Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Następny
Tabor województwa wielkopolskiego
Autor Wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 08-09-2012, 20:15    Odpowiedz z cytatem

Oj tam, wyklepie się. Wink
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kubanowy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009

PostWysłany: 09-09-2012, 10:16    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Bzdura. Ta linia jest potrzebna bo jest duża frekwencja i po to głównie została zmodernizowana. Zresztą ponawiam pytanie: co ma pożar do zamknięcia linii ?


a od kiedy frekwencja decyduje o zamknięciu linii? Ile razy zdarzyło się, że jeździło dużo pasażerów, a ktoś wpadł na pomysł, że trzeba wyciąć połączenia albo zamknąć linię? Frekwencją nikt się nie przejmuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

marcos72 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Wrz 2012
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: 09-09-2012, 20:19    Odpowiedz z cytatem

kubanowy napisał/a:
a od kiedy frekwencja decyduje o zamknięciu linii? Ile razy zdarzyło się, że jeździło dużo pasażerów, a ktoś wpadł na pomysł, że trzeba wyciąć połączenia albo zamknąć linię? Frekwencją nikt się nie przejmuje.


Chłopie, radzę Ci bardziej zainteresować się o linii Wolsztyn - Poznań Gł. Wypowiadasz się 13-letni niezdrowy fanatyk kolei. Na modernizację tej linii wydano miliardy złotych i uważasz, że teraz by zamknęli linie ? Wyobraź sobie, że niestety pracuję na kolei w Wielkopolsce i wiem co tu sie dzieje.
Jeżeli uważasz, że pożar ma związek ze zamknięciem linii to jesteś w dużym błędzie. Ten pożar powstał przypadkiem ponieważ pojazd, który się zapalił był niesprawny. Do przewidzenia było, że ten pojazd jeżdżąc jakiś czas na jednym silniku do czasu by się rozleciał i nadawałby się do naprawy ale niestety wybuchł na nim pożar.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 09-09-2012, 20:37    Odpowiedz z cytatem

A może mi ktoś powiedziec czy KW ma już jakieś swoje zaplecze techniczne czy dalej korzystają z partackiej firmy co wykonuje im niby fachowe przeglądy? Miało byc takie zaplecze w Lesznie??

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kubanowy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009

PostWysłany: 09-09-2012, 22:37    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Na modernizację tej linii wydano miliardy złotych i uważasz, że teraz by zamknęli linie ?


naprawdę uważasz, że w Polsce nigdy nie zmarnowano pieniędzy? To ty mnie nie rozśmieszaj.

Mówi ci coś murawa na stadionie w Poznaniu?

Co to kogo obchodzi, że linię wyremontowano? A odcinka linii Piła - Wałcz nie wyremontowano? Wyremontowano, a i tak zawieszono ruch po kilku miesiącach. Dopiero teraz przywrócono.

A Jarocin - Leszno niby kto uwalił, ja?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xMICHCIOx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Kwi 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 09-09-2012, 22:49    Odpowiedz z cytatem

Najpierw przyjrzałbym się sytuacji a potem pisał. Nikt nie ma zamiaru uwalić ruchu na tej trasie. Grupa PKP do 2003 roku bardzo walczyła o Wolsztyn (parowozownie), mimo obecnych czasów Cargo ma bardzo spory szacunek to tego i napewno nie pozwoli na ot takie udupienie linii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzygier Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2011
Skąd: WLKP.

PostWysłany: 09-09-2012, 23:10    Odpowiedz z cytatem

Jerry napisał/a:
A może mi ktoś powiedziec czy KW ma już jakieś swoje zaplecze techniczne czy dalej korzystają z partackiej firmy co wykonuje im niby fachowe przeglądy? Miało byc takie zaplecze w Lesznie??


Od 01.05.2012 KW samo utrzymuje swoje pojazdy a zaplecze techniczne opiera w 90% na byłych pracownikach nieistniejącego ZNTK Poznań, którzy pojęcia o technologicznie zaawansowanych pojazdach PESY dopiero się uczą oraz 10% byłych pracowników poprzedniej jak Ty to nazywasz partackiej firmy. Efekty jakie są widać gołym okiem i słychać z opinii wielokrotnie tu umieszczanych w różnych wątkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 09-09-2012, 23:13    Odpowiedz z cytatem

krzygier, ale w Lesznie jest to zaplecze?

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

michal26 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2010
Skąd: Puszczykówko

PostWysłany: 11-09-2012, 20:18    Odpowiedz z cytatem

Zmodernizowany EN-57-1434 (nie wiem czy można nazwać go AKW) - identyczny jak jeżdżące już 1031, 1412 i 1413 widziany dzisiaj w Poznaniu!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xMICHCIOx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Kwi 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 12-09-2012, 00:01    Odpowiedz z cytatem

Potwierdzam jechał jako R Szczecin Gł. - Poznań Gł. - Leszno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jakub.MFN Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2013

PostWysłany: 19-07-2013, 13:53   Tabor województwa wielkopolskiego Odpowiedz z cytatem

Od pewnego czasu wszystkie pociągi uruchamiane przez PR Poznań na odcinku Krzyż - Piła Gł. - Chojnice nie są - jak w zalożeniach - obsługiwane przez autobusy szynowe tylko przez lokomotywę z wagonem. Co jest powodem takiego stanu rzeczy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buuuuum Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Ełk

PostWysłany: 19-07-2013, 16:40    Odpowiedz z cytatem

Psujące się szajsobusy?

Ale w sumie to chyba lepiej, że skład jedzie na wagonach? Pociąg to pociąg. Lok + wagony, a nie jakiś kawałek blachy z siedzeniami jak w miejskim busie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jakub.MFN Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2013

PostWysłany: 19-07-2013, 16:54    Odpowiedz z cytatem

Może i lepiej, ale... Jak to możliwe, żeby były niesprawne aż 4 autobusy, które posiada WZPR, tj. SA105-002, SA108-004,005,008? Dziwi też fakt, że 108-005 nie dalej jak w lutym przechodził naprawę i miał wymieniane monobloki. A może tak naprawdę ma to związek z planami oddania tychże szynobusów do Kolei Wielkopolskich (jeżeli takowe są) ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

nikischlicki Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2011
Skąd: Leszno

PostWysłany: 21-07-2013, 16:37    Odpowiedz z cytatem

buuuuum napisał/a:
Psujące się szajsobusy?

Ale w sumie to chyba lepiej, że skład jedzie na wagonach? Pociąg to pociąg. Lok + wagony, a nie jakiś kawałek blachy z siedzeniami jak w miejskim busie.


Możliwe, że motoraki SA105/108 są awaryjne, ale właśnie przez takie myślenie jak Twoje polska kolej wygląda dziś jak wygląda. Lok + wagony to olbrzymie koszty. Gdyby już w latach 80 kupiono szynobusy i SZT to wiele linii dziś zamkniętych nadal byłoby obsługiwanych. Dla kolei dalekobieżnej nie ma innego rozwiązania jak szybki lok i wagony 200km/h i dlatego Pendolino było fatalną decyzją. Ale dla kolei regionalnej jak na takich odcinkach jedynie SZT/EZT wchodzi w rachubę, jeśli to się ma opłacać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jakub.MFN Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2013

PostWysłany: 23-07-2013, 12:28    Odpowiedz z cytatem

Teraz można już tylko gdybać... Rzeczywiście, może gdyby dokonano zakupu nowych SZT wtedy, gdy
stopniowo wycofywano motoraki SN61 to być może dziś nadal jeździlibyśmy pociągiem z Poznania do Bydgoszczy przez Wągrowiec, a nie tylko do Gołanczy, z Gniezna do Nakła n. Notecią i dalej do Chojnic, z Leszna do Jarocina, a także ze Złotowa do Terespola, itp. Mówię, że tylko może, bo przeszłość pokazuje, że nie zawsze autobus szynowy uchronił linie przed likwidacjami połączeń i zawieszeniami. Przykład? Kuj-pomorskie SA106, które miały uratować linie Działdowo-Brodnica i Inowrocław - Żnin. Po kilku miesiącach kursowania pojazdów po tych liniach i tak zostały one zawieszone, a SA106 przeniesione na inne linie w okolicach Grudziądza. W województwie pomorskim za przykład posłużyć może linia Lębork - Łeba. Zakupiono - o ile dobrze pamiętam - w 2004 kolzama SA109 specjalnie do obsługi tej linii, a niedługo potem linia została zawieszona - i od tej pory przewozy po niej są prowadzone jedynie sezonowo, a pojazd przeniesiono do sekcji w Chojnicach, gdzie stacjonuje do dziś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 19 z 22 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl