Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
RJ 2013/2014 w Wielkopolsce
Autor Wiadomość

NTomysl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lip 2013
Skąd: NT

PostWysłany: 17-07-2013, 22:40    Odpowiedz z cytatem

Jestem pasażerem kolei na trasie Poznań - Nowy Tomyśl.

Co do jednego biletu. Przed wejściem KW kupując bilet na TLK mogłem jechać pociągami Regio i TLK. Po wejściu KW utraciłem taką możliwość. Z pozycji pasażera wejście KW pogorszyło dla mnie dostępność połączeń. Wcześniej wystarczył jeden bilet, a teraz ? Muszę wybierać czy będę korzystał tylko z TLK i dwóch Regio. Czy też będę korzystał tylko z Regio i Osobowych KW z wyłączeniem TLK. Oczywiście istnieje 3 rozwiązanie, mogę zaopatrzyć się w dwa miesięczne i podwoić koszty dojazdów do Poznania i z powrotem. Zg

Wydaje mi się że kolej ma być dla pasażera. Że brakuje w PL podejścia pro, jak ludzie mają porzucać swoje Samochody ? Przesiadać się z Busów do wygodnych pociągów? Jak ? Jak, dostępność tego środka transportu jest co raz gorsza ? Kolej metropolitalna to powinien być kręgosłup szybkiego systemu transportu publicznego. Powinna zapewniać mobilność i dostępność. Pozwalać na szybkie dostanie się i bezproblemowy powrót z "Centrum regionu" ( Poznania )

Pozdrawiam
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 18-07-2013, 16:57    Odpowiedz z cytatem

No ale w tym wypadku nie miej pretensji do Pekapu o Koleje "Wiejskie".
Dla nich jako przewoźnika nie liczy się pasażer o czym świadczy oferta przewozowa ( dziury po 3-4 godz. w r.j. na liniach podstawowych obsługiwanych przez KW ) czy zestawienie składów ( np. pasażerowie jadący prawie na "dachu" w niektórych poc. na linii wągrowieckiej ).
I co nam , pasażerom proponują "menagery" spółeczki ? Aby nie opóźniać pociągów z powodu tłoku i nie płacić kar zarzący infry proponują wydłużenie ale nie składów , tylko postojów na stacjach.
A kolej aglomeracyjna ? W wydaniu KW to nawet nie jest pseudo-aglomeracyjna. Tylko jakieś komuchowate podejście - pasażer ma jeździć kiedy my ( KW ) uruchamiamy pociąg.A 'nasze" pociągi niech parkują przez 6-7 godzin pod halą ZNTK w Poznaniu, bo wtedy się nie niszczą. Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek_poz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Paź 2009

PostWysłany: 28-07-2013, 15:19    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
ciekawi mnie KW Prymas z Poznania do Gniezna. Czas przejazdu 27 ' chyba trochę w sferze marzeń.


Tam jest błąd w rozkładzie. Z Poznania Wsch. do Pobiedzisk nie da rady w 6 minut. Prawidłowy czas przejazdu ma Wojciech - z Poznania do Gniezna 34 min. Prędkość 88,8 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jakub.MFN Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2013

PostWysłany: 30-07-2013, 21:39   Błędów jest więcej! Odpowiedz z cytatem

Tomek_poz napisał/a:
Tam jest błąd w rozkładzie.

I to nie jedyny! Pociąg z Piły do Chojnic, który od grudnia ma wyjeźdźać ze stacjii początkowej o 18.55 dotrze do celu (wg tego rozkładu) o 19.52, co jest rzeczą niemożliwą, ponieważ najkrótszy czas przejazdu między Piłą a Chojnicami wynosi jedną godzinę i 12 minut.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 30-07-2013, 21:41   

http://www.krotoszynska.pl/images/stories/Gazeta_PDF/2013/gk_29.pdf
Rzecz o połączeniach Wrocław-Krotoszyn
Powrót do góry

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 01-08-2013, 17:06    Odpowiedz z cytatem

No coraz "lepiej" sie dzieje na lini Oleśnica-Jarocin-Gniezno-Oleśnica.

Najpierw uwalenie połączeń w poprzednim wieku na odcinku Gniezno-Oleśnica.
Niedawno uwalono Jarocin-Gniezno

A teraz wygląda na to, że Grabowno Wielkie-Krotoszyn.

Ehhh....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Patryck Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2011

PostWysłany: 02-08-2013, 10:21    Odpowiedz z cytatem

Linia jest przeznaczona do rewitalizacji w perspektywie funduszy unijnych 2014 - 2020 z przedłużeniem do 2030. Projekt znajduje się na 50 miejscu na 56 wszystkich, więc prawdopodobnie nic lepiej dziać się na niej nie będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 20-08-2013, 12:40    Odpowiedz z cytatem

Tabela 425 chyba już nie aktualna w związku z ekspansją Arrivy Sad

_________________
2011r. 27317km
2012 r.36989km
2013r. 47920km
2014r. 49777km
2015r. 48619km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

burek132 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Cze 2010

PostWysłany: 17-09-2013, 09:19    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe czy jeśli dojdzie do podziału PR na 14 spółek od 1 stycznia 2014 to rzeczywiście będą bezpośrednie pociągi osobowe Wrocław - Poznań.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 02-10-2013, 00:50    Odpowiedz z cytatem

Patrząc na rozkład, który został umieszczony na stronie plk, można zauważyć, ze:

- wydaje się być mniej połączeń do Leszna( ale to zapewne przez remonty)
- wydaje się być mniej połączeń do Zbaszynka i duże luki między niektórymi godzinami.
- Bachus startuje z Wrocławia a jak zawsze z Zielonej Góry. Za to ma być łącznik po prostu ( tak trochę dziwne, Z Mieszko to samo było, Wrocław już ma chyba dosyć dużo połączeń z Trojmiastem)
- Duża ciekawostka : IR Mamry jako REGIO.
- utrzymanie połączenia Gniezno-Jarocin ( ciekawe na jak długo)
-chyba największa zmiana : przejęcie większości kursów przeZ KW do Gniezna.
- wieczorny pociąg KW do Mogilna aż.
- widać przyspieszenie na Konin
- dziwne, ze niektóre pociągi KW kończą bieg w Murowanej Goslinie. Czyżby nie opłacało by się już puszczać pociągu do samego Wagrowca?

Generalnie na tym rozkładzie zyskuje Gniezno. Wydaje się, ze jest więcej połączeń, ale chyba kosztem innych. Linie obsługuje już trzech przewoźników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jakub.MFN Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2013

PostWysłany: 02-10-2013, 12:31    Odpowiedz z cytatem

kolejfan napisał/a:
Patrząc na rozkład, który został umieszczony na stronie plk, można zauważyć, ze:

- na linii Piła Gł. - Bydgoszcz Gł. dwóch przewoźników (Arriva i PR).
- ostatni pociąg KW z Poznania do Kutna o 15.35, co jest totalnym nieporozumieniem.
- ciekawy pociąg IR "Starosta" kursujący o 13.20 do Warszawy, a o 15.25 do Zielonej Góry.
- nowy IR "Babie Lato" z Poznania do Warszawy.
- likwidacja IR Szczeliniec z Ełku do Międzylesia. Szkoda.
- nowa para Krzyż Wielkopolski - Piła Główna - Krzyż Wielkopolski.
- wznowienie przewozów na Gniezno - Jarocin. Dobra decyzja.
- dotychczasowy pociąg z Piły odjeżdżający do Chojnic o 15.19 został przesunięty o godzinę, co niestety będzie skutkowało brakiem możliwości dalszej jazdy, bo pociąg do Tczewa będzie odjeżdżał 30min. wcześniej.
- nie będzie zapowiadanego połączenia IR do Frankfurtu i do Gorzowa Wielkopolskiego.
- brakuje połączenia REGIO Poznań - Łódź, ale przez Konin, Kutno, Zgierz... Zresztą pewnie nawet byłoby szybciej czasowo niż przez Ostrów Wielkopolski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tjakuszewicz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Cze 2008
Skąd: Lubsko / Słubice

PostWysłany: 26-07-2014, 12:24   Prawda czy fałsz? Poznań Gł - Frankfurt Oder Odpowiedz z cytatem

Witajcie.

Pojawiają się plotki o tym, że od sierpnia ma powrócić bezpośrednie połączenie Poznań Gł - Frankfurt Oder. Prawda to czy fałsz? Sitkol milczy na ten temat i żadnego bezpośredniego połączenia nie wyświetla.

Gdyby okazało się to prawdą to byłoby zacnie bo jednak sporo osób korzystał dawniej z tego połączenia. Jednak głupie podziały sprawiły, że obecnie ze Słubic do Poznania żeby pojechać tanio to trzeba się 2 razy przesiąść.

_________________
Nagłośnienie, oświetlenie, multimedia, oprawa muzyczna
www.fortesound.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

PKPowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Maj 2008
Skąd: z dyżurki

PostWysłany: 26-07-2014, 13:01    Odpowiedz z cytatem

tjakuszewicz, mają być. Dwie pary od 7/8 sierpnia. Odjazdy z PoA: 6:40 i 15:06. Przyjazdy do PoA: 14:54 i 22:37. Oficjalny rozkład zostanie udostępniony wkrótce.

_________________
Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 27-07-2014, 02:57    Odpowiedz z cytatem

Na plakatach PLK już są wpisane oba składy.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 27-07-2014, 21:53    Odpowiedz z cytatem

Obsługa niemieckimi BR646
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2021 infokolej.pl