Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Rozkład jazdy 2013/2014
Autor Wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-12-2013, 18:38   

Bo jest modernizacja linii nr 1
Przejdź na dół

Hapek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2013

PostWysłany: 21-12-2013, 11:55    Odpowiedz z cytatem

I co z tego? Modernizacja trwa od września (?) . Wówczas wtedy tak dostosowali rozkład, że opóźnień nie było wcale Smile Więc nie ma tu winy modernizacji, a zwykły nieogar ze strony tworzących rozkład.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 21-12-2013, 12:30    Odpowiedz z cytatem

I dyżurnych ruchu.
Jeżdżę pociągami bardzo często, i to co czasem jest wyprawiane to masakra.
Już nie chcę mówić co na stacji w moim mieście się dzieje.
4/10 torów wolne, a pociąg stoi pod wjazdem 1,5 h .....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 14-01-2014, 00:02    Odpowiedz z cytatem

Jak wygląda frekwencja na EIC Lech?

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xMICHCIOx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Kwi 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 14-01-2014, 01:52    Odpowiedz z cytatem

W grudniu jechałem Lechem z Warszawy do Poznania to frekwencja w drugiej klasie myślę że na poziomie 60%.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 14-01-2014, 17:22    Odpowiedz z cytatem

Chodziło mi bardziej o wsiadających i wysiadających w samej Zielonej i okolicach. Na odcinku Poznań - Warszawa to wiadomo że frekwencja całkiem inna

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Darthlol Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013

PostWysłany: 15-01-2014, 09:15    Odpowiedz z cytatem

Na odcinku Poznań- Zielona Góra jak jechałem 17 grudnia(poniedziałek) frekwencja wyniosła około 30-40%, dużo pasażerów tradycyjnie wysiadło w Zbąszynku około 20-30 osób,w Nowym Tomyślu 6 osób, co ciekawe najwięcej osób do ZG dojechało w 111arow Very Happy,

podejrzewa, że obecnie frekwencja na odcinku ZG-Poznań-ZG
frekwencja jest na pewno w obecnej chwili większa, Very Happy
niestety większość ludzi myśli, że EIC Lech jest drogi, praktycznie nikt nie słyszał o bilecie relacyjnym !! Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

calsberg Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Lis 2010

PostWysłany: 16-01-2014, 15:58    Odpowiedz z cytatem

Czy aby te 5 zł coś zmienia? w mojej opinii kwota 100 zł być może była by optymalna zważywszy że wcześniej bilet kosztował 65 zł....

Znów rozgorzały plotki na temat powrotu Lubuszanina z poprzedniego rozkładu...czy ktoś ma wiarygodniejsze informację na ten temat?

Kolejna kwestia wagony do Gorzowa? Niestety ale w obecnej formule jest to pierwszy "pociąg" do uwalenia...frekwencja waha się tam w graniach 15-20....osób...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 16-01-2014, 17:23    Odpowiedz z cytatem

Wiarygodna informacja to taka że nie nie będzie LUBUSZANINA.
A LECH stracił na komforcie - wagony już nie takie. O wiele lepsze jeżdżą rano we "Fredku" czy "Bolku"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Darthlol Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013

PostWysłany: 16-01-2014, 19:54    Odpowiedz z cytatem

TLK powili jest wycofywaną kategoria pociągów, teraz będą same EIC!!

Cytat:
"Bolku"


Chodzi Ci o IR "Bolko" ?
EN-57 ?? Laughing fakt kika razy się zdarzyło, ale zestawianie takie sobie, na pewno nie lepsze od EIC Lech
Wolne żarty
Cytat:
Czy aby te 5 zł coś zmienia? w mojej opinii kwota 100 zł być może była by optymalna zważywszy że wcześniej bilet kosztował 65 zł....


Zmienia i to dużo szczególnie na odcinku Poznań- ZG- Poznań, TLK normalny kosztuje 40 zł, na EIC 46 zł, a czas jazdy o ponad 20 min szybszy i komfort też,

obecne zestawienie to 152A+145Ab+Restaurant+XB-FPS+XB-FPS+154A, szału nie ma Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

calsberg Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Lis 2010

PostWysłany: 16-01-2014, 20:20    Odpowiedz z cytatem

Nie zrozumiałeś...dla kogoś kto ma zapłacić grubo ponad 100 zł za bilet żadnej różnicy nie robi czy ma uiścić cenę relacyjną czy cenę wg cennika...zapewne nikt się nie zdecydował by się na jazdę Lechem tylko dlatego że dostał "zniżkę" 5 zł Smile Jadą Ci którzy muszą i nie mają ŻADNEJ innej alternatywy dodarcia do Poznania na 7...czy też na 9.30 do Warszawy....

Ponoć do Lecha lepsze wagony mają wrócić w marcu...czy również do Zielonej Góry? Czas pokaże...Jeśli nic nie zostanie wymyślone to zostały dwa miesiące kursowanie łącznika do/z Szczeciniania.....Szkoda bo chyba pociąg TLK wyjeżdżając 15.30 z Warszawy w kierunku Gorzowa i Zielonej Góry mógł by być antidotum na polepszenie obecnej sytuacji....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xMICHCIOx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Kwi 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 16-01-2014, 23:53    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Chodzi Ci o IR "Bolko" ?
EN-57 ?? Laughing fakt kika razy się zdarzyło, ale zestawianie takie sobie, na pewno nie lepsze od EIC Lech
Wolne żarty


Nie ja to pisałem aczkolwiek wydaje mi się że autorowi może chodzić o Bolesława (Bolek) Prusa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 17-01-2014, 06:53    Odpowiedz z cytatem

Autorowi zapewne chodziło o EIC Bolesław Chrobry Smile
Tam przeważnie jest dobre zestawienie z porannych EIC Poznań - Warszawa.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pionier27 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009

PostWysłany: 18-01-2014, 14:05    Odpowiedz z cytatem

Może coś tak tylko trochę napisze. Śledzę to forum od dawna i macie sporo racji. Nie kumam tylko jednego. Przez ostatni okres dość często bywałem w Szczecinie i przyjrzałem się tam frekwencji w pociągach na trasie do Poznana. No nie powala. 60% to max. Co bym nie jechał za Szczecina do Poznania (a zdarzało się codziennie) to skład długi a ludzi nie było. Mówi się ze w Lubuskiem nie ma frekwencji i przedstawia się to jako argument likwidacji lub nieutrzymywania połączeń, ale utrzymywanie takie dużej siatki połączeń do Szczecina to jakoś PKP IC wytłumaczenie znalazło. Puszczają nam jakieś ogryzki po 3-4 wagony do Przemyśla i Gdyni. Dobrze , że jest LECH, chociaż kwestia dyskusyjna czy powinien jeździć. Jedynie co jest dobre to godziny kursowania LECHA, czego nie można napisać o ŚLĄZAKU. Podejrzewam, że LECHA nie zlikwidują bo wchodzą PIERDOLINO i będą składy po pociągach z relacji Gdynia-Wawa-Kraków/Katowice. I ktoś może zacznie myśleć w PKP IC o tym, że pasażerowie są też trochę dalej niż na głównych trasach. Pewnie w Lubuskiem nowych składów i nowych połączeń nie ujrzymy ale nadzieja matką głupich. CO do WAFLA to słyszałem że Niemcy go nie chcą, przynajmniej w wersji EUROCITY. Czy ktoś coś wie coś o tym?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sZakOOu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2006
Skąd: i po co?

PostWysłany: 18-01-2014, 14:46    Odpowiedz z cytatem

A po co Deutsche Bahn pociąg EC Wawel kursujący tylko do Wrocławia? Oni sami uruchomili niedawno połączenia autobusowe, tzw. IC Bus do Krakowa. Jedzie się szybciej (we Wrocławiu jest się już 40 min. szybciej niż pociągiem, po drodze zatrzymuje się jeszcze jedynie w Katowicach), głównie po autostradzie i do tego wygodniej.

PKP Intercity nigdy nie ukrywało że strasznie im Wafel nie na rękę, bo muszą lokomotywę od Cargo pożyczać. No i w ogóle oni mają uczulenie na trakcję spalinową. Pociąg się jeszcze uchował tylko dlatego, że lokalne samorządy z Polski i Niemiec o to zabiegały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl