Elektryfikacja linii do Zgorzelca
Odpowiedz do tematu

Temat:
Rozkładowiec, w małym ruchu przygranicznym tak, niemniej elektryfikacja przez granicę umożliwia uruchomienie połączeń międzynarodowych tą drogą przez PKP IC (np. dwa dawne połączenia Warszawa - Drezno czy Kraków - Frankfurt nad Menem). Pytanie czy nasza husaria (EU44) to dwusystemówki.

[ Dodano: 22-09-2016, 00:10 ]
EDIT: jeśli tylko Husarze mają niemiecką homologację, to mogłyby tamtędy śmigać, bo to czterosystemowce.


_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Temat:
EU07-469 napisał/a:
Rozkładowiec, w małym ruchu przygranicznym tak, niemniej elektryfikacja przez granicę umożliwia uruchomienie połączeń międzynarodowych tą drogą przez PKP IC (np. dwa dawne połączenia Warszawa - Drezno czy Kraków - Frankfurt nad Menem). Pytanie czy nasza husaria (EU44) to dwusystemówki.

[ Dodano: 22-09-2016, 00:10 ]
EDIT: jeśli tylko Husarze mają niemiecką homologację, to mogłyby tamtędy śmigać, bo to czterosystemowce.


Wszystkie EU44 będące we flocie PKP InterCity są czterosystemowe, ponieważ posiadają napięcie AC 1,5 kV oraz 3kV i napięcie DC 15kV oraz 25 kV, ale nie posiadają niemieckiej homologacji.

Temat:
Znaczy to że w głąb Niemiec nie wjadą, ale do Görlitz już tak i tam będzie można ją zmienić.


_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Temat:
JanuszJG napisał/a:

Wszystkie EU44 będące we flocie PKP InterCity są czterosystemowe, ponieważ posiadają napięcie AC 1,5 kV oraz 3kV i napięcie DC 15kV oraz 25 kV, ale nie posiadają niemieckiej homologacji.


To czemu w takim razie jeżdżą do Berlina z BWE i BGE?

Temat:
Wasze marzenia o uruchomieniu pociągów kursujacych w głąb Niemiec,nie znajdują ujścia w rzeczywistości.Niemcy odchodzaod uruchamiania pociagow zlozonych z wagonów.


_________________
bert
Temat:
Żadnych pociągów międzynarodowych obsługiwanych przez IC na tej linii nie będzie (może poza Berlinem, ale to przez Horkę). Będą co najwyżej pociągi regionalne w ruchu przygranicznym, ale jeśli po elektryfikacji linii Drezno - Goerlitz zmiana napięcia będzie się odbywać na moście, to przez granicę będą jeździć co najwyżej jakieś wahadłowe SZT, a pociągi Wrocław - Drezno znikną na dobre...

Temat:
Moge ktos wytlumaczic po co DB skasowala z ruchu klase 180 (Szkoda) jezeli mogla smigac Horka - Boleslawiec?

Temat:
bystrzak2000 napisał/a:
Żadnych pociągów międzynarodowych obsługiwanych przez IC na tej linii nie będzie (może poza Berlinem, ale to przez Horkę).


Przez Hoyerswedrę?

Temat:
brambor napisał/a:
Przez Hoyerswedrę?


Łącznicą w Horce na północ i dalej standardowo przez Chociebuż.


_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Temat:
Między Horką a Cottbus nie ma druta a Niemcy elektryfikują odcinek z Horki do Hoyerswedry.Więc znowu będzie potrzebny diesel na Horka-Cottbus lub pociąg będzie jechał całkiem zygzakiem i napewno nie da rady w 3 godziny dojechać do Berlina.Nawet teraz jeśli most byłby już oddany do użytku i puszczonoby szynobus rozpędzający się do 160 km/h to przejazd pomiędzy Wrocławiem Głównym a Berlinem Lichtenberg jadąc przez Horke i Cottbus wyniósłby ok. 3.20-3.30.

Temat:
A co Was te Niemcy tak interesują?! Mowa jest o elektryfikacji linii kolejowej do Zgorzelca, nie do Niemiec. Elektryfikacja linii Węgliniec - Zgorzelec ma służyć Polakom a nie Niemcom. Mieszkańców naszego regionu interesuje usprawnienie ruchu pasażerskiego w komunikacji regionalnej na trasie Zgorzelec - Wrocław, a nie w komunikacji międzynarodowej do Drezna i Berlina. Interesuje nas szybkie, bezpośrednie połączenie kolejowe z Wrocławiem (Impulsy KD) i ewentualnie przywrócenie bezpośredniego połączenia PKP IC do Warszawy i Krakowa. Elektryfikacja linii to umożliwi. A Niemcy? Co nas Niemcy obchodzą?


_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Temat:
Ja tu widzę że trakcja nad linią Jelenia Góra-Lubań się marnuje. To przy okazji prowadzenia trakcji na linii Wegliniec-Zgorzelec i Lubań-Zgorzelec to wreście druty między JG-Lubań będą użyteczne. Niemcami nie potrzebnie się interesujmy. Przecież wkrótce po eletryfikacji bedzie EZT do Wrocławia. Ludzie na tym skorzystają.

Temat:
Zupelnie niezgadam sie s wami bo po zakonczeniu siece trakcijnej Horka - Węgliniec bede gotowa siec trakcijna Praha - Dresden - Zgorzelec - Wroclaw i to juz troche iny level. Czi uwazate wsitki Czechy, Niemci mame w dupie?

[ Dodano: 08-10-2016, 08:55 ]
Torczes Berlin - Dreden w budowie juz remont do przedkm kosczi 200 km / godzinie mojim zdaniem Węgliniec- Horka - Elsterwerda (Dresden) - Berlin bede za szybko!

kaja805
-Usunięty-
Temat:
"Wróble ćwierkają": w związku z tym, że Niemcy nie wyrażają zgody na doprowadzenie druta do Görlitz elektryfikacja odcinka Lubań - Zgorzelec może nie dojść do skutku. Na ile jest to realny scenariusz pewnie okaże się niebawem.

Temat:
W tym przypadku oglądanie się PLKi na stronę niemiecką to akurat idiotyzm, bo przez ich brak dobrej woli, będzie cierpiał krajowy pasażer na krajowym odcinku.


_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl