Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Tabor województwa zachodniopomorskiego
Autor Wiadomość

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 16-09-2011, 14:49    Odpowiedz z cytatem

Czy to nie jest powolna, systematyczna budowa zaplecza dla Kolei Zachodniopomorskich? Swoją drogą, również uważam to za bardzo dobry krok. Bardzo lubię jeździć EDkami po linii 202, znacznie wygodniejsze siedzenia niż w EN57, większa pojemność, lepsze wyciszenie i przyjemniejsze dla oka wykończenie wnętrz. Może po zakupie przejdą jakąś modernizację. Smile

Jeszcze inną kwestią jest, kto miałby dostarczyć te EZT. W posiadaniu ich są bodajże tylko cztery województwa, z czego sześć posiada właśnie zachodniopomorskie. PR Poznań ma trzy, PR Bydgoszcz ma cztery i PR Kraków ma osiem.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rysiogeniusz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2009
Skąd: Szczecin/Goleniów

PostWysłany: 16-09-2011, 15:35    Odpowiedz z cytatem

Rafał napisał/a:
Czy to nie jest powolna, systematyczna budowa zaplecza dla Kolei Zachodniopomorskich?


Myślę, że tak, choć trzeba jeszcze trochę poczekać, bo 100% pewności czy w ogóle taka spółka powstanie mieć jeszcze nie możemy.

Fajnie, że na naszych szlakach pojawią się Edki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 16-09-2011, 15:43    Odpowiedz z cytatem

ale PRy musialby chciec sie pozbyc takiego taboru, a moim zdaniem jest to watpliwe :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 16-09-2011, 19:39    Odpowiedz z cytatem

Dobrze, można kupować. Mnie tylko jedno zastanawia: czy po ewentualnym powstaniu KZ, będą w nich honorowane bilety PRów i miesięczne IC? Jak nie to na nic nam taka spółka. Dojdzie do tego, że trzeba będzie kupić 3 bilety na przejechanie województwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 16-09-2011, 21:46    Odpowiedz z cytatem

Rafał napisał/a:
Czy to nie jest powolna, systematyczna budowa zaplecza dla Kolei Zachodniopomorskich?
Jeszcze inną kwestią jest, kto miałby dostarczyć te EZT. W posiadaniu ich są bodajże tylko cztery województwa, z czego sześć posiada właśnie zachodniopomorskie. PR Poznań ma trzy, PR Bydgoszcz ma cztery i PR Kraków ma osiem.

Czy trafią do KZ - dziś tego nie wie nikt, pewnie nawet marszałek województwa. Nie wiadomo nawet czy taka spółka kiedykolwiek powstanie, a jeśli tak to jaki będzie jej zakres działania.
Oprócz województw które wymieniłeś ED-ki są też w śląskim i ostatnio w świętokrzyskim, ale póki co chyba wszystkie są własnością PR-ów. Pytanie czy zechcą nam sprzedać pozostanie bez odpowiedzi, aż do dnia otwarcia ofert.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 17-09-2011, 06:12    Odpowiedz z cytatem

Może jest to oferta skierowana do zachodniopomorskiego PR? W końcu marszałek chce kupić tyle jednostek, ile Szczecin ma na stanie. Co do KZ, to wiem, że decyzji jeszcze nie ma, ale próbuję czytać z "ruchów" województwa, czy coś w tę stronę się robi, aby powołać tę spółkę do życia.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 17-09-2011, 08:53    Odpowiedz z cytatem

myślę, że jeśli nie zgłosi się żaden zagraniczny podmiot to do przetargu nikt nie stanie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 17-09-2011, 12:56    Odpowiedz z cytatem

Nie byłbym taki pewien, w kuj-pomie w analogicznym przetargu PRy jednak zdecydowały się sprzedać EDki...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 18-09-2011, 15:50    Odpowiedz z cytatem

W grę wchodzi również porozumienie. Przynajmniej ja bym tak postąpił chcąc ogłosić taki przetarg. Jedynym posiadaczem takiego taboru jest PR, nie zapytanie ich zatem, czy w ogóle zechcą go sprzedać to podstawowy błąd, praktycznie kładący ten projekt. Jeżeli osoba prowadząca projekt z góry zakłada, że go położy, to:
- nie dba o swoją reputację i karierę zawodową
- robi to na czyjeś polecenie, zakładając również, że odpowiedzialność za ten ruch weźmie ten, co zleca.
Inna droga to zwykłe porozumienie, że UM odkupi sprzęt, aby go móc porządnie zmodernizować i dzięki temu będzie przez wiele lat jeździł w regionie, przy czym przez pewną ich ilość w PR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 18-09-2011, 16:23    Odpowiedz z cytatem

PRom powinno bardziej zależeć na układzie jaki zaczęły świętokrzyskie i śląskie - województwo się dokłada, w zamian za to będą u nich jeździć, ale pozostają własnością PRów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 18-09-2011, 21:09    Odpowiedz z cytatem

Z tym jeżdżeniem na danym terenie jest też zagadka. PR w PR na PMK wspominał, że nie ma takiego porozumienia. Z kolei przedstawiciele UM zwykle o takim porozumieniu wspominają.
Jednak, co swoje, to swoje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 19-09-2011, 12:17    Odpowiedz z cytatem

Zachodniopomorskie kupi sześć używanych ezetów

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ogłosiło przetarg na dostawa sześciu używanych czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych.

Samorząd zamierza przeznaczyć na zakup składów 19.2 mln zł brutto.

Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w kwocie 190 tys. zł. Województwo czeka na oferty do 12 października.

Termin wykonania zamówienia liczony będzie od dnia zawarcia umowy. Zakup dwóch pierwszych sztuk zaplanowano do końca 2011 r., kolejnych czterech do 30 listopada 2012 r.

Jedynym kryterium udzielenia zamówienia jest cena.

źródło: UMWZ

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 19-09-2011, 21:26    Odpowiedz z cytatem

sphinx napisał/a:
PRom powinno bardziej zależeć na układzie jaki zaczęły świętokrzyskie i śląskie - województwo się dokłada, w zamian za to będą u nich jeździć, ale pozostają własnością PRów.

Ale u nas przecież taki układ też już był ćwiczony.
3 lub 4 EN57 w tym roku przeszły NR dzięki ich sfinansowaniu przez województwo. Różnica w stosunku do świętokrzyskiego, czy dolnośląskiego polega jedynie na tym, że zachodniopomorskie nie zażyczyło sobie przy tej okazji odrębnego (wojewódzkiego) malowania tych składów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 19-09-2011, 22:04    Odpowiedz z cytatem

Na 99% będą to ED72 z PRów, jednak nie wiadomo, czy to bedą dokładnie te, co teraz stacjonują w Szczecinie. Wink

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 20-09-2011, 08:17    Odpowiedz z cytatem

Wątpię, żeby wszystkie były od nas. ED72-015 to już od dawna na szlaku nie widziałem. ED72-006, 016, 017 i 018 mogą już się zbliżać do terminu naprawy, bo ostatnią miały w latach 2006/07. Przez ten czas już swoje wyjeździły. Jedynym poważnym kandydatem z naszej floty jest 007, który z naprawy wrócił w ubiegłym roku i jeszcze przed nim sporo jeżdżenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2020 infokolej.pl