenia każdej małej mieściny (a już szczególnie świetnie skomunikowanych miasteczek podwarszawskich), że chcemy EIP, chcemy IC itd. Wtedy nagle czasy przejazdu między głównymi ośrodkami staną się niekonkurencyjne i cała zabawa w kolej w PL skończona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

saturnv Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Sie 2015
Skąd: Koło

PostWysłany: 27-08-2015, 16:33    Odpowiedz z cytatem

MK_Wro napisał/a:
Ok ale nadal są połączenia. Koło to małe miasto. Nie da się stworzyć efektywnej kolei jeśli wszystkie pociągi będą co chwilę stawać. Musi zacząć działać system skomunikowań i przesiadek (także łączonych biletów Regio>IC!). Kompletnie chore są te biadolenia każdej małej mieściny (a już szczególnie świetnie skomunikowanych miasteczek podwarszawskich), że chcemy EIP, chcemy IC itd. Wtedy nagle czasy przejazdu między głównymi ośrodkami staną się niekonkurencyjne i cała zabawa w kolej w PL skończona.


Problem tkwi w skomunikowaniach.
Na moim przykładzie. Rankiem od 01.09.15 będę mógł jechać TLK Sukiennice a później IC SAN, tylko, że czas na przesiadkę to 3 minuty!! Co to za skomunikowanie???
Inny przykład to powrotny KW z Kutna o 18:32, czas na przesiatkę 10 minut - prawie zawsze nie można zdążyć, bo TLK Wieniawski jest opóźniony. Na papierze faktycznie - są skomunikowania, ale realnie nie można z nich skorzystać! sic!
Ja nie chce EIC, tylko niech też będą sensowne godziny odjazdów/przyjazdów pociągów TLK/IC. Nie może być tak, że z rozkładku na rozkład zabiera się połączenia TLK/IR nie dając w zamian nic innego. A sztuczne wydłużanie tras przejazdu TLK, aby tylko utrudnić ludziom życie to już powinno spowodować wysadzenie zarządu PKP IC na zieloną trawkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 27-08-2015, 17:49    Odpowiedz z cytatem

^^^ Dokładnie. Gruntem powinny być dobrze zorganizowane przesiadki i jeden bilet na dwie(lub więcej) kategorie możliwy do kupienia zarówno w cenie normalnej jak i promocyjnej. Przykładowo: Chcę wrócić po spotkaniu w stolicy do Słupcy. Uciekł mi TLK. Więc kupuję jeden bilet na całą trasę(I odc. Wawa -> Konin EIC, II odc. Konin -> Słupca Os.). Już dziś byłoby to do zrobienia, bo po przyjeździe wszystkich BWE, Paderewskiego czy Lecha po około 7 minutach ruszają KW. Tylko najważniejsze, żeby osobowe były przytrzymywane o ile zajdzie taka potrzeba. No i ceny oczywiście muszą zejść w dół, bo przy obecnych nawet jednej osobie średnio się opłaca korzystać z opisanej przeze mnie konfiguracji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 27-08-2015, 23:19    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Akurat gigantyczna ilość skarg spowodowana jest tym, że właściwie skargi chce się pisać tylko tym, którzy podróżują na dużych odległościach. Burdel jest wszędzie, tylko ty sheva jakoś cały czas tego nie potrafisz zrozumieć.


Nie pleć bzdur z łaski swojej. Jakoś nigdy nie miałem problemu ze zwrotem kasy od PR, na PKP IC nie dostałem jeszcze od pół roku pieniędzy w terminie. Podobnie u PR wymiana to żaden problem, wykorzystujesz kasę wydaną na wymieniany bilet, u Was - nie da się. Generalnie u Was nic się nie da. Niby piszecie o klimie, klima nie działa, niby nowe wagony, a tu toaleta wyłączona w wagonie przez całą trasę. Panuje na PKP IC jakiś kult niedasizmu, nic się u Was nie da. Traktujcie wreszcie klientów poważnie, a nie jak zło konieczne.


Cytat:
Ex ,,Mewa’’ to żadna legenda a tym bardziej luksus. IR ,,Mewa’’ jest przeważnie na zdeklasowanych jedynkach i bohunach.


RE Mewa był lepiej zestawiony niż dawny EX więc bez jaj panowie. Dość tej picowskiej propagandy.


Cytat:
Wycinka IR a następnie TLK na trasie Warszawa- Poznań spowoduje dalszy spadek przewozów na w/w linii.


Oczywiście, PB jednak zapełni lukę. Niektórzy myślą zapewne, że w kraju gdzie minimalna pensja wynosi 1750 zł, pasażer ot tak kupi bilety dla całej rodziny na EIC. Takie mózgi pracują na PKP IC. Panowie, usługi świadczycie na konkurencyjnym rynku. To, że wykończono propasażerskie IR to nic macie PB, któremu nic nie zrobicie, a ceny za EIC są rodem z kosmosu.


Cytat:
Żaden normalny pasażer, nigdy i nigdzie, nie wybrałby starego wagonu mając do wyboru zmodernizowany z klimą za tę samą cenę.


Jeżeli dla Ciebie cena za EIC ( od grudnia EIC Mewa) i za IR jest tożsama to nie wiem czy wiesz co oznacza wyraz normalność.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 28-08-2015, 07:16    Odpowiedz z cytatem

Ceny EIC nie są z kosmosu. To są połączenia niedotowane, pamiętasz? To, że płace w PL są za niskie to jakby inny temat…

[ Dodano: 28-08-2015, 07:20 ]
IR to był policzek dla mniej zamożnych pasażerów, sorry: nie masz kasy, jedziesz śmierdzącym kiblem 8h! Nigdy bym nie wybrał iR mogąc jechać klimatyzowanym wygodnym busem. iR na takim taborze jaki był to była kpina z pasażerów. Poza tym jeszcze raz przypomnę, iRy były niedotowane. To nie mogło się udać. Oferta budżetowa musi być dotowana a połączenia dalekobieżne muszą mieć dostosowany tabor.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 28-08-2015, 09:10    Odpowiedz z cytatem

@sheva17, nie podawaj płacy minimalnej, bo w rzeczywistości wielu Polaków zarabia dużo więcej. Jesteśmy narodem, który bardzo lubi narzekać(na brak środków szczególnie), a prawda jest taka, że każda rodzina obowiązkowo ma samochód, czy wydaje niemałe pieniądze na odzież. Wiem, że trochę odjeżdżam od tematu, ale szczyt naszej "biedoty" widziałem w czerwcu na Narodowym, podczas meczu reprezentacji z Gruzją, na który schodziły całe rodziny(a bilety były po 160/200 zł bez zniżek). Ceny na EIC, owszem powinny być niższe, ale są przecież promocje Super Promo czy Wcześniej, dzięki którym podróż jest dużo tańsza. Polacy kochają auta, stąd też duże spadki w segmencie dalekobieżnych przewozów pasażerskich, szczególnie, gdy kolej jest dobrze wiesz jak przedstawiana w mediach, czy opiniach ludzi mocno naciągających prawdę na niekorzyść przewoźnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 28-08-2015, 23:29    Odpowiedz z cytatem

Od wrzesnia przyjazd pendolino z Krakowa i Warszawy do Ilawy o 18:27, a odjazd tlk mamry do Olsztyna o 18:24. Jednak ir mamry poki co ma skomunikowanie. Jeszcze ciekawe jaki standard tego tlk.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 29-08-2015, 00:22    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ceny EIC nie są z kosmosu. To są połączenia niedotowane, pamiętasz? To, że płace w PL są za niskie to jakby inny temat…


Nie? A jak to możliwe, że z Warszawy taniej niż EIP do Wrocławia polecę..........samolotem? Ceny raz się faktycznie z księżyca, a dwa to decydenci na PKP IC są oderwani od rzeczywistości.


Cytat:
IR to był policzek dla mniej zamożnych pasażerów, sorry: nie masz kasy, jedziesz śmierdzącym kiblem 8h!


IR to także RE, ze standardem na PKP IC przez lata niespotykanym. Zresztą nawet IR na zdeklasowanych jedynkach prezentowały się nieźle. IR było alternatywą dla podróży busem, dla PKP IC taki klient się nie liczy. Sporo osób przestanie jeździć koleją. Raz ceny z kosmosu na EIP, czy też EIC, a dwa fatalna jakość obsługi PKP IC. Może PR-y na IR nie miały idealnego taboru, ale jakość obsługi czy system internetowy były ich dużym atutem. U was system sprzedaży internetowej działa fatalnie, wymiana biletu to droga przez mękę, nawet biletu z przesiadkami nie da się kupić. I to jest upodlenie pasażera, traktowanie go jako zło konieczne. IR o klasę przerastają waszą pseudoofertę, sukces PB, IR i tanich linii lotniczych było możliwy tylko dzięki głupocie PKP IC. Was nawet busiarze gromią Very Happy .


Cytat:
To są połączenia niedotowane, pamiętasz?


Tak. W takim razie od zaraz wycofajmy refundację ulg ustawowych w EIP i EIC. Przykładowo dopłata do studenckiego biletu w EIP 75 zł to nic innego jak ukryta dotacja. Ponadto składy EIC i EIP jeżdżą po torach remontowanych z pieniędzy podatników, także tych których na bilety na te pociągi nie stać. Nie opowiadaj zatem bzdur o komercji. Skoro EIP jest takie komercyjne to po co wyciągaliście łapy do UE po dotację Very Happy ? Nie kompromituj się z łaski swojej.


Cytat:
Poza tym jeszcze raz przypomnę, iRy były niedotowane. To nie mogło się udać. Oferta budżetowa musi być dotowana a połączenia dalekobieżne muszą mieć dostosowany tabor.


Dziwnym trafem Słoneczny KM od lat jakoś jeździ, a np. Matejko pękał w szwach, ale stanowił dla PKP IC śmiertelne zagrożenie dlatego zrobiono wszystko by połączenie uwalić.


Cytat:
@sheva17, nie podawaj płacy minimalnej, bo w rzeczywistości wielu Polaków zarabia dużo więcej.


A ilu zarabia pensję minimalną? To są rzesze ludzi. Im chcesz odebrać prawo do podróży koleją, którą dotują z własnych podatków? Żyjąc w luksusie w bogatym Wrocławiu nie masz pojęcia o biedzie nawet w swoim własnym regionie. Wyjedź z miasta i zobacz jak żyją ludzie, a potem opowiadaj te bajki. Polska to biedny kraj i za 150 zł polski emeryt musi często przeżyć kilka dni. Zejdź na ziemię. A zapomniałem, prestiżem pojedzie za jedyne 105 zł, najwyżej przez 3 dni do garnka nic nie włoży. Gdzie Ty żyjesz? Na jakimś grodzonym osiedlu z podobnymi Tobie snobami?


Cytat:
Wiem, że trochę odjeżdżam od tematu, ale szczyt naszej "biedoty" w czerwcu na Narodowym, podczas meczu reprezentacji z Gruzją, na który schodziły całe rodziny(a bilety były po 160/200 zł bez zniżek).


I porównuj Warszawę, gdzie średnia pensja wynosi 4600 zł...........Żal. pl Jedź do pobliskiego Działdowa, tam już drogie EIP się nie zatrzymuje i zobacz jak tam żyją ludzie.


Cytat:
Polacy kochają auta, stąd też duże spadki w segmencie dalekobieżnych przewozów pasażerskich, szczególnie, gdy kolej jest dobrze wiesz jak przedstawiana w mediach, czy opiniach ludzi mocno naciągających prawdę na niekorzyść przewoźnika.


Bzdura. Polacy kochają auta, autobusy, busy i samoloty, bo PKP IC nie ma dla nich żadnej oferty. Dlaczego mózgi z Żelaznej nie mogą pojąć, że często podróżują razem rodziny czy grupy znajomych. Dlaczego nie ma czegoś na wzór ,,Ty i raz, dwa, trzy", która obowiązywałaby chociaż w TLK? Odpowiedź jest prosta - dla PKP IC pasażer to zło konieczne, IR było zupełnie inne.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 29-08-2015, 09:55    Odpowiedz z cytatem

@sheva po pierwsze, nie mów "wasze" bo nie mam nic wspólnego z PICem. Jestem zwykłym MK, po stronie pasażerów.

Po drugie, cały czas ignorujesz podstawowe fakty dotyczące IR (i ogólnie PR):
1. Firma na ostatnich nogach, fatalnie zarządzana, bez wizerunku i nowoczesnego taboru, tonąca w długach. Jeśli IRy generalnie były pod kreską, to co byś w tej sytuacji zrobił jako szef spółki?
2. IR jest świetnym pomysłem, ale musi być dotowane i musi być przynajmniej w miarę sensowny tabor. Do licha, nie kible i Bohuny! Po prostu byłyby to pociągi przyspieszone, średnio- i dalekobieżne. Ale to nigdy nie będzie sektor komercyjny, z natury rzeczy! Służba publiczna.

W tej sytuacji w jakiej jest PR, bez dotacji i taboru, to po prostu nie mogło działać. Nie jestem fanem PICu ale po raz pierwszy widzę tam sensowne i spójne podejście do segmentacji oferty, budowania rozkładu i zakupów i modernizacji taboru. Od nowego RJ naprawdę dużo się zmieni, Darty i Flirty to będzie większa zmiana dla zwykłych pasażerów niż pendolino. Co nie znaczy, że nie ma miejsca na IRy. Jest, ale nie na takich zasadach jak wcześniej i nie na takim taborze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Elektronik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Kraków

PostWysłany: 29-08-2015, 10:22    Odpowiedz z cytatem

Sensowne i spójne podejście do segmentacji oferty, budowania rozkładu?

To wytłumacz mi sensowne podejście jakim jest puszczenie 3 wagonów na Stoczniowcu. Bądź innych kwiatków PICowskich, typu Kraków - Warszawa przez Kielce, Żelisławice...
Fakt, że niektórych sprawach IC poszło po rozum do głowy.

_________________
RJ 2018/2019 - 97 tyś. km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 145 z 148 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 144, 145, 146, 147, 148  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2020 infokolej.pl